Ga naar inhoud

lelie : 20 september 2010 : Dr. van der Leij : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Lelie..

vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik vond de nachten ook echt een ramp!!

Ik ben normaal een uitslaper maar was elke dag om 8.00 uur wakker van de pijn..

Maar ik kon vrij snel weer op mijn zij slapen.. Geloof na 10/12 dagen weer!

Als dit geen pijn doet mag het gewoon.. kwestie van even de goede houding zoeken, desnoods met een kussentje onder je borsten of handdoek! Succes.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oh wat vervelend Lelie dat je nu nog zo slecht slaapt,ook voor je herstel lastig,want dat gaat vele malen rapper met een goede nachtrust.

lig je enkel wakker van je rug/nekpijn of meer omdat je gewoon echt niet gewend bent op je rug?

als je nog te veel pijn hebt,zeker met liggen,echt andere pijnstiller nemen hoor,niet bij iedereen werkt hetzelfde,sterkte met het slapen :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mii18: bedankt voor je tips! Ga het zeker uitproberen. Hoe is het nu met jou? Heb je nog pijnscheuten in je borst. Ik nl. wel zo nu en dan. Vraag me af hoe lang ik hier last van blijf houden. Ga 2 paracetamol nemen voor de nacht en misschien een melattonine tablet (rustgevend). Moet dan goedkomen toch?

@Moontje: was/werd eerst wakker om de 2 uur en had dan flinke rugpijn, deze rugpijn valt nu wel mee: ben echter nog steeds om de 2 uur wakker. Merk van mezelf dat ik op m'n zij wil, maar dit is nog pijnlijk. Denk dus toch dat ik even geduld moet hebben. Moet komende maandag alweer werken, misschien helpt het dat ik dan de hele dag heb gewerkt en ontzettend moe ben? Ik hoop het wel, want anders ga ik het echt niet volhouden!

@A70: het telefoontje van vanmiddag naar mijn tante is goed verlopen. NB: rond 17.30 uur mijn ouders ook ingelicht (moest er toch een keer van komen en vind het steeds moeilijker worden naarmate de tijd verstrijkt). De reactie viel enorm mee. Ga er morgenmiddag samen met mijn vriend naartoe en dan nemen we foto's mee. Ze vroeg zich wel af hoe lang dit in het lichaam kon blijven. Heb gezegd dat er levenslange garantie op zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lelie, op dit moment heb ik nergens meer last van! Geen pijn meer, ook niet na het slapen.. Dit heeft wel even geduurd hoor, eerst deed het na een tijdje ook zeer op mijn zij.. Maar ik werd zo gek ervan dat ik alleen maar op mijn rug kon liggen! Ik wilde zoo graag op mijn zij liggen maar kon geen kant op!! Nu slaap ik zelfs alweer op mijn buik zonder problemen.. Die pijnscheuten word van zelf minder.. Met mijn boobies gaat het verder super :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je A70! OOk alweer vroeg online. Vanaf je bedje laptoppen? Goede nacht gehad?

Ik ga zo aankleden en dan koffietijd kijken (voor het laatst tijdens mijn herstelperiode, want morgenochtend moeten we om 10.00 uur weg en maandag zit ik rond deze tijd weer op mijn werk). Kom dan vnl. 's avonds online. Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lelie,

Jij een ontzettend fijn en gezellig weekend meid. Probeer maar zoveel mogelijk te genieten. En ja die nachten zijn een nachtmerry hahahahaha. Komt echt goed hoor.

Liefs,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOEHOE! Vanmiddag voor het eerst weer auto gereden (moet maandag nl. weer aan het werk).

Mag gelukkig de auto van mijn vriend 'lenen' aangezien hij stuurbekrachtiging heeft en ik niet (wel zo handig nu!). Tevens heeft hij een zogenaamde 'city' stand, waardoor het sturen nog lichter gaat.

Afgelopen nacht voor het eerst gedeeltelijk op mijn rechterzij gelegen voor een tijdje. Was nog wat onwennig, later toch maar weer terug gerold, maar het gaat al wel!

Voel me vandaag vrij goed, zo nu en dan nog wat steken.

Vanavond weer even lekker douchen en tas inpakken voor morgen (we gaan een weekendje weg). Het 'echte' leven begint volgende week weer voor mij. Zal wel afzien worden, maar ik ga het ervaren, ga in elk geval goed naar mijn lichaam luisteren.

Het meest lastige vind ik nog de opmerking 'fijne vakantie gehad?' als ik terugkom op het werk. Ben niet iemand die graag liegt nl., maar deze keer een leugentje om bestwil maken zou niet misstaan dacht ik zo.

Ga zo eten koken, ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe (kom morgen nl. denk ik niet meer op het forum).

Ciao! :rolleyes::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk weekend gehad! Ondanks dat ik niet mocht zwemmen, kegelen, in botsautootjes en andere kermisattracties mocht, in 1 woord HEERLIJK!

Morgen moet ik voor het eerst weer werken. Best wel spannend. De nachten zijn ook veel beter, ben gelukkig niet meer om de 2 uur wakker. Maak me nog wel wat zorgen om mijn linkerborst, die is nl. onder de tepel nog niet zoals hij zou moeten zijn (gevoelloos / doof gevoel). Zou dit nog terugkomen? Iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lelie..

