Ga naar inhoud

Vida : 18 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Michelleberg:

Hoi vida succes vandaag!!! Laat je het me meteen weten hoe het is gegaan? 

Michelle 

Hoi Michelle,

dankjewel. Ik heb pas vanmiddag afspraak. Ik laat je zeker weten.

hoe gaat het nu met jouw? Is ontsteking al weg? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vida:

Hoi Michelle,

dankjewel. Ik heb pas vanmiddag afspraak. Ik laat je zeker weten.

hoe gaat het nu met jouw? Is ontsteking al weg? 

Groetjes 

Hoi vida

ben paar dagen terug erg ziek geworden koorts hoofdpijn spugen zwaar beroerd weet niet of het door de antibiotica komt of dat het een griepje is ben wel ff bij de huisarts geweest moet uitzieken en antibiotica is nu klaar de ontsteking gaat beter geen pus meer wel nog een gat ik spoel het nog steeds en maak het schoon met betadine. Gister zat ik er weer even goed naar te kijken maar het verschil is echt best heftig hoor maak me er best druk om dit wil ik echt niet!! Deed even een bikini aan je ziet gewoon duidelijk verschil dus snel maar weer sportbh aan gedaan en maar niet meer kijken en weer geïrriteerd zijn ben het zo zat!!! Zie het niet veranderen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Michelleberg:

Hoi vida

ben paar dagen terug erg ziek geworden koorts hoofdpijn spugen zwaar beroerd weet niet of het door de antibiotica komt of dat het een griepje is ben wel ff bij de huisarts geweest moet uitzieken en antibiotica is nu klaar de ontsteking gaat beter geen pus meer wel nog een gat ik spoel het nog steeds en maak het schoon met betadine. Gister zat ik er weer even goed naar te kijken maar het verschil is echt best heftig hoor maak me er best druk om dit wil ik echt niet!! Deed even een bikini aan je ziet gewoon duidelijk verschil dus snel maar weer sportbh aan gedaan en maar niet meer kijken en weer geïrriteerd zijn ben het zo zat!!! Zie het niet veranderen... 

Zo das wel erg zeg, ik snap je punt wel. Dat doe ik ook. Snel sport bh aan doen en niet naar kijken. 

Zit momenteel in de wachtekamer. Hij loopt behoorlijk uit. Nog 3 mensen voor me. Benieuwd wat hij ervan gaat zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Vida:

Zo das wel erg zeg, ik snap je punt wel. Dat doe ik ook. Snel sport bh aan doen en niet naar kijken. 

Zit momenteel in de wachtekamer. Hij loopt behoorlijk uit. Nog 3 mensen voor me. Benieuwd wat hij ervan gaat zeggen. 

Oh vervelend dat wachten en zenuwslopend hoe laat had je de afspraak ben echt benieuwd wat ie gaat zeggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net d'r nio gesproken, hij zegt dat je de natuur ze gang moet laten gaan. Na 3 maanden terug komen en als niet goed is word in weer geopereerd. Hij zei letterlijk: maak je geen zorgen, als niet bij trek opereer ik je weer. Maar even wachten. Maar pas echt over drie maanden kan hij wat van zeggen. Nu is te vroeg. De pijn komt echt door de hechting die in me borst zit. Bh van hunkkermuller was perfect zei die. 

En niet te veel zwaaien met me armen. Rustig aan doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Vida:

Net d'r nio gesproken, hij zegt dat je de natuur ze gang moet laten gaan. Na 3 maanden terug komen en als niet goed is word in weer geopereerd. Hij zei letterlijk: maak je geen zorgen, als niet bij trek opereer ik je weer. Maar even wachten. Maar pas echt over drie maanden kan hij wat van zeggen. Nu is te vroeg. De pijn komt echt door de hechting die in me borst zit. Bh van hunkkermuller was perfect zei die. 

En niet te veel zwaaien met me armen. Rustig aan doen 

Nou das toch wel fijn om te horen toch dat hij er wel wat aan doet als het niet rechttrekt is toch een zorg minder of niet dan ben blij voor je ik moet nog steeds wachten ik heb pas half oktober me afspraak vervroegen heeft geen zin ben vorige week ook geweest dus laten we maar afwachten zal wel goed komen en maken we ons nu druk voor niks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Michelleberg:

Nou das toch wel fijn om te horen toch dat hij er wel wat aan doet als het niet rechttrekt is toch een zorg minder of niet dan ben blij voor je ik moet nog steeds wachten ik heb pas half oktober me afspraak vervroegen heeft geen zin ben vorige week ook geweest dus laten we maar afwachten zal wel goed komen en maken we ons nu druk voor niks 

Ja pressies! Hij vond dat die deuk nu minder is en als hechting los laat gaat ze wat hangen! 

