Ga naar inhoud

Ongelijk?


Gast steph!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben deze donderdag onder het mes gegaan bij dr de meyere ( normaal was dit pas in september, maar het kon nu toch een beetje vroeger woehoe!)

Ik wou een zo natuurlijk mogelijk resultaat,dus is er bij mijn A'tje 240cc bij gegaan.( nu heb ik wat spijt dat ik niet voor meer gekozen heb! <_< )

alleen heb ik zo het gevoel dat mijn 1ne borst wat groter is dan mijn andere,

Kan dit nog veranderen of blijft dit? want het is wel duidelijk vind ik..

En blijven de boobies van maat of worden die nog iets kleiner ofzo? :blink:

Voor de rest heb ik echt weinig last en bijna niks vn pijn!

Veeeeele groetjes

Steph!

xx :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steph,

Welkom hier!

Heb je ronde of anatomische gekregen? Ik ben ook bij dr. De Meyere geweest, en heb 200cc gekregen, meer kon er echt niet in!

Wat het verschil in grootte betreft, kan gewoon door zwelling komen en dan trekt het wel bij en komt het weer gelijk of als je borsten voor de bv ook al verschillend waren dan blijft dat wel zo, maar dan nog, als het niet zo veel scheelt wordt meestal niet voor een verschillend aantal cc's gekozen, de meesten vrouwen hebben trouwens twee verschillende borsten! Bij mij is dit het geval en het verschil stoort me ook helemaal niet.

Wat de maat betreft, bij de ene worden ze kleiner, bij de andere groter, en bij mij is het eigenlijk gelijk gebleven, wel van vorm verandert door de weken heen natuurlijk. Dus is moeilijk voorspellen wat het bij jou zal worden.

Fijn dat je herstel voorspoedig verloopt.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met eefje eens!

Bij mij waren de borsten twee weken erg ongelijk door het vocht, maar het kan ook natuurlijke ongelijkheid zijn. Blijft spannend altijd een bv.

Ik ben van 80b naar 80d en groter gegaan in drie weken post op, maar bij andere worden ze ook kleiner. Blijft gokken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie!

Ik heb ronde gekregen!

De pc had mij gez dat mijn boobies wat ongelijk waren, al voor ik onder het mes ben gegaan,

Dus het zal nu wel zo blijven denk ik, achja ik had het eerlijk gezegd niet echt gezien,

het was mijn mamatje met haar allesziende oog :6: , en ja dan begin je er natuurlijk op op te letten

en naar te staren, haha.

Ik heb het gevoel dat ze wel al zachter zijn geworden en niet meer zo hoog zitten(kan het me inbeelden ook natuurlijk)

Ik hoop echt dat ze niet kleiner worden , want vind het nu al wat nipt :blush:

daaaaaag

xx

steph! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel goed dat ze zachter zijn en meer ingedaald!

En zoals je zelf zegt niet op staren, hoe meer je het doet hoe groter je dingen gaat zien!

Ben benieuwd hoe het verder afloopt met je, ga je blijven post op verslagjes schrijven?

En verder, kon je voor meer gaan of was dat alles wat erin ging? Want helaas past bij sommige gewoon niet meer. Maar lekker afwachten en binnen paar weekjes pas oordelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zei dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde..

Tijdens het consult hadden we dan maar 240cc afgesproken, en hij dacht dat dit zelf een beetje nauw zou worden...

Dus op the D-Day had ik mijn beste vriendin meegesleurd, zodat zij kon kijken of het goed was (niet te veel spannen, niet te bol ...) ( dr de meyere steekt eerst een pasprothese, -of hoe je dat ook noemt- in, en dan kan er iemand komen keuren ;))

Ik had haar op voorhand al de les gespeld NIET te groot blablabla

(want mijn vriendje,-waar ik een knipperlichtrelatie mee heb- vind dat maar niks :124: , dus ik dacht, dan zal hij natuurlijk wel mooi vinden)

En de pc had bij de pasprothese een groter impantaat ingebracht dan 240cc, dit ging blijkbaar toch vlot(260ofzo), en mijn vriendin zei dan van "neen beter wat kleiner.."

