Ga naar inhoud

Monobloc Hydrogel


Klaasje

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een aantal vraagjes over monobloc hydrogel. Binnenkort heb ik een consult bij dr. Nio. Ik heb al veel gelezen over de voors en tegens, maar ben benieuwd of iemand mij op dit forum nog kan helpen met de vragen waar ik geen antwoord op kan vinden:

- Is het resultaat bij deze 'siliconen' anders? Ik lees dat het platter is.. is dat ook het geval bij high profile?

- Heeft iemand een afbeelding waar ik mee kan kijken?

- Ik ben heel slank, zijn deze 'siliconen' breder waardoor het er niet mooi kan komen uit te zien? (ik ben ong 175 cm en 55 kg).

- Is het mogelijk deze 'siliconen' niet voor 100% te vullen? 

- Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee kan houden? 

 

Jullie hulp wordt erg gewaardeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik wil wel eens kijken wat ik van je vragen kan beantwoorden. Heb deze prothesen zelf niet, maar heb wel hier en daar de afgelopen jaren er over gelezen, dus misschien kan ik er iets over zeggen.

Je eerste vraag... De verhoudingen tussen breedte en projectie, zijn bij de hydrogel prothesen anders dan bij de meeste siliconenprothesen idd.. In verhouding is de hydrogel iets breder, waardoor er dus ook minder cc overblijft die in de projectie gaat zitten. Het resultaat van de hydrogel, geeft dus iets bredere borsten, met iets minder projectie (als je het vergelijkt met andere prothesen van hetzelfde profile )
Soms kan de pocket wel iets krapper gemaakt worden (dacht dat Nio dit in het verleden ook wel eens gedaan heeft) waardoor je de prothese iets meer projectie kunt geven.. (omdat je hem ietsje dubbel vouwt aan de zijkanten, zeg maar...)

Vraag twee... Misschien dat je @motormuisje eens kunt vragen? Weet niet of zij foto's heeft....
Verder heeft shardy onlangs hydrogel gekregen.. misschien haar eens een pb sturen?
Oh, Wicked78 heeft haar foto's volgens mij openbaar staan.. zou je even kunnen checken....
En misschien dat het volgende topic handig voor je is.. Wie weet staat er nog iemand tussen die foto's heeft of die je een pb kunt sturen om foto's te mogen zien:

Of er een prothese past en of dit mooi zal worden, zal de pc met je kunnen bespreken. Hij kan kijken hoe breed je borstkas is, hoe breed je borst is en of er mogelijk is wat jij voor ogen hebt :) Neem anders foto's mee van het resultaat dat je graag ongeveer zou willen bereiken.

De prothesen zijn niet tijdens de operatie te vullen, ze zijn voor-gevuld. Alle prothesen, inclusief de hydrogel, zijn dus klaar wanneer ze je borst in gaan.
Wel bestaan er expanders, maar deze worden in principe alleen gebruikt bij meiden die borstkanker gehad hebben en waar de huid opgerekt moet worden. Dan wordt een expander langzaam gevuld tot het aantal cc dat wenselijk of mogelijk is.

Uhm.. andere dingen... Ik zou het zo niet weten :)
Voldoende vakantie nemen na je bv, zodat je goed herstellen kunt. En je goed aan de voorschriften van de arts houden :P 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Klaasje:

Hoi, ik heb een aantal vraagjes over monobloc hydrogel. Binnenkort heb ik een consult bij dr. Nio. Ik heb al veel gelezen over de voors en tegens, maar ben benieuwd of iemand mij op dit forum nog kan helpen met de vragen waar ik geen antwoord op kan vinden:

- Is het resultaat bij deze 'siliconen' anders? Ik lees dat het platter is.. is dat ook het geval bij high profile?

- Heeft iemand een afbeelding waar ik mee kan kijken?

- Ik ben heel slank, zijn deze 'siliconen' breder waardoor het er niet mooi kan komen uit te zien? (ik ben ong 175 cm en 55 kg).

- Is het mogelijk deze 'siliconen' niet voor 100% te vullen? 

- Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee kan houden? 

