Ga naar inhoud

Vida : 18 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Vida!

Hoe gaat het nu met je? Al wat minder pijn of valt het toch tegen qua pijn? Kan je al terug iets? En met je dochtertje? Valt het een beetje te combineren met het rusten of is ze een paar dagen gaan slapen bij iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 augustus 2016 om 13:17 zei Joyce87:

Hoi Vida!

Hoe gaat het nu met je? Al wat minder pijn of valt het toch tegen qua pijn? Kan je al terug iets? En met je dochtertje? Valt het een beetje te combineren met het rusten of is ze een paar dagen gaan slapen bij iemand?

Hoi joyce,

vanaf het moment dat ik wakker werd na operatie had ik veel pijn aan me linker borst. (Nog steeds) als ik na me hechtingen kijken rechterkant is perfect gedaan. Links aan onderkant het ziet er niet goed uit, onderkant zie ik soort deuk. Zij kanten dikker en in het midden leeg en naar binnen. Ben er niet echt blij mee! Het voelt alsof hij de hechtingen te strak heeft getrokken. 

volgende week heb ik afspraak neven melden! 

ik ben allergish voor dicnofonac dus had ik maandag gebeld en kreeg weer soort morfine pillen. 

Pijn nog steeds aan mijn linkerborst. Me dochtertje doet gelukkig lekker rustig. Gelukkig komt straks een vriendin van me kan ze even met haar spelen en naar buiten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 augustus 2016 om 16:25 zei lovertje:

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat? Ik heb besloten om ook een borstverkleining te doen.

Beste Lovertje,

ik heb nog heel veel pijn aan mijn linkerborst. Rechts bijna geen pijn.

ik denk en als ik voor spiegel sta, dat ze hechtingen te strak hebben getrokken, vandaar dat een deuk aan onderkant zie en zoveel pijn aan mijn linkerborst. Maar ja ik ben geen arts dus even afwachten tot volgende week wat d'r. Nio ervan zegt.

Elke dag gaat stuk beter, 

kwa pijn vond ik in algemeen meevallen. ik heb best hooge pijngrens. Vervelend vond ik alleen dat me linker borst na een week nog steeds zoveel pijn doet. 

 

Afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er dingen die je nog niet kan of juist al wel terug kan? En wist je voor de operatie dat je er allergisch voor was of niet. Hopelijk niet te veel reactie op gehad dan of konden ze je vlug helpen?

Je zal het ook een beetje tijd moeten geven om te genezen he. Je hebt ten slotte vorige week pas je BVK gehad. 

Ikzelf zal nog even geduld moeten hebben. Nog 6 maanden en 20 dagen... (Niet dat ik het heb uitgeteld hoor :D)  Ik moet om 12 uur binnenkomen dus zal bij de laatste van zijn werkweek zijn denk ik. Ik mag smorgens nog wel een licht ontbijd eten. Daar ben ik wel blij om. Stiekem had ik wel vroeger gehoopt. In januari ofzo... Hoe lang moet je thuisblijven van het werk? Als ik dat mag vragen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Vida:

Beste Lovertje,

ik heb nog heel veel pijn aan mijn linkerborst. Rechts bijna geen pijn.

ik denk en als ik voor spiegel sta, dat ze hechtingen te strak hebben getrokken, vandaar dat een deuk aan onderkant zie en zoveel pijn aan mijn linkerborst. Maar ja ik ben geen arts dus even afwachten tot volgende week wat d'r. Nio ervan zegt.

Elke dag gaat stuk beter, 

kwa pijn vond ik in algemeen meevallen. ik heb best hooge pijngrens. Vervelend vond ik alleen dat me linker borst na een week nog steeds zoveel pijn doet. 

