Ga naar inhoud

Cha83 : 20 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Cha83

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Cha 32 jaar moeder van 3.. Na Jarenlang wachten was het 20 Juni eindelijk zover.. Mn tikkende theezakjes heb ik omgeruild voor 2 prachtige ronde 600 cctjes. Ik ben nu dus 2w PO en moet zeggen dat het een stuk pittiger is dan verwacht.. Ik zit al sinds December hier op het borstenforum via een mn vriendin PURE ME maar deed er vrij weinig mee.. (geen geduld) Nu dat ik aan het herstellen ben vraag ik me toch wel dingen af en heb af en toe ingelogd en dan is het toch fijn om hier en daar wat dingen te lezen die je herkend en dus ook de rust erin kan vinden dat er meer mensen met dezelfde dingen rondlopen.. Dus shout out naar admin super intiatief dit forum. Anyway mijn verhaal.....

 

Het is bij mij een lange journey geweest maar ik begin maar vanaf de dag van de operatie.. Het ging allemaal vrij rap... In de ochtend melden om 07:00. Ik was als 2e ad beurt.. Bij mij begon het toen ook echt pas te leven dat het eindelijk zover was. Nio tekende mn lichaam af en de zenuwen gierde door mn lijf... Je probeert je ook steeds een voorstelling te maken van de pijn maar dat s zo moeilijk.. Het woord wat in elk gesprek terug kwam was vrachtwagen maja wat betekent dat prcs. Overgereden door een vrachtwagen dat gevoel vergelijken met de pijn.  Verder had ik ook een extra angst omdat ik een krachttrainer ben en dus een sterk getrainde borstspier heb. Verder was mijn focus ook op lekker snel naar huis. Te lang in het zh blijven nee dat moest ik niet dus ik begon vooraf al met uitzoeken hoe laat ik naar huis mocht. De andere dames in mijn kamer moesten namelijk blijven. Verpleegkundige zeer verbaasd met mijn verwachting om rond 2 uur de deur uit te lopen... hahhahahah

Voordat ik het wist mocht ik afscheid nemen van mijn partner en werd ik naar beneden gebracht. Spannendddddd... Maar dan kom je beneden op een zaal en wacht je nog 45 min voordat je mag... Was ondertussen al lichtjes weggedommeld en super relaxed... En dan komt t moment dat je naar de OK wordt gereden. Ik voelde me super ontspannen maar aan de hartslagmeter was duidelijk te horen dat ik super zenuwachtig was want mn hart ging tekeer.

Vervolgens werd ik wakker met een zware druk op mn borst... Ik kreeg gelijk een smile op mn gezicht en deed ook mn hemd omhoog om te kijken... Daar waren ze dan en wat waren ze mooi. Liefde op het eerste gezicht. Verpleegkundigen om me heen moesten ook erg om me lachen en vroegen: en zijn ze mooi?? Waarop ik zeg jaaaaa kom maar kijken :-D gek eigenlijk als ik er nu zo over schrijf... De pijn viel reuze mee.. Ik dacht pffff is dit het nou appeltje eitje.. Ik ga zo lekker naar huis.. Ik vroeg of ik mn partner mocht bellen (op de uitslaapkamer) want als k boven was ja dan wilde ik wel gelijk weg kunnen. k kreeg een ijsje en voelde dat ik moest plassen dus k d8 mooi eten naar boven plassen en weg ben ik. Boven aangekomen op zaal gelijk geplast en wat gegeten en toen was het wachten om naar huis te gaan. Verpleegster wisten niet wat ze zagen.. Ik ging zelf naar de toilette en deed zelf mn bh aan... Alles lekker vlot en helemaal bij... Tijdens het wachten echter voelde ik steeds wat meer stijvigheid en pijn komen. De dag verliep redelijk ok en ik maar stoer tegen mn vriendinnen dat ik niet snapte wat ze bedoelde met dat vrachtwagen gevoel.. En dan wordt je in de nacht wakker met de meest vreselijke pijn. Ik kon letterlijk nix anders dan mn hoofd bewegen. Helemaal nix. Daar was het dan het vrachtwagen gevoel!! Ik had paracetamol, naproxen en oxicodon voorgeschreven gekregen.. Ik had vooraf al gezegd zo min mogelijk oxi te willen gebruiken. Aangezien ik teveel heb gezien en gelezen over die Amerikaanse huismoeders die daaraan verslaafd zijn maar die gedachte ging direct de deur uit en dinsdag zat ik al op 5 tabletten oxi hahahahah. Na 12 dagen was ik medicatie vrij.

