Ga naar inhoud

Chasingmydreams : 10 augustus 2016 : Dr. Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Al een hele tijd volg ik berichten hier op het borstenforum. Vandaag heb ik mij toch ook maar eens lid gemaakt, en zal ik mij kort even voorstellen. Ik ben momenteel 26 jaar. Al sinds mijn puberteit ben ik niet blij met mijn kleine borsten. Al die tijd zijn mijn borsten echt een issue voor mij geweest. Ik keek vaak op internet naar borstvergrotingen maar deed er verder niks mee. Ik deelde mijn 'probleem' met niemand, en schoof mijn verlangens weg omdat ik het simpelweg zelf als een taboe zag en het ook allemaal niet durfde. Nu een aantal maanden geleden heb ik toch besloten om het bespreekbaar te maken met familie en vrienden. Ook heb ik consulten gehad bij een PC, en jawel.. mijn operatie staat gepland! Halverwege augustus ben ik aan de beurt!!! Ik vind het heel bizar dat ik de knoop na zo'n lange tijd heb doorgehakt en voor mijn eigen geluk heb gekozen. Ik vind het doodeng, maar de beslissing voelt als een last van mijn schouders!

 

Het lezen van verschillende ervaringen hier op het forum vind ik erg fijn! Zo probeer ik me een beetje voor te bereiden op de operatie en de tijd erna! Ondankspreek dat ik het super spannend vind, en het nu erg dichtbij komt kijk ik er ook heel erg naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis, en welkom

Fijn dat je na al die jaren toch de knoop hebt doorgehakt en voor je eigen stukje geluk gaat kiezen, waardoor jij je dadelijk weer helemaal op en top vrouw gaat voelen.

En het is ook spannend en best wel een beetje eng, maar je moet het allemaal maar een beetje over je heen laten komen, en dan komt het echt goed.

Voor welke pc en kliniek heb je gekozen? en wanneer, dan kan ik dat ik je titel vermelden, is ook altijd leuk voor andere meiden om te zien wanneer iemand word geopereerd en door welke arts.

Via de zoekbalk kun je natuurlijk nog heel veel informatie vinden en heb je nog vragen,dan kun je die altijd hier stellen.

Nu lekker af gaan tellen , en de laatste voorbereidingen treffen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, en welkom

Fijn dat je na al die jaren toch de knoop hebt doorgehakt en voor je eigen stukje geluk gaat kiezen, waardoor jij je dadelijk weer helemaal op en top vrouw gaat voelen.

En het is ook spannend en best wel een beetje eng, maar je moet het allemaal maar een beetje over je heen laten komen, en dan komt het echt goed.

Voor welke pc en kliniek heb je gekozen? en wanneer, dan kan ik dat ik je titel vermelden, is ook altijd leuk voor andere meiden om te zien wanneer iemand word geopereerd en door welke arts.

Via de zoekbalk kun je natuurlijk nog heel veel informatie vinden en heb je nog vragen,dan kun je die altijd hier stellen.

Nu lekker af gaan tellen , en de laatste voorbereidingen treffen.

xx

Ik word op 10 augustus geholpen door dr Kortleve in Heerlen! Nog maar een weekje dus.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is al heel erg snel, spannend, haha , en ook een pc waarvan de naam toch wel af en toe voorbij komt.

En zo zie je maar, eerst hield je deze droom voor jezelf, je besluit om het te delen en nu nog maar een week wachten, hoe raar dat het soms kan lopen allemaal.

Ik ga het in je titel vermelden , en je topic verhuizen naar een andere categorie, hier kun je dan verder alles updaten.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tips voor het rustig blijven, das een goeie.

Nee meid, gezonde zenuwen horen erbij,probeer tot aan de operatie zoveel mogelijk afleiding te zoeken,lekker nog even met vriendinnen de stad in,want de eerste paar weken na je bv heb je daar niet echt behoefte aan, je voorbereidingen te treffen, weet niet of je bijv de lijstjes al hebt gelezen over verschillende voorbereidingen,makkelijke kleding, en wat je bijv wel en niet mag.