 

Afwachten 

Veel succes met herstellen en het zal best goedkomen.Vind alle borsten die verkleind zijn er best eng uit zien in het begin daar schrok ik best van van al die fotoos hier. Maar als de littekens dicht zijn en niet meer blauw ziet het er al anders uit.Is er veel weg gehaald en heb je ze al gezien.? Rustig aan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 augustus 2016 om 22:30 zei lovertje:

Veel succes met herstellen en het zal best goedkomen.Vind alle borsten die verkleind zijn er best eng uit zien in het begin daar schrok ik best van van al die fotoos hier. Maar als de littekens dicht zijn en niet meer blauw ziet het er al anders uit.Is er veel weg gehaald en heb je ze al gezien.? Rustig aan he

Ja het zit er best eng uit, 450 rechts en 400 links. Ik heb veel pijn aan me linker borst en vind hechting afschuwelijk eruit zien. Zit soort gat in het midden. Zijkanten voller dan binnenkant onder me borst. Dit gaat echt een probleem worden. Volgende week op controle.

rechts zit er super goed uit. Als je borstverkleining doet vind ik als je littekens niet mooi vind dat je zeker niet moet doen. Want ik heb al paar keer goed zitten huilen om me linkerborst. ( ik had al gelijk last ervan vanaf het moment dat ik wakker werd na operatie). Maar ben toch super blij met ze, ook al slaap ik op me rug heb zo licht gevoel op me borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 augustus 2016 om 20:10 zei Joyce87:

Zijn er dingen die je nog niet kan of juist al wel terug kan? En wist je voor de operatie dat je er allergisch voor was of niet. Hopelijk niet te veel reactie op gehad dan of konden ze je vlug helpen?

Je zal het ook een beetje tijd moeten geven om te genezen he. Je hebt ten slotte vorige week pas je BVK gehad. 

Ikzelf zal nog even geduld moeten hebben. Nog 6 maanden en 20 dagen... (Niet dat ik het heb uitgeteld hoor :D)  Ik moet om 12 uur binnenkomen dus zal bij de laatste van zijn werkweek zijn denk ik. Ik mag smorgens nog wel een licht ontbijd eten. Daar ben ik wel blij om. Stiekem had ik wel vroeger gehoopt. In januari ofzo... Hoe lang moet je thuisblijven van het werk? Als ik dat mag vragen? 

nee gelukkig wist ik het al, alleen pijnstillers medicatie wordt dan beperkt. Ik kan nu klein beetje huishouden dingen doen. Vooral opruimen! Pijn heb ik alleen nog steeds aan me linkerborst. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vida:

Ja het zit er best eng uit, 450 rechts en 400 links. Ik heb veel pijn aan me linker borst en vind hechting afschuwelijk eruit zien. Zit soort gat in het midden. Zijkanten voller dan binnenkant onder me borst. Dit gaat echt een probleem worden. Volgende week op controle.

rechts zit er super goed uit. Als je borstverkleining doet vind ik als je littekens niet mooi vind dat je zeker niet moet doen. Want ik heb al paar keer goed zitten huilen om me linkerborst. ( ik had al gelijk last ervan vanaf het moment dat ik wakker werd na operatie). Maar ben toch super blij met ze, ook al slaap ik op me rug heb zo licht gevoel op me borst. 

He wat vervelend allemaal ze hebben natuurlijk ook best veel weg gehaald.Ja ik vind littekens idd niet mooi maar dat vervaagt een heel eind.En nu is het bij mij ook niet mooi meer heb er last van en vind het koeieuiers .Ik vind grote borsten wel mooi maar niet als ze naar heneden hangen. Maar vind wel belangrijk dat je nog wel een mooie vorm borst terug krijgt. Pfff ik ga echt twijfelen nu heb ook drs Nio gekozen omdat ik hier veel over hem lees.De dokter met gouden handjes.Nou ben benieuwd wat hij zegt met je controle. Heel veel succes en sterkte en ik blijf je volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeker geen problemen met littekens maar als ik hier sommige foto's zie denk ik ochtend soms. 'Oei' :blink: De littekens gaan me niets doen maar soms zie je echt een plooi op het litteken van de tepel naar onder. Maar dan ga ik er wel vanuit dat je dat niet echt meer zie als je een bh aanhebt... En veel geduld hebben op het eindresultaat. Weten en realiseren dat het nog een beetje kan verranderen of ontzwellen ofzo... Ik denk dat ik toch ga proberen om enkele weken te wachten om zelf de littekens te zien... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 augustus 2016 om 14:36 zei lovertje:

He wat vervelend allemaal ze hebben natuurlijk ook best veel weg gehaald.Ja ik vind littekens idd niet mooi maar dat vervaagt een heel eind.En nu is het bij mij ook niet mooi meer heb er last van en vind het koeieuiers .Ik vind grote borsten wel mooi maar niet als ze naar heneden hangen. Maar vind wel belangrijk dat je nog wel een mooie vorm borst terug krijgt. Pfff ik ga echt twijfelen nu heb ook drs Nio gekozen omdat ik hier veel over hem lees.De dokter met gouden handjes.Nou ben benieuwd wat hij zegt met je controle. Heel veel succes en sterkte en ik blijf je volgen.