Nu 2w Po heb ik nog steeds best veel klachten en last.. Ik hoop hier op het forum meer info te vinden over het wel en wee van herstellen.. Het valt me nu toch best tegen... pfff het 6w nix doen na een bevalling is zo anders als het nix doen na een bv... maaaaaaaar k ben wel super gelukkig met mn nieuwe boobs <3

XOXO

Cha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Gefeliciteerd met je girls!! Leuk geschreven hoor en dat van die Amerikaanse huismoeders :45::45: tja..had mijn pijnmedicatie ook helemaal opgesnoept..ben ook niet van de pijn ;) Gelukkig geven ze net genoeg mee om geen addic te worden!! 

In het begin is het effe wennen aan de boobs, zitten strak, soms hoog, vol vocht, niet gelijk...jeuk, steken, bolle buik, okselpijn...noem maar op, hoort er allemaal bij! Neemt allemaal af naar verloop van tijd maar je moet er effe doorheen. Als je operatieverslagen lees zal je een hoop herkennen!

Fijn herstel en rustig aan met je Nio-oos ;) 

@PureMe gelukkig...je bent er nog whahahahahaaa, nu wat vaker op BF?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Betje ik had op 10 Juni consult en werd 20 Juni geopereerd... Hij wist van mij ook echt dat ik heeeeeel graag heeeeel snel wilde maar goed zal vast nie de enige zijn:P

@BrownieG thanks doll!

Nou echt hoor prcs wat jij allemaal noemt oh boy... ben nu 2w po had echt verwacht dat t allemaal wat minder zou zijn maar mijn lichaam vind n simpel dagje stad al nix... k lig nu al 2d weer helemaal plat... mn linker borst gaat best goed maar die rechter sjeeez... het valt me ook echt tegen hoe ik elke ochtend nog stijf en met zoveel pijn wakker word. .. ach ja allemaal voor n goed doel he:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Betje geen prothese wissel.. Dit is mijn 1e X... I was a virgin:P

Ik heb 600 cc Eurosiliconen...

 

@Moonlight Dankjewel! Ik denk ook dat het komt doordat ik een krachttrainer ben.. Ik was een maand voor de operatie wel gestopt met het trainen van mn borstspier maja dat staat natuurlijk niet tegenover jarenlang trainen.. Tnx voor je berichtje XOXO

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG & @Moonlight konden jullie plat op je rug liggen 2w PO??

Ik heb dagen gehad dat het wel lukt maar het voet raar en ik heb het idee dat het miss nog niet goed is omdat ik nog best veel last heb van mn borsten.. Ik word elke dag nog wakker helemaal stijf en met pijn... Als k helemaal recht op zit zakt het grotendeels weg... Ik slaap nu in een halve zitstand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar heb je gelijk in. Heeft Nio jou zelf aangeven om te stoppen met kracht training een maand van te voren?

Kon ik je daar maar antwoord op geven, helaas is het bij mij nog niet zo ver. Ik ben pas 19 september aan de beurt bij dr. Nio.  :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik was 1 van die dames bij jou op de kamer die moest blijven. Ik was echt jaloers toen jij zo snel de deur al uit ging! Haha 

Wel naar dat je alsnog zoveel pijn kreeg! Ik heb ook voor mijn 1e bv veel krachttraining gedaan, maar ik kreeg ze op de spier dus weinig last gehad toen. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎7‎-‎2016 om 11:30 zei Cha83:

@BrownieG & @Moonlight konden jullie plat op je rug liggen 2w PO??

