Ga naar inhoud

Normaal na 4 weken?!


Happymom

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei BrownieG:

@Desert-Rose :45:  

heb er wel beeld bij hoor, kleuren matchen ook:51::45: 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat schattig

De dames zullen zich vereerd voelen en in een deuk liggen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG ja! Heb goed geslapen en vanmorgen gedouched en geen mega pijn meer gehad. ( en natuurlijk ook al gerust gesteld door jullie dat dit soort dingen er toch even bij horen) vandaag weer heel erg jeukende littekens dus het zal idd allemaal wel goed aan het genezen zijn :D 

en m'n beste vriend Netflix trekt me ook aardig door de dag heen :P

eindelijk zomer en ik zit binnen haha, maar goed.. Volgende zomer wel met hele goeie tieten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed en ach volgend jaar haal je het gewoon in :) Ik zat vorig jaar rond deze periode in de schaduw met de ventilator aan! Was prima te doen hoor, voetjes omhoog, sappie erbij, vogeltjes die fluiten hahahaha... Binnen zitten is ook niet altijd goed ondanks Netflix... Alhoewel de serie Gladiator wel errrug sappig was :45: 

Fijn herstel verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Calling all tietenguru's .. @Desert-Rose @best_boobie @BrownieG ,!

kliniek gemaild en foto gestuurd, maar nog geen reactie gehad (?!) ga ik morgen weer meteen ff doen.

met links, die gister pijn deed en lekte nu niets aan de hand en dat gaat wel.

nu heb ik rechts weer n probleem, wat ik niet goed op een foto krijg dus hier komt mijn beschrijving;

rechtsonder in m'n borstplooi een pijnlijke plek. Ik kan het zelf niet goed zien, het lijkt onderhuids te zijn. Ik probeer de borst een beetje op te tillen om de incisie rand goed te kunnen bekijken, maar ik zie niet zo veel. ( dus niet echt rood en of dik ofzo) 

het lijkt een beetje verkleefd te zijn ofzo. En er komt ook wat kleverig spul vanaf. Ik wil het woord troebel ook niet in de mond nemen ( of is dat gewoon precies wat het is?) maar helder is het in ieder geval niet.

ik heb de hele dag met een gaasje gelopen op die plek en die blijft gewoon schoon. Als ik een nat hydrofiel washandje op de pijnlijke plek druk en weghaal zie ik een klein beetje van dat kleverige wondvocht spul. Het druipt er dus niet uit maar lijkt wel tegen de wond aan te duwen. 

Pik heb er best wel last van. Heb vandaag 2 x gedouched met water en goed op laten drogen, maar het irriteert me nu nog steeds. 

Ik heb even n gaasje met gekookt water ( en afgekoeld) er nu op liggen en dat voelt wel even lekker en houdt het ook wat schoon lijkt me. Maar dit mag ws niet te lang ivm weekgevaar ofzo?

wat nu ff te doen? 

Ik bel morgen sowieso ff de kliniek want vind het ook raar dat ik vandaag NAV mijn mail en foto niets gehoord heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lala hier! :45: 

Nou... goed dat links weer droog is!! Even korstje met rust laten dan, en zorgen dat dat goed dicht kan gaan.

Rechts zit ergens een speldenprikje dat open is, waarschijnlijk.. en alleen op een bepaalde manier komt er iets uit.. Je zou haast denken dat het een hechtdraadje is dat eruit wil, maar dan zul je in de komende dagen gaan zien dat er daar meer van dat kleverige spul uit gaat komen.
Wat je idd goed in de gaten moet houden is roodheid, al kan het ook wel iets roder worden als het nattend is, het eventuele wondje, koorts en pijn
Niet verweken, dus idd dat gaasje met afgekookt water, niet erop laten liggen.
Je mag hiermee wel even wrijven, dus gewoon de smurrie weghalen, maar daarna even deppen met een steriel gaas en op laten drogen. Dan gaasje erop.

Heel vaak met een lift komt het voor dat er hier en daar een klein stukje open gaat.. Worden de wondjes niet te groot, en komt er niet te veel vocht uit, dan gaan ze meestal weer vanzelf dicht.
Worden ze groter, dan moet wel even samen met de pc naar een oplossing gekeken worden. Vaak wordt er dan een anti-bacteriele creme voorgeschreven, zoals bijvoorbeeld fucidin of bactroban.
Niet zelf gaan klooien met crempjes en zo, droog houden, zoveel mogelijk. Maar wel even uitdouchen 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van hoe nat het is door wondvocht)

Bel morgen idd maar ff, raar dat je geen reactie gehad hebt.

xxx Lala

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie gelukkig is m'n jongste zoon uit de Teletubbie fase, anders zou ik elke keer als ik lala zeg in n deuk liggen ( en m'n kind maar vragen; wat is er zo grappig aan lala met haar bal?) <----lala.. Bal... Ballen... Tieten... Oh mijn god ik zou echt in n deuk liggen. Muhahahaha. 

Maar ok douchen en tussendoor smurrie wegdeppen en verder gewoon droog houden en in de gaten houden. En misschien is het morgen al weer over want gister ook zo'n pijn links en vandaag weer ok en heel erg last van rechts) ben al lang blij dat ze niet allebei tegelijk pijn doen!

ja het klinkt allemaal heel logisch ook, een lift of verkleining is idd iets heel anders dan n vergroting dus ik moet mezelf ook niet teveel vergelijken met borstlift meiden, het herstel gaat gewoon heel anders. 

Ok ik ben weer gerustgesteld, en neem morgen ff contact op met de kliniek ( Again) 

thank you!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.