Ga naar inhoud

Kersje85 : 17 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kersje85 Proficiat met je nieuwe boobs!!! :143: Je zal nog wat suf zijn nu en waarschijnlijk veel pijn hebben :unsure: Maar ik ben zo benieuwd naar je verslag!! Hoop dat alles goed is verlopen. Veel liefs en genieten maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, hier komt mijn operatie verslag :)

 

De avond voor men operatie kreeg ik een mail van Nio dat hij me protheses was vergeten te bestellen en dat ik of het risico moest nemen om te komen en dat er dan de kans was dat ze er niet waren en dan voor een ander merk gaan of terug naar huis en een nieuwe datum prikken. Wij al helemaal in de stress en gevraagd of ze de protheses niet met een expressdienst of dergelijke konden laten leveren of dat we er misschien zelf om konden gaan.

ik zei dat ik alles qua opvang enz geregeld had en dat ik het niet wilde verplaatsen maar dat ik toch echt graag de motiva wilde. 

 

Plots herinnerde ik me dat hij al eens eerder per mail bevestigd had dat hij ze wel besteld had dus deze mail naar hem doorgestuurd en kreeg gelijk een mail terug dat ie op datum ging zoeken. Een 10 min later kreeg ik een mailtje terug waarin hij schreef dat hij de bestelling had terug gevonden pfff. En zich excuseerde voor de onnodige onrust :lol:

 

Ik moest me om 7u melden in het Olvg west dus om 4u de wekker gezet en nog lekker een douche genomen en men haren gewassen.

Om 4u45 zijn we dan vertrokken richting Amsterdam. 

Was lekker rustig op de baan en ik was totaal niet zenuwachtig wat ik niet verwacht had :)

Mijn man had meer last van zenuwen.  We reden 2x verkeerd toen we er bijna waren :Pen waren net op tijd om me op de juiste tijd aan te melden.

Daar aangekomen en meteen kennis gemaakt met @MissElise . Wat een lieve meid :)

Nio kwam tegen een uur of half 8 om ons af te tekenen en ik zou om 11u30 aan de beurt zijn. 

Ik moest eerst nog even naar de anesthesist om goedkeuring en heb daar ook uitgelegd dat ik heel bang was voor de narcose en dat ik snel last heb van paniekapaniekaanvallen waarop ik toch de toestemming kreeg om een half kalmeringstabletje te krijgen voor ze me kwamen ophalen.

Ook gezegd dat ik altijd heel misselijk ben na de narcose waarop hij zei dat ze dan medicatie bijvoegen waardoor dit niet gebeurt .

 

We hebben de hele voormiddag leuk gepraat en nog een beetje Netflix gekeken dus eigenlijk ging de tijd redelijk snel. Hadden wel allebei grote honger. 

 

Toen kwam de zuster om me het kalmeringstabletje te geven en ik viel al snel in slaap. Toen ze me ophaalde om naar beneden te gaan had ik het gevoel dat het tabletje al wat was uitgewerkt maar ik werd gerustgesteld dat het nog wel even doorwerkte. 

Wat een lieve dames zij het daar :)

Echt een heel fijn team. 

Infuus prikken was van de 1ste x raak dus perfect.  Daarna naar het Ok en toen werd ik toch weer wat zenuwachtig en begon helemaal te trillen. Werd algauw weer helemaal gerustgesteld en ben lekker rustig gaan slapen. Ook heerlijk rustig wakker geworden en wel 10 x gaan spieken :lol: wat was ik gelukkig :wub:

Het was inmiddels al wel na 4uur dus mijn man stond al ongerust aan de deur te wachten.

 

Op de kamer aangekomen moest ik dringend plassen dus meteen men kleren aangetrokken met behulp van de zuster en gaan plassen.  Terug naar men bed en toen ging het ff mis. Begon te trillen en te zweten en had braakneigingen. Werd volgens de zuster zo wit als het laken en had geen kleur meer in mijn lippen. 

Gelijk helemaal platgelegd en zoete limonade gekregen en een tijdje later ging het weer beter. Boterham met choco gegeten.wat smaakt dat als je zolang niets hebt gegeten:D 

Daarna oxycodon genomen want de pijn begon wel op te komen.

 

Daarna ging het met misselise even minder. Ook na een half uurtje en wat zoete limonade weer beter gelukkig. Samen nog naar de parking met onze rolstoel en afscheid genomen.