Zorg ook in ieder geval dat je genoeg paracetamol in huis hebt, overige pijnstilling krijg je over het algemeen op recept mee naar huis.

Heb je de eerste tijd voldoende hulp, want de eerste dagen is het toch wel heel erg prettig als je iemand in de buurt hebt, ook bijv met douchen, haren wassen etc.

En verder is het een kwestie van het eigenlijk maar over je heen laten komen, want je droom komt dadelijk uit, en dat gevoel is zo fijn, eindelijk boobs, en als je dat voor ogen houd,komt het allemaal goed.

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanochtend voor de medische foto's naar het ziekenhuis geweest en een kort gesprek bij de anesthesie. 

Alles komt nu heel erg dichtbij! Met name ook de spanning! Ik hoop dat ik het woensdag een beetje onder controle kan houden..

 

Ik moet nog sport bhs gaan halen. Advies was om twee maten te halen, 75 c en 75 d. Wat is verstandig om te doen? Eerst van beide maten 1 en dan bij halen? Met hoe veel sport bhs is iedereen begonnen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, 

Heb net je verslagje gelezen, en morgen is het al jou grote dag! wat ontzettend spannend zeg..

Ik ben heel benieuwd wat je gaat zetten rond of anatomische en hoeveel cc. want ik denk dat wij dezelfde maat hebben aangezien de cupmaten van je sportbh's moest ik precies dezelfde als jou halen.

Wat ik heb gedaan is van beide maten 1 halen.. en de kaartjes er nog aan laten hangen.. want als de een te groot is kan je geld nog terug krijgen.. of kun je er 1 bij halen die je dan ruilt.

In totaal heb ik er nu 3 en dat vind ik persoonlijk meer dan genoeg aangezien ik na 6 weken een gewone bh mag dragen en dat kost ook al genoeg geld haha.

Als je nieuwsgierig ben kun je ook even in mijn album kijken ik ben nu 4 weken + 1dag po.

Volgens mij ben jij wel goed voorbereid voor je grote dag morgen.

Ik wens je heel veel succes toe!! hoe laat mag je morgen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Lotte90:

Hee meid, 

Heb net je verslagje gelezen, en morgen is het al jou grote dag! wat ontzettend spannend zeg..

Ik ben heel benieuwd wat je gaat zetten rond of anatomische en hoeveel cc. want ik denk dat wij dezelfde maat hebben aangezien de cupmaten van je sportbh's moest ik precies dezelfde als jou halen.

Wat ik heb gedaan is van beide maten 1 halen.. en de kaartjes er nog aan laten hangen.. want als de een te groot is kan je geld nog terug krijgen.. of kun je er 1 bij halen die je dan ruilt.

In totaal heb ik er nu 3 en dat vind ik persoonlijk meer dan genoeg aangezien ik na 6 weken een gewone bh mag dragen en dat kost ook al genoeg geld haha.

Als je nieuwsgierig ben kun je ook even in mijn album kijken ik ben nu 4 weken + 1dag po.

Volgens mij ben jij wel goed voorbereid voor je grote dag morgen.

Ik wens je heel veel succes toe!! hoe laat mag je morgen?

x

Hey!

Ik had de sportbh maat 75c laatst eens gepast en vond het ontzettend strak zitten bij de omvang! Ik heb nu 80c en 80d gehaald.. 

Ik ben zojuist voor de laatste x bij de pc geweest. Er gaat 350cc in en volgens hem kom ik uit op een goede C. Een kleine D vind ik persoonlijk ook niet heel erg haha.. maar misschien word ik wat hebberig en past dat niet bij mijn postuur! Ik ben namelijk rond de 1.70 en weeg ongeveer 63 kg.

Morgen mag ik mij al om 6.50 uur melden! Lekker vroeg!! 

 

Ik ga nu even in je album spieken !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he!!

Oke mooie maat ik ben ook 1.70 en heb 345 anatomische laten zetten.

De omvang zit idd strak maar de bh moet ook best wel strak zitten aan de onderkant ik had eerst ook 1 maatje groter maar die vonden ze echt te los zitten.. maar als je er meerdere hebt is er sowieso wel 1 goed.

