Ga naar inhoud

lelie : 20 september 2010 : Dr. van der Leij : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hej lelie, heb je topic gevonden!!!

Dual Plane las ik. Wat fijn dat je alles al zo goed heb kunnen bespreken. Bij mij wordt het pas voor de operatie allemaal doorgesproken over het aantal cc's enzo. Het wordt ws wel achter de spier.

Moet mn zwangerschapskussen nog even van zolder halen (lees ergens achter de luiken, tussen de rommel zien te vinden) rietjes heb ik ook al in huis en slik ook al braaf anderhalve week extra vitamientjes. Drink veel water en laat de alochol dit weekend maar even staan. Haha braaf he? :6:

Wat bedoelde jij met de thee mbt tot voorzorgsmaatregelen???

Ik ben trouwens inderdaad 4 weken vrij. Ik werk in de kinderopvang, een baan waar ik dus veel bij moet tillen. Ik las dat jij ook van de zomer al vrij was geweest en nu dus weer. Dat heb ik ook. Ik was in juli 3 weken vrij en nu dus weer! Iedereen al zeggen: Jee heb je nu weer vakantie???

Voel me wel een beetje lullig te moeten liegen, maar hou het lieve voor me. Mijn 3 naaste collega's weten het en mn leidingevende. Zij reageerde echt zo enthousiast, heel tof! Ik mag 2 weken de ziektewet in en de andere 2 weken neem ik vrije dagen op!

Succes met aftellen de laatste daagies!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Lelie,

Heel veel succes maandag! maak je geen zorgen, komt allemaal goed!

ik ben afgelopen maandag geholpen in bilthoven. 2 dagen beetje spierpijn gehad gister al niet meer. Nu weet ik dat het per persoon verschilt, maar als je eerste dagen op tijd je medicatie neemt, valt het echt mee!

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lelie,

Heel veel succes de 20e!

Ben erg benieuwd naar je verslagje straks.

Hopelijk heb je straks ook zo'n goed herstel als ik heb.

Heb eigenlijk bij mijn dual plane niet zo heel veel last gehad. Echte pijn kon ik het niet noemen.

Natuurlijk voel je wel dat er wat is gebeurd, maar echt pijn...nee!

Inderdaad lekker op tijd je medicatie blijven nemen, dan zal het hopelijk voor je net zo goed gaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover.

@A70: met thee bedoel ik een vochtafdrijvende thee aangezien ik veel gelezen heb dat je ná de operatie wel eens vocht vast kan houden (komt volgens mij van de medicatie). Ik heb guldenroede thee van Jacob Hooij gekocht bij 'De Tuinen.'

Dat van 'heb je nu alweer vakantie' herken ik. Heb vandaag ook niet gereageerd op mailtjes van mensen die mij een prettig vakantie wensen. Één persoon heb ik bericht dat ik geen vakantie heb, maar dat ik er even tussenuit ben wegens 'persoonlijke omstandigheden.' Dat had ik eigenlijk beter niet kunnen doen, want kreeg toen een mail terug: '??????' Waarop ik vervolgens geen antwoord heb gegeven. Daarna probeerde ze me vlak voor vijf uur te bellen, ik heb niet opgenomen. Achteraf gezien beter m'n mond kunnen houden, maar goed: als ik terug ben zal heb vast wel op gaan vallen.....

@ Bianc: bedankt voor je lieve woorden. Ik moet zeggen dat het qua zenuwen op dit moment wel meevalt. Ben van plan mezelf dit weekend ook goed bezig te houden. Boodschappen doen, huishouden, tuinieren, etc. Ben blij als het eindelijk maandag is!

@ Beeze: fijn dat alles bij jou zo meegevallen is. Ik hoop dat ik over een aantal daagjes hetzelfde kan zeggen. PS: krijg je die tijden mee waarop je het beste je medicatie in kan nemen?

@ Mama: ik zal z.s.m. een verslagje plaatsen en wat van me laten horen. Hoop dat het me net zo meevalt als bij jou het geval is. Vind het allemaal wel spannend hoor!

@ Angelique 243: moet jij je om 08.15 uur melden of ga je dan 'onder het mes'? Ik moet me om 09.00 uur melden en ga om 09.30 uur onder het mes. Ik ga je volgen. Nog eventjes en dan is het zover voor ons. Hopelijk valt het achteraf allemaal mee voor ons tweetjes.

