Ga naar inhoud

Paardrijden na een bv


LoooT

Aanbevolen berichten

Ha meiden!

Ik heb net een consult afgesproken bij dr. Laban, op 25 augustus. Ook denk ik aan een orienterend consult bij een ziekenhuis, bijv. dr van Selms in het Lucas Andreas...

Ik ben 20 jaar en ben mijn A heeeelemaal zat.

Met push-up lijkt het echt nog wat en past het ook bij me, maar als de BH uitgaat en ik moet in bikini voel ik me zo leeg.

Dan ben ik geen vrouw meer, vind ik. Geen vrouw maar een meisje.

En dat wil ik niet meer.

Ik ben ongeveer 1,70 en weeg +/- 54 kilo. Ik wil daarom een nette b cup. Geen volle B, maar gewoon; netjes klein. Puur zodat niet perse het resultaat met kleren verandert, want dat hoeft van mij niet eens. Als ik maar gewoon borsten heb als die push-up bh uit gaat.

Ik rijd professioneel paard. Daarom hoop ik dat een bv voor de borstspier mogelijk is, en dat dit een mooi natuurlijk effect zal geven. Het herstel bij een achter/dual-plane operatie duurt geloof ik veel langer toch?

Zijn hier nog meiden die een bv hebben ondergaan en ook een eigen paard hebben?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Looot,

Zoals ik in je andere topic schreef heeft Bloempje70 een paard en ook Blonde Dollie heeft een paard, misschien kun je hun topics alvast eens doorlezen tot er andere meiden zijn die eventueel reacties geven. Als je paard intypt bij de zoekfunctie kom je nog meer meiden tegen die paardrijden: Jessica24, Steef, enz.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij geldt hier toch ook 6 weken voor??

Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachten, maar je hebt paardrijden en paardrijden. Ik geloof best dat je na 6 weken weer op een paard mag zitten, maar dat is geen professioneel paardrijden. Dat laatste kan met tijden heel intensief zijn voor oa je borstspieren. Daarom vraag ik me af of in mijn geval 6 weken niet te snel is. En of het verschil in herstel van voor of dual plane echt zo groot is qua herstel. Daarom zoek ik dus meiden die in dezelfde situatie zaten als ik nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.