Ga naar inhoud

Vida : 18 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 31 jaar oud  1.58 cm en sinds mijn pubertijd schaam ik me voor 'mijn borsten.

voor zwangerschap had ik Cub D en nu hangen ze net boven me navel met een cup G .

volgende week is eindelijk zover. Zenuwen beginnen nu te komen, vooral omdat ik alleenstaande moeder ben met dochtertje van 3,5 jaar oud.

Terwijfel heel erg over cup maat. Heb aangegeven dat ik volle cup C wil, maar nu na al die jaren rond lopen met grote borsten ( haat ze) wil ik ze zo klein mogelijk. 

Ik heb veel gelezen en gehoord dat ze na paar jaar een cup groter kunnen worden, iemand ervaring ermee? 

Heeft iemand ervaring met dr. Nio bij park kliniek in Rotterdam ? 

Heeft iemand na BV cup B? 

 

Dank alvast

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey vida!

Leuk voor je dat het volgende week eindelijk zo ver is. Zelf mag ik 24 augustus op gesprek gaan. Dus ik kan je niet helpen met de ervaringen. Zelf het ik nu een 75F / 70G met een 168cm en 65 kg... Ik zou ook graag een C cup hebben... Ik zou denken dat het een beetje van je lichaam afhangt en dus bij iedereen anders is... 

Veel succes volgende week. Ik ga je zeker volgen om je ervaringen te lezen! 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyce 87 : Ja over cup maat heb je wel gelijk, ik ben nog gisteren naar hunkermuller geweest om naar cup maaten te kijken B is echt klein. Een volle C/D is veel mooier. 

Een nadeel bij parkklieniek is dat ze tot nu toe 3 x afspraak hebben verzet. Eerst stond operatie op16 aug, daarna is verzet naar 18 aug om 12 uur en nu kan ik pas om 14:30 uur terecht. 

De Hele dag niks eten vind ik niet zo erg , maar wel als laatste in een operatie kamer te zijn en dat je je eerste herstel dagen in het weekend valt geef me niet echt fijn gevoel.

nu zit ik twijfelen om toch het afspraak verzetten naar een andere datum. Eerste volgende datum  is pas 13 september !!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Inderdaad hangt het heel erg van je eigen lichaam af denk ik! Soms kun je ook geen hele kleine cup overhouden als je brede borsten van jezelf hebt volgens mij.. Ik ben zelf van cup F/G naar C/D gegaan denk ik, het uiteindelijke resultaat zal ik nog even afwachten haha. Ik vond een te kleine cupmaat ook niet mooi bij mijn lichaam passen. Ook was het bij mij zo dat de pc vooraf aan gaf geen cupmaat te kunnen garanderen maar dat ze zou kijken wat goed bij mijn lichaam zou passen. 

Wat betreft je operatiedatum, doen waar je jezelf het best bij voelt! Het lijkt me dat de kliniek in het weekend ook wel goed bereikbaar is toch? Ik kon altijd 24/7 een telefoonnummer bellen als dat nodig was. Dan is het misschien niet zo erg als je snel in het weekend zit? Moet je ook een nachtje blijven? 
Mijn operatie is onverwachts een week uitgesteld aangezien ik koorts had, maar ik wilde juist zo vroeg mogelijk er vanaf zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi vida, ik ben ook alleenstaande moeder met een dochtertje van 3,5. Ik word 8 september geopereerd. Grappig ney als jij dacht ik ook graag zo klein mogelijk. Ik zit nu op 75 F. Nu denk ik een C. Het liefst een gewone C. Het lijkt me zo heerlijk als het achter de rug is. Maar ik zie wel een beetje op tegen de zorg voor mijn dochter. De eerste twee nachten gaat ze uit logeren maar daarna is ze weer hier. Gelukkig heb ik wel lieve buren en vrienden die zo veel mogelijk zullen bijspringen. Hoe heb jij dat geregeld? 