Je wilt idd snel groter, zou ik ook graag willen maar dat zou niet mooi staan bij mijn figuur en meer paste er ook niet in dan zouden ze aan de zijkant te veel na die kant gaan hangen.

Lekker dat je zo vroeg mag! aangezien je ook niks mag eten en dan heb je erna nog lekker de hele dag om bij te komen.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Lotte90

Ik zie nu pas je berichtje! Zoals je al in de chat hebt kunnen lezen heb ik ze inderdaad en heb ik vooral vandaag heel veel pijn gehad!

Ik was gisteren als eerste aan de beurt, ik was van te voren helemaal zen. Geen zenuwen of niks. En dat is eigenlijk helemaal niet hoe ik ben, want ben echt een zenuwpees normaal..

Voor ik het wist werd ik wakker en had ik borsten! Om 8 uur was ik aan de beurt en om 9.15 werd ik wakker op de uitslaapkamer. Daar een morfine spuit gekregen. Voelde me redelijk goed. Tegen 13.00 uur mocht ik naar huis maar telkens als ik recht ging zitten werd ik ontzettend duizelig en misselijk. Uiteindelijk ben ik pas rond 16.00 uur naar huis gegaan.

 

Vannacht niks geslapen.. vandaag overdag maar een uurtje.. 

De pijn in mijn linkerborst is onbeschrijfelijk maar momenteel iets rustiger. Daar teer ik even op verder.

De drains mochten er vandaag nog niet uit, dus die blijven helaas nog even. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chasingmydreams:

 @Lotte90

Ik zie nu pas je berichtje! Zoals je al in de chat hebt kunnen lezen heb ik ze inderdaad en heb ik vooral vandaag heel veel pijn gehad!

Ik was gisteren als eerste aan de beurt, ik was van te voren helemaal zen. Geen zenuwen of niks. En dat is eigenlijk helemaal niet hoe ik ben, want ben echt een zenuwpees normaal..

Voor ik het wist werd ik wakker en had ik borsten! Om 8 uur was ik aan de beurt en om 9.15 werd ik wakker op de uitslaapkamer. Daar een morfine spuit gekregen. Voelde me redelijk goed. Tegen 13.00 uur mocht ik naar huis maar telkens als ik recht ging zitten werd ik ontzettend duizelig en misselijk. Uiteindelijk ben ik pas rond 16.00 uur naar huis gegaan.

 

Vannacht niks geslapen.. vandaag overdag maar een uurtje.. 

De pijn in mijn linkerborst is onbeschrijfelijk maar momenteel iets rustiger. Daar teer ik even op verder.

De drains mochten er vandaag nog niet uit, dus die blijven helaas nog even. 

 

 

Ha schat, 

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan!

Gek is dat he ik was ook heel rustig voor de operatie je kan beter ook alles op je af laten komen.

Wat vervelend dat je zo duizelig en misselijk was en weinig heb kunnen slapen :(

De pijn wat je in je borsten voelt is normaal ook al lijkt het ver weg van normaal. Ik had ook erg last van een brandend gevoel constant in mijn linkerborst en rechts geen een keer pijn gehad nu nog steeds niet zo gek..

Wat echt hielp bij mij was een koelzak tegen de zijkant van mijn borst en veel puffen.. je gaat ook in een emotionele rollercoaster zo'n operatie is niet niks..

Probeer wat te kunnen slapen en blijf goed je medicatie innemen dat is erg belangrijk. Ik heb echt met je te doen omdat ik zelf ook zoveel pijn heb gehad.

Dikke knuffel voor jou en als er wat is weet je mij te vinden, laat je maar lekker vertroetelen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Lotte90:

Ha schat, 

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan!

Gek is dat he ik was ook heel rustig voor de operatie je kan beter ook alles op je af laten komen.

Wat vervelend dat je zo duizelig en misselijk was en weinig heb kunnen slapen :(

De pijn wat je in je borsten voelt is normaal ook al lijkt het ver weg van normaal. Ik had ook erg last van een brandend gevoel constant in mijn linkerborst en rechts geen een keer pijn gehad nu nog steeds niet zo gek..

