Ga naar inhoud

even wat steun nodig


Brigit7

Aanbevolen berichten

Hai meiden,

Afgelopen maandag was de grote dag, mijn BV. 300CC dual plane.

Allemaal goed verlopen, goede kliniek en prima mensen.

Van een lege B naar een goede C hopelijk.

Maar nu twee dagen later voel ik me behoorlijk low. :wacko:

Eigenlijk mag ik niet klagen, geen misselijkheid, fijne man thuis om me te ondersteunen.

Mijn herstel verloopt voorspoedig. Maar echt blij voel ik me niet.

De borsten zien er hudge uit, hard en onwerkelijk. De vorm lijkt me wel prima.

Gisteren eerste douche gehad. Even moeilijk en confronterend.

Foto's ook nog niet gemaakt, wel vooraf. Misschien moet ik die nog maar eens goed gaan bekijken.

Want daar was ik echt niet tevreden mee.

Nu lijkt het net of ik klagend dit topic in ga, niet de bedoeling.

Weet dat ik geduld moet hebben op een herstel.

Drink veel, neem brandnetelthee en arnica tabletten, die allemaal goed hun werk doen.

Maar waar is dan die blijdschap die ik bij sommmigen van jullie zo duidelijk waarneem.

Of is het normaal dat mijn lichaam en geest even anders reageert. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Brigit

Wat rot dat je je even niet zo fijn voelt.

Het is natuurlijk ook best ingrijpend

Ik snap heel erg goed wat je bedoeld, je voelt je wel goed maar je hebt even een dipje.

Ik denk dat je zelf er ook nog even aan moet wennen ineens heb je toch een verandering.

Mischien een tipje om lekker een filmpje te kijken en lekker vertroeteld te worden?

Ik vond ze de eerste dag maar gek. Maar hoe vaker ik keek hoe mooier ik ze vond en nu ben ik mega trots op mijn meiden. Zelf moet je er gewoon nog aan wennen.

Over dat ze nog hard zijn is heel normaal hoor, nu na 6 dagen worden ze achter en als ik ze vast heb kan ik ze bewegen hihi heel grappig. toch een beetje geduld hoor ^_^

Mijn tip: Laat je lekker verwennen en geef je lichaam even de tijd ^_^

Voor je het weet sta je trots voor de spiegel en kan je er niet vanaf blijven :D

Komt echt wel goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, even fijn hoor!

Ja, ik weet dat ik de tijd er voor moet nemen.

Het voelt nu alleen allemaal zo onwerkelijk. Ergens ervaar ik het nog als oppervlakkig van mezelf.

Er zijn zoveel mensen met grote fysieke problemen en ik maak me druk om mijn borsten.

Maar ja, de lol was er dan ook echt wel vanaf. Denk en hoop dat het me straks wel een boost zal geven.

Straks inderdaad maar eens kijken of een halfvol lauw bad met lavendelolie me zal opknappen.

Alles staat ook stil om me heen voor mijn gevoel. Krijg bijv. met moeite mijn broek omhoog na een bezoek aan het toilet.

En dat terwijl ik normaal een heel druk baasje ben.

Die schat van mijn man stelt nu voor dat ik een breiwerkje oppak. Das toch wel lachen, hij heeft lieve bedoelingen. Dan toch maar een boek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik weet hoe je je voelt...

Ik denk zelfs dat ik me nog een tikkie erger voelde... ik was totaal in shock..wist het niet meer..heb zelfs de kliniek gebeld of het er nog uit kon!

Paniek, paniek, paniek...Ik vond ze VEEEEEEEEEEL te groot!

Maar meid..ik geloofde het toen niet..maar ze slinken...dit is nog niet de groote die het word!

Ik hield nergens vocht vast...was zelfs 2kg na een week afgevallen en toch zat er kennelijk veel vocht in mijn borsten!