Ben vandaag op controle geweest, hij zei dat het pijn in mijn linkerborst komt doordat een soort bh in mijn borst heeft gemaakt en dat die aan mijn spierborst heeft gehecht! En het deuk kan hij pas over 3 maanden iets over zeggen, omdat de kans groot is als de zwelling weg is dat die in het plooi valt! 

Rechter borst vind ik mooier, hij zegt dat het veel zwelling nog aanwezig is en het zal niet zo stevig blijven, uiteindelijke zullen ze wat zakken! 

Als het pijn niet weg gaat moet ik sowieso over 6 weken terug komen en heb herhaal respect mee gekregen tegen pijn. 

sport bh: hij adviseerde van HEMA. 

En het pleisters mag ik zelf afhalen onder de douch!

Dr. Nio vind ik persoonlijk dat hij heel snel door de spreekuur gaat en alles snel wilt afhandelen. Ik ben zelf vergeten om te vragen welke maat ik nu heb!!! 

Pijn aan me linkerborst is echt vervelend. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 augustus 2016 om 20:45 zei Joyce87:

Ik heb zeker geen problemen met littekens maar als ik hier sommige foto's zie denk ik ochtend soms. 'Oei' :blink: De littekens gaan me niets doen maar soms zie je echt een plooi op het litteken van de tepel naar onder. Maar dan ga ik er wel vanuit dat je dat niet echt meer zie als je een bh aanhebt... En veel geduld hebben op het eindresultaat. Weten en realiseren dat het nog een beetje kan verranderen of ontzwellen ofzo... Ik denk dat ik toch ga proberen om enkele weken te wachten om zelf de littekens te zien... 

Ja me vriend vind de littekens helemaal misselijk makend !! Ben je al geopereerd ? 

Heb je ergens last van gehad of viel mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vida:

Ja me vriend vind de littekens helemaal misselijk makend !! Ben je al geopereerd ? 

Heb je ergens last van gehad of viel mee? 

Dus eigenlijk is het allemaal best tegen gevallen ? De pijn en ook het resultaat? Maar ja hier roept iedereen over Nio daarom ga ik ook naar hem.Maar begin ook steeds meer te twijfellen. Ben ook bang dat het dadelijk niet mooi is en je er spijt van krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vida:

Ja me vriend vind de littekens helemaal misselijk makend !! Ben je al geopereerd ? 

Heb je ergens last van gehad of viel mee? 

Nee ik ben nog niet geopereerd. Pas op 17 maart. 

Ik vind het wel heel vervelend dat je vriend zo negatief doet... Zelf heb je er mss lang over nagedacht en getwijfeld om je te laten opereren... Hij zou je beter een beetje steunen ipv je zo de grond in te boren en je schuldgevoelens te geven. Ik had precies ergens gelezen dat je een alleenstaande moeder was?

Meisje, het komt zeker en vast goed. Niet vergeten dat het nog geen 2 weken geleden is dat je je BVK hebt gehad. Geef het wat tijd. En die littekens veranderen en vervagen nog hoor. Of dat hoor en zie ik toch vooral! Het is nu zo en spijt of schuldgevoelens gaan je niet helpen. Denk aan de voordelen die je nu hebt en waarom je het hebt laten doen... Of zou je het niet meer laten doen als je dit op vooraf wist?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dokter was duidelijk over de sport bh! Die van Triumph! Hij heeft een kopie meegegeven was het was die en geen andere! 

Hoelang moest je je met die rondlopen voordat je een gewone mocht aandoen? En hoe lang moet jij thuisblijven voordat je terug mag gaan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei lovertje:

Dus eigenlijk is het allemaal best tegen gevallen ? De pijn en ook het resultaat? Maar ja hier roept iedereen over Nio daarom ga ik ook naar hem.Maar begin ook steeds meer te twijfellen. Ben ook bang dat het dadelijk niet mooi is en je er spijt van krijgt. 