Ik heb dagen gehad dat het wel lukt maar het voet raar en ik heb het idee dat het miss nog niet goed is omdat ik nog best veel last heb van mn borsten.. Ik word elke dag nog wakker helemaal stijf en met pijn... Als k helemaal recht op zit zakt het grotendeels weg... Ik slaap nu in een halve zitstand...

Dat slapen is idd effe een dingetje in het begin maar geloof dat ik in het begin al redelijk snel op mijn rug kon slapen. Had ook een makkelijke herstel op de gebruikelijke pijntjes na. Geloof dat ik de eerste paar dagen een kussen onder mijn matras had geplaatst zodat ik ietsie hoger kwam te liggen. Dat stijve is wel super herkenbaar want je loopt er verkrampt bij alsof ze eruit willen floepen :45: Liep ook echt met mn handen op mijn tits in het begin..echt een oud wijf hihi. Zodra je er aan went en wat relaxer eraan toegeeft en minder gespannen erbij loopt gaat dat stijve ook minder worden. 

Misschien heb je wat aan onderstaande topics;

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, Beetje late reactie maar ik kon op helemaal nix meer reageren... Helemaal nergens op BF.

@Moonlight Ik heb dat niet van Nio maar eigenlijk een beetje zelf bedacht ik train namelijk heel zwaar en met krachttraining maak je dan de spier korter. Dus ik stopte met de borstspier trainen en mn man heeft de spier steeds gemasseerd om m loser te krijgen. Spannend zeg voor jou! Hoeveel CC plaats je en doe je m ook dual plane??

@Heavenli wat grappig en leuk je hier tegen te komen! Hoe gaat het nu met jou?? Ik denk dat je de dame was tegenover me toch?? Ik heb op je pagina een beetje gelezen over je ervaringen. Echt vervelend dat je kapselvorming hebt gekregen.. Weet je ook waarom het is ontstaan of is dat gewoon zo gelopen? Moest je lang in het ziekenhuis blijven en hoe hebben de andere op de kamer het gered.. Tell me all about it hahahah ben super nieuwsgierig. Dat jonge meisje naast me heb ik nog gezien toen ik terug kwam en ze was zo angstig echt sneu.. En die oudere dame zonder hulp.. Wat heb ik vaak aan haar gedacht.. Ik vraag me af of ze nog leeft ik had t alleen echt niet gered hoor waauwwwww... Jij had ook kindjes toch maar iig een hele lieve mama mee :-D

@BrownieG heel erg bedankt voor die bijlagen heb ik idd wat aan gehad.. ik ga helemaal stuk om jou hahhah t s zo fijn om dingen te lezen en te herkennen.. Ik loop namelijk ook met mn handen op mn titties hahahah en soms besef k hoe odd ik eig ben en mensen wel zullen denken en dan denk ik ooh well ik expose ze iig nie.

 

Nou dames ik mag jullie trouwens ook de blijde mededeling doen dat ik gister eindelijk een super dag heb gehad!!!! yeaaaaah eindelijk voel ik me een beetje normaal en kan ik best flexibel bewegen en in een normale houding staan.. JA JA en het geheim is wietolie... Mijn schoonvader maakt het zelf. Ik was vrijdagavond daar en voelde me weer beroerd worden. we gingen bbqen en oh wat stonden ze weer hard en stijf. steken niet normaal. Verder was ik ook grieperig dus veel hoesten en niezen. echt super vervelend. Last van mn rug na k was er helemaal klaar mee. Verheugde me ook echt niet op naar bed gaan want die halve zitstand grrrrrrr. Dus mn schoonvader zegt probeer deze olie 1 druppeltje voor het slapen gaan. Naaaaaaaaah ik lag voor het eerst sinds weken in 1 heeeeeleeee diepe coma. Omggg wat was het lekker.. pfff mn roest uitgeslapen. toen ik wakker werd was mn lichaam super ontspannen. Ik voelde wel stijfheid en druk op mn borst zoals altijd als ik wakker word maar na een half uur opstaan was dat ook bijgetrokken. Ik kon gister veel meer dingen als normaal stond voor het eerst in een normale houding en de pijn die ik normaal voel was er ook niet. Normaal verkrampen mn borsten van koude lucht of wind maar ook dat had ik niet. Ik voel me vandaag nog steeds kiplekker dus hopelijk was dit het aan klachten voor mij en kan ik meer gaan genieten...:136:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Nou we konden een paar dagen niet op BF vanwege een up-date dus dat kan kloppen dat je nergens in kon. Gelukkig is dat verholpen want kreeg al afkickverschijnselen :45: Dit tietenboek heeft maar geen eind :P Zie trouwens dat de bijlagen mede hierdoor zijn gesneuveld. Als je rechtsboven tips slapen invoert, kun je ze weer terugvinden. 