Heel fijne ervaring om samen met iemand van het forum je dag door te brengen.

 

De terug rit naar huis was wel lang. Waren tegen 18u vertrokken en om 20u10 terug thuis maar is goed meegevallen. 

 

De 1ste nacht is reuze meegevallen als je half rechtop in de zetel slaapt met een goede steun in je rug lukt het heel goed. Alleen erge pijn als ik moet opstaan om te plassen en daarna weer gaan liggen.

Maar met het schema van @best_boobie lukt het prima dankjewel daarvoor lieverd. 

 

2de nacht ook goed meegevallen. 

 

Heb redelijk veel pijn en ik kan wel wat pijn verdragen met 2 bevallingen van meer dan 20 u :P maar als ik dan naar beneden kijk ben ik super gelukkig :wub: en is het de pijn echt waard.

 

Zo, het is een lang verslag geworden en ik ga zo proberen een album aan te maken.

 

Veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissElise, Ja he wat hebben we lang moeten wachten :lol: 

Ik vond het ook heel fijn om je te ontmoeten en samen onze dag door te brengen.  Was een rustgevende situatie voor mij :)

Ja heel blij met het resultaat :wub:

Je bent echt een toffe en gezellige meid;)

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85 haha, ja ik moest ook even zoeken om een reactie bij de foto te plaatsen. Allemaal niet zo duidelijk...

Heb je in je privé album andere foto's staan? Zo ja, dan heb ik deze nog niet gevonden... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie boobs @Kersje85:wub: Wel nog wat blauw, maar dat komt helemaal goed! En wat een verschil met daarvoor.... Ik denk dat jij een goede beslissing hebt genomen, je mag er fier op zijn. Ik hoop dat die van mij even mooi worden. Ik ga wel voor een maatje kleiner, maar dat is ieder zijn keuze he... Liefs, Cathytje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje Dankjewel meis. Ben er echt heel blij mee. Zijn wel nog erg gezwollen nu dus gaan denk ik nog wel een beetje slinken. Ja een enorm verschil met voordien he. Ik hou van grote boobs :lol: ben inderdaad wel erg blauw.  Geen zorgen. De tijd gaat heel snel. Ik heb men datum vastgelegd in augustus en ik dacht ook, Oh vreselijk nog zo lang wachten maar het gaat snel voorbij. Hoeveel krijg jij?  Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85 Doet het echt zo'n pijn als ze zeggen? En hoe gaat het slapen? Je ziet dat ze nog gezwollen en gespannen staan, maar wat wil je... het is ook niet niets hè :79: 

Ik moet nog eens terug gaan, maar bij de eerste passessie zijn we uitgekomen op een grote C - kleine D-cup. Mijn pc heeft nog niet echt gesproken over aantal cc. Hij zegt ook ook dat hij het op de moment zelf wil bekijken, wat mooi is bij me. Ik ga het volgende keer toch eens vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje 

Ik vind het toch redelijk pijnlijk en ik heb 2 bevallingen achter de rug van elk meer dan 20 uur :P maar als je ernaar kijkt ben je heel gelukkig :) pijn is vooral als ik moet rechtstaan en als ik rond wandel. 

Het is vooral de spanning van het vocht waardoor mijn huid heel strak staat en das best pijnlijk. Ook onderaan omdat ze men borstplooi hebben verlaagd en dat het daar blauw is.

Ik slaap half rechtop met een goede steun in mijn rug en dit vind ik reuze meevallen. 

De maat is moeilijke te bepalen he. Maar ik ben heel blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Als ze blootstelling zijn lijken ze veel groter dan wanneer je een truitje aanhebt. 

Zeker goed bespreken met jouw pc's wat jij mooi vind. 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden, 

 

Ik dacht ik zal maar eens een update plaatsen.

Morgen ben ik alweer 4 weken po ( wat vliegt de tijd toch snel :)) en ik ben echt helemaal gelukkig met mijn nieuwe Nio boobs :wub:

 

De 1ste week heb ik het meeste pijn gehad en heel veel zwelling wat geen fijn gevoel is omdat alles dan zo strak zit en waardoor ik soms dacht van oh jee nu zijn ze echt veel te groot.