Ik vind nogmaals rechts heel goed gelukt. Alleen links zit soort deuk in en doet veel pijn. Ik ben onlangs dat ene borst misvormd is toch blij ermee. Me borsten hingen net boven me navel! 

Dr Nio is een van de beste die je kan hebben. Hoop dat hij over 3 maanden iets aan kan doen of als het zwelling weg gaat dat het deuk mee valt. Hopen op het beste. En uitrusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Joyce87:

Nee ik ben nog niet geopereerd. Pas op 17 maart. 

Ik vind het wel heel vervelend dat je vriend zo negatief doet... Zelf heb je er mss lang over nagedacht en getwijfeld om je te laten opereren... Hij zou je beter een beetje steunen ipv je zo de grond in te boren en je schuldgevoelens te geven. Ik had precies ergens gelezen dat je een alleenstaande moeder was?

Meisje, het komt zeker en vast goed. Niet vergeten dat het nog geen 2 weken geleden is dat je je BVK hebt gehad. Geef het wat tijd. En die littekens veranderen en vervagen nog hoor. Of dat hoor en zie ik toch vooral! Het is nu zo en spijt of schuldgevoelens gaan je niet helpen. Denk aan de voordelen die je nu hebt en waarom je het hebt laten doen... Of zou je het niet meer laten doen als je dit op vooraf wist?

 

 

Sorry type foutje ik bedoel me vriendin, maar die is voor alles en nog wat bang en vindt zelfs  bloedprikken al eng!!! Zij kan tegen niks. 

Ik trek me niks Van aan! Ik voel me stuk gelukkiger ermee en ik wilde al jaren bvk doen.  Je kan beter gelukkiger zijn met littekens onder een bh dan hang borsten en nagekeken worden in stad door jong en oud! 

Misschien heb ik pech gehad en ik had toch naar me voorgevoel moeten luisteren! Niet als laatste operatie kamer ingaan!! 

Dr nio zei geef het even tijd. over 3 maanden ga ik waterpas bij pakken en alles goed nakijken en meeten. daarna kunnen we wat aan die deuk doen, nu is het te veel opgezet en zit misschien veel vocht in. Alles gaat toch een beetje zakken! Dat zei die

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Joyce87:

Mijn dokter was duidelijk over de sport bh! Die van Triumph! Hij heeft een kopie meegegeven was het was die en geen andere! 

Hoelang moest je je met die rondlopen voordat je een gewone mocht aandoen? En hoe lang moet jij thuisblijven voordat je terug mag gaan werken?

D'r Nio zei ik mag nu afwisselen met het compressievestje die ze me hebben gegeven. Overdag sport bh en s avond die vest. Tot 5 weken! 

Ik vond zelf ook raar. Sport bh van HEMA !!! Ik vroeg hem zelfs 2 keer en voordat ik de deur uit liep ook! Hihih. Ja sport bh van HEMA. 

ik kan nog amper me haar in staartje doen na staan zo een bh aan trekken! Ze hebben geen voorsluiting! Hij zal het toch beter weten. Misschien is die van Hema even goed en geeft genoeg steun. 

Welke model van Triumph ? Die zijn zeker goed heb ik gelezen. Misschien omdat je geen vest of bh meekrijgt van waar je geopereerd wordt. Vandaar gelijk zo een dure! 

Welke maat moet je aanschaffen ?!! 

gisteren heb ik eentje gekocht bij hunkermuller met een voorsluiting. Wilde me maat weten voordat ik een hele dure bestel. Je geloof het niet ik heb nu maat 80 E!!!!

Maar ja het is pas 11 dagen geleden. Is flink nog opgezet. Dat zei die mvr. Ook. Die me hielp. Het koste met 20% korting  26€. 

bij parkkliniek krijg je gelijk na je operatie hele stevige compressievest met 3 hakjes en rist aan voorkant. Die mag je houden!

Het geef goed steun en zit super lekker. Nadeel is je zit die vest en de bandjes heel goed onder de kleding en vooral nu dat zo warm is, wil ik als ik naar buiten ga toch iets leuks aan doen zonder zo breede banden in het zicht te hebben. Trek nu heel loszittende topjes aan netals een rokje! Van je benen naar boven trekken! 

