Ga naar inhoud

Wat is jullie borstomvang?


GoldenGirl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Na ja jaloers hoef ie niet te zijn hoor, heb geluk gehad denk ik,

Ik heb nooit laten meten mijn borstjes maar was toen 70 B/C

Ik had 3 maanden geleden ofzo voor t laatst gemeten zat toen op 100 cm dus ze groeien nog door :wacko::blink:

of komt door dat ik ietsie pietsie ben aangekomen, ik weet t ech niet.

Ik voel wel aan mijn meloentjes de linkerkant voelt net alsof die aan t groeien is.. :1big_boobs: na trainen voel je toch zo n soort pijn als spierpijn zo voelt t...of is dat een andere teken?moet ik mij zorgen maken?

Ik ga maar weer eens laten opmeten bij goede lingeriezaak ff kijken of ik nog steeds op zelfde mt zit.

Ik merk aan mijn bhs mt 75F, want 75G bijna niet te vinden dat ik ze niet meer mooi pas, sluit niet mooi aan op mijn meloentjes :mellow::ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brigit,beter beetje groter dan kleiner toch?je boobs? :1bouncingboobs:

Ja Moontje, dat is natuurlijk ook wel zo.

Ik ben nu al aan de grootte gewend, door ernaar te kijken.

Nu nog de maat!!!!! haha :152:

Heb trouwens eindelijk foto's in de galerij geplaatst.

Voor en na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww ik was vandaag dus bij de v&d.....ik had mee genomen in het hokje...75d, 75e en 75f allemaal verschillende van lasenza.

Nou die eerste 2 waren veeeels te klein en die f was gewoon goed.......zegt mijn oudste tijdens het passen. Mam; ik vind dat ze nou wel errug groot zijn geworden hoor!!! whahaha lkkr ding

dus ik denk dat ik een ruime e over ga houden!!!!! woehoe!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jen,laat me je nieuwe bhs es zien? heb er namelijk ook een paar van dat merk,ik heb hier 75E,maar veel te krab,heb striemen op me schouders,maar heb wel mega tieten erin haha..t zijn echt mooie bhs he?

helemaal mijn merk geworden..kijk elke keer of ze al nieuwe heb,wil ze allemaal ,lol:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jen,laat me je nieuwe bhs es zien? heb er namelijk ook een paar van dat merk,ik heb hier 75E,maar veel te krab,heb striemen op me schouders,maar heb wel mega tieten erin haha..t zijn echt mooie bhs he?

helemaal mijn merk geworden..kijk elke keer of ze al nieuwe heb,wil ze allemaal ,lol:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ff normaal! En jij zeggen dat mijne groter zijn dan de jouwe,echt niet,hellootjes!! 102 cm....pjieuw,wil ik ook wel..

Vlinder je weet hoe mijn meloentjes eruit zien die 102cm zegt niks de jouwe ogen toch groter haahahahahahahah

Enne ben iets wat aangekomen dat telt ook nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.