Ga naar inhoud

Bijna 6 maanden po en nu voel ik mijn rechter prothese presies bewegen


Happy(._.)

Aanbevolen berichten

Hm.... ik heb het wel eens eerder gehoord, het vieze gevoel van het schuiven van een prothes.

Helaas wordt dit niet vaak geupdate door meiden, dus ik weet niet of het meestal weer verdwijnt..
Laatst was er wel iemand (en helaas ben ik de naam kwijt) die had dit ook, na een paar maanden, en dat gevoel is langzaam minder geworden daarna..
Geloof wel dat zij een tijdje haar sportbh gedragen heeft.

Wat je voelt, is waarschijnlijk de geruwde kant van de prothese, die tegen je spier schuift, dat schijnt idd geen lekker gevoel te zijn..

Wat je kunt doen is hier Bruekers naar vragen in zijn eigen topic.. of je stuurt ff mailtje aan je pc.. Ik kan hier helaas geen uitsluitsel over geven :) 

Laat je wel even weten wat er over gezegd wordt en hoe het verder verloopt?

Oh en misschien dat je met de zoekterm: 'schuiven' nog iets kunt vinden in de zoekbalk?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.... ik heb het wel eens eerder gehoord, het vieze gevoel van het schuiven van een prothes.

Helaas wordt dit niet vaak geupdate door meiden, dus ik weet niet of het meestal weer verdwijnt..
Laatst was er wel iemand (en helaas ben ik de naam kwijt) die had dit ook, na een paar maanden, en dat gevoel is langzaam minder geworden daarna..
Geloof wel dat zij een tijdje haar sportbh gedragen heeft.

Wat je voelt, is waarschijnlijk de geruwde kant van de prothese, die tegen je spier schuift, dat schijnt idd geen lekker gevoel te zijn..

Wat je kunt doen is hier Bruekers naar vragen in zijn eigen topic.. of je stuurt ff mailtje aan je pc.. Ik kan hier helaas geen uitsluitsel over geven :) 

Laat je wel even weten wat er over gezegd wordt en hoe het verder verloopt?

Oh en misschien dat je met de zoekterm: 'schuiven' nog iets kunt vinden in de zoekbalk?

xxx BB

Ga ik zeker doen. Heb ook weer die vervelende pijn die ik bij men 1 ste bv had in men rechter borst.  Ik zal een dagje afwachten en anders toch nog maar eens plovier mailen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiero eentje met hetzelfde gevoel!!! Enne, bij mij is het gekomen toen ik 5 maanden PO was, en moet zeggen, het is nog niet helemaal weg, maar nu een maand later is het voor zeker 90% weg..en ook ik had ineens weer steken en gevoelige tepel, en ook dat was ineens weer weg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @best_boobie, en moet ik zeggen dat ik hem zoiezo graag draag als we bankhangdag of savonds ofzo hebben hoor! Of helemaal niks aan hihi

 

Dokter Verdonck herkende het ook, en zei dat het ook weer over moet gaan, anders mag ik altijd langs komen..maar wat ik zeg, het is na 4 weken toch zo goed als weg!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Klopt @best_boobie, en moet ik zeggen dat ik hem zoiezo graag draag als we bankhangdag of savonds ofzo hebben hoor! Of helemaal niks aan hihi

 

Dokter Verdonck herkende het ook, en zei dat het ook weer over moet gaan, anders mag ik altijd langs komen..maar wat ik zeg, het is na 4 weken toch zo goed als weg!

Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
3 uur geleden zei Happy(._.):

Zit nog steeds met dit ''probleem'' volgens de kinesist zit er vocht op. Jammer genoeg heb ik ook nek klachten door mijn rechter prothese door aanhoudende spanning 

Hm.... Zit die rechter prothese ook nog steeds wat hoger?
Je zou haast gaan denken dat dit het probleem veroorzaakt, aangezien die spier doorloopt naar boven toe en daar weer voor spanning kan zorgen in hoger gelegen gebieden.

Moet je dan niet toch nog maar eens contact opnemen met Plovier? Ik zou dat zeker doen, voordat je 1 jaar po bent.. In Belgie geldt zo een regel dat het eerste jaar onder garantie valt, als ik me niet vergis..
Je hebt specifieke klachten, die je toch nog eens aan hem voor moet leggen, lijkt mij...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hm.... Zit die rechter prothese ook nog steeds wat hoger?
Je zou haast gaan denken dat dit het probleem veroorzaakt, aangezien die spier doorloopt naar boven toe en daar weer voor spanning kan zorgen in hoger gelegen gebieden.

Moet je dan niet toch nog maar eens contact opnemen met Plovier? Ik zou dat zeker doen, voordat je 1 jaar po bent.. In Belgie geldt zo een regel dat het eerste jaar onder garantie valt, als ik me niet vergis..
Je hebt specifieke klachten, die je toch nog eens aan hem voor moet leggen, lijkt mij...

xxx

Ja klopt die prothese zit nog steeds hoger. Ik ga hem morgen toch maar eens bellen en horen voor een controle. Van zich zelf gaat er nu niet meer veranderen denk ik. Ik hou je op de hoogte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Happy(._.):

Ja klopt die prothese zit nog steeds hoger. Ik ga hem morgen toch maar eens bellen en horen voor een controle. Van zich zelf gaat er nu niet meer veranderen denk ik. Ik hou je op de hoogte 

Idd... Ik ben daar helaas ook bang voor :( Wel balen.. En ben benieuwd wat ie gaat zeggen :35: 

Wel zorgen dat je er geweest bent voor je een jaar po bent, of in ieder geval aangeven dat je graag voordat de garantieperiode afgelopen is, terug wilt komen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Idd... Ik ben daar helaas ook bang voor :( Wel balen.. En ben benieuwd wat ie gaat zeggen :35: 

Wel zorgen dat je er geweest bent voor je een jaar po bent, of in ieder geval aangeven dat je graag voordat de garantieperiode afgelopen is, terug wilt komen.

xxx

Bedankt voor je tip. Is echt balen. Links is echt perfect, mooi gedaald en niks last. We zullen zien wat ze zeggen. Ik wil enkel niet terug opnieuw geopereerd worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid! wat vervelend om te horen zeg. ik snap dat je niet terug opnieuw geopereerd wil worden, maar je klachten moeten ook opgelost worden he!

 

ben benieuwd wat Plovier te zeggen heeft. success x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Chantelle ook ik heb het vervelende gevoel gehad dat het leek alsof mij protese bewoog of dat er vocht in zat. Bij mij word het gelukkig wel steeds minder en is het gevoel nu zo goed als weg en ben 6 mnd po. De pc gaf destijds aan dat er aan de binnenkant een grote wond is gemaakt (dual plane) en dat ik waarschijnlijk mijn protese tegen het littekenweefsel aanvoelde (of zoiets) wat nog stug is of wat vocht door als ik teveel had gedaan. Ik moest het zeker een jaar de tijd geven totdat het aan de binnenkant helemaal genezen is en als het voor die tijd niet minder werd of erger moest ik terug komen. Maar hier gaat het dus de goede kant op. Hoop dat het bij jouw ook weggaat. Heb je al contact gehad met je pc? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Chantelle:

Hoe is het ondertussen? Ik ben 11 maanden po en heb dat irritante gevoel ook. Wil graag weten of het nog weg gaat en wat het kan zijn.

 

Ben onder tussen een jaar po en het gevoel is niet weg. Heb ook meer en meer pijn in die borst. 20/2 kan ik op controle benieuwd wat ze zeggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.