Ga naar inhoud

Jacky-M : 2 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi Dames,

Morgen om 09:30 ga ik dan onder het mes.. (half 9 aanwezig zijn)
Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest en bang (ondanks dat ik het heel erg graag wil)
Mijn vriendin slaapt de hele week bij me en m'n vriend probeert met haar af te wisselen..
Ik krijg  400/425 CC dat wordt morgen besloten met de operatie.. Ik ben 1.80 en ik wil graag een kleine D ben zo benieuwd!!

Hebben jullie nog tips van te voren? Ter voorbereiding?

Ik heb genoeg mensen om me heen de eerste week, ben van plan een wijt jurkje aan te trekken..
Half 8 2x paracetamol nemen en vanaf vanavond 00:00 nuchter.

Is het handig om kussens mee te nemen voor in de auto?
Andere tips?

 

Gr. De zenuwachtige dame haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lady's,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik morgen m'n BV krijg bij dr. Schiettecatse Amstelveen..
Het zat al in m'n hoofd sinds mijn 15e en nu op mijn 25e laat ik het toch doen.

Mijn vriend vind het onzin, maar steunt me ondanks alles wel geweldig.
Ik ben best zenuwachtig en mijn doel met de operatie is een kleine D.
Ik krijg dual-plane.

Ik vind het super om hier mee te lezen met lotgenoten en ben zo benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het resultaat is geworden!

Gr. Jacky-M

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Oh dat is zeker spannend morgen al, maar je bent lekker vroeg aan de beurt, dus gelukkig niet veel tijd om je heel erg zenuwachtig te maken.

Ik heb je titel een beetje aangepast zodat die meer lijkt op alle andere in deze categorie.Ook heb ik je topics ven samengevoegd, zo blijft het iets overzichtelijker.

Voor onderweg is het handig om een klein kussentje mee te nemen, een zakje( mocht je misselijk worden) een flesje cola, en/ of dextro. Een vuilniszak op de stoel wil goed helpen om te draaien als je in en uitstapt.

En verder lekker makkelijke kleding aan,met voorsluiting, of waar je in kunt stappen.

Heel veel succes morgen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Desert Rose!

Bedankt.
Ik zorg dat ik Dextro en Cola heb en met deze tips kan ik wat!

xx

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Oh dat is zeker spannend morgen al, maar je bent lekker vroeg aan de beurt, dus gelukkig niet veel tijd om je heel erg zenuwachtig te maken.

Ik heb je titel een beetje aangepast zodat die meer lijkt op alle andere in deze categorie.

Voor onderweg is het handig om een klein kussentje mee te nemen, een zakje( mocht je misselijk worden) een flesje cola, en/ of dextro. Een vuilniszak op de stoel wil goed helpen om te draaien als je in en uitstapt.

En verder lekker makkelijke kleding aan,met voorsluiting, of waar je in kunt stappen.

Heel veel succes morgen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha kan me er iets bij voorstellen, maar je hebt gelukkig hulp, dus mocht je iets vergeten, kan dat altijd nog even gekocht/gedaan worden.

Voornaamste is dat je genoeg paracetamol in huis hebt ( andere pijnstilling krijg je als het goed is, mee op recept ) want dat heb je de eerste paar dagen echt nodig.

En verder moet je eigenlijk alles maar een beetje over je heen laten komen, en dan loopt het allemaal vanzelf.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacky-M

Graag gedaan meid, en precies iedereen ervaart de pijn anders,maar over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen behoorlijk pijnlijk, maar met pijnstilling wel goed te handelen.

Ik hoop inderdaad dat je vannacht een beetje kunt slapen door alle spanning.

Succes en laat maar iets weten zodra je er aan toe bent.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer2 ik ben vrij nieuw maar hierdoor zie je beetje dat tape door de BH. Krijg nu alleen last van stijfheid

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jacky-M:

@Summer2 ik ben vrij nieuw maar hierdoor zie je beetje dat tape door de BH. Krijg nu alleen last van stijfheid

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Klopt. Stijfheid hoort erbij. Je gaat ook vast pijn krijgen. Maar na dag 2 wordt dat minder :) als je het niet weet met de pleisters moet je even bellen morgen (of bellen ze jou nog om te vragen hoe het met je gaat? Dan kan je het gelijk vragen) ik heb dat ook gedaan want wist het ook niet.

je mag de tape eraf halen en de grote vierkante wondpleisters. Daaronder zitten smalle hechtpleisters precies horizontaal over je wonden. Mocht je het niet zeker weten dan trek je de wonpleister een stukje los en dan kijk je of daar de hechtpleister zit. En anders gewoon even bellen! :D 

had dit in de chat ook al getypt maar weet niet of je het daar hebt gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindasch lief dat je t vraagt! 

Vanmorgen uit bed wel even lastig gehad.. Vanmiddag ging wel maar tegen de avond nu echt wel last.. Vergeet ook soms op me medicijnen te letten.. Kijk heel erg op tegen de nacht.. Maar mag wel morgen de tape er af halen .. Dus ook wel weer leuk.. Ben heel erg benieuwd hoe ik me morgen voel.. 

Heb jij al operatie gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die ochtenden na een nacht stil liggen zijn het ergste. Heb het liefst alles binnen handbereik liggen en zeker de afstandsbediening van m'n bed. En zelf met verstelbaar bed kon ik er dat laatste stukje naar voren komen eerste dagen niet zelf uit. Ellende. Spannend morgen verband eraf! Cadeautjes uitpakken! 

Ik ben vrijdag 3 weken po. 

Ik wens je een goede nachtrust, succes morgenvroeg en veel plezier morgen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: ik heb het woord hel de eerste week echt heeeel veel gebruikt. 

Ik ben een slecht voorbeeld want ben beetje kleinzerig denk ik. waar anderen typte dat ze al na een paar dagen geen pijn meer hadden vind ik het nu met 3 weken nog steeds onprettig. Heb nog geen auto durven rijden en zie daarom ook erg op tegen het weekend. Dan moet ik ga proberen want vanaf maandag moet ik elke dag naar m'n werk. 

Wel vind ik ze mooi inmiddels. Vooral aan voorkant. Ze worden nu ronder en zakken meer. Voorheen had ik theezakjes dus kijk elke dag blij in de spiegel en is de pijn wel waard. Maar het valt me allemaal net iets tegen. Was niet goed ingelicht dat achter de spier zoveel zwaarder zou zijn en ik dus niet na 6 weken m'n pump en spinning waar ik les in geef weer op kon pakken. Had gehoopt met 8 weken weer helemaal de oude te zijn maar hahaha foutje.....

maar al met al wel blij dat ik het gedaan heb, nu even volhouden. 

Fijn dat je nacht al wat beter ging. Voelt het nu heel anders nu tape eraf is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindasch oh ik hoop dat ik ze ook mooi ga vinden rond 3 weken.. Spannend auto rijden dan! 

Ja voelt heel anders, maar ben nu wel wat banger zeg maar.. Na hoeveel dagen durfde je te douchen? En hoe deed je t met haren wassen? 

Hel is ook m'n favoriete antwoord hihi wat betreft tape en de nachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.