Ga naar inhoud

hallo


Gast borstenvrouwtje

Aanbevolen berichten

Gast borstenvrouwtje

Hoi ik ben neiuw hier ik zal me ff voorstellen ik ben rebekka ben 23 jaar moeder van 2 kinderen en kom uit limburg. Ik wil graag een borstvergoting laten uitvoeren omdat mijne nogal slap zijn geworden en hangen. Graag wil ik hiet ervaringen deelen en meer info verkrijgen.

groetjes rebekka.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebekka,

Welkom! Heb je zelf al enig idee wat je zou willen? Plaatsing, cc's, soort prothese, maat die je zou willen bekomen? Heb je al een consult gepland staan?

Alvast veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rebekka,

welkom :)

spannend zeg,je stap naar een bv ,komt best wat bij kijken he?

welke kliniek heb je in gedachten,en wat voor maat enzo?

of laat je het nog aan de arts over wat hij/zij adviseerd en dan kijk je of he tje bevalt?

ga je naar een kliniek,of ga je bij meerdere op consult?

ben reuze benieuwd...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene info over een borstvergroting vind je HIER , je vind er ook een filmpje terug , welke de mogelijkheden zijn én de mogelijke complicatie's .

Ervaringen kan je lezen in het 'operatieverslagentopic' , je vind in de titel meteen terug in welke kliniek de dames geopereerd zijn en door welke chirurg (dat spaart 'zoektijd') . Je klikt op de gewenste titel en je kan meelezen .

Foto's kan je in de gallerij bekijken . Velen hebben ook een onmline album die beveiligd is met een ww , wat je kan verkrijgen via een pm .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.