Ga naar inhoud

Chasingmydreams : 10 augustus 2016 : Dr. Kortleve : Atrium Medisch Centrum : Heerlen


Aanbevolen berichten

Ik las jouw bericht in de chatbox. Dat brede. Dat herken ik ook een beetje. Met een sport bh is het mooi samen te klemmen naar voren inderdaad. Maar met een gewone bh vast ook wel. Ik heb een beugel bh gekocht, daar staan m'n borsten mooi in naar voren. Geen last van dat brede gevoel als de bloot zijn. Ik heb een foto in m'n topic gezet. Heb jij foto's trouwens? Als ik jouw was zou ik me laten adviseren bij een winkel. Misschien op een rustige tijd gaan, dan kan de verkoopster alle tijd voor je nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey :)

Welk profile heb je gekregen meid? Wat staat er achter REF, op de kaartjes van de prothesen die je mee gekregen hebt?
Dan kijk ik ff voor je. MOet je me wel even opnieuw taggen, en hoop dat ik dan tijd heb om te reageren, anders stuur je me ff pb.. Heb het erg druk namelijk.. feest van mijn ouders die 40 jaar worden en ik verzorg het boekje waar ze niks van weten, de cadeaus.. het eten voor op die dag.... Dus ben ff druk druk druk :45: 

Ik weet wel dat dat 'botsgevoel' van je armen tegen je boobs na verloop van tijd af gaat nemen. Ik heb dat zelf ook gehad, en ik dacht ook dat het zo zou blijven, maar langzaamaan neemt het af. Je boobs worden steeds zachter, en na iets langer dan een jaar ongeveer zijn ze op hun zachtst...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@best_boobie ooh wat leuk! Feest dus!! Worden ze echt pas 40 jaar of bedoel je 40 jaar getrouwd? In dat eerste geval heb je hele jonge ouders, haha!

 

Heb even gekeken, achter ref staat 801!

Alvast bedankt, en het heeft natuurlijk geen haast! 

Veel plezier met alle voorbereidingen voor het feest!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg, kan niet eens meer typen :45: 
40 jaar getrouwd!! :45: Stel je voor, was ik geboren toen zij 2 jaar oud waren.....

Je prothesen zijn medium profile en deze zijn 13,7 cm breed met 4,2 cm projectie. Dat is in verhouding idd best breed... Weet jij welke borstbreedte je van te voren had? Heeft hij je opgemeten toen?
Zal eraan liggen welk model bh je neemt, want het kan zijn dat je evt wel eens last kunt krijgen met deze breedte, maar weet je... dat is pas altijd te zien als je echt gaat passen....

Ik denk dat je uit zult komen op een 75D... Ongeveer.. Vind het wel lastiger schatten als de verhouding breedte projectie anders is dan bij de high profile, met weinig eigen weefsel...
Dat omdat de beugel breed genoeg moet zijn om om de prothese te passen. Maar geen zorgen maken hoor, het is gewoon iets langer geduld hebben :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

omg, kan niet eens meer typen :45: 
40 jaar getrouwd!! :45: Stel je voor, was ik geboren toen zij 2 jaar oud waren.....

Je prothesen zijn medium profile en deze zijn 13,7 cm breed met 4,2 cm projectie. Dat is in verhouding idd best breed... Weet jij welke borstbreedte je van te voren had? Heeft hij je opgemeten toen?
Zal eraan liggen welk model bh je neemt, want het kan zijn dat je evt wel eens last kunt krijgen met deze breedte, maar weet je... dat is pas altijd te zien als je echt gaat passen....

Ik denk dat je uit zult komen op een 75D... Ongeveer.. Vind het wel lastiger schatten als de verhouding breedte projectie anders is dan bij de high profile, met weinig eigen weefsel...
Dat omdat de beugel breed genoeg moet zijn om om de prothese te passen. Maar geen zorgen maken hoor, het is gewoon iets langer geduld hebben :P 

xxx

Thanks! Mijn borst breedte was voorheen meen ik 13 cm of 13 en een beetje. Dus ze waren al vrij breed van te voren!

ik denk ook altijd maar zo.. ik zal niet de eerste en enige vrouw zijn met een brede borst die een vergroting heeft laten doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Zo das al ff geleden!

 

Ik ben al meer gewend aan mijn borsten maar ze blijven na bijna 6 maanden p.o. heel verschillend aanvoelen. Rechts voelt heel natuurlijk aan, alsof het altijd mijn eigen is geweest.. en links totaal niet. Niet prettig als ik tijdens het fitnessen met mijn borst op een bankje moet rusten of tegen n apparaat moet leunen. Mijn vriend kan er ook niet op liggen, want dat voelt vervelend. Iemand enig idee hoe dit kan of wat t is?

 

soms maak ik me wel eens zorgen en andere keren juist niet, omdat er geen sprake is van pijn.. alleen een vervelend gevoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.