Wat echt hielp bij mij was een koelzak tegen de zijkant van mijn borst en veel puffen.. je gaat ook in een emotionele rollercoaster zo'n operatie is niet niks..

Probeer wat te kunnen slapen en blijf goed je medicatie innemen dat is erg belangrijk. Ik heb echt met je te doen omdat ik zelf ook zoveel pijn heb gehad.

Dikke knuffel voor jou en als er wat is weet je mij te vinden, laat je maar lekker vertroetelen!! Xx

Wat ben ik 'blij' dat je je zo in mijn situatie herkent! Ik vind die steken in mijn linkerborst gewoon onmenselijk. Helpt een koelzak tegen die steken of meer tegen de zwelling?

Ik heb vannacht, mijn tweede nacht, eigenlijk heel goed geslapen en lang! Alleen steeds even wakker geweest voor de medicatie. Vanochtend om 7 uur was ik wel even wat misselijk.. erna heb ik nog van 8 uur tot 20 voor 11 verder geslapen. Ik was zo blij!! Maar dat moest ook haast wel want heb de eerste dag en nacht misschien maar 2 uur geslapen in totaal. 

Vanochtend durfde ik niet goed recht te gaan zitten. Bang voor weer die steken, want ik had al een tijd nergens meer last van gehad omdat ik in bed lag. Uiteindelijk toch maar rustig aan gaan zitten en gaan staan en jawel hoor.. het kwam weer. Blij dat ik nu weer in een ligstand ben. Ik hoop zo dat dat branderige gevoel snel wegtrekt.. want verder heb ik alleen last van spierpijn en een bont en blauw gevoel..

Oja en mijn drains moeten nog even blijven gezien ik nog te veel wondvocht verlies.. aan de ene kant balen maar aan de andere kant ben ik blij dat ik vandaag even niet verplicht de deur uit hoef!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, 

 

bah wat vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg. Ik had niet echt steken. Wel heel veel druk en blauw gevoel ja. Lig je snachts helemaal plat. Ik vond dat acclimatiseren in de ochtend dan veel te erg dus bleef en nu nog blijf ik snachts schuin liggen. Langzaamaan steeds iets platter. Ik zou geloof ik na 4 weken op m'n zij mogen liggen maar dat kan ik echt nog niet. Ik heb met je te doen meid, die eerste dagen zijn hel. Hopelijk echt snel minder pijnlijk. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chasingmydreams , ten eerste van harte gefeliciteerd met je boobs. Wat vervelend zeg, dat je zo'n pijn hebt steeds. Neem je wel netjes op tijd je medicatie in? Want dat is wel heel belangrijk hè...... een spiegel opbouwen en niet wachten met innemen tot je pijn krijgt. De pijn kan ook best van je drains vandaan komen. Ik heb zelf zes dagen drains gehad en toen die eruit gingen had ik ineens veel minder last van pijn. En de eerste drie dagen zijn zowiezo de ergste. Vanaf dag drie gaat het meestal weer de goede kant op. Ik hoop dat je je snel beter zult voelen en lekker kunt gaan genieten van je mooie boobs. Ik wens je een fijn herstel. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Chasingmydreams:

Wat ben ik 'blij' dat je je zo in mijn situatie herkent! Ik vind die steken in mijn linkerborst gewoon onmenselijk. Helpt een koelzak tegen die steken of meer tegen de zwelling?

Ik heb vannacht, mijn tweede nacht, eigenlijk heel goed geslapen en lang! Alleen steeds even wakker geweest voor de medicatie. Vanochtend om 7 uur was ik wel even wat misselijk.. erna heb ik nog van 8 uur tot 20 voor 11 verder geslapen. Ik was zo blij!! Maar dat moest ook haast wel want heb de eerste dag en nacht misschien maar 2 uur geslapen in totaal. 

Vanochtend durfde ik niet goed recht te gaan zitten. Bang voor weer die steken, want ik had al een tijd nergens meer last van gehad omdat ik in bed lag. Uiteindelijk toch maar rustig aan gaan zitten en gaan staan en jawel hoor.. het kwam weer. Blij dat ik nu weer in een ligstand ben. Ik hoop zo dat dat branderige gevoel snel wegtrekt.. want verder heb ik alleen last van spierpijn en een bont en blauw gevoel..

