Ga naar inhoud

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie


Gast LiaLa

Aanbevolen berichten

WoW 12 centimeter hoger!! Heb net je foto's gezien: wereld van verschil!!!! Kan me voorstellen dat je superblij bent. Hoop dat je vannacht beter slaapt. Ik werd de eerste week na de narcose ook zo vaak wakker snachts. Gelukkig is dat tijdelijk. Na een week kon k ook al

weer een beetje op mijn zij slapen. 

Nou slaap lekker vannacht!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei LiaLa:

Thanks, jij ook nog steeds blij dat je het hebt laten doen? Vanmiddag lekker een dutje gedaan. Was heerlijk.

O heerlijk die dutjes neem het er lekker van ;) 

ja ben er absoluut nog blij mee ik ben alleen erg ongeduldig denk ik ik wil te veel :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2016 om 19:07 zei Lizzyj:

WoW wat heerlijk het is achter de rug!!! Gefeliciteerd! wat fijn dat je ze al gezien hebt en dat je nu al kan zien dat het mooi is!! Moet er trouwens echt niet nog een nulletje achter bij wat is weggehaald? Ik ben zo blij voor je! Hoop dat je goed herstelt en dat je goed verzorgd wordt!!!

Ik denk toch dat je gelijk hebt van dat nulletje achter de grammen. Het staat zo wel in de brief maar als ik dan bekijk wat er weg is nu dan is het echt wel meer dan een onsje vleeswaren:o Misschien had de kliniek ook last van de narcose:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gister iets neergezet is het weg haha .Maar super leuk geschreven verslag en jeetje wat een verschil zeg .Ik dacht ook al is dat maar een onsje  met zoveel verschil. Nou neem je rust en ziet er nu al mooi uit komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lovertje:

Had gister iets neergezet is het weg haha .Maar super leuk geschreven verslag en jeetje wat een verschil zeg .Ik dacht ook al is dat maar een onsje  met zoveel verschil. Nou neem je rust en ziet er nu al mooi uit komt helemaal goed.

Maakt ook niet uit eigenlijk hoeveel er weggehaald is. Resultaat ziet er goed uit. Gaat erg goed. Valt me nog niets tegen. Moet juist oppassen dat ik niet te veel doe met mijn armen anders wordt ik vast teruggefloten. Gisteren wel veel bezoek gehad. Dat bleek toch wel erg vermoeiend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei LiaLa:

Maakt ook niet uit eigenlijk hoeveel er weggehaald is. Resultaat ziet er goed uit. Gaat erg goed. Valt me nog niets tegen. Moet juist oppassen dat ik niet te veel doe met mijn armen anders wordt ik vast teruggefloten. Gisteren wel veel bezoek gehad. Dat bleek toch wel erg vermoeiend.

Nee dat is zeker zo het gaat om het resultaat.Nou fijn dat je je zo goed voelt zo snel ook al. Ja dat niets mogen doen met je armen zal mij ook tegen vallen. Maar denk dat je lichaam je wel laat merken als het teveel is. Nou een goed herstel toegewenst. Ik ga me vanaf volgende week iets meer inlezen over hoe en wat te doen en mee te nemen en wat ik aan moet schaffen.paar boeken halen om te lezen voor dan want daar kom ik nu nooit aan toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's in mijn album. Ze zijn duidelijk van vorm aan het veranderen. Van kleur ook trouwens :lol::lol: Het zijn nog steeds mijn borsten maar dan op de plek waar ze horen :wub::wub:

Gisterenavond en vannacht toch wel meer pijn gehad. Vanochtend gelukkig weer wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Linnie37:

Hoe is het met jou lia?

Qua pijn gaat het goed, ik heb eigenlijk veel bewegingsvrijheid. Moet oppassen dat ik niet te veel doe en gewoon wachten tot er iemand is die mij kan helpen. En blijven nadenken dat ik mijn armen niet teveel gebruik. Er zit alleen aan de onderrand een dik hard stuk langs de wond. Dat is pijnlijk. Ik heb meer moeite de narcose van me af te schudden. Bij een beetje inspanning begint alles te duizelen en staat het zweet op mijn voorhoofd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linnie37:

O wat naar dat je nog zo last hebt van de narcose 

ik heb een detox kuur gehaald een paar dagen na de operatie en kurkuma/gember thee om me lijf te ontgiften dat werkte als een trein

lastig he om je armen stil te houden het gaat zo automatisch :rolleyes:

