Ga naar inhoud

even wat steun nodig


Brigit7

Aanbevolen berichten

Ik las dit ook ergens op het andere forum en ik nog denken.... zo erg kan het toch niet zijn <_<. Heb ik me even mooi vergist :P.

Met kleren aan zien ze er eigenlijk best goed uit. Zet zo weer even een foto in de galerij

Inderdaad, zie het gisteren nog, kinderen krijgen is makkelijker.

Ook direct leuk resultaat na zo'n bevalling met een leuk kindje.

Bij dual, veel pijn en dan is het nog maar afwachten...

Ga je foto even bekijken Arna, goed dat je dat doet. Ben zelf nog niet zover gekomen.

Nou ja, wel foto gemaakt, schrik ik dan zo van dat ik het weet snel heb verwijderd vanochtend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,ja toch ,haha..mja ik had wel direct resultaat,wilde dat t zo bleef,ik had mega borsten en was helemaal blij ermee,en niemand mij iets vertellen van: mja dat slinkt nog voor de helft hoor,nee erger nog de verpleegster zei: zo dat staat je goed hoor,past goed bij je! Grrrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. :rolleyes:

Nou die mega van mij, mogen toch echt wel wat slinken..

Worden beetje bij beetje een klein beetje zachter.

Vandaag trouwens echt een betere dag.

Ga zo zelfs maar even wasvouwen bij de tv.

Ben ik ook nog een beetje nuttig hier in huis.

Straks ook nog een poging doen om mijn teennagels weer te lakken.

Iemand goeie tips hoe dat op te lossen?

:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,ja toch ,haha..mja ik had wel direct resultaat,wilde dat t zo bleef,ik had mega borsten en was helemaal blij ermee,en niemand mij iets vertellen van: mja dat slinkt nog voor de helft hoor,nee erger nog de verpleegster zei: zo dat staat je goed hoor,past goed bij je! Grrrr...

Trouwens Vlinder, zou ik je WW mogen?

Zeer benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh.... ik heb mijn nagels gewoon gelakt, beetje stijvig in een benarde houding en ook heel snel.... haha. Expres maar een licht kleurtje genomen, zodat het niet zou opvallen als het enorm de mist in ging :P....

mmmm was vouwen..... hahahah, goeie smoes om het niet te doen. Alhoewel, ik ga morgen op vakantie, dus misschien toch maar een beetje gaan doen dan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol,ik heb die gelakt voor ik onder t mes ging,2 weken later ofzo pas weer gedaan.rolleyes.gif

Nou het is gelukt hoor, dat lakken.

En nog redelijk ook. Mooi paars geworden.

Alle nagellak diende verwijderd te worden vooraf, dus vandaar dat het nu maar even moest gebeuren.

Voel me trouwens echt al wat beter tov gisteren. weer opgemaakt, beetje normale kleding aan en vanmiddag zelfs de deur uit.

Merk wel dat ik moet oppassen niet teveel te willen. Hoort een beetje bij me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik was ook zo blij dat ik weer gewoon opgemaakt en leuk gekleed de deurt uit kon,heerlijk na zon week lang met een veloers broek op de bank hebben gehangen,werd dr gek van haha.

Niets voor mij.

Ik maakte me alweer op na 2 dagen geloof ik,vraag niet hoe maar t ging,haha,ik voelde me anders zo kaal ,ook al zat ik thuis.

In huis hier(man en kids) zeiden ze meteen Oooh..heb je je alweer opgemaakt???hahahph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar.

Moet zeggen nu ik me vandaag weer een beetje onder handen heb genomen, en wat actie voel ik me wat beter.

Ben een paar uur zonder man de deur uit geweest, nu achteraf valt dat wel een beetje zwaar en vermoeiend. Maar wel wat afleiding. Raar gevoel ook, niemand die weet wat ik heb ondergaan een poaar dagen geleden.

Nu maar even liggen op bed, beetje bijkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey brigit, lees je topic nu pas. WAT HERKENBAAR!!!!!

Ik wilde t/m woensdag helemaal niks van de borsten weten....brrrr. Ik had ook verwacht heppie de peppie te zijn, maar dus niet. Niet zo als de eerste keer toen straalde ik van oor tot oor.

Gisteravond moest ik het suprisefeestje van mijn schoonvader missen. Toen ik dit gister ergens optypte ging er ene kop om. Ik zei tegen mijn man...IK GA MEE! Hoe ik het doe weet ik niet, met al die handjes schudden, maar ik ga mee.

Ik ben blij dat ik gegaan ben. Veel vraagtekens bij mensen gezien. Manlief en schoonpapa stonden als echt bewakers om mij heen, zodat niemand spontaan mij hard beet ging pakken of een dolletje maken....zo lief van ze

Ik heb er vertrouwen in brigit........deze week wordt zonniger

alleen die jeuk!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jen,

Ja, ben zelf ook wat meer op pad geweest. Valt niet altijd mee, maar afleiding is goed.

Naats mijn man en zus weet niemand het, behalve dit hele forum dan, hahaha.

Maar das lekker anoniem.

Gaat momenteel lekker, en gisteren onder de douche, toen eindelijk mijn tepels iets gingen doen voelde ik me zelfs een beetje sexy. Mijn man trouwens ook. Het past wel bij mijn lijf die grotere borsten. Dat vinden we gelukkig allebei.

De BH van de kliniek past me helemaal niet. Is echt veel te groot, baal ik een beetje van. Heb nu maar de BH van de hema aan gedaan. Die andere ie gewoon veel te ruim in omvang waardoor hij niets bied eigenlijk.

Jeuk is afgenomen, nou ja, comes en goes. Momenteel rustig.

Fijn idee is dat er al weer een week op zit. Joehoe, nog 5 te gaan!!

80% nog, is overbrugbaar.

Straks weer lekker met gezin op stap, wel heerlijk trouwens dat die man van me ineens super actief is in huis. Mag van mij wel zo blijven!

Vandaag trots op mezelf, heb het gewoon gedaan en gaat straks gewoon helemaal goed voelen!! Yoehoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

we komen er!!!!!!!

welke maat bh heb je dan aangemeten gekregen?

Er staat alleen een L in, maar die is zeker 10 cm te ruim in borstomvang voor mijn gevoel. Het is er niet eentje met een rits maar met klitteband.

Heb jij ook zo een of een andere??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van accz zijn echt fantastisch, al zeg ik het zelf. Goed systeem en ik moet zeggen, zonder band zit hij ook best lekker.

Vreemd dan toch, ik heb ( ACCZ)van hen een totaal andere gekregen. Waardeloos ding. Balen dan.

Misschien maar bellen, maar ja wat haalt dat uit. Waarschijnlijk niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Brigit, hoe'st met jou? Ik las al in een ander topic dat je inmiddels een andere bh hebt gekregen. Wel een vreemde zaak dat ze bij dezelfde kliniek verschillende bh's meegeven :mellow:. en wat voor maat heb je nu gekregen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.