Dusjaaaaaaaaaaa

nu heb ik spijt he grrrr

Ik hoop stiekem dat ze nog wat groeien! :125:

liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steph,

Ja, als je ook kans had van 260 cc, en je hebt nu minder, kan ik me voorstellen dat het je toch een beetje spijt. Bij mij was het anders, zou normaal 175 cc krijgen en tijdens de operatie zou hij zien of er meer in kon, had op voorhand gezegd dat ik toch wel liever 200 cc wou iplv 175 cc en gelukkig paste het net.

Maar goed, je hebt nu 240 cc, van welke maat kom je af? Zal je toch ook wel een mooi maatje opleveren als je smal bent van omvang, vast minstens een C.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 5weken rondgelopen met ongelijke borsten,echt serieus verschil he

en ik maakte me toen ook zorgen,maar arts riep steeds,wacht het even af,je houd vast veel vocht vast,en na 5weken! trekte het pas bij,en nu is alles gelijk en goed gekomen,dus grote kans dat je veel vocht vasthoud en kan best lang duren eerder dat weg is,zoiezo 3weken heb je vocht,langer zelfs met pech,zoals mij,maar wacht het even af die 3weken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, weet wel dat die 20 cc niet echt veel gaat uitmaken, maar het het gedacht he ;), tzal wel wat tss mijn oren zitten..

En ik kom van een A en werd gek van die "gaaaapende" bh's, voelde mij net een klein meisje!

Te grote boobs zouden niet echt mooi passen bij me, ben maar een tenger ding, dus mss is het nu net goed!

Vind ze wel al suuuuper, kan niet stoppen met staren haha

Alleen die afgrijselijke bh :83: 4augustus vliegt ie uit en kan ik op bh jacht!! ^_^

daaaag

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de BV nu een week geleden en mijn linker borst ( ook zo blauw aan de zijkant ) is bijna wel een een cupmaat groter dan de rechter. Vocht vocht vocht, ik voel het gewoon heen en weer klotsen als ik mn hand erop leg. Aan het groteverschil van voor de operatie kan het niet liggen, dit was namelijk mn kleinste borst.

Ik wacht het rustig af. Mn rechterborst begint al te slinken, PC had gezegd dat het links wel wat lanher kon duren nu het zo blauw is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, weet wel dat die 20 cc niet echt veel gaat uitmaken, maar het het gedacht he ;), tzal wel wat tss mijn oren zitten..

En ik kom van een A en werd gek van die "gaaaapende" bh's, voelde mij net een klein meisje!

Te grote boobs zouden niet echt mooi passen bij me, ben maar een tenger ding, dus mss is het nu net goed!

Vind ze wel al suuuuper, kan niet stoppen met staren haha

Alleen die afgrijselijke bh :83: 4augustus vliegt ie uit en kan ik op bh jacht!! ^_^

daaaag

xxx

Hey Steph,

Als ik het goed heb ben je 4 aug. toch pas 2 weken po??? :124: Dr. De Meyere had tegen mij gezegd dat ik hem 2 weken dag en nacht en dan nog 2 weken enkel overdag moest dragen. Zelf verkoos ik toch om hem 6 weken dag en nacht te dragen, dit omdat het inkapselingsproces zolang in beslag neemt en ik geen enkel risico wou nemen. Wat zijn nu 6 weken op een mensenleven?! Is natuurlijk maar een suggestie, je doet ermee wat je wilt, maar na 2 weken al gewone bh's gaan dragen (zeker met een beugel) is echt geen goed idee! :39:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is idd maar 14 na de operatie..

Op dat papier stond 2weken sportbeha.. ofwel heb ik me mis keken dat kan ook, maar dacht het niet..

Maar ga toch op veilig spelen en nog 2 weken langer aanhouden, nu je dat zegt, zou niet willen dat er iets "misgaat" omdat ik die bh zodanig snel uit wou!

En hoop dat die boobies snel gelijk zijn van size want ik wordt er GEK van :9:

Ps volgens mij denkt mijn pa dat ik gek aan het worden ben, hij ziet me alsmaar staren naar mijn borsten hahaha :1boobs:

groetjessss

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik me iets af.. Ik heb van mijzelf ook ongelijke borsten.

De ene is een stukje voller als de ander, zeker als je ze vanaf de zijkant bekijkt.

Zal de Dr. dan ook in de 1 een wat grotere prothese doen als in de ander? Of moet het verschil van eigen borst dan wel heel erg verschillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.