Fijn dat het goed gaat met je en je geheim...wiet-olie? Nooit van gehoord whahaha Drink je dit in je thee of smeer je dit op je tits? Goed slaapmiddeltje dan :45: Gaat alleen maar beter worden hoor met/zonder je geheim. 

Fijne zondag :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooh dat was het pfff ik werd helemaal gek.. Ik maar tegen die man van me ik MOETTTT reagerennnnnn gvd.. Ja moet je maar is googlen het schijnt tegen heel veel dingen te helpen. Men doet het ook in thee of drinken maar ik had het gewoon onder mn tong gedruppeld zodat het snel zou opnemen. Het staat er om bekend een goede pijnstillende werking te hebben maar bv ook tegen kanker te werken. Dus te voorkomen dat je het krijgt maar ook tumors te doen slinken. Ik zal je er niet teveel mee vermoeien want het is zeg maar zo'n middel waar diverse ideeen en theorien over bestaan wat grote discussies veroozaakt. Ik ervaar het iig als positief.. Wat is jou verhaal @BrownieG want ik probeerde op je pagina te dieken maar lukt nog nie om te vinden hahaha ben nog nie helemaal wegwijs hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is op zich een "natuurlijke plant van moeder aarde " dus mits je het goed gebruikt zal het ongetwijfeld ergens goed voor zijn. Wij mensen maken er altijd een pretmiddel van dus er zal altijd een discussie over blijven bestaan. Materie waar je uren over kan kletsen hahaha

Zal je toevoegen aan mijn album zodat je mijn tietenreis kunt lezen :) Heb overigens niet echt een eigen topic..nooit ge-update..zal vast ergens staan tussen alle berichten :45: Heb ze vandaag precies 1 jaar..dus zal nog een laatste foto erop plaatsen!! 

Greetz en veel plezier met dieken op BF :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Heb je mooi gezegd!

Pff nou met dat dieken heb ik echt hulp nodig dus ik hang morgen of overmorgen met @PureMe aan de lijn.. Tnx voor het toevoegen.. leuk om te zien als ik heb gevonden hoe dat werkt hahahha ik ben n half uur bezig geweest met mijn album.. ik wil mn laptop al gooien... ik heb 3x dezelfde foto erop joost mag weten waarom en hoe het weg moet ooh lawd.. ik ben al moe hihihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ik word eind van de maand geopereerd door dr. Nio, krijg ook 600cc! Die wiet olie is echt wen goede tip, ik mocht van Nio wel gewoon cannabis roken na de operatie (puur zonder tabak!!) en daar was ik blij mee want dan slaap ik beter en verlicht de pijn hahaha.. Maar als ik verkouden ben is het niet zo fijn om te roken. Ik ga ook olie scoren:D

 

hoe is het nu verder met je en de boobs? Heb al foto's langs zien komen, echt al mooi resultaat hoor. Wauw! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe op mijn profiel staan, kom je op mijn pagina en dan op album klikken! Tis effe ontdekken hoe het hier werkt maar went snel genoeg hoor :) Weet niet of pure je kan helpen :45: die ontdekt ook nog steeds sinds de nieuwe up-date :P Foto's kun je vooralsnog niet zelf verwijderen geloof ik maar dat fixt @best_boobie wel voor je.

