Ga naar inhoud

Bijna 6 maanden po en nu voel ik mijn rechter prothese presies bewegen


Happy(._.)

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei TessaDLCDP:

ik ben benieuwd wat de arts zegt, ik ben nu 13 maanden PO en heb het ook nog steeds x

Geraak jij het niet beu? Ik ben het stillekes aan echt beu aant worden al die misserie die er bij komt. Ga bij plovier horen of voor de spier een optie is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben het wel beu, ik heb 27 Februari consult, en ga 28 Februari terug onder het mes.. eventueel wil ik dat een andere arts (Dr. Visser) erbij is voor wissel naar voor de spier inderdaad, mocht dat een optie zijn, want mijn arts is daar geen fan van....

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei TessaDLCDP:

ja ben het wel beu, ik heb 27 Februari consult, en ga 28 Februari terug onder het mes.. eventueel wil ik dat een andere arts (Dr. Visser) erbij is voor wissel naar voor de spier inderdaad, mocht dat een optie zijn, want mijn arts is daar geen fan van....

Oh jij gaat ze voor de spier laten steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei TessaDLCDP:

ja ben het wel beu, ik heb 27 Februari consult, en ga 28 Februari terug onder het mes.. eventueel wil ik dat een andere arts (Dr. Visser) erbij is voor wissel naar voor de spier inderdaad, mocht dat een optie zijn, want mijn arts is daar geen fan van....

Hey meis... ga je toch 28 februari al wisselen? Ik dacht dat alleen je spier ingesneden en opgerekt zou worden. Ben niet zo vaak meer online, dus dat heb ik dan waarschijnlijk ff gemist :38:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) ik bekijk mijn opties, in principe is het de bedoeling dat ze achter de spier blijven, maar als daarmee mijn problemen niet verholpen worden, wil ik horen of voor de spier een oplossing is.

 

@Jaydee een tijdje geleden, alles goed met je? ja, 28 Febr. zouden ze hem oprekken en insnijden, maar mocht ik op 27 Februari te horen krijgen dat het problem niet verholpen kan worden, wil ik kijken of voor de spier een oplossing is. maar ik ga uit van het eerste hoor! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2017 om 10:57 zei TessaDLCDP:

 

 

@Jaydee een tijdje geleden, alles goed met je? ja, 28 Febr. zouden ze hem oprekken en insnijden, maar mocht ik op 27 Februari te horen krijgen dat het problem niet verholpen kan worden, wil ik kijken of voor de spier een oplossing is. maar ik ga uit van het eerste hoor! x

 

 

:53:@TessaDLCDP, ja, ik ben niet meer zo heel vaak online. Druk, druk, druk. Gelukkig heb ik mijn cursus inmiddels goed afgerond, dus dat is een zorg minder. Nou..... ik ben reuze benieuwd wat ze nou precies bij jou gaan doen. Nio wilde bij mij ook de spier op gaan rekken en insnijden van de zomer, dus jij bent mijn grote voorbeeld. Spannend hoor..... voordat je het weet is het 28 februari. Ik volg je op de voet.                   Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
8 uur geleden zei TessaDLCDP:

Helemaal goed, ben nu 4 weken PO van de hersteloperatie, nu afwachten hoe het gaat worden.

 

groetjes!

Wat hebben ze nou pcies gedaan dan?? Is je spier ingesneden of zitten ze nu voor de spier?? Ik heb ook nog steeds last van schurende prothese. En m'n borsten gaan scheef staan. alsof links meer omhoog kruipt ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrr krijg al de kriebels als ik eraan denk. Hier zie je weer hoe snel je toch complicaties kan krijgen he. Goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin1985ze hebben de spier wat ingesneden. ik moet zeggen dat het nu qua pijn (Allen van de nieuwe operatie) wel gelijk weg is, en het "Losse" gevoel ook

 

@JESSICAD het valt wel mee hoor, jhe voelt vaak dingen waarvan je denkt dat het verkeerd of een compicatie is. dat valt wel mee hihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 09:48 zei TessaDLCDP:

@Karin1985ze hebben de spier wat ingesneden. ik moet zeggen dat het nu qua pijn (Allen van de nieuwe operatie) wel gelijk weg is, en het "Losse" gevoel ook

 

@JESSICAD het valt wel mee hoor, jhe voelt vaak dingen waarvan je denkt dat het verkeerd of een compicatie is. dat valt wel mee hihi x

Moet je dan nu weer 6wk herstellen zoals bij je eerste bv of...? En mag ik je foto's zien hoe het was bij je voor je hersteloperatie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin1985 ik stuur je straks even een pb bericht, heb de fotos ergens diep verstopt :) haha

ik had nu 2 weken hersteltijd, sporten 6 weken niet ivm litteken en spier. x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi allemaal! Ik zou dit topic graag weer even aanhalen. Ikzelf ben nu 7 maanden PO en sinds een aantal dagen voel ik de hele tijd bubbeltjes onder mijn borst, ik wordt er echt gek van omdat ik het meerdere keren per minuut voel. Het maakt me weer heel bewust van de implantaten terwijl mijn borsten juist eindelijk “eigen” voelden. 
Het bubbeltjes gevoel is volgensmij ontstaan nadat de fysio woensdag een aantal keer goed op mijn rug drukte terwijl ik op mijn buik lag. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Ik ben bang dat er iets mis is, en eerlijk gezegd maak ik me na dit topic nog meer zorgen. Ik denk dat ik inderdaad niet kan leven met dit gevoel, het is erg storend. 

Zijn er meer meiden die het herkennen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.