 

Jullie hulp wordt erg gewaardeerd!

Hallo ik heb afgelopen maandag 4 juli mijn BV gekregen de monobloc hydrogels HP  400cc  dual plane geplaatst. 

Ik had voor de BV 75 A kleine B .

Ik doe er een foto bij die is van voor en 3 dagen na de OK .

Het duurt 6 weken dat ze echt goed gevormd zijn en ik las dat ik met 6 maanden pas de juiste cub maat weet ( ze nemen namelijk nu nog toe moet achter de borstspier vandaan komen )

Ik hoop dat ik je hierbij iets geholpen hebt . 

Succes bij Dr Nino 

Liefs Shardy xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @shardy, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om te reageren. Dank je wel! Hoe voel je je nu? Is het je meegevallen? Ik vind je borsten erg mooi! Ben je er blij mee? 

Wat waren voor jou de overwegingen om voor Monobloc te gaan? Heeft Nio het nog over nadelen gehad van de Monobloc? Ik lees eigenlijk alleen maar heel veel voordelen. Ik denk dat de prothesen dual plane zijn geplaatst? Klopt dat? 

Die projectie zegt me niet zo veel. Is dat veel lager dan bij siliconen? 

Heel veel vragen! :) Hoop dat je tijd hebt om ze te beantwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik wil wel eens kijken wat ik van je vragen kan beantwoorden. Heb deze prothesen zelf niet, maar heb wel hier en daar de afgelopen jaren er over gelezen, dus misschien kan ik er iets over zeggen.

Je eerste vraag... De verhoudingen tussen breedte en projectie, zijn bij de hydrogel prothesen anders dan bij de meeste siliconenprothesen idd.. In verhouding is de hydrogel iets breder, waardoor er dus ook minder cc overblijft die in de projectie gaat zitten. Het resultaat van de hydrogel, geeft dus iets bredere borsten, met iets minder projectie (als je het vergelijkt met andere prothesen van hetzelfde profile )
Soms kan de pocket wel iets krapper gemaakt worden (dacht dat Nio dit in het verleden ook wel eens gedaan heeft) waardoor je de prothese iets meer projectie kunt geven.. (omdat je hem ietsje dubbel vouwt aan de zijkanten, zeg maar...)

Vraag twee... Misschien dat je @motormuisje eens kunt vragen? Weet niet of zij foto's heeft....
Verder heeft shardy onlangs hydrogel gekregen.. misschien haar eens een pb sturen?
Oh, Wicked78 heeft haar foto's volgens mij openbaar staan.. zou je even kunnen checken....
En misschien dat het volgende topic handig voor je is.. Wie weet staat er nog iemand tussen die foto's heeft of die je een pb kunt sturen om foto's te mogen zien:

Of er een prothese past en of dit mooi zal worden, zal de pc met je kunnen bespreken. Hij kan kijken hoe breed je borstkas is, hoe breed je borst is en of er mogelijk is wat jij voor ogen hebt :) Neem anders foto's mee van het resultaat dat je graag ongeveer zou willen bereiken.

De prothesen zijn niet tijdens de operatie te vullen, ze zijn voor-gevuld. Alle prothesen, inclusief de hydrogel, zijn dus klaar wanneer ze je borst in gaan.
Wel bestaan er expanders, maar deze worden in principe alleen gebruikt bij meiden die borstkanker gehad hebben en waar de huid opgerekt moet worden. Dan wordt een expander langzaam gevuld tot het aantal cc dat wenselijk of mogelijk is.

Uhm.. andere dingen... Ik zou het zo niet weten :)
Voldoende vakantie nemen na je bv, zodat je goed herstellen kunt. En je goed aan de voorschriften van de arts houden :P 

xxx BB

Super bedankt voor je uitgebreide reactie!! Dat helpt enorm! Nog een paar vragen:

- De pocket is de opening waar de siliconen in komen? 

- Las dat de eurosillicoon voor 85% gevuld kan worden om meer een druppel effect te krijgen. Dat lijkt me erg mooi! Omdat ik het echt natuurlijk wil en geen ronde lijn aan de bovenkant. Vind het voorbeeld van Shardy wel erg mooi!

