Ga naar inhoud

Kersje85 : 17 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een leuk  verhaal om te lezen,

Mooie borsten, heel natuurlijk!

Zat erg te twijfelen of ik wel naar nio zou gaan maar als ik dit zie :wub:

Heb 3 kids borstvoeding gegeven en echt helemaal niets over,. Ook nooit veel gehad.. heb wat gehuild in mijn puberjaren! Ik gun mijn dochters borsten in de toekomst :D

Over 1,5 week ga ik op consult kan niet wachten,..

Mag ik vragen waarom je voor motiva hebt gekozen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei SFD:

Wat een leuk  verhaal om te lezen,

Mooie borsten, heel natuurlijk!

Zat erg te twijfelen of ik wel naar nio zou gaan maar als ik dit zie :wub:

Heb 3 kids borstvoeding gegeven en echt helemaal niets over,. Ook nooit veel gehad.. heb wat gehuild in mijn puberjaren! Ik gun mijn dochters borsten in de toekomst :D

Over 1,5 week ga ik op consult kan niet wachten,..

Mag ik vragen waarom je voor motiva hebt gekozen? 

 

 

Hey meis,

 

Bij mij hetzelfde na 2x borstvoeding schoot er niets van over.:P

 

Ik wilde heel graag dat het er natuurlijk uitzag en na veel lezen op dit forum heb ik voor Nio gekozen als 2de advies.

 

(1ste PC zei dat ik een lift nodig had en een tepelhof verkleining. Ging hier dus buiten met een nog slechter gevoel dan ik al had want had volgens hem hangborsten.)

 

Nio zei meteen dat ik zeker geen lift nodig had en dat ik ronde prothesen nodig had ipv anatomische zoals de andere had geadviseerd omdat ik anders toch geen vulling zou hebben bovenaan.

 

Haha, misschien krijgen je dochters wel vanzelf mooie borsten en anders is dit een goede oplossing hihi. 

Ik was vroeger niet voor silicone borsten maar na zoveel foto's te bekijken dat het toch mooi natuurlijk kan zijn ben ik blij dat ik de stap heb gezet :)

 

Ik had er meteen een goed gevoel bij. Nam goed de tijd om alles uit te leggen en te passen. 

 

Ik heb voor motiva gekozen omdat ik had gelezen dat deze nog zachter aanvoelen dan de meeste prothesen.  Volgens Nio zijn ze nieuwer en zachter, minder lang op de markt maar zelfde kwaliteit als eurosilicone :)

 

Heb je al een idee van wat je wilt? Ik heb veel voorbeeldfoto's laten zien. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderaanzicht 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.