Ga naar inhoud

Steef : 8 april 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast Steef

Aanbevolen berichten

Omdat ikzelf erg veel informatie uit alle verslagen heb gehaald wil ik graag ook mijn verhaal met jullie delen.

Misschien zijn er zelfs nog tips of dingen die belangrijk zijn die ik moet weten voor mijn Grote Dag op 8 april 2010.

Mijn naam is Steef, ik ben 27 jaar, weeg 55kg en ben 1.74m lang. Zoals waarschijnlijk velen hier denk ik al erg lang na over een bv en nu eindelijk heb ik besloten om het te laten doen. Nu heb ik een AA en hoop op een mooie C.

Op 22 maart 2010 ben ik voor een eerste gesprek bij dr. Koopmann in de Bergman Kliniek in Den Haag geweest. Het was een kort maar fijn gesprek waarbij hij alles duidelijk heeft uitgelegd en ik had er een goed gevoel bij. Omdat ik vind dat de arts het beste kan inschatten hoe mijn borsten eruit komen te zien na de operatie heb ik het soort en de hoeveelheid CC aan hem overgelaten. Het zal worden: 350cc, dual plane, rond, high profile.

Na het gesprek heb ik een afspraak gemaakt en een operatiedatum uitgekozen. Dit kon gelukkig heel snel en wel op 8 april (dit was de laatste mogelijkheid, daarna pas in juni/juli!) Zelf ben ik erg blij dat dit zo snel kon en ik hoop dan ook dat straks in de zomer alles goed en genezen is.

Afgelopen vrijdag heb ik alle informatie voor de operatie gekregen en heb ik de vragenlijst voor de anesthesist ingevuld en opgestuurd.

Vandaag ben ik gebeld door de anesthesist voor controle van mijn gezondheid en of ik nog vragen had. Alles is voor zover wel duidelijk voor mij.

Nu nog 1,5 week en ik vind het zóóó spannend! Ik kan bijna niet wachten!

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van wat er allemaal gaat gebeuren en hoe alles straks verlopen is. Alles iemand nog belangrijke dingen weet dan hoor ik dat heel graag!

Liefs, Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Pffff nu zo zenuwachtig, nog maar een paar dagen! :rolleyes:

Heb nu al moeite met slapen en droom er zelfs over! Probeer wel al zoveel mogelijk op mijn rug te gaan slapen zodat ik daar straks al een beetje aan gewend ben. (voor zover ik hier aan kan wennen!)

Heb mijn tijd te horen gekregen en moet er donderdag om 14.45 uur zijn. Dat wordt dus bijna de hele dag niets eten...hoop dat ik het een beetje trek!

Gelukkig deze week maar 2 dagen werken en dan 2 weken heeel rustig aan gaan doen en thuis blijven. Hoop dat ik me na de operatie een beetje bezig kan houden aangezien ik veel doe aan sporten.(fietsen, hardlopen en paardrijden)

Nou jullie horen voor donderdag vast nog wel van mij!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Vind het inderdaad ook wel fijn dat het zo snel kon. Maar wel minder tijd om hier gezellig rond je kijken :6: en de ervaringen van anderen te lezen. Ben vooral blij met het verhaal van Mar88, thanks!

Aftellen ga ik zeker: nog maar 4 nachtjes slapen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo Steef wat spannend! Zal voor je duimen! Ik ben 29 april in de Bergman Kliniek in Bilthoven aan de beurt, weet dit al sinds half februari. Wees blij dat je zo snel mag! Ik dacht verstandig zijn, en nog een beetje te wachten, maar zooo'n spijt van! Vreet mezelf onderhand op hier! Ben benieuwd hoe het is gegaan en hopelijk mogen we foto's zien en krijgen we een verslagje!

Heel veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa zeker spannend! ^_^

Eerst wilde ik ook langer wachten (begin mei ofzo) maar toen ik de afspraak ging maken kon het alleen nog 8 april of anders pas in juni/juli. Gelukkig zei mijn vriend: "Gewoon doen 8 april, alles komt goed!" Want ik zat wel erg te twijfelen...

Een verslagje krijgen jullie zeker voor zover dit gaat lukken na de operatie. En foto's ga ik nog maken en zal ik na de operatie plaatsen. (als ik weet hoe dat moet met zo'n album :1:)

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Steef,

Zie dat je morgen al aan de beurt bent! Spannend he? Ben ook erg benieuwd naar het resultaat, krijg zelf iets minder cc waarschijnlijk, maar ook rond en high profile en dual plane. Ga je ook foto's plaatsen? En ben ook erg benieuwd wanneer jij weer kan paardrijden. Heb zelf ook een paard en zal het die 6 weken wel erg gaan missen :( . Heel veel succes alvast morgen. Zie uit naar je verslagje!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, nu nog 1 nachtje slapen!! Tenminste: ik hoop dat ik goed kan slapen vanacht, de afgelopen nachten waren erg onrustig...Maar ik heb wel gister zo'n voedingskussen (U-kussen) bij Prénatal gekocht: dat ligt erg fijn wanneer je op je rug moet slapen. En ook voor op de bank is het erg lekker zo'n kussen in je nek/rug. Echt een aanrader!

@ bloempje70: Ben wel van plan om foto's te plaatsen na morgen, dus je kan dan alvast even bij mij kijken hoe het geworden is! Het paardrijden ga ik ook vreselijk missen :( Maar gelukkig heb ik een goede vervanger gevonden en komt het allemaal wel goed. Ik ga echt 6 weken niet rijden, dus dat wordt afzien!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steef,

ik wens jou een hele geslaagde operatie en een spoedig herstel toe! Nog een nachtje he?!!! Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben aankomende maandag 12 april aan de beurt en krijg ook 350 cc high profile, dual plane. Ik kijk uit naar je operatieverslag.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasmin: Voor jou begint het ook al aardig op te schieten! Spannend hoor! Ben je al erg zenuwachtig of valt het wel mee? Mocht ik vanaf morgen even niet online zijn: Jij ook alvast veel sterkte!

Allemaal bedankt voor de reacties, ik hoop snel iets van me te kunnen laten horen!!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk is het dan vandaag zover! Heb net m'n heerlijke ontbijtje op van wel 1 beschuitje met jam en een kopje thee. Hier moet ik het dan de hele dag mee doen vandaag :D

Moet zeggen dat ik nu meer relaxed ben dan de dagen hiervoor en ik redelijk goed geslapen heb.

Zometeen nog even alles hier opruimen en lekker douchen. Daarna alles klaarzetten en dan wachten tot we naar de kliniek gaan!

Jullie horen hopelijk snel weer van mij!

LIEFS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steef,

Xie dat jij een dag na mij nieuwe (.)(.) hebt gekregen. Hoe gaat het nu met je?

Heb je vanacht een beetje kunnen slapen?

Tis even doorbijten maar straks is het zeker te weten prachtig.

Ben benieuwd naar jouw verhaal.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.