- Jij bent toch ook heel goed in maten. Ik gooi m er nog een keer in. Zou graag uitkomen op een C voor het oog. Ben ongeveer 175 cm lang en 55 kg. Waar zou ik op uitkomen als er 300 cc in gaat? En ik neem aan dat de cupmaat dus iets lager uitkomt bij de monoblocs. 

- Heb 2 weken vakantie en mijn man ook. Moet goed komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Klaasje:

Super bedankt voor je uitgebreide reactie!! Dat helpt enorm! Nog een paar vragen:

- De pocket is de opening waar de siliconen in komen? 

- Las dat de eurosillicoon voor 85% gevuld kan worden om meer een druppel effect te krijgen. Dat lijkt me erg mooi! Omdat ik het echt natuurlijk wil en geen ronde lijn aan de bovenkant. Vind het voorbeeld van Shardy wel erg mooi!

- Jij bent toch ook heel goed in maten. Ik gooi m er nog een keer in. Zou graag uitkomen op een C voor het oog. Ben ongeveer 175 cm lang en 55 kg. Waar zou ik op uitkomen als er 300 cc in gaat? En ik neem aan dat de cupmaat dus iets lager uitkomt bij de monoblocs. 

- Heb 2 weken vakantie en mijn man ook. Moet goed komen.

 

De pocket is idd de ruimte die door de pc gemaakt wordt, om je prothese in te plaatsen. Afhankelijk van of jouw prothese voor of achter de spier geplaatst wordt, zal de pc de ruimte daar open maken.

De eurosilicone high profile is 85% gevuld. Ook dit is vooraf bepaald, wordt niet tijdens de operatie gedaan.

De medium en extra high profile van eurosilicone zijn 100%gevuld.

Welke cupmaat heb je nu precies? (Dus 70a? 75a?) En wil je het weten van 300 cc monobloc? Want het is bij elk merk en profile een beetje anders. Ieder merk heeft zijn eigen tabellen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Klaasje 

Mijn borsten zijn dual plane geplaatst en ik heb 400cc hp . Ik voel met elk dag een beetje beter. De eerste 3 dagen zijn het zwaarst ,zo heb ik het ervaren. 

Ik slik ook geen pijnstillers meer dat heb ik maar 4 dag gedaan .ik ben niet door DR Nino geholpen maar door DR Visser van de arenborghoeven kliniek. 

Liefs Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

De pocket is idd de ruimte die door de pc gemaakt wordt, om je prothese in te plaatsen. Afhankelijk van of jouw prothese voor of achter de spier geplaatst wordt, zal de pc de ruimte daar open maken.

De eurosilicone high profile is 85% gevuld. Ook dit is vooraf bepaald, wordt niet tijdens de operatie gedaan.

De medium en extra high profile van eurosilicone zijn 100%gevuld.

Welke cupmaat heb je nu precies? (Dus 70a? 75a?) En wil je het weten van 300 cc monobloc? Want het is bij elk merk en profile een beetje anders. Ieder merk heeft zijn eigen tabellen.

Xx

Thanks! Ik heb nu 70B. Alleen bij sommige bh's past dat net niet helemaal (bh) te groot. Graag inderdaad van Monobloc. En kun jij nog iets vertellen over die projectie? Ik wil het graag natuurlijk. Maar ook niet plat natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Flowaatje:

Hoi meid,

Ik krijg overmorgen monobloc hydrogel van Dr. Nio.

480cc dual plane.

Ik ben 177 en heel slank dus bij mij ook half achter de spier. Heb nu slappe A kleine B.

Mijn keuze voor monobloc hydrogel is zeer bewust ik wil nl geen silliconen.  En alleen water leek me niet handig want als die lekt is t ook meteen plat. Wel mooie resultaten gezien van zout water.

Dr. Nio heeft idd verteld te zorgen voor een grotere projectie ,zoals @best_boobieal beschreef en kijk naar het prachtige resultaat van @shardydat moet een mens vertrouwen geven :)

Xx

Hoi! Spannend!! Bijna aan de beurt! Was jij nu degene die niet onder volledige narcose gaat? 