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sanne95:

Spannend! Inderdaad hangt het heel erg van je eigen lichaam af denk ik! Soms kun je ook geen hele kleine cup overhouden als je brede borsten van jezelf hebt volgens mij.. Ik ben zelf van cup F/G naar C/D gegaan denk ik, het uiteindelijke resultaat zal ik nog even afwachten haha. Ik vond een te kleine cupmaat ook niet mooi bij mijn lichaam passen. Ook was het bij mij zo dat de pc vooraf aan gaf geen cupmaat te kunnen garanderen maar dat ze zou kijken wat goed bij mijn lichaam zou passen. 

Wat betreft je operatiedatum, doen waar je jezelf het best bij voelt! Het lijkt me dat de kliniek in het weekend ook wel goed bereikbaar is toch? Ik kon altijd 24/7 een telefoonnummer bellen als dat nodig was. Dan is het misschien niet zo erg als je snel in het weekend zit? Moet je ook een nachtje blijven? 
Mijn operatie is onverwachts een week uitgesteld aangezien ik koorts had, maar ik wilde juist zo vroeg mogelijk er vanaf zijn :)

Beste Sanne

Ze zijn wel goed bereikbaar, maar het iedee dat ik als laatste aan de buurt ben word ik echt zenuwachtig! ik denk bij mezelf misschien is die chirurg moe gaat die alles snel snel afhandelen!"

Klinkt een beetje raar he!

Ja ik moet een nachtje blijven, vrijdag na 12 uur mag ik naar huis.

ik ben best klein 1.58 , wilde wel graag paar kilo's eraf. Maar het lukt niet echt! 

Weeg nu 65.5 wil graag 63/62 kilo zijn voor dat ik geopreerd wordt. Ik denk niet dat me gaat lukken in 4 dagen! En ook een van de reden dat ik heel erg terwijfel. 

Tijdstip en nog niet mijn ideale gewicht bereikt.

Ben je wel veel gaan afvallen voordat je geopreerd werd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lizzyj:

Hi vida, ik ben ook alleenstaande moeder met een dochtertje van 3,5. Ik word 8 september geopereerd. Grappig ney als jij dacht ik ook graag zo klein mogelijk. Ik zit nu op 75 F. Nu denk ik een C. Het liefst een gewone C. Het lijkt me zo heerlijk als het achter de rug is. Maar ik zie wel een beetje op tegen de zorg voor mijn dochter. De eerste twee nachten gaat ze uit logeren maar daarna is ze weer hier. Gelukkig heb ik wel lieve buren en vrienden die zo veel mogelijk zullen bijspringen. Hoe heb jij dat geregeld? 

Grtjs 

Beste Lizzyj

 

ja het is zeker een moeilijke beslissing als alleenstaande moeder.

ik heb een vriendin gevraagd om eerste paar nachten bij mij te komen slapen en daarna is ze zo lief om elke dag even langs te komen. Ik wil ook haar niet te veel lastig vallen. Ik ga voor de operatie veel boodschappen halen en evt. Kant en klaar eten voor me dochtertje. Om geen afwassen te doen ga ik ook wegwerp bestek en borden en bekers halen. Het wordt wel lastig en pittig denk ik maar ja ik wil zo graag van me nek en schouder klachten af.! 

Je kan thuiszorg inschakelen, maar ben niet zo echt weg van ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van België, iemand daar ervaring mee? Een vriendin en haar moeder moesten enkele nachten blijven in het ziekenhuis voordat ze naar huis mochten. Ik dacht 2 nachten. Is mss niet zo heel lang maar geeft wel een groot verschil denk ik. De eerste dagen lijkt me echt het moeilijkst! Wij hebben hier 2 kids rondlopen. 2,5 en 5 jaar. Gaat dus best moeilijk worden. Mijn ventje is zelfstandige en heeft een gazettenwinkeltje, dus hij is ook niet altijd thuis.... Worden nog moeilijke weken maar ondanks dat is het echt wel waard! Ik ga ervoor!

 

Vida, wat rot seg! Dat jouw afspraak zo verzet wordt! Gewoon doen waar je je het beste bij voelt! 