Oja en mijn drains moeten nog even blijven gezien ik nog te veel wondvocht verlies.. aan de ene kant balen maar aan de andere kant ben ik blij dat ik vandaag even niet verplicht de deur uit hoef!

De steken zijn ook heel onmenselijk en het branden ook.. heb van dat branden bijna een week last van gehad. Het koelen helpt idd tegen de zwelling maar bij mij hield het steken/brandend gevoel ook op als ik even lekker koelde.

Wat fijn dat je goed hebt geslapen van de pijn, vergeleken met je eerste nacht had je het ook echt wel nodig.. even een goede nachtrust! 

Vervelend dat je misselijk wordt komt dat door de diqlofenac of slik je die niet.. veel meiden hadden last door de diqlofenac.. 

Jammer dat je drains nog niet eruit mogen maar is misschien ook wel even beter zo.. hoe is het nu met je? Heb je nog veel last van brandend gevoel? En steken? 

Heb je al lekker gedoucht ook ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Lotte90:

De steken zijn ook heel onmenselijk en het branden ook.. heb van dat branden bijna een week last van gehad. Het koelen helpt idd tegen de zwelling maar bij mij hield het steken/brandend gevoel ook op als ik even lekker koelde.

Wat fijn dat je goed hebt geslapen van de pijn, vergeleken met je eerste nacht had je het ook echt wel nodig.. even een goede nachtrust! 

Vervelend dat je misselijk wordt komt dat door de diqlofenac of slik je die niet.. veel meiden hadden last door de diqlofenac.. 

Jammer dat je drains nog niet eruit mogen maar is misschien ook wel even beter zo.. hoe is het nu met je? Heb je nog veel last van brandend gevoel? En steken? 

Heb je al lekker gedoucht ook ? X

Als ik heel nuchter terugkijk op gisteren heb ik een redelijk dag gehad. Steken en branden was er wel maar ik kreeg het niet elke keer als ik op stond. Daar was ik al blij om. Ook 3x zelf naar de wc geweest. Ik loop wel heel geforceerd en als een oude oma.. ik probeer steeds meer een rechte houding aan te nemen. Krijg ook steeds meer last van mijn rug van al dat liggen..pff. ik merk wel dat ik het emotioneel echt heel zwaar heb..word overal hartstikke onzeker van..

In de drains zit nog te veel vocht. Ze produceren nog steeds 20 en 40 cc binnen 24 uur.. ik schat dat ze er pas maandag uit gaan.

Door de drains mag ik ook nog niet douchen. Ja ik voel me heel vies!! Soms even met een washandje wassen maar dat voelt niet t zelfde haha. 

Ik heb ze ook nog steeds niet gezien omdat het me te veel moeite en vooral pijn kost om me uit te kleden. Daarbij vind ik het denk ik ook nog veel te spannend!! Ik geef mezelf wat dat betreft wat langer de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lotte90:

De steken zijn ook heel onmenselijk en het branden ook.. heb van dat branden bijna een week last van gehad. Het koelen helpt idd tegen de zwelling maar bij mij hield het steken/brandend gevoel ook op als ik even lekker koelde.

Wat fijn dat je goed hebt geslapen van de pijn, vergeleken met je eerste nacht had je het ook echt wel nodig.. even een goede nachtrust! 

Vervelend dat je misselijk wordt komt dat door de diqlofenac of slik je die niet.. veel meiden hadden last door de diqlofenac.. 

Jammer dat je drains nog niet eruit mogen maar is misschien ook wel even beter zo.. hoe is het nu met je? Heb je nog veel last van brandend gevoel? En steken? 

Heb je al lekker gedoucht ook ? X

Als ik heel nuchter terugkijk op gisteren heb ik een redelijk dag gehad. Steken en branden was er wel maar ik kreeg het niet elke keer als ik op stond. Daar was ik al blij om. Ook 3x zelf naar de wc geweest. Ik loop wel heel geforceerd en als een oude oma.. ik probeer steeds meer een rechte houding aan te nemen. Krijg ook steeds meer last van mijn rug van al dat liggen..pff. ik merk wel dat ik het emotioneel echt heel zwaar heb..word overal hartstikke onzeker van..