Het resultaat van Shardy vind ik inderdaad eeg mooi. Waar wil jij qua cupmaat op uit komen? Denk dat wij een beetje hetzelfde postuur hebben.

Ging Nio direct mee in de Monobloc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei shardy:

Hallo Klaasje 

Mijn borsten zijn dual plane geplaatst en ik heb 400cc hp . Ik voel met elk dag een beetje beter. De eerste 3 dagen zijn het zwaarst ,zo heb ik het ervaren. 

Ik slik ook geen pijnstillers meer dat heb ik maar 4 dag gedaan .ik ben niet door DR Nino geholpen maar door DR Visser van de arenborghoeven kliniek. 

Liefs Shardy 

Fijn zeg dat je je steeds beter voelt! En kort heb je pijnstillers gehad! Ben je blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

43 minuten geleden zei Flowaatje:

Diameter is de doorsnee van de borst ( is bij iedereen anders) projection is hoever hij naar voren zal steken. Ik verwacht dat daar nog wat bij komt ivm je eigen borst

Idd dat is waar , ik had een kleine B en er is 400cc hp  bij gekomen (12.5 diameter en 4,3 projection)

En dat is bij mijn nu al een flinke D cup 

En ze zijn ook gedeeltelijk achter de spier geplaatst  (dual plane)

Mijn man en ik hebben ook bewust voor deze prothese gekozen, omdat wij geen siliconen willen .

En met deze kan ik ook elk jaar op controle voor mijn borsten (monografie) 

:116: Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Flowaatje:

Weet je wat me wel opvalt, dat ook al ga je hoger in cc dat het qua projectie geen mega verschil geeft.

Hadden ze bij jou ook de hydrogel zo erin gezet dat de projectie toch wat groter werd? Dat zou Dr. Nio bij mij doen.

Merk jij dat ze minder vol zijn dat bv echt alleen zoutwater of silliconen? 

Xx

Ja als je voor meer cc gaat worden ze eerder breder dan hoger idd .

Volgens mijn wel maar durf het niet meer met 100 % zekerheid te zeggen of ze zo geplaatst zijn dat ze meer projectie  krijgen. 

En je laatste vraag kan ik eindelijk geen goeg antwoord op geven, omdat ik geen vergelijking heb. 

Maar als ik hier lees komen ze ongeveer toch wel op een zelfde maat uit misschien de ene iets boller dan de ander. Maar dat blijft altijd zo natuurlijk Elke vrouwen borst is anders. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt; ik ben ook maar een leek ha ha 

Fijne zondag nog xxx Shardy 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowaatje:

Diameter is de doorsnee van de borst ( is bij iedereen anders) projection is hoever hij naar voren zal steken. Ik verwacht dat daar nog wat bij komt ivm je eigen borst

En houd je dan denk je nog een beetje hang over? Volgens mij valt het niet heel groot. 3,9 en 11 cm. Dat is ook mijn bedoeling. Ben benieuwd op wat voor cup ik dan ongeveer zou uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Klaasje:

Sorry, ik snap niet goed hoe die tabel werkt. De prothese is dus 11 cm en hij staat vanaf de borst 3,9 cm naar voren? 

Klopt, de breedte van de prothese is dan 11 cm. (de diameter is de doorsnee van de prothese, niet van je borst @Flowaatje De diameter van de prothese moet wel passen binnen de breedte van je eigen borst :) ) en het volume naar voren is dan 3,9 cm.
In het geval van @Klaasje kom je dan van een niet hele volle 70B uit op een bh maat 70D/E.. en dat gaat er dan uitzien als een nette C cup. (de bh maat bij prothese borsten is altijd groter dan bij een natuurlijke borst, vandaar dat het er anders uitziet dan je bh maat laat geloven.)

3 uur geleden zei Klaasje:

En houd je dan denk je nog een beetje hang over? Volgens mij valt het niet heel groot. 3,9 en 11 cm. Dat is ook mijn bedoeling. Ben benieuwd op wat voor cup ik dan ongeveer zou uitkomen.