Ik ben nog niet gaan kijken in de winkel bij de C-cupjes... Ik denk dat ik er direct 5 mee naar huis ga nemen dan... :lol:

Ik zou ook graag wel een paar kilo's afvallen voordien, het was me wel gelukt maar ondertussen is er toch al een paar terug bij... Ik denk dat mijn buik en 'lovehendels' wel goed zichtbaar ga zijn achteraf, dat ga wel wennen worden. Nu worden je ogen nog naar mijn borsten getrokken maar dan kijken ze ergens anders naar natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Vida:

Beste Sanne

Ze zijn wel goed bereikbaar, maar het iedee dat ik als laatste aan de buurt ben word ik echt zenuwachtig! ik denk bij mezelf misschien is die chirurg moe gaat die alles snel snel afhandelen!"

Klinkt een beetje raar he!

Ja ik moet een nachtje blijven, vrijdag na 12 uur mag ik naar huis.

ik ben best klein 1.58 , wilde wel graag paar kilo's eraf. Maar het lukt niet echt! 

Weeg nu 65.5 wil graag 63/62 kilo zijn voor dat ik geopreerd wordt. Ik denk niet dat me gaat lukken in 4 dagen! En ook een van de reden dat ik heel erg terwijfel. 

Tijdstip en nog niet mijn ideale gewicht bereikt.

Ben je wel veel gaan afvallen voordat je geopreerd werd? 

 

Ik kan me wel voorstellen dat je daarover nadenkt hoor! Aan de andere kant heb je een pc waar zoveel mensen ontzettend positief over zijn dus zal hij zijn werk aan het eind van de dag vast ook goed doen! Maar snap dat je dat denkt, ik vond het ook heel spannend en vooral zo moeilijk om de controle uit handen te geven.. 

Ik ben intussen ongeveer 7 kilo afgevallen, ik denk zo'n 5/6 kilo voor de operatie. Toch een extra motivatie en stok achter de deur, zo'n operatie! Misschien dat het rustiger voor jezelf is om het uit te stellen? Al weet je dan natuurlijk niet of je eerder aan de beurt zal zijn.. Heb je al besloten wat je gaat doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sanne,

 

Ik heb contact opgenomen met parkkliniek en ze hebben nagevraagd voor me paar kilo's maakt niet zoveel uit, als je boven 5 kilo wilt afvallen dan is er wel beter om afwachten . En ik heb besloten om toch donderdag te gaan. 

Dr. Nio heeft s morgens spreekuur en in de middag is een patiënt voor mij die diabetische is. Ze zeiden dat ze nog gaan overleggen of de patiente voor mij zo laat nog mag geopereerd worden of niet.

sowieso sta ik ingepland om 14:30. Super spannend.

ik maak me heel erg zorgen om mijn dochtertje. Die is super druk. Gisteren in Bijenkorf was ze aan het rennen en dan botse ze tegen een jongen van 8/9 jaar oud en kei hard op de grond gevallen met haar achter hoofd op zo een tegelvloer !! Super eng! Gelukkig heeft ze niks aan overgehouden, maar het iedee dat ik er komende dagen niet mobiel ben met zo druke kind!! 

Hoop dat ze beter gaat luisteren.

wat goed van je dat je 7 kilo kwijt bent. Je mag zeker trots op jezelf zijn. Ik maakte me ook super druk over paar kilo's. Me buik zal meer zichtbaar zijn na bv. Maar goed na zo een operatie val je ook af. En ja ik ben geen model Hihih. 

Perfectie bestaat niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb even je titel aangepast, nog maar heeeel even aftellen en dan is het zover, laat het maar gewoon over je heen komen, komt helemaal goed.

En heel vaak voelen kinderen toch wel goed aan dat ze iets rustiger moeten zijn en bijv niet ineens bovenop je moeten springen, zou me daar niet zo heel erg druk over maken.

Heel veel succes donderdag.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 augustus 2016 om 10:04 zei Joyce87:

Ik ben van België, iemand daar ervaring mee? Een vriendin en haar moeder moesten enkele nachten blijven in het ziekenhuis voordat ze naar huis mochten. Ik dacht 2 nachten. Is mss niet zo heel lang maar geeft wel een groot verschil denk ik. De eerste dagen lijkt me echt het moeilijkst! Wij hebben hier 2 kids rondlopen. 2,5 en 5 jaar. Gaat dus best moeilijk worden. Mijn ventje is zelfstandige en heeft een gazettenwinkeltje, dus hij is ook niet altijd thuis.... Worden nog moeilijke weken maar ondanks dat is het echt wel waard! Ik ga ervoor!

