Ga naar inhoud

Monobloc Hydrogel


Klaasje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei senorita:

Dankjewel @best_boobie ik moet me inderdaad helemaal niet druk maken en het technische gedeelte lekker aan hem overlaten! Ik hoef alleen maar te gaan liggen :rolleyes:

blijf het gewoon erg spannend vinden...

X

Uhm ja.. enige waar jij je druk over moet maken is dat je goed om op tafel gaat liggen.. Niet dat je straks met dikke 'lippen' thuis komt.. Dat zou niet zo handig zijn, vooral als je gaat zitten. ;) 

Het is ook spannend... Logisch dat je gespannen bent :) Maar komt goed meid, je hebt een goede pc op t oog :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Goedemorgen, ik heb 10-1 mijn eerste consult bij dr Nio. Ik wil graag de hydrogel. Ik kies hiervoor vanwege het zweten van siliconen en omdat ik allergisch ben aangelegd.  Vind het zo spannend allemaal. Geen idee hoeveel cc ik zou willen/nodig heb. Wel hoop ik echt dat het voor de spier geplaatst kan worden. Alle tips/adviezen/ervaringen zijn welkom X Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wianna:

Goedemorgen, ik heb 10-1 mijn eerste consult bij dr Nio. Ik wil graag de hydrogel. Ik kies hiervoor vanwege het zweten van siliconen en omdat ik allergisch ben aangelegd.  Vind het zo spannend allemaal. Geen idee hoeveel cc ik zou willen/nodig heb. Wel hoop ik echt dat het voor de spier geplaatst kan worden. Alle tips/adviezen/ervaringen zijn welkom X Wianna

Goedemorgen Wianna ik snap dat je het spannend vindt, vind ik ook!

ik heb ook voor de hydrogel gekozen omdat ik siliconen eng vind.

Hoe laat heb je je consult? Ik word die dag geopereerd door dr Nio; ik kan je nu dus nog niet echt tips geven.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wianna je kunt in mijn topic een beetje lezen hoe het allemaal is gegaan en waarom ik voor hydrogel kies (voornaamste reden veiligheid).

Ik ben alleen bij Nio op consult geweest. Na alle positieve verhalen die ik hier tegen kwam én het feit dat hij (als 1 van de weinigen) hydrogel plaatst, was mijn keuze snel gemaakt.

Hij is erg kundig dus ik vertrouw er volledig op dat het mooi wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.