Ga naar inhoud

Litteken groter geworden?


Jvd

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Desert-Rose:

Als het een beetje gelig is, is het bijna altijd  wondvocht en dit is normaal met dit soort wondjes.

Als het jou geruststelt dan is het ook goed dat je even langs mag komen.

Ben benieuwd, hou ons maar op de hoogte meis.

xx

 

Dank je! Super lief! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Desert-Rose:

Oh maar dat ziet er zeker heel netjes uit hoor meis,, super 

Kijk nog wel even een beetje extra uit met bijv een bh dragen, want het plekje zal toch nog iets zwakker zijn, maar het lijkt echt alsof het ergste geweest is.

xx

Dank je! Mag ik al terug met een crème beginnen smeren dan? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Jvd:

Dank je! Mag ik al terug met een crème beginnen smeren dan? Xxx

Ik zou met smeren echt nog even wachten hoor, eerst maar het litteken goed de tijd geven om te helen, want je hebt kans dat je het met smeren weer week gaat maken, en dan ben je verder van huis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me volledig aan bij Desert-Rose.. Het ziet er heel goed uit, maar ik zou echt nog een tijd wachten met smeren.. Ik zou zeker nog 2 weken niet smeren zelfs...
Dicht is dicht ja, maar het moet POTdicht zitten hihi.

Het is trouwens echt niet erg om niet te smeren, littekens genezen ook zonder te smeren :) 

Ben wel blij dat het dicht lijkt te zijn :35: Super, houden zo :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie oké, ik luister naar jullie goede raad! Beter te voorzichtig dan weer een gaatje!

Ik ben ook super blij/opgelucht! De ergste scenario's gingen al door m'n hoofd. Maar de pc heeft dan donderdag toch eosine meegegeven en tegen zondag was het toe! Ik vermoed dat ik de eosine nu niet meer moet gebruiken? 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke..
Ik zou het dan blijven gebruiken totdat het helemaal dicht is en dan nog een dag of 3 langer.
Het is ook goed tegen evt wat geirriteerde huid.

Houdt het daarna wel in de gaten, of het dicht blijft (waar ik wel vanuit ga hoor) en zorg dat het droog blijft daar. Dus goed drogen na het douchen en bij zweterig weer, af en toe ff droog deppen.

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Haha! Ze zijn idd wel al heel zacht! Alleen links nog iets hoger, maar denk niet dat dat nog zal veranderen. Echt storen doet t ook niet... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet het nooit, soms zakken ze opeens nog met 3 maanden po, maar het ziet er echt heel mooi uit bij jou meid!! Wees maar trots, echt mooie boobs.
En nu wel in het vervolg niks meer breken en zo he. Gewoon normaal door het leven wandelen jij ;) 
Borst vooruit, je hebt niks meer te zoeken op de grond :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 11-11-2016 om 22:57 zei Bibi'ke:

@Jvd

Hoe is het nu met je littekens?

Tevreden over je borsten? Hoeveel cc had je gekozen?

Ik ga 15 dec voor een bv bij dr Nelissen

Ik heb 245 cc gekregen. Ik ben super tevreden! Ziet er super natuurlijk uit! 

Mijn littekens zijn nog heel zichtbaar, maar ik vrees dat dat de structuur van m'n huid is. 

Hoeveel cc krijg jij? Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.