 

Vida, wat rot seg! Dat jouw afspraak zo verzet wordt! Gewoon doen waar je je het beste bij voelt! 

Ik ben nog niet gaan kijken in de winkel bij de C-cupjes... Ik denk dat ik er direct 5 mee naar huis ga nemen dan... :lol:

Ik zou ook graag wel een paar kilo's afvallen voordien, het was me wel gelukt maar ondertussen is er toch al een paar terug bij... Ik denk dat mijn buik en 'lovehendels' wel goed zichtbaar ga zijn achteraf, dat ga wel wennen worden. Nu worden je ogen nog naar mijn borsten getrokken maar dan kijken ze ergens anders naar natuurlijk. 

Beste joyce, 

van België weet ik niet zoveel, maar als je in NL in een ziekenhuis geopreerd word moet je ook paar nachtjes blijven. Ik ga naar een kliniek. 

Zo zie je weer, ik woog me zelf ook elke dag en heb paar crashdieten gevolgd maar eind van de dag helemaal trillen van honger en ongelofelijk suf van niks eten. 

Nu denk ik het is beter om extra kilo's rustig kwijt te raken met sporten na bv. ( sporten gaat nu echt niet met mijn grote boobies) Anders heb je overal velletjes hangen en je kan nooit van je leven dagelijks aan je lijn denken.

Ik denk nu bij mezelf zo: wees blij met wat je tot nu toe hebt bereikt en accepteer je zelf hoe je bent. Perfectie bestaat niet. Tenzij je een model carrière wilt beginnen hihihi 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Ik heb even je titel aangepast, nog maar heeeel even aftellen en dan is het zover, laat het maar gewoon over je heen komen, komt helemaal goed.

En heel vaak voelen kinderen toch wel goed aan dat ze iets rustiger moeten zijn en bijv niet ineens bovenop je moeten springen, zou me daar niet zo heel erg druk over maken.

Heel veel succes donderdag.

xx

Dankjewel.

Ja zo is het ook, ze is super lieve meisje. Hoop dat alles goed verloopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Lizzyj:

Heel spannend allemaal!!! Goed dat he het doorzet. Ik ben zelf als derde aan de beurt en dacht ook als jij is dat nou wel gunstig. Maar ik ga er maar gewoon van uit dat de pc weet wat ze doet!! 

Ja zeker.Uitstellen voor paar kilo's en tijdstip is niet verstandig. Zit hele dag te stressen erover Hoe de littekens eruit komen zien. Mij nichtje heeft bv gehad en me moeder vertelde dat bij haar echt lelijk eruit zag! (Ze woont in buitenland)

Maar ja, ik heb nu het gevoel dat een olifant op me borst zit! Zal blij zijn als het achter de rug is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supergoed dat je er voor gaat morgen! Wat snel al zeg, ben je erg gespannen of valt het mee? Ik maakte me lang van te voren ook wel druk over de littekens, maar op een gegeven moment kreeg ik er zoveel last van dat die littekens me eigenlijk ook niet zoveel uitmaakten.. Na de operatie vond ik het gelijk al best meevallen eigenlijk, had het erger verwacht. Bij mij zijn ze nu nog best wel rood, maar uiteindelijk zal je er over een tijd niet super veel meer van zien denk ik. De grootste littekens vallen onder je borst, in de plooi en zie je dus sowieso niet als je staat, rondom de tepel gaat het ook niet echt opvallen denk ik omdat je tepels ook meer roze zijn. Het enige wat je bij mij blijft zien is de streep van de tepel naar beneden, maar ik gok dat dat na een jaar ofzo ook wel voor een heel eind vervaagt. 

