Ga naar inhoud

Normaal na 4 weken?!


Happymom

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei best_boobie:

 

@Happymom @BrownieG @Desert-Rose

Ik heb ze gevonden.  

Lijkt me dat BrownieG voortaan 'Ho' heet, zoeken we nog een 'tipsy'

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

:152::45: :152::45: ...KIJK DIE KNIEKOUSEN, RODE TANGA EN DIE TIETEN DAN whahahahahaahahahaaaaa... Echte "HO" ...OMG ..DIE PEUK ERBIJ :45::45:  Ga helemaal stuk hier whahahahahaa GEWELDIG! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

 

Goedemorgen! Wat een heerlijke pijnloze dag vandaag! Hoop dat het zo blijft.

dit is het antwoord van de kliniek Teletubbie crew: @best_boobie en @Desert-Rose @BrownieG

 

vraag is in behandeling genomen door de plastisch chirurg, drs. Smits. 
Zij heeft aangegeven dat pijn en wondvocht normale zaken zijn die horen bij
een operatie. Het lekken zal vanzelf stoppen, u kunt eventueel een
inlegkruisje in uw BH stoppen om het wat op te vangen. 
Het deukje is een gevolg van een diepe hechting, deze lost op binnen
ongeveer 6 weken. Dan zal het deukje niet meer zichtbaar zijn.
Als de borst pijnlijk wordt of de lekkage erg toeneemt, dan moet u wel weer
even contact opnemen. 
 

Toch grappig hoe snel pijn geneest eigenlijk. Ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar na 1 nachtje slaap is de pijn in ieder geval weg. 

Thank you all for the Good advice ( ennnn ik schakel weer over naar say yes to THE dress hahaha) 

fijne dag vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedenavond meiden! 

As maandag 7 weken po van n borstlift. Ben begonnen met werken en gaat op zich goed ( alleen nog ff conditie opbouwen want  6weken chillen vreet aan je conditilevel haha) 

 

maarrrrrrr.. Ik heb links nu nog steeds n redelijke grote korst waar af en toe nog prut uitkomt ( niet echt lekt,maar het korstje krijgt volgens mij geen rust) loop ik met n gaasje in m'n bh dan plakt ie vast aan de wond en haal ik het eraf dan ruk ik als het ware de wond weer open. Heb ik geen gaasje in dan zit het standaard aan m'n sportbh geplakt, dus als ik die uit doe rukt het evengoed los.

nu doe ik dus net m'n bh weer even uit om te checken en nu liet er wel heel veel korst los dus ik zit nu tegen een soort rode vleeswond te kijken ( voorheen zag ik nog wel harde korst, dat is nu helemaal weg en ik zie helderrood bloed, als in een schaafwond ofzo) 

is dit nog n soort van normaal na bijna 7 weken? Kan ik wat anders doen? Ik mag er omdat het open is nog niets op smeren, maar is er niet iets wat wel mag? Het liefst zou ik er calendulan crème van vsm opsmeren, gaasje erover en dan m'n sportbh.. Maar dat kan natuurlijk niet.. 

Ook  smeer ik nog helemaal geen Littekencreme, ook niet op de plekken die al n soort van dicht zijn. 

@best_boobie kun jij me weer geruststellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. nog steeds?
Wat zegt je pc ervan eigenlijk?

Rode wond is op zich niet erg, maar ik vind wel dat het best lang duurt.. Ben je een roker toevallig?

Ik ben de komende week haast niet online denk ik, maar Desert-Rose weet ook veel van wonden. Je zou haar evt ook kunnen vragen als ik niet reageer omdat ik er niet ben...

Maar als je het niet vertrouwd, neem dan altijd ff contact met je pc op!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

BB zegt het al een rode wond is goed, dat betekend dat de doorbloeding goed is en een wond geneest van binnen naar buiten, dus je zou op de goede weg moeten zijn.

Maar je geeft aan dat er steeds troep onder de korst zat, maar is dat gelig, dus dat het lijkt op wondvocht of heb je meer het idee dat het pus is,is het het laatste dan moet je toch even laten kijken door je pc.

Anders zou je voor de wondgenezing eens kunnen vragen of je een recept kunt krijgen voor Mepitel, dit leg je enkelvoudig over de wond, en daaroverheen doe je een steriel gaasje, de Mepitel plakt niet vast, en mag je desnoods een aantal dagen laten zitten.

Door de kleine gaatjes die erin zitten, blijft de wond wel ademen, en kan dan rustig een korst vormen zonder dat je die tijdens het verschonen steeds opentrekt.

Een andere optie is :  honing tulle, of zalf, dit is op basis van een medicinale honing die ook zorgt voor wondgenezing, en tevens is het antibacterieel, en ook dit plakt niet vast aan de wond.

Dus ik zou gewoon even je pc bellen en vragen wat voor jou de beste oplossing is, mits er natuurlijk geen pus uit het wondje komt, want dan denk ik dat je pc het beter even kan zien en beoordelen.