Het is ook fijn als je met een sport bh  kan afwisselen, als je die vest net heb gewassen. Ze zeggen eerste week alleen maar die vest dag en nacht daarna afwisselen met sport bh en S avonds alleen die vest. 

Me werkgever weet dat ik geopereerd ben en aangezien de klachten Aan me linkerborst ga ik uitrusten. Heb gisteren weer sterke pijnstillening mee gekregen. Ik kan nog geen eens auto rijden. D'r Nio zei wacht nog een weekje mee. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bh van hunkermuller aangehad, hij zat niet echt lekker! Toen ik hem uitdeed zag je een schuine rode afdruk op me hechtingen. Snel naar Hema gegaan en eentje gehaald  met hakjes aan acherkant voor 18€, en maat 85 D!! Jammer dat ik naar h en m moest om elke keer passen! Bij ons heeft Hema geen paskamer!

80 E zat echt heel losjes aan boven kant van de cup! Ze hadden gewoon niet echt veel. 

Straks weer gewoon me vestje aan doen zodra die droog is. Pfff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het vest verschrikkelijk zitten hahah ben net terug van Parkkliniek had controle mag gelukkig nu ook overdag sportbh aan en snachts kwelharnas pleisters zijn er ook afgehaald en hechtingen doorgeknipt die visdraadjes zeg maar wel een opluchting hoor :) ik heb van de sport bh de Triumph zit heerlijk hoop dat je ook gauw een goeie vind 

grts Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gekeken en het is de 'tri-action workout'' . Er staat een prent bij en zie dat het ook geen voorsluiting heeft. Maar ook niet echt naden. Ik was van plan om het morgen te halen maar nu denk ik toch maar om even te wachten. Zodat ik hem mss nog kan inwisselen. Morgen ga ik ook verder weg winkelen en dat zou mss toch beter zijn als ik vlakbij zou gaan. Ik moest een 75C halen. De uiteindelijke maat (of diegene die ik graag zou hebben. Zou die niet te strak zitten vlak na de operatie? Stel dat alles opgezwollen is en het te klein is dan zou ik daar wel mee inzitten. Stiekem zou ik hem morgen passen zodat ik een beeld heb. Dan zie ik goed het verschil... Hihi... :-P

Welke maat had je eerst? Ik kan me herinneren dat je een grote C wou. Het zal nog wel kleiner worden denk ik dan als je nu een 85D of 80E. Geen idee dat we zo'n vestje meekrijgen. Hij heeft er niets over verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Michelleberg:

Ik vind het vest verschrikkelijk zitten hahah ben net terug van Parkkliniek had controle mag gelukkig nu ook overdag sportbh aan en snachts kwelharnas pleisters zijn er ook afgehaald en hechtingen doorgeknipt die visdraadjes zeg maar wel een opluchting hoor :) ik heb van de sport bh de Triumph zit heerlijk hoop dat je ook gauw een goeie vind 

grts Michelle 

Oke, heeft d'r Nio zelf het pleistertjes eraf gehaald? Ik moest ze zelf doen!!! En loop nog rond met het draadjes rond! Welke model heb je gehaald van merk Triumph? Vallen ze normaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Vida:

Oke, heeft d'r Nio zelf het pleistertjes eraf gehaald? Ik moest ze zelf doen!!! En loop nog rond met het draadjes rond! Welke model heb je gehaald van merk Triumph? Vallen ze normaal? 

Ik heb Triumph tri action zit heerlijk en valt normaal zit honderd keer beter dan het kwelharnas vond ik hahah maar jij vind het lekker zitten toch heb je geen last van het klittenband bij je schouders ik werd er gek van veelste breed 

ik heb geen nio ik heb wu geweldige man hij heeft vandaag alles verwijderd en de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt de rest komt vanzelf eruit de pijn valt me echt reuze mee heb vandaag ook auto gereden weer over 6 weken moet ik weer op controle komen 

wanneer moet jij dan op controle komen? Dit is al mijn 3e borst operatie en alle keren heeft de pc de pleisters eraf gehaald en hechtingen doorgeknipt ik heb zelf niks gedaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.