Nu is het afwachten. Ik ben helemaal vergeten om te vragen of ik nu wel mag gaan insmeren met litteken ceram! 

Ik moet ergens in november terug. 

Afwachten en hopen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 september 2016 om 13:32 zei Michelleberg:

Nou das toch wel fijn om te horen toch dat hij er wel wat aan doet als het niet rechttrekt is toch een zorg minder of niet dan ben blij voor je ik moet nog steeds wachten ik heb pas half oktober me afspraak vervroegen heeft geen zin ben vorige week ook geweest dus laten we maar afwachten zal wel goed komen en maken we ons nu druk voor niks 

Hoi Michelle hoe gaat het nu met je?

met mij gaat wel, slapen gaat nog steeds niet goed, op me zij kan ik echt niet slapen!

ben ook heel snel moe! Zit nu op 4 weken. Hoop dat er verbetering in komt.

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Vida en hoe gaat het nu met je? Is de pijn in je linkerborst nu weg.? En is het allemaal beterder geworden je deuk en het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-9-2016 om 08:21 zei Vida:

Hoi Michelle hoe gaat het nu met je?

met mij gaat wel, slapen gaat nog steeds niet goed, op me zij kan ik echt niet slapen!

ben ook heel snel moe! Zit nu op 4 weken. Hoop dat er verbetering in komt.

groetjes 

Hoi vida 

sorry tijdje niet geweest was echt beetje depri hoor. Het bleef maar hetzelfde trok niet recht niks nog steeds 1 kant groter als de andere werd er echt naar van kon er even niet meer tegen. Hoe gaat het met jou is het bij jou nog hetzelfde of zie je verbetering? 

Grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michelleberg:

Hoi vida 

sorry tijdje niet geweest was echt beetje depri hoor. Het bleef maar hetzelfde trok niet recht niks nog steeds 1 kant groter als de andere werd er echt naar van kon er even niet meer tegen. Hoe gaat het met jou is het bij jou nog hetzelfde of zie je verbetering? 

Grts Michelle 

Hey wat vervelend voor je .Heb je geen navraag gedaan bij je p.c. of het tijd nodig heeft dat het goed komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 17-10-2016 om 16:59 zei Michelleberg:

Hoi vida 

sorry tijdje niet geweest was echt beetje depri hoor. Het bleef maar hetzelfde trok niet recht niks nog steeds 1 kant groter als de andere werd er echt naar van kon er even niet meer tegen. Hoe gaat het met jou is het bij jou nog hetzelfde of zie je verbetering? 

Grts Michelle 

Hoi Michelle 

sorry dat ik zo laat reageer. Ik snap je helemaal. Dat heb ik! Deuk is minder maar nog steeds zichtbaar!!! Je had nog afspraak en hoe is het gegaan? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2016 om 14:13 zei lovertje:

Hallo Vida en hoe gaat het nu met je? Is de pijn in je linkerborst nu weg.? En is het allemaal beterder geworden je deuk en het verschil?

Hoi lovertje 

de pijn is wel weg, en deuk is minder maar je zit het wel. Ik vind me rechterborst nu breder dan links. En kwa cupmaat nog steeds aan grote kant. Heb E !!! Ik wilde een volle C hebben. Ben er niet echt te vreden over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is jammer om te horen.het heeft natuurlijk tijd nodig maar ze worden niet meer kleiner denk ik.moet je nog op eindcontrole? Zou het wel aangeven.ze kunnen geen precieze maat garanderen maar b of e is toch wel veel verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Oh dat is jammer om te horen.het heeft natuurlijk tijd nodig maar ze worden niet meer kleiner denk ik.moet je nog op eindcontrole? Zou het wel aangeven.ze kunnen geen precieze maat garanderen maar b of e is toch wel veel verschil.

Ja he, pfff ik heb best veel pech gehad. Eind van deze maand moet ik weer langs. Had cup G en nu E!!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.