In de drains zit nog te veel vocht. Ze produceren nog steeds 20 en 40 cc binnen 24 uur.. ik schat dat ze er pas maandag uit gaan.

Door de drains mag ik ook nog niet douchen. Ja ik voel me heel vies!! Soms even met een washandje wassen maar dat voelt niet t zelfde haha. 

Ik heb ze ook nog steeds niet gezien omdat het me te veel moeite en vooral pijn kost om me uit te kleden. Daarbij vind ik het denk ik ook nog veel te spannend!! Ik geef mezelf wat dat betreft wat langer de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee ik denk dat de drains er bij mij ook zeker nog tot maandag in zullen zitten. Ze produceren wel heel verschillend  wat valt daar over te zeggen? Rechts waar ik geen last van heb produceert zo'n 40 cc op 24 uur en links waarmee ik door een hel ga rond de 20 cc in 24 uur.

Van het brandende en stekende gevoel word ik moedeloos maar ik moet proberen positief te blijven. Ik hoop dat je gelijk hebt en de pijn afneemt als de drains eruit zijn! Even het doel voor ogen houden en door de zure appel heen bijten. Zeg ik nu wel zo mooi maar heb het hartstikkeuzemenu zwaar haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Chasingmydreams:

@Jaydee ik denk dat de drains er bij mij ook zeker nog tot maandag in zullen zitten. Ze produceren wel heel verschillend  wat valt daar over te zeggen? Rechts waar ik geen last van heb produceert zo'n 40 cc op 24 uur en links waarmee ik door een hel ga rond de 20 cc in 24 uur.

Van het brandende en stekende gevoel word ik moedeloos maar ik moet proberen positief te blijven. Ik hoop dat je gelijk hebt en de pijn afneemt als de drains eruit zijn! Even het doel voor ogen houden en door de zure appel heen bijten. Zeg ik nu wel zo mooi maar heb het hartstikkeuzemenu zwaar haha.

 

Tja...... dat betekent waarschijnlijk toch dat je links minder wondvocht hebt. Want de vacuüm zit er nog goed op toch? Bij mij ging het wel aardig gelijk op. Maar ik produceerde iedere dag meer dan 50cc(soms wel 80cc), daarom mochten ze er ook pas na zes dagen uit. Zodra ik op minder dan 50cc per 24 uur zou zitten mochten de drains eruit. Maar jij zit dus al mooi onder die 50cc.

Tja meis.... helaas is het gezegde waar; wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Dus nog ff de tandjes op elkaar. Als jij volgend jaar zomer met je mooie boobs loopt te pronken, dan ben je deze ellende allang weer vergeten. Hopelijk denk je dan nog ff aan mij, want tegen die tijd moet ik weer onder het mes :38:.

Heel veel sterkte, meis. Ik ga je volgen. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jaydee:

Tja...... dat betekent waarschijnlijk toch dat je links minder wondvocht hebt. Want de vacuüm zit er nog goed op toch? Bij mij ging het wel aardig gelijk op. Maar ik produceerde iedere dag meer dan 50cc(soms wel 80cc), daarom mochten ze er ook pas na zes dagen uit. Zodra ik op minder dan 50cc per 24 uur zou zitten mochten de drains eruit. Maar jij zit dus al mooi onder die 50cc.

Tja meis.... helaas is het gezegde waar; wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Dus nog ff de tandjes op elkaar. Als jij volgend jaar zomer met je mooie boobs loopt te pronken, dan ben je deze ellende allang weer vergeten. Hopelijk denk je dan nog ff aan mij, want tegen die tijd moet ik weer onder het mes :38:.

Heel veel sterkte, meis. Ik ga je volgen. 

Xxx Jaydee 

Ooo echt waar?

Krijg je dan je wissel of?

En je hebt inderdaad gelijk, zomer 2017 denken ik niet meer aan deze ellendige dagen, maar heb ik voor het eerst mooie bikini's haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.