Daarbij voelde ik me een soort van depri... Het is een hele ervaring en als het dan even tegenvalt zo in het begin... Ik kreeg ook pijnstilling mee...1 op de 1000 word daar depri van...nou ik was er dus zo een... want ik stopte en ik voelde me veeeel beter....Bij dag 8 begonnen mijn borsten te slinken en dat doen ze nu nog steeds...merk ik.

Ik ben inmiddels heel blij met mijn (.)(.)! Als vind ik ze toch nog net iets te groot..ik vind ze wel mooi!

Ik zal mijn WW naar je sturen dan kan je het verschil zien...in dagen!

Echt ze zeiden het ook bij mij...ik had ook zo'n topic en het klopt....Je moet gedult hebben.

Liefs Naat en heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi brigit,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt en wat herkenbaar ook :147:.

Ik ben exact een week eerder geopereerd (wel even op een schappelijker tijdstip :)) en ik was heel blij dat ik donderdag een week geleden op een verjaardag zat. Gewoon om even met wat anders bezig te zijn dan met mijn herstel en :1boobs:.

Volgens mij heb je mijn foto's gezien in de galerij en kun je je voorstellen dat ik heb staan janken. Zeker toen mijn vriend de eerste keer naar ze keek :mellow:. Ik ben vanaf dag 2 elke dag een foto aan het maken in de ochtend en dat doet mij goed. Even voor de spiegel staan ook. Zo zie ik dat ze veranderen en dat stelt mij erg gerust. Ik heb het in ieder geval als tip ergens gelezen op dit forum en mij helpt het, misschien jou ook??

Heel veel succes en het komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles staat ook stil om me heen voor mijn gevoel. Krijg bijv. met moeite mijn broek omhoog na een bezoek aan het toilet.

En dat terwijl ik normaal een heel druk baasje ben.

Die schat van mijn man stelt nu voor dat ik een breiwerkje oppak. Das toch wel lachen, hij heeft lieve bedoelingen. Dan toch maar een boek.

Haha, ook heel herkenbaar..... Ik ging (en ga nu soms nog steeds) uit pure frustratie maar gewoon slapen <_<.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hoor om dit allemaal te lezen. :rolleyes:

Doet me goed, hoop echt dat het morgen weer wat beter gaat. En dat terwijl ik echt wel elke dag verder herstel van de pijn.

Het is gewoon allemaal nog zo onwerkelijk. Het hoort nog niet bij me.

Kan me idnerdaad Arna jouw eerste douche nog herinneren en de confrontatie.

Hoop echt dat ik ook met de dag dit allemaal normaler ga vinden.

Fijn dat jullie de reacties met me delen.

Heb zojuist super grote dikke kersen gegeten, heerlijk.

Dat is ook fijn. Kids weer thuis zie ik. Ook even aandacht nodig van mama.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Kop op! In het begin lijken ze errug groot ja, maar geduld, geduld, geduld, je moet ècht van de operatie herstellen. Lees ook vaak dat na 1 week alles weer kunnen ed. maar ook ik heb moeten wennen, het ongemak, de grootte, mn spieren eigenlijk mn hele lijf, nu na 5 weken, kan ik zeggen ja het went, ze gaan er steeds mooier uitzien, het voelt vertrouwd, en ik ben ondanks alles superblij!

Dus doe het vooral rustig aan, laat je lijf eerst eens goed herstellen en ik weet zeker dat je straks ook superblij zult zijn,

grz, Desire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brigit7, kop op meid...het is uiteindelijk toch ook niet niks hé, een borstvergroting! Het is niet louter alleen een lichamelijk iets, maar ook mentaal doet dat heel veel met je!!! Niet te onderschatten hoor!!

Ik had dat trouwens ook af en toe. Het kon me zelfs zo ineens gewoon overvallen, dan kwamen de tranen in mn ogen en moest ik gewoon even een potje :103:

Gek hé, terwijl ik zo blij was/én nog ben hé met mn nieuwe :1boobs: ...