Rustig aan met de boobs he :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Cha83:

@Ylze Joelle Ik heb dat niet van Nio maar eigenlijk een beetje zelf bedacht ik train namelijk heel zwaar en met krachttraining maak je dan de spier korter. Dus ik stopte met de borstspier trainen en mn man heeft de spier steeds gemasseerd om m loser te krijgen. Spannend zeg voor jou! Hoeveel CC plaats je en doe je m ook dual plane??

Oh oke ik begrijp het. Ja heel erg spannend, ik twijfel nog tussen 300 of 350 cc, volgende maand nog een keer op consult zodat ik nog wat vragen kan afvuren :). Klopt dual plane geplaatst.

 

Wat interessant van die wiet olie druppeltjes. Kan je dit ook ergens online bestellen? :) Ik heb er volgens mij weleens eerder over gelezen. 

Maar super dat het in ieder geval werkt bij jou en je weer wat lekkerder kan slapen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 juli 2016 om 14:30 zei Cha83:

Hey dames, Beetje late reactie maar ik kon op helemaal nix meer reageren... Helemaal nergens op BF.

@Ylze Joelle Ik heb dat niet van Nio maar eigenlijk een beetje zelf bedacht ik train namelijk heel zwaar en met krachttraining maak je dan de spier korter. Dus ik stopte met de borstspier trainen en mn man heeft de spier steeds gemasseerd om m loser te krijgen. Spannend zeg voor jou! Hoeveel CC plaats je en doe je m ook dual plane??

@Heavenli wat grappig en leuk je hier tegen te komen! Hoe gaat het nu met jou?? Ik denk dat je de dame was tegenover me toch?? Ik heb op je pagina een beetje gelezen over je ervaringen. Echt vervelend dat je kapselvorming hebt gekregen.. Weet je ook waarom het is ontstaan of is dat gewoon zo gelopen? Moest je lang in het ziekenhuis blijven en hoe hebben de andere op de kamer het gered.. Tell me all about it hahahah ben super nieuwsgierig. Dat jonge meisje naast me heb ik nog gezien toen ik terug kwam en ze was zo angstig echt sneu.. En die oudere dame zonder hulp.. Wat heb ik vaak aan haar gedacht.. Ik vraag me af of ze nog leeft ik had t alleen echt niet gered hoor waauwwwww... Jij had ook kindjes toch maar iig een hele lieve mama mee :-D

@BrownieG heel erg bedankt voor die bijlagen heb ik idd wat aan gehad.. ik ga helemaal stuk om jou hahhah t s zo fijn om dingen te lezen en te herkennen.. Ik loop namelijk ook met mn handen op mn titties hahahah en soms besef k hoe odd ik eig ben en mensen wel zullen denken en dan denk ik ooh well ik expose ze iig nie.

 

Nou dames ik mag jullie trouwens ook de blijde mededeling doen dat ik gister eindelijk een super dag heb gehad!!!! yeaaaaah eindelijk voel ik me een beetje normaal en kan ik best flexibel bewegen en in een normale houding staan.. JA JA en het geheim is wietolie... Mijn schoonvader maakt het zelf. Ik was vrijdagavond daar en voelde me weer beroerd worden. we gingen bbqen en oh wat stonden ze weer hard en stijf. steken niet normaal. Verder was ik ook grieperig dus veel hoesten en niezen. echt super vervelend. Last van mn rug na k was er helemaal klaar mee. Verheugde me ook echt niet op naar bed gaan want die halve zitstand grrrrrrr. Dus mn schoonvader zegt probeer deze olie 1 druppeltje voor het slapen gaan. Naaaaaaaaah ik lag voor het eerst sinds weken in 1 heeeeeleeee diepe coma. Omggg wat was het lekker.. pfff mn roest uitgeslapen. toen ik wakker werd was mn lichaam super ontspannen. Ik voelde wel stijfheid en druk op mn borst zoals altijd als ik wakker word maar na een half uur opstaan was dat ook bijgetrokken. Ik kon gister veel meer dingen als normaal stond voor het eerst in een normale houding en de pijn die ik normaal voel was er ook niet. Normaal verkrampen mn borsten van koude lucht of wind maar ook dat had ik niet. Ik voel me vandaag nog steeds kiplekker dus hopelijk was dit het aan klachten voor mij en kan ik meer gaan genieten...:136:

