Ga naar inhoud

help me,babydolletjes gezocht


Vlinder

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een wit sexy setje of babydoll,zonder teveel franjes,want daar houdt me man niet van haha.

Ik heb heel internet afgezocht,maar niets kan ik vinden in wit en wat dan ook nog een beetje betaalbaar is..

En geen one size want ik ben geen chinees..(maat 38 is ok).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk toch,geweldig staan die me nu ineens dat soort niemendalletjes..

dank jullie wel voor de tips/sites.:rolleyes:

En thanx vd moeite Goldie!Ik zat idd ook vanmiddag aan newYorker te denken!

Ga er van de week wel ff kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,klopt Moon,die paste ik niet,haha..was nie wat!

Doe me man er wel een plezier mee met die te kleine dingen ,maar ja,dat geheis elke keer is ook niet fijn whaha.

wil ook geen gevulde cups en geen beugel erin,dat heb je alleen maar bij de NY...

ik zoek iets speciaals,ben niet de makkelijkste blijkbaar,want alles is me net niet sexy genoeg..1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat vind ik ook,ik zoek al weken iets,nog steeds niks gevonden,vind vaak wel iets leuks,genoeg zelfs,maar net niet he,steeds heeft het wel iets waardoor ik denk,nee laat maar...

wit is niet eenvoudig :79:

pabo,nee ook niet mijn ding,vind kwaliteit beneden peil :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niets voor mij,maar thanx anyway.. moet beetje erotisch zijn zeg maar,dus transparant ofzo.gewoon heel apart..in dit soort dingen zoals hierboven verdwijnen mn borsten,dus das nie wat..

Transparant bij de borst? Deze schijnt wel door onder de borst....ik zal eens kijken of ik wat tegen kom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.