Ik zou er niet gelijk calendula opsmeren, ondanks dat het ontsmettend is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor ook graag hoe dit verder gaat Happymom. Kan me voorstellen dat je gewoon een beetje onzeker wordt van alles wat je voelt en ziet. Maar goed te horen dat het wel gaat qua werk enzo, want tja, daar zit ik ook wel een beetje mee. We hebben toch pittig lichamelijk werk.

M.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tipsy :P 

Nog steeds last van je wond! Duurt zeker lang en had gehoopt dat ie inmiddels dicht was. Hoop dat met bovenstaande advies van Desert het snel opdroogt en verdwijnt! Succes met je conditielevel. Zal zeker wennen zijn om uit de chillmodus te komen. Hou ons op de hoogte als het dicht is!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen! Vroeger kreeg je toch altijd n melding ( bovenin bij je postvak?, n notificatie als er n nieuwe reactie was op n topic wat je zelf gestart hebt?!) of ben ik ff heel erg whatsapp gewend :P

heb ook geen tijd gehad om de kliniek te mailen/foto's te sturen ( ja heel erg slecht, i know, daar zitten ze voor en daar heb ik ook voor betaald) maar m'n linker korst blijft nu al de hele tijd echt dicht, dus dat is nu n echte korst ( jeuk!) en het rechtste plekje word steeds kleiner en daar komt nu alleen nog 'wat' uit als ik er zachtjes met n hydrofiel washandje langswrijf/droogdep. Waarschijnlijk duurt alles bij mij wat langer ( m'n Boob moest ws wennen aan zoveel beweging na 5,5 week stil gelegen te hebben haha) 

ik wacht ff m'n korstjes af en daarna op bh jacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Happymom:

Hallo allen! Vroeger kreeg je toch altijd n melding ( bovenin bij je postvak?, n notificatie als er n nieuwe reactie was op n topic wat je zelf gestart hebt?!) of ben ik ff heel erg whatsapp gewend :P

heb ook geen tijd gehad om de kliniek te mailen/foto's te sturen ( ja heel erg slecht, i know, daar zitten ze voor en daar heb ik ook voor betaald) maar m'n linker korst blijft nu al de hele tijd echt dicht, dus dat is nu n echte korst ( jeuk!) en het rechtste plekje word steeds kleiner en daar komt nu alleen nog 'wat' uit als ik er zachtjes met n hydrofiel washandje langswrijf/droogdep. Waarschijnlijk duurt alles bij mij wat langer ( m'n Boob moest ws wennen aan zoveel beweging na 5,5 week stil gelegen te hebben haha) 

ik wacht ff m'n korstjes af en daarna op bh jacht! 

He meis, 

Ja normaal gesproken krijg je ook een notificatie, anders zou je even je account instellingen moeten nakijken, en dan naar notificatievoorkeuren, her kun je van alles aan en uit vinken.

Oh je hebt geen tijd gehad om de kliniek te mailen, wat breng je dat leuk, hahaha,  gelukkig is de ene kant nu dicht en hopelijk word het steeds droger en dan valt de korst er uiteindelijk vanzelf vanaf.

Wat je kunt doen met het open plekje is er niet langs wrijven of deppen, maar na het douchen alleen maar even een gaasje erop leggen en dit haal je dan na ong 10 min voorzichtig weg, zo irriteer je het plekje minder, maar neemt het gaasje wel het vocht op na het douchen ( of je moet zien dat er een beetje rommel zit, dan haal je dit uiteraard weg)

Wat je ook kunt doen, is bijvoorbeeld na het douchen even lekker met blote borsten op bed gaan liggen, zo droogt het dan aan de lucht.

Heerlijk he, nog heel even en dan kun je inderdaad op jacht voor een leuke bh, niet teveel tegelijk, want je borsten gaan in de komende weken nog veranderen.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha @Desert-Rose ja moet toch even m'n eigen gebreken positief verwoorden ( want tegen n ander zou ik ook zeggen; mail die kliniek gewoon daar zitten ze voor!!!), maar voor jezelf bedenk je dan excuses om niet te hoeven mailen 'het valt immers wel mee en je wil geen zeur zijn.

ik probeer er idd zo min mogelijk aan te zitten, haalde het soms n beetje weg omdat ik dacht dat er dan geen goeie/mooie korst kon groeien. En dat luchten deed ik idd al na, soms ff lekker om zo bloot te liggen en daarna de meisjes weer in t gareel! :D 

en zal me inhouden tijdens de bh jacht, die sportbh zit zo vervelend nog niet, maar ben gewoon heel erg benieuwd hoe ik deze keer n Beugelbh opvul 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet precies wat je bedoeld ;)

Ja lekker is dat dan he om even de meisjes vrij te laten, en goed dat je dat al deed, zal best schelen in het herstel.

Natuurlijk ben je heel nieuwsgierig, en nog heel even en dan kun je echt los gaan, oh meid, trek je knip maar open dan als het zover is hahahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Je moet ff je eigen topic 'volgen'

Op gsm staat dat onder het topic en op pc erboven, dacht ik.

Normaal gesproken krijg je er dan wel een melding van. Anders even je instellingen nakijken zoals desert rose al aangeeft :)

Zag dit ff snel staan, dus ff snelle reactie :P

Xxx

@Happymom dit gelezen?
xx ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.