Dat gaat allemaal over hoor, maar dat vraagt tijd..eerlijk waar!! Geef jezelf de tijd om aan "je nieuwe lichaam" te wennen. Maak foto's en zie dat het zienderogen verandert, mooier wordt... Je moet de klik nog maken van "die vreemde dingen in je lichaam" naar "het zijn mijn borsten"...Maar dat komt goed meid, geloof erin!!! Heel veel sterkte!! :147:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Wat vervelend voor je dat je je zo voelt..

Maar ik kan me best voorstellen dat dit komt door de narcose, spanning, pijnstillers enz.

Ik denk dat als je een weekje verder bent je jezelf al veel beter voelt..

Straks kun je pas zien hoe ze werkelijk worden en dan zul je zeker heel blij zijn met je nieuwe boobies..

Ik ben nog niet geopereerd, maar ik kan me nu voor mezelf al wel indenken dat ik ook zon dipje ga krijgen.

Ben daar ook erg gevoelig voor..

Wil je heel veel sterkte wensen en alles komt goed..:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist weer een lekkere douche gehad. daar knap je toch ook weer wat van op. Schone kleding aan, lekker.

Daranaast plannetje gemaakt om de band wat op te fraaien.

Ga van een oud hempje een strookje naaien wat ik erover heen schuif. Dan lijkt het een wit hemd.

Probeer mijn hoofd rustig te houden, thansk allen voor jullie advies en ondersteuning.

Is inderdaad allemaal wat veel voor me.

Nu met mijn man flimpje doen op de bank, nou ja hij op de bank en ik op een hoge stoel, ook leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu met mijn man flimpje doen op de bank, nou ja hij op de bank en ik op een hoge stoel, ook leuk.

Geniet van je filmpje, ga ik ook zo doen :).

En ik wacht met smart op de dag dat ik weer lekker samen liggend met vriendlief een film kan kijken op de bank. We liggen heel vaak lepeltje lepeltje zeg maar tv te kijken. Alleen nu dus even niet :P

Ik wil ook iets met die band, maar ben niet zo creatief helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook iets met die band, maar ben niet zo creatief helaas.

Super simpel hoor, oud hempje, de onderzijde strook dubbel afgeknipt en met de hand aan elkaar genaaid.

Lengte van circa 15 cm gebruikt. Dus dat schuif je er zo overheen, lijkt het net een hempje.

Ja dat samen filmpje op de bank is toch echt het leukst.

Slaap lekker vor straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hardheid gaat vanzelf weg,ze moeten inkapselen enzo,hun plekje vinden,en na een week of 6 en misschien duurt t zefs wat langer worden ze vanzlf zachter,ik ben nu 8 maanden verder en ze zijn heel zacht geworden...rolleyes.gif

Je moet gewoon wennen aan alles,komt goed!1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een enorme kriebelnacht achter de rug. Om gek van te worden. Ga bijna twijfelen aan mezelf, beestjes... :134:

Dan zo maar weer een douche, in ieder geval wederom mijn haar wassen.

Bhhh.

Vandaag ook maar eens de deur uit al is het om boodschappen te doen, beetje afleiding zal me goed doen. Ben ik inderdaad even iets anders dan dit hier thuis.

Kan mijn armen makkelijker zonder pijn bewegen, das prettig.

Geeft net iets meer bewegingsvrijheid.

Manlief komt met de Linda aanzetten. Leuk, thema: brandend zand.

Kindjes zijn weer in school, gingen goed gemutst de deur uit.

Ok nieuwe dag, weer een dag dichterbij spoedig herstel. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die kribels horen er ook bij,erg he?Alles is bezig met herstellen,je lichaam heeft t erg duk nu.rolleyes.gif

Ohh, das een hele geruststeling, haha :rolleyes::rolleyes:

Ik jeuk me suf hier, lekker met de nagels in het vlees zeg maar.

En daarnaast steeds zo'n vettige huid en haar, maar inderdaad daar had ik wel over gelezen.

Ga me maar weer eens even een beetje mens maken in de badkamer denk ik.

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, beestjes :134:

Veel plezier vandaag met je afleiding, zal je echt goed doen!

