Ga naar inhoud

Jacky-M : 2 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik heb geloof ik de 3de dag gedouched. Was ook een gedoe dat afdrogen. Moeder geholpen of dochter. En nog steeds wast m'n dochter mijn haren. Ik kan net niet midden op m'n hoofd goed komen met de shampoo. Ze draait m'n haar daarna ik een handdoek speciaal om haren in te doen. Maar goed, zijn is volgende week met haar vader op vakantie dus moet alles zelf gaan doen. Vooral met m'n haren wassen en in een staart doen zit ik mee. Kijk wel. 

Wel herkenbaar dat je de borsten liever stevig ingepakt hebt dan los. Krijg ook last van m'n rug tussen schouderbladen als ik bh te lang uit heb. Maar die band is wel lekker los. Maar dat mag dan weer niet te lang. Maar ik ben bijna op de helft! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen PO.. 

@Nessie81 hieronder zie je hoe blauw etc.. Valt nog op de foto's mee.. Heb je ook last van kloppen of soort van borrelen soms? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jacky-M:

5 dagen PO.. 

@Nessie81 hieronder zie je hoe blauw etc.. Valt nog op de foto's mee.. Heb je ook last van kloppen of soort van borrelen soms? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Jacky-MWauw ik vind het er wel heel mooi al uitzien! Indd wel iets blauwer, maar denk dat jij hogere projectie hebt?? 

Pff ja vannacht ook weer hoor dat kloppen en steken.. Mijn diclofinac is op en alleen paracetamol.. maar merk ik wel. En ook last met zitten van trekkend gevoel bij je wond/litteken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nessie81 bedankt! Ja dat trekken vind ik ook eng hoor en dat kloppen en steken heel vervelend. Hoeveel CC had jij? Ik 425. High profile.

mijn diclofinac zijn ook op. Ga vandaag even bellen naar de kliniek voor mijn gevoel even checken.

staan die van jou ook nog zo strak.. Ik hoop echt dat het wat losser wordt.. Welke BH heb je via Amstelveen of via Diana ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 bedankt! Ja dat trekken vind ik ook eng hoor en dat kloppen en steken heel vervelend. Hoeveel CC had jij? Ik 425. High profile.

mijn diclofinac zijn ook op. Ga vandaag even bellen naar de kliniek voor mijn gevoel even checken.

staan die van jou ook nog zo strak.. Ik hoop echt dat het wat losser wordt.. Welke BH heb je via Amstelveen of via Diana ? 

@Jacky-MHey! Ja dacht ik al dat jij hp had/ hebt! ik hen 450cc maar medium profile plus, dus iets minder projectie naar voren.

Ja staan heel strak, vandaag lijkt wel weer wat strakker! Heb via Amstelveen gewoon alles geregeld maar de bh zelf vivia internet besteld, de anna carefix. En jij? ik zet ff nieuwe foto's van vandaag in mijn album, en zo zie je dat ze helemaal niet zo gigantisch zijn als op de andere foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lisanne:

Wauw wat een mooie borsten al!!! Ah meis je bent pas 5 dagen po, het is logisch dat het nog zo strak staat. Ik vind ze ook al zo mooi dicht bij elkaar staan :)  Je diclo zijn al op? Heb je wel nog behoefte aan die? Xx

@Lisanne bedankt! Fijn om te lezen, soms twijfel je zo en ben zo bang voor verklevingen en als het zo strak staat enzo maak ik me daar zorgen om.. Diclo zijn op, behoefte soms wel soms niet. Net gebeld mag ibu nemen, vind ik fijn want paracetamol krijg ik bijna niet meer weg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nessie81:

@Jacky-MHey! Ja dacht ik al dat jij hp had/ hebt! ik hen 450cc maar medium profile plus, dus iets minder projectie naar voren.

Ja staan heel strak, vandaag lijkt wel weer wat strakker! Heb via Amstelveen gewoon alles geregeld maar de bh zelf vivia internet besteld, de anna carefix. En jij? ik zet ff nieuwe foto's van vandaag in mijn album, en zo zie je dat ze helemaal niet zo gigantisch zijn als op de andere foto's.

@Nessie81 heb je de ana carefix XL? Met klittenband of rits? Ik via Amstelveen zelf maar hele brede banden, dus wil ook een zwarte erbij bestellen gezien je toch 6 weken door moet.. Heb je foto's gezien, ziet er heeeeel mooi uit! Wat voor maat was je doel?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 heb je de ana carefix XL? Met klittenband of rits? Ik via Amstelveen zelf maar hele brede banden, dus wil ook een zwarte erbij bestellen gezien je toch 6 weken door moet.. Heb je foto's gezien, ziet er heeeeel mooi uit! Wat voor maat was je doel?  

@Jacky-M nee een L heb ik en die zit echt lekker.

Zit er ook aan te denken nog 1 te bestellen want heb de hunkermoller bh en die zit helemaal niet zo lekker.

Ja vind je? Hoop wel dat ze wat voller worden hoor! Wilde een D.. en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nessie81:

@Jacky-M nee een L heb ik en die zit echt lekker.

Zit er ook aan te denken nog 1 te bestellen want heb de hunkermoller bh en die zit helemaal niet zo lekker.

Ja vind je? Hoop wel dat ze wat voller worden hoor! Wilde een D.. en jij?

@Nessie81 ik heb hem nu besteld via site van Diana met kortingscode ikverwenmezelf dan gaat er 5euro af.. Maar jij hebt 450cc toch en hoe lang ben je? Die van mij zijn wel echt groot.. Hoop echt dat ze nog slinken.. Hoe gaat het vandaag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 ik heb hem nu besteld via site van Diana met kortingscode ikverwenmezelf dan gaat er 5euro af.. Maar jij hebt 450cc toch en hoe lang ben je? Die van mij zijn wel echt groot.. Hoop echt dat ze nog slinken.. Hoe gaat het vandaag? 

@Jacky-M o dat is fijn! Ja klopt 450cc maar ik heb medium profile plus dat scheelt wat in projectie naar voren. Zijn wel wat bredere protheses. ik ben 1.69m. Haha o echt? Nou ben wel tevreden hoor verder, dacht gewoon dat ze wat groter zouden zijn. Vandaag wel wat pijn dus iets rustiger aan, wel weer gewandeld maar toen ik terug kwam moest ik ze wel weer ff koelen.

Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nessie81:

@Jacky-M o dat is fijn! Ja klopt 450cc maar ik heb medium profile plus dat scheelt wat in projectie naar voren. Zijn wel wat bredere protheses. ik ben 1.69m. Haha o echt? Nou ben wel tevreden hoor verder, dacht gewoon dat ze wat groter zouden zijn. Vandaag wel wat pijn dus iets rustiger aan, wel weer gewandeld maar toen ik terug kwam moest ik ze wel weer ff koelen.

Bij jou?

@Nessie81 redelijk, maar doe echt te veel volgens mij. Ben wel heeel erg moe vandaag.. Dus even gas terug.. Heb ook heel veel visite gehad elke dag vanaf morgen bijna niemand dus dan echt even me rust pakken.. Vanavond maar weer even douchen voelt als een wereldreis...... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.