Ik denk dat je er super blij mee gaat zijn! Heb nog van niemand gehoord of gelezen dat ze spijt hebben! Je gaat je waarschijnlijk een stuk lekkerder in je vel voelen en inderdaad, dat gewicht zul je vast ook niet missen :)

Alvast heel veel succes morgen! Probeer het lekker over je heen te laten komen, je hebt een super goede pc die weet wat hij doet! Komt vast helemaal goed! Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Sanne95:

Supergoed dat je er voor gaat morgen! Wat snel al zeg, ben je erg gespannen of valt het mee? Ik maakte me lang van te voren ook wel druk over de littekens, maar op een gegeven moment kreeg ik er zoveel last van dat die littekens me eigenlijk ook niet zoveel uitmaakten.. Na de operatie vond ik het gelijk al best meevallen eigenlijk, had het erger verwacht. Bij mij zijn ze nu nog best wel rood, maar uiteindelijk zal je er over een tijd niet super veel meer van zien denk ik. De grootste littekens vallen onder je borst, in de plooi en zie je dus sowieso niet als je staat, rondom de tepel gaat het ook niet echt opvallen denk ik omdat je tepels ook meer roze zijn. Het enige wat je bij mij blijft zien is de streep van de tepel naar beneden, maar ik gok dat dat na een jaar ofzo ook wel voor een heel eind vervaagt. 

Ik denk dat je er super blij mee gaat zijn! Heb nog van niemand gehoord of gelezen dat ze spijt hebben! Je gaat je waarschijnlijk een stuk lekkerder in je vel voelen en inderdaad, dat gewicht zul je vast ook niet missen :)

Alvast heel veel succes morgen! Probeer het lekker over je heen te laten komen, je hebt een super goede pc die weet wat hij doet! Komt vast helemaal goed! Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan!

Nu nog paar uurtje. Super zenuwachtig en blij. Raar gevoel. 

Ik hou je zeker op de hoogte. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Joyce87:

Ik wou je ook nog succes wensen maar ondertussen is de operatie denk ik al voorbij... :D

Ik ben benieuwd voor u ervaring en resultaten! 

Hoi joyce,

super aardige mensen hier, ben wel heel suf en slaperig . Me linkerborst doet echt veel pijn, hoewel bij rechts meer is weg gehaald! 

Rechterborst het voelt super goed 

links: branderig en veel spier samentrekking en het voelt als die meer dik is aan het worden dan rechts.

net kopje thee en een cracker op, 

operatie begon om 3:15 weet niet eigenlijk ! Toen ik bij kwam was 18:20 

tot zover! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vida 

Ik las net jouw topic door. Dapper van je dat je het gedaan hebt. Hoe gaat het nu met je? Heb je al even mogen spieken? Ik ben zelf ook een paar weken geleden geopereerd in de Parkkliniek door Nio. Alleen een vergroting. Ik vond het daar best prettig en voelde me op m'n gemak. Heb jij dat ook zo ervaren? 

groetjes, Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Susannah:

Hoi Vida 

Ik las net jouw topic door. Dapper van je dat je het gedaan hebt. Hoe gaat het nu met je? Heb je al even mogen spieken? Ik ben zelf ook een paar weken geleden geopereerd in de Parkkliniek door Nio. Alleen een vergroting. Ik vond het daar best prettig en voelde me op m'n gemak. Heb jij dat ook zo ervaren? 

groetjes, Susannah

Hoi Sanne,

vandaag mocht ik om 9 uur naar huis. Onderweg alle drempels van de weg gevoeld, moest van huilen.

het pijn gaat weg met pijnstillers en heb antibioticakuur. Opstaan en naar wc gaan is echt een opgaven. Maar het hoort erbij. Voel me gelijk al stuk lichter en ja heb even naar mogen kijken toen ze vervand gingen wisselen. Het is behoorlijk opgezet en me linkerborst doet het meeste pijn nog steeds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vida:

Hoi Sanne,

vandaag mocht ik om 9 uur naar huis. Onderweg alle drempels van de weg gevoeld, moest van huilen.

het pijn gaat weg met pijnstillers en heb antibioticakuur. Opstaan en naar wc gaan is echt een opgaven. Maar het hoort erbij. Voel me gelijk al stuk lichter en ja heb even naar mogen kijken toen ze vervand gingen wisselen. Het is behoorlijk opgezet en me linkerborst doet het meeste pijn nog steeds. 

Ach. Nog even ellende dus. Heb je ook een pijnstillingschema gehad? Dat is echt een verademing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.