Verder vraag ik me nog iets heel praktisch af en dat is wat we moeten gaan eten de dag van de operatie zelf. Uiteraard iets lichts, kregen jullie wel iets door de keel (voor degene die niet misselijk waren dan....)

Graag advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Na het weekend is het dan zover :43: Komt helemaal goed hoor en ik denk ook niet dat je je druk moet maken over misselijk zijn door de narcose want dat is tegenwoordig zo minimaal. Er schijnt veel veranderd te zijn in de narcose en de meesten zijn dus niet meer misselijk.....

Laat je maandag maar heerlijk verwennen en geniet van het nieuwe uitzicht zodra je ontwaakt :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey ! Nog maar een paar daagjes en het is zover :D ! Je moet je inderdaad niet zo druk maken om die narcose.. Meeste mensen zijn niet misselijk! Ik was het wel... :blush: Maar dat gaat ook weer voorbij! Belangrijkste is dat je straks je boobies hebt !! xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lelie,

Ik wordt om 08.15 geholpen op de ok

Om 07.30 moet ik er al zijn.

Ik heb express op mijn werk niks gezegd, alleen tegen mensen die me dierbaar zijn.

Ze zien het later wel en mijn ervaring is zeker op mijn werk dat mensen zo graag over anderen praten / oordelen dat ik ze dat nu nog niet gun.

Het gaat om mijn leven en mijn lijf.

En je goed voelen begint bij tevreden zijn met jezelf!

Succes meis ik volg je!

Ps ik denk dat ik gewoon brood eet savonds met een soepje.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!

Brood met een soepje had ik inderdaad ook in gedachten, maar was even benieuwd hoe het de andere meiden verging met eten. Om eerlijk te zijn kijk ik ernaar uit en valt het nu reuze mee met de zenuwen. Vanochtend wel even lopen 'piekeren', maar snel opgestaan en dingetjes gaan doen in huis, dan valt het reuze mee.

Net het verhaal van Maresje gelezen en dit heeft mij aardig aangegrepen. Ook, omdat ik met borstkanker in de familie te maken heb gehad. Dat maakt het gevoel voor komende maandag heel dubbel, maar ik sta nog steeds voor de volle 100% achter mijn beslissing. Ik moet me even overgeven, maar ben hier heeeeel erg slecht in aangezien ik wel een beetje een controlfreak ben. Als het goed is, krijg ik er wel veel voor terug. Fijne dag allemaal vandaag en tot krabbels. Vind het fijn dat dit forum bestaat! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb gegeten 's avonds? Iets lichts, ik was dus wel misselijk dus kon niks verdragen..

Heb toen wat puding gegeten, en later een soepje met soepstengels! Dat ging gelukkig goed.. Ik heb ook het verhaal van Maresje gelezen, en schrik er ook heel erg van! :( echt vreselijk! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik heb de avond ervoor gewoon normaal gegeten. Na 8 uur niks meer en de volgende ochtend ook niks. Ook dat drankje wat je hebt meegekregen heb ik niet gedronken, dat is tegen het hongergevoel en dat had ik nog niet. Na de operatie krijg je drinken een een broodje/beschuitje. S'avonds heb ik soep gegeten. Had niet zo'n honger...

Dus zorg voor wat beschuit, biscuit, lichte maaltijd voor s'avonds. Verder gewoon goed drinken!

Komt dichtbij nu... :1bouncingboobs:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ik ben er klaar voor, straks nog even mijn laatste avondmaal (haha) eten en ná acht uur niets meer voor mij. Laat het maar komen, ik heb dit al zo lang gewild, dus kijk er nu echt naar uit. Vanmiddag mezelf nog lekker even verwend met een gezichtsbehandeling bij een schoonheidssalon, heerlijk! Vannacht hopelijk nog een goede nachtrust, zodat ik helemaal topfit ben voor morgen.

Zal mij benieuwen hoe ik me voel nadat ik wakker wordt uit de narcose. Je kunt er nog zoveel over lezen, maar zal het toch echt zelf moeten ervaren. Om 09.00 uur moet ik me melden en om 09.30 uur is het dan zover. Aangezien ik vlakbij de kliniek woon, gaat mijn vriend terwijl ik 'onder het mes ga' boodschappen halen (hahaha). Waarom ook niet, hij hoeft daar niet in alle zenuwen op mij zitten te wachten. Ze bellen hem dan wanneer ik weer bijkom uit de narcose.

Probeer snel wat van me te laten horen. Bedankt voor jullie steunende berichtjes, doet me echt goed :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.