Nu ben ik echter heel blij dat ik niet kleiner ben gegaan en in men omgeving zeggen ze ook allemaal dat het er heel natuurlijk uitziet en zeker niet te groot waar ik voor de operatie over bleef twijfelen.

 

Dus meiden als je twijfelt ga gewoon voor het grootste want anders ga je achteraf spijt hebben.  Van mij zouden ze ook nog net iets groter mogen zijn, al hoor je me echt niet klagen :D

 

s'ochtends als ik opsta heb ik wel nog steeds wat spierpijn en s'nachts kan ik ook nog niet op men zij slapen omdat dit dan niet goed aanvoelt. ( lijkt of de prothese aan de linker kant dan niet goed komt te zitten waardoor ik dan een druk krijg op men borstspier)

Dus voorlopig nog maar even op men rug slapen. 

 

Verder voel ik me prima en kan ik niet wachten om terug te beginnen met sporten want na 4 weken verwend te worden door men man met lekkere toetjes enz en weinig beweging merk ik toch dat men broek wat meer gespannen zit :P

 

Maandag weer terug aan het werk en meteen 38 uur :o

Benieuwd hoe dat gaat zijn. 

 

Ik wil ook graag alle meiden bedanken onder andere @best_boobie, @Xxmelliexx, @misslique, @Dreamboobies25, @Moonlight, @F-cupje, @Melonas die me hebben geholpen bij men keuze over welke protheses en het aantal cc

Want zonder jullie was dit veel moeilijker geweest en nu ben ik echt heel gelukkig :wub:

 

Ik heb jullie ook toegevoegd aan men privé album en ga straks of morgen nog een nieuwe foto plaatsen ;)

 

Dikke zoen :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn meid, dat het zo goed met je gaat!!

Joh, die vier weken zijn gewoon weer voorbij, wat ging dat snel! En maandag beginnen met werken weer.... Echt keispannend, maar ook superleuk!! ;) 
Ben benieuwd hoor, hoe het zal zijn!!!

Die druk die je voelt, kan nog wel een tijdje duren.. Ligt waarschijnlijk ook een beetje aan de breedte van de prothesen in verhouding met je lichaam.. Heb dit zelf ook gehad toen. Je kunt wel proberen zo half op je zij te slapen anders, moet je wel een stevig kussen in je rug leggen waar je tegenaan kunt liggen en dan een kussentje onder je onderste boob :P Om deze te ondersteunen.. Evt kun je dan een ander kussen omhelzen en tegen je aan 'drukken' (zo deed ik het na 6 weken of zo) Was de enige manier dat ik op mijn zij kon slapen de eerste periode na die 6 weken..
Maar langzaamaan wen je daar aan hihi. Ook die bovenste arm, waar moet die naartoe? :P 

Heel veel succes maandag!! En laat me even weten hoe het gegaan is!!!
Oh.. en hebben we nog nieuwe foto's? :1big_boobs:

 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat je happy bent! 

En wat lief dat je onze namen noemt,  en daardoor je keuze het wat makkelijker heeft gemaakt. 

 

Zoals op de foto's te zien ziet het er prachtig uit! 

 

Heel veel plezier met je nieuwe boobs! En ben benieuwd naar je foto's!

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden, 

 

Ben nu alweer bijna 10 weken po. Wat vliegt de tijd toch snel :)

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik de motiva corsé gekregen en ik ben hier heel erg tevreden over. 

Ik moest van Nio wel 3 maanden wachten om te sporten dus daar ben ik nu wel ongeduldig over aan het worden :P

Men borsten voelen al heel zacht aan en echt helemaal van mij.

Wel heb ik rimpelvorming als ik voorover buig en dit rechts meer dan links. Volgens Nio omdat ik hier minder eigen weefsel heb. Maar ik stoor me er niet aan. 

Mijn borstvergroting heeft me een enorme boost gegeven aan men zelfvertrouwen.  Zeker op vlak in de slaapkamer :)

Voor iedereen die nog twijfelt: ga ervoor en als ik een  arts mag aanraden is het Nio. 

Ik ben super blij met men Nio's. 

 

Heb nu bh maat 70 f/g afhankelijk van het merk. 

 

Ik zal nog ff een foto toevoegen van hoe ze er nu uitzien.

 

Lieve groetjes :53:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo trots op mijn Nio's :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.