Ga naar inhoud

Borstvergroting wie wat waar?


Anne88

Aanbevolen berichten

Ik wil al jaren een borstvergroting en wil het dit jaar echt gaan doorzetten, ik twijfel erg over waar, ziekenhuis of kliniek, Nederland of België.. goedkoop is duurkoop zeggen ze.. wie heeft er tips? Ik wil een zo natuurlijk mogelijk effect. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

De twijfel waar en bij wie komt vaak voor,maar hier kun je genoeg informatie vinden over verschillende pc's, hun werkwijze etc.

Goedkoop is duurkoop is niet altijd waar, en zijn ook genoeg pc's die heel erg goed zijn, maar niet de hoofdprijs vragen.

Pc's die wij hier eigenlijk heel veel aanprijzen, omdat we weten dat die mooi werk leveren zijn oa, met stip op nummer 1:

Dr. Nio in het OLVG ( SLAZ ) Amsterdam, daar heb je wel een verwijskaart nodig, omdat dit een ziekenhuis is, en om een voorbeeld qua prijs te noemen , je betaald daar 3100 euro.

 

Dr. Straten, Kliniek Heyendael, Groesbeek

Dr. DeMeyere, Artemedis, Gent

Dr. Verdonck, zowel via Wellness Kliniek Genk, als De Belgian Breast Clinic

Dr. Kortleve, Atrium Medisch Centrum

Via de zoekbalk kun je voldoende topics vinden over deze artsen( zoek je op Nio, ,dan moet je even Slaz of Olvg intoetsen, omdat de zoekbalk gaat vanaf 4 letters)  wij raden altijd aan om een aantal consulten te plannen,op die manier kun je later een weloverwogen keuze maken, bij wie jij je het meest op je gemak voelt, en die bij jou je meest kundig over komt.

heel veel zoek en leesplezier en bij vragen, just shoot.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een toevoeging aan de post van @Desert-Rose. Plovier staat ook goed aangeschreven hier.
Ik zelf ben op 18 juli door Frans Straten geopereerd. Ik heb ronde Mentor protheses , dual plane geplaatst. De prijs die ik betaald heb is €3020,- dit is incl. 1 jaar nazorg , registratiekosten en een borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de uitgebreide informatie! Ik ga zeker even google-en ik overweeg ook om het in het ziekenhuis te laten doen om dat dat me 'veiliger'lijkt misschien onzin ik twijfel nog er zijn zoveel keuzes ! Ik weet wel zeker dat ik anatomische implantaten wil omdat ik ze zo natuurlijk mogelijk eruit wil laten zien, iemand foto's hiervan en wie het gedaan heeft en de prijs? Iemand nog tips over voor of achter de borstspier? En ervaringen met diana gabriels en prijsindicaties van anatomische/druppel implantaten? Ik hoor het graag! Groetjed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.