Ga naar inhoud

Betje : 19 augustus 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Betje:

Goedemorgen 7 e dag borsten voelen een beetje koud iemand enig idee of kan het geen kwaad 

Kan geen kwaad en zul je vaker voelen. De protheses geleiden geen warmte in je lichaam. Naarmate je weefsel en huid hersteld zul je daar minder last van hebben. Heb er nu na een jaar eigenlijk niet meer zo op gelet! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag daar ben ik weer op na controlle geweest alles zag er goed uit moest van dr nio sportbh van Triumph halen want die vind hij het beste miet alleen drie maanden sportbh aan in verband dat de prothese niet te hoog gaan zitten iemand daar ervaring mee toevallig groetjes iedereen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Betje:

Ik weet niet hoe je ze erop moet zetten en ik wil zeg maar niet dag de hele wereld het kan zien

Bij je registratie hier op het forum, heb je een email en een persoonlijk bericht gehad, waarin dingen uitgelegd worden. Ook kun je hierin een topic vinden over hoe je een album maakt, met privacy (zodat alleen leden die jij toegang geeft, toegang hebben)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31 augustus 2016 om 13:54 zei Betje:

Goedemiddag daar ben ik weer op na controlle geweest alles zag er goed uit moest van dr nio sportbh van Triumph halen want die vind hij het beste miet alleen drie maanden sportbh aan in verband dat de prothese niet te hoog gaan zitten iemand daar ervaring mee toevallig groetjes iedereen 

3 maanden de sportbh klinkt vervelend maar eerlijk gezegd heb ik deze toch ook best lang gedragen ondanks dat het niet hoefde. Mijn borsten voelde nog niet ok in lingerie en waren nog niet echt zacht.

Geen ervaring met verplichte 3 maanden, ik moest na 6 weken verplicht weer 6 weken bh loos whahaha. Geloof dat ieder stel tieten bij hem een passende instructie krijgt! Triumph moet je rekening houden dat de onderband snel krult.

xx 

oh en topic voor je foto's plaatsen, indien je het mailtje niet hebt:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje onduidelijk wat je bedoel? Heb je aan de uiteinde een bolletje van je hechting die uitsteekt? Zo ja, gaasje in je bh zodat ie niet irriteert. Valt er vanzelf af maar als ie gaat irriteren of een wondje ontstaat, laat Nio dan effe kijken of hem eraf knippen met zijn steriele spullen! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog kort po dus probeer de 6 herstelweken rustig aan te doen! Het is lastig als je geen pijn hebt maar dat is dus de valkuil. Je gaat dan makkelijker over grenzen! Je kapselproces is nu gaande en je littekens zijn aan het herstellen, probeer uit voorzorg niet te bukken of voorover te hellen met de boobs. Gespannen borsten kan idd nu nog voorkomen maar wellicht ook omdat je misschien iets te veel heb gedaan? 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, September 02, 2016 om 02:32 zei Ank:

@BrownieG

Wat een geduld heb jij dat je zo kan reageren op diverse topic,s.

Mijn complimenten

XX Ank

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Klinkt goed :35: 

Gespannen borsten zul je nog wel even houden totdat ze echt op hun plekkie zitten en zachter worden. Je gaat ook steeds meer doen/ je spier gebruiken dus zal vast ook hiermee te maken hebben. Rustig aan en geniet van je tieten :45: ..broek kun je nu ook inmiddels ophijsen :) 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.