Als je nu wat hang hebt, dan zul je met deze prothese ook nog wat natuurlijke borst overhouden hoor. Het gaat er niet nep uitzien (ik neem aan dat je dat bedoelt)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Flowaatje:

Ben heel slank maar brede ribbenkast. 80 zit strak, dus meestal 85

Dat wordt in bh waarschijnlijk een 85D.. beetje afhankelijk van hoe groot je A/B nu is...
Hoe breder je omvang, hoe meer je projectie nodig hebt om een bepaalde cupmaat te krijgen. Je hebt meer projectie nodig om van C naar D te gaan, dan iemand die een 70 omvang heeft :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Klaasje:

Hoi @shardy, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om te reageren. Dank je wel! Hoe voel je je nu? Is het je meegevallen? Ik vind je borsten erg mooi! Ben je er blij mee? 

Wat waren voor jou de overwegingen om voor Monobloc te gaan? Heeft Nio het nog over nadelen gehad van de Monobloc? Ik lees eigenlijk alleen maar heel veel voordelen. Ik denk dat de prothesen dual plane zijn geplaatst? Klopt dat? 

Die projectie zegt me niet zo veel. Is dat veel lager dan bij siliconen? 

Heel veel vragen! :) Hoop dat je tijd hebt om ze te beantwoorden

Goedenavond Klaasje 

Ik voel me  nu na 6 dagen erg goed de eerste 3 dagen waren het zwaarst.erg veel pijn. 

Doe nu de kleine dingen zelf grote huishoudelijke dingen doen mijn man en mijn zoon.

Ja idd mijn monobloc hydrogels HP 400cc zijn dual plane geplaatst .

En waarom ik / wij voor deze hebben gekozen is omdat ik /wij geen siliconen willen. En ik moet elk jaar een borst onderzoek borstfoto's  laten maken en dat blijkt perfecte te kunnen met deze protheses. 

En ik ben in Venlo geholpen bij Dr.Visser in de Arenborghoeven kliniek. 

Succes met je gesprek bij Dr Nino 

Liefs Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Flowaatje:

Thnx voor het delen van je kennis en ja nu je het zo uitlegt klinkt dat ook heel logisch.  

Dr Nio zou wel kijken voor een grotere projectie te creëren. 

Zou jij aan de hand van een vóór foto ( in privé bericht ) nog iets kunnen voorspellen? 

Super bedankt

Xx

Ik kan het proberen, als ik zie hoe groot je A/B is..

Kunnen we hier weer 'on-topic' ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij Nio geweest. Ik heb 3 maten gepast. Hij adviseert 305 cc en maakt inderdaad de pocket iets kleiner zodat de borst meer naar voren komt. Ik twijfel alleen nog of het niet te groot gaat worden. Nette C cup voor het oog zeg jij he @best_boobie. Zo spannend! De exacte maat kon ik overigens niet passen. Ik heb alleen een 325 cc gepast. EIgenlijk wil ik uitkomen op een resultaat zoals ik dat nu heb met een maximizer.

Als ik afbeeldingen zoek op 300cc zijn de borsten echt zo verschillend. Sommige zijn voor mij zoals ik ze wil hebben en anderen voor mij te groot. Lastig. Goede raad is welkom.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede raad: Vergelijken met anderen is nutteloos ;) Dan zou je al precies dezelfde prothese moeten krijgen (verhouding breedte-projectie) en precies dezelfde verhoudingen moeten hebben als die andere persoon. Precies dezelfde voorsituatie ook...
Ik denk idd dat je daarmee voor het oog op een nette C uit gaat komen en dat zal waarschijnlijk ook zijn wat je nu met je maximizer bereikt, toch?