 

 

Ik lag inderdaad tegenover je! Ik hoefde maar een nachtje te blijven hoor gelukkig, we mochten alle 3 de volgende ochtend weg. Dat meisje naast jou kwam ik tegen bij de na-controle, daar ging het ook goed mee. De oude dame naast mij ging dezelfde middag alweer het hele ziekenhuis door. We hebben af en toe erg gelachen om haar. Deed al van alles wat niet mocht :4: 

Waarom ik kapselcontractie kreeg weet ik niet, misschien toch te veel gedaan in het begin of zo. Ik weet nog dat ik toen na een week alweer aan het werk ging als conducteur en al vrij snel de judomat op moest. 

Ik heb inderdaad ook 3 kinderen en vind het af en toe toch wel heel lastig om niet te veel te doen hoor! 

Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎7‎-‎2016 om 17:09 zei Melonas:

Ohh ik word eind van de maand geopereerd door dr. Nio, krijg ook 600cc! Die wiet olie is echt wen goede tip, ik mocht van Nio wel gewoon cannabis roken na de operatie (puur zonder tabak!!) en daar was ik blij mee want dan slaap ik beter en verlicht de pijn hahaha.. Maar als ik verkouden ben is het niet zo fijn om te roken. Ik ga ook olie scoren:D

 

hoe is het nu verder met je en de boobs? Heb al foto's langs zien komen, echt al mooi resultaat hoor. Wauw! 

Super spannend!!! Nou ik zeg het je hoor die wiet olie is fantastisch... Ik slaap heerlijk door... Met mn boobs gaat het best goed nu.. Ik heb niet heel veel pijn het is meer stijfheid als k bv wakker word en die bh irriteert me nu enorm. Ik heb ma voor het eerst weer auto gereden. Was echt ff wennen maar het zit denk k meer in mn hoofd dan dat ik echt dingen voel.... Ik kan nu iig veel beter bewegen... Het zal alleen maar beter worden... Ik heb de 28w weer controle pfff kan nie wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎7‎-‎2016 om 18:10 zei Flowaatje:

Had dit dus niet moeten lezen net voor mn bv...

Maar hartelijk gefeliciteerd en een spoedig herstel gewenst :)

Jawel joh.. Ik zal je geruststellen wanneer dan eenmaal de pijn verdwijnt is het moeilijk om te picturenhoe het kort ervoor was... Ik kan nu best veel doen en lach heel veel om hoe ik de afgelopen 3w heb doorgebracht. Het resultaat maakt alles echt wel de moeite waard.. De mooiste traktatie is wanneer ik elke x weer een nieuw kleding stuk pas en zie hoe mooi mn borsten erin zitten... Ik voel me zo gelukkig! Heel veel suc6 en sterkte meid komt helemaal goed! xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎7‎-‎2016 om 19:59 zei BrownieG:

Effe op mijn profiel staan, kom je op mijn pagina en dan op album klikken! Tis effe ontdekken hoe het hier werkt maar went snel genoeg hoor :) Weet niet of pure je kan helpen :45: die ontdekt ook nog steeds sinds de nieuwe up-date :P Foto's kun je vooralsnog niet zelf verwijderen geloof ik maar dat fixt @best_boobie wel voor je.

Rustig aan met de boobs he :) 

Hey mop, Ik heb ze gezien hoor.. Heel netjes hoor...I LIKE!! <3 Tnx voor je comments onder mijn pics doll :-D Ik doe rustig aan hoor! Voel me al een stuk beter en kan ook wat meer doen.. Eindelijk thank god... Volgende week controle.. Kan nie wachten want ik hoop zo dat ik die bh iets minder mag dragen... Bedankt voor alle lieve woordjes..Helpt enorm xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.