Thanks Arna!

Bij jou trouwens alles al meer naar wens, vindt je het elke dag wat mooier worden?

Je tweede foto ziet er in ieder geval mooi uit hoor!

Maar ik nu naar boven om me echt even op te frissen, voel me net zo'n holbewoner. :rolleyes::blink:

Kijken of ik het zelf een keertje kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm, ik vind dat het allemaal te langzaam gaat. Maar goed, Arna en geduld gaat niet echt samen, haha.

Mijn rechterborst ziet er redelijk uit, nog wel hoog als je direct van de zijkant kijkt, maar links blijft zo hoog :(. Ik vind het er ook echt 'vies' uitzien. Zo vies dat ik de foto's gewoon niet online durf te zetten :(.

Zaterdag ga ik voor de hechtingen, dan zal ik ook wel vragen hoe dat zit.

Ik zal zo ook maar eens gaan poedelen, ik word zo opgehaald om even te winkelen :D.

Suc6 met je haren wassen en drogen, haha.... de rest lukt denk ik wat makkelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hersteld een lichaam heel snel,als je bedenkt wat er allemaal gebeurd is daar van binnen,geduld is een schone zaak,en ja meesten onder ons vinden het traag gaan ,dat komt omdat je er zo lang naar uitgekeken hebt en t liefste direct t eindresultaat wilt zien.

Geloof dat dual plane zo en zo wat langzamer hesteld,is wat zwaardere ingreep geweest dan vd spier.

En dat indalen gaat ook vanzelf,dus dat hoge....is ook normaal.

iedere borst hesteld apart....rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hersteld een lichaam heel snel,als je bedenkt wat er allemaal gebeurd is daar van binnen,geduld is een schone zaak,en ja meesten onder ons vinden het traag gaan ,dat komt omdat je er zo lang naar uitgekeken hebt en t liefste direct t eindresultaat wilt zien.

Geloof dat dual plane zo en zo wat langzamer hesteld,is wat zwaardere ingreep geweest dan vd spier.

En dat indalen gaat ook vanzelf,dus dat hoge....is ook normaal.

iedere borst hesteld apart....rolleyes.gif

Ja geduld is een schone zaak!! en ik wist vooraf inderdaad dat dual plane pijnlijker zou zijn. Maar echt voorbereiden op deze dingen is toch maar erg lastig.

Ik ervaarde echt een soort van angst in de kliniek, terwijl ik toch echt geen angsthaas ben. Heb immers ook al twee kids gebaard en pijn hoort ook daar bij. Het is gewoon allemaal zo onomkeerbaar.

Grappig was dat net voor de operatie werd me verteld aan iets moois te denken... Tja waar kies je dan voor. Ik dacht aan olifanten. Hij gaf nog aan dat ik me wellicht achteraf er iets van kon herinneren. Bij het wakker worden gaf ik geloof ik als eerste aan dat er een olifant op me zat..

Op zich valt de pijn nu wel mee. Nu komen de andere irritante dingen erbij, kriebel... zojuist nog weer aan de deur zitten schuren...

Slapen lukt ook nog niet echt goed, elke nacht een paar uur, wakkeer, pijn in de rug en er dan maar weer uit.

Ik durf mijn nieuwe handel ook nog niet echt goed te bekijken. Begrijp je gevoel Arna. Zoals ierdereen aangeeft zal het vast helemaal goed komen. Ik vond het verschil tussen je foto's echt heel erg opmerkelijk. Zullen we er maar gewoon een beetje vertrouwen in hebben. Fijn trouwens dat je hechtingen er bijna uitgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ,ik vind een bevalling makkelijker dan die hele dual plane ellende..dat was veel pijnlijker ook.83.gif

Ik las dit ook ergens op het andere forum en ik nog denken.... zo erg kan het toch niet zijn <_<. Heb ik me even mooi vergist :P.

Met kleren aan zien ze er eigenlijk best goed uit. Zet zo weer even een foto in de galerij

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.