Probeer het wat los te laten, want het vergelijken maakt je alleen onzeker..
Als je een 325 silicone gepast hebt, dan zal dat ook wel ongeveer zijn wat Nio denkt te kunnen behalen bij jou met die 305 cc.. Zou me daar niet druk over maken.
En als je toch een maatje groter wilt of wilt dat hij op de dag zelf kijkt of hij dat kan plaatsen, dan mail je hem toch nog ff?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @best_boobie voor je info. Als eerst heb ik 245cc gepast. Nio verwachtte dat dit gelijk zou zijn aan de maximizer. Zelf vond ik het wat kleiner ogen. Maar de kipfiletjes oogden ook een beetje puntig in de sport BH. Daarna - na nog een tussenmaat te hebben gepast - heb ik die 325cc gepast. Ik twijfel niet of ik groter moet gaan, maar juist kleiner... Vergelijken heeft inderdaad weinig zin zie ik, omdat ik zoveel verschillende borsten zie met dezelfde inhoud. 

Ik ga deze week nog even aan de slag met de rijstzakjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook rijstzakjes geven niet precies aan wat het gaat worden, tenzij je precies de breedte en projectie goed nabootst :)

Ik denk dat als je nu voor jezelf echt aan het maximum zit, dat je dat moet nemen.. Achteraf vindt het gros de boobs toch wat aan de kleine kant en zijn ze blij dat ze het grootst mogelijke genomen hebben. Zo kun je jezelf nooit iets verwijten in die zin. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op ‎9‎-‎7‎-‎2016 om 17:27 zei best_boobie:

Hoi hoi

Je eerste vraag... De verhoudingen tussen breedte en projectie, zijn bij de hydrogel prothesen anders dan bij de meeste siliconenprothesen idd.. In verhouding is de hydrogel iets breder, waardoor er dus ook minder cc overblijft die in de projectie gaat zitten. Het resultaat van de hydrogel, geeft dus iets bredere borsten, met iets minder projectie (als je het vergelijkt met andere prothesen van hetzelfde profile )
Soms kan de pocket wel iets krapper gemaakt worden (dacht dat Nio dit in het verleden ook wel eens gedaan heeft) waardoor je de prothese iets meer projectie kunt geven.. (omdat je hem ietsje dubbel vouwt aan de zijkanten, zeg maar...)

 

@best_boobiebij mijn tweede consult vroeg ik aan Nio of je met hydrogels een meer brede en platte borst krijgt en toen zei hij inderdaad dat hij de pocket iets kleiner kon maken. Ik wist niet goed wat ik me daarbij moest voorstellen maar nu lees ik bovenstaand stukje. Ga je dat dan niet voelen aan de zijkanten? en krijg je dan niet juist een vreemde smalle borst? Ik ben 10 januari aan de beurt maar deze vraag houdt me behoorlijk bezig...hij gaat 370 cc op de spier plaatsen.

groetjes, senorita

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei senorita:

@best_boobiebij mijn tweede consult vroeg ik aan Nio of je met hydrogels een meer brede en platte borst krijgt en toen zei hij inderdaad dat hij de pocket iets kleiner kon maken. Ik wist niet goed wat ik me daarbij moest voorstellen maar nu lees ik bovenstaand stukje. Ga je dat dan niet voelen aan de zijkanten? en krijg je dan niet juist een vreemde smalle borst? Ik ben 10 januari aan de beurt maar deze vraag houdt me behoorlijk bezig...hij gaat 370 cc op de spier plaatsen.

groetjes, senorita

Nou.. hoe hij dit precies doet, weet ik ook niet.. Maar heb wel eens gelezen, van iemand die het op consult gevraagd had, dat hij de prohtese iets bolt (en dan de achterkant iets vouwt, zeg maar) Dus inhoud wat meer naar voren duwen, en die in een kleinere holte stoppen, waardoor de voorkant bol staat, en de achterkant wat meer geribbeld, maar dat zie en voel je niet)
En hij maakt de holte zo breed, als dat ie bijvoorbeeld zou doen bij de eurosilicone.. (zal niet precies zo zijn, maar even ter voorbeeld) dus de breedte van je borst, wordt niet zomaar te smal. Hij kan geen 2 cm meer projectie veroorzaken, want dan zou je borst ook evenredig smaller worden.. Nio kijkt goed naar de verhoudingen, dus daar zou ik me niet druk over maken :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.