Detox kuur nooit aan gedacht! Wel zit ik aan de Arnica voor een sneller herstel. Ik denk dat ik maar eens ga online shoppen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrok me lam gisteren, ineens aan de linker kant een natte plek. Blijkt er wondvocht te lekken op de verticale incisie. Vannacht zo onrustig geslapen, het deed zeer, akelig gedroomd. Ben er echt door van slag. Morgen staat er gelukkig een afspraak bij de kliniek. Dan mogen de pleister eraf. Ben benieuwd wat er onder vandaan komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ja dan schrik je inderdaad even als je ineens een natte plek hebt zitten, maar helaas gebeurt dit regelmatig bij een bvk of lift, het is 9 van de 10 keer dat er 1 of meerdere open plekjes komen op het 3 landen punt.

Leg er anders even een gaasje overheen, zodat niet steeds alles nat is.

Hou wel even goed in de gaten dat het niet rood gaat worden om de pleisters,  gelukkig heb je morgen een controle afspraak.

Ben ook benieuwd wat je pc gaat zeggen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, 

Ja dan schrik je inderdaad even als je ineens een natte plek hebt zitten, maar helaas gebeurt dit regelmatig bij een bvk of lift, het is 9 van de 10 keer dat er 1 of meerdere open plekjes komen op het 3 landen punt.

Leg er anders even een gaasje overheen, zodat niet steeds alles nat is.

Hou wel even goed in de gaten dat het niet rood gaat worden om de pleisters,  gelukkig heb je morgen een controle afspraak.

Ben ook benieuwd wat je pc gaat zeggen.

xx

 

Ik had het al begrepen, google is your friend.  Ik heb niet het idee dat het ontstoken is. Het is waterig, beetje rood gekleurd van bloed. Maar geen pus en de plek voelt niet warm. Ik heb een zoogcompres in de bh gestopt:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh fijn dat je al een beetje op de hoogte was, en ja een zoogcompres is ook een goede oplossing, die absorbeert ook beter dan een gaas.

xx

:lol: mijn jongste is 20, nooit gedacht die dingen nog nodig te hebben :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Oh ik dacht al , hahahaha, 

Maar het is zowieso wel een goede tip voor andere als ze dus een soort lekkage van de wond hebben.

xx

Hahahha:154: stel je voor 4 keer verhuisd in die 20 jaar. Telkens weer je doosjes zoogcompressen inpakken :152:

Ik had al tip gelezen om mini maandverband in huis te hebben.  Maar die ik had gekocht bleek een plastic onderkant te hebben <_< De dag na de operatie heb ik de zoogcompressen al op het boodschappen lijstje gezet omdat ik de eerste dagen ook nog lek was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei LiaLa:

Hahahha:154: stel je voor 4 keer verhuisd in die 20 jaar. Telkens weer je doosjes zoogcompressen inpakken :152:

Ik had al tip gelezen om mini maandverband in huis te hebben.  Maar die ik had gekocht bleek een plastic onderkant te hebben <_< De dag na de operatie heb ik de zoogcompressen al op het boodschappen lijstje gezet omdat ik de eerste dagen ook nog lek was. 

:45:

Ja en plastic gaat weer broeien dus dat schiet dan ook niet op, maar idd op zo manier heb je je wel goed kunnen voorbereiden.

dat is dan het fijne van Google , je kunt er zo veel van af halen, soms ook niet goed, maar voor bepaalde info is het super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend op controle geweest. Pleisters verwijderd en knoopjes door geknipt. De kliniek is tevreden, zoals ik al wist zijn open plekjes niet ongewoon. Rechts ziet er prachtig uit, links wat meer gehavend. De huid was de pleisters ook zat, het ziet en voelt een beetje als een schaafwond. Het advies meegekregen om te spoelen en daarna goed te laten drogen aan de lucht. 

Foto van de linkerkant staat in mijn album (Privacy is aangepast laat het even weten als je de foto niet kunt zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er steeds mooier uit . Nou ik ga morgen even inkopen doen.Een goed boek en wat huispakken die makkelijk aan te trekken zijn. Volgende week ff alles goede beurt geven en dan kan het gebeuren.maar probeer er niet zoveel mee bezig te zijn vind het toch wel erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lovertje:

Ziet er steeds mooier uit . Nou ik ga morgen even inkopen doen.Een goed boek en wat huispakken die makkelijk aan te trekken zijn. Volgende week ff alles goede beurt geven en dan kan het gebeuren.maar probeer er niet zoveel mee bezig te zijn vind het toch wel erg spannend.

Heel herkenbaar. Laat het allemaal maar over je heen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.