Bij mij onder mijn tepels aan de onderkant van mijn borsten is het ook gevoelloos/dof gevoel.

Ik heb hier ook helemaal geen gevoel! zelfs al knijp ik voel ik het niet eens

maar dit schijnt heel normaal te zijn.. Kan wel weken/maanden duren voordat het terug komt!

maar maak je geen zorgen.. :) maar weer gewoon geduld hebben xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lelie,

Super dat je zo´n fijn weekend hebt gehad!

Lekker he er ff tussenuit, ik vermaak me hier ook prima in de bossen!

ja wel jammer dat we nog niet kunnen zwemmen. :38:

Ik heb dat gevoelloze ook nog steeds maar dan in mn rechtertepel zelf. Heb dit aan mn huisarts gevraagd. Zij zei dat bij het ´opensnijden´ vand de borst er zenuwen geraakt kunnen worden, maar dat is meestal rond t litteken zelf dat t iet wat ongevoeliger kan blijven. Het is een gezezingsproces wat tijd nodig heeft en dat kan echt wel een poosje duren, vertelde ze me.

Ik hoop t!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de eerste week toch wel zwaar hoor. Was snel vermoeid, maar heb veel bijgeslapen dit weekend. Moet erom denken dat ik nog niet te zwaar til (dossiers e.d.) Voor de rest prima te doen. Rijd nog niet in mijn eigen auto, aangezien ik geen stuurbekrachtiging heb. Mijn vriend wel, dus ik heb zijn auto mee naar het werk. Voordeel is wel dat ik nu 's nachts goed doorslaap, aangezien ik erg moe ben. Ben vandaag precies 3 weken PO. Eind deze week zou ik de stevige BH's uit mogen, maar denk dat ik nog wat langer doorga met het dragen hiervan. Hoe doen / deden jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lelie,

Voorzichtig dan hoor met die mappen, niet doen! Goed naar je lichaam luisteren!!!!

bij mij is ook 4 weken geadviseerd met die steun bh denk dat ik tot 6 weken hem draag of misschien af en toe afwissel met de heavysport bh vd hema.

Ben deze week nog vrij, moet volgende week dinsdag weer beginnen. :( . Maar naar t werk houd ik de kliniek bh zeker nog aan!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lelie

Ik zou ook voor de zekerheid nog 2 weken extra de sport bh dragen..

Is beter voor je herstel en inkapselproces!

Beugelbhs zijn nog niet goed in de eerste 6 weken..

Ik mocht ook officieeel na 4 weken maar ik heb netjes 6 weken aangehouden

en nu gaat het super :D geen pijn meer enz..

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komende maandag ben ik vier weken PO. Iemand enig idee wanneer je weer in bad (lees: jacuzzi) mag? Wij hebben nl. zo'n mooi ding in onze badkamer staan en het begint al aardig te kriebelen bij mij, maar wil het niet doen als het kwaad kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lelie

Ligt eraan hoelang je erin gaat denk ik..

Ik ga ook gewoon in een normaal bad zon half uur maximaal..

na 6 weken mag je weer zwemmen dus dan mag je weer zolang als je zelf wilt.. ;)

Hoe gaat het verder met je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, in onze tweepersoonsjacuzzi ga ik denk ik wel wat langer dan een half uur, aangezien het zonde is voor de hoeveelheid water die erin gaat. Ik wacht nog wel even, wat zijn een paar weken dan op een mensenleven?

Voor de rest gaat het wel goed met me. Ben nu alweer twee weken (32 uur per week) aan het werk. Heb het aardig druk gehad en in die twee weken heerlijk geslapen. Gister en vandaag even helemaal niets en bijtanken. Vreemd genoeg heb ik afgelopen nacht niet zo goed geslapen (terwijl ik toch erg moe ben). Was al om 22.00 uur (!!! en dat voor een zaterdag) op bed gegaan en weer om 00.30 en 03.30 uur wakker. Lig al wel op m'n zij, maar nog niet zo lang. Op de één of andere voelt het nog niet helemaal goed als ik lang op mijn zij lig.

Verder vraag ik me af wanneer je weer mag stofzuigen enzo. Dat doe ik nl. nog niet, maar zou het wel weer willen. Wanneer zijn jullie hier weer mee begonnen? Verder kan een paar kledingstukken strijken geen kwaad is mij verteld door de verpleegkundige, als het maar geen volle wasmand is.

Ik ben van plan om de speciale BH 6 weken te dragen en dan pas naar de lingeriezaak te gaan voor andere BH's. Dan zal je maat toch niet meer veel veranderen? Zit nu nog steeds op een mooie 85C.

Verder onderaan mijn linkerborst helaas (nog) geen gevoel. Hoop dat dit nog wel terug gaat komen.

Ze zijn al wel wat 'lager' gaan staan en iets zachter geworden. Hoop dat ze nog wat zachter worden.

Groet!

Lelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis..

Ja begrijpelijk dat je langer als een half uurtje wilt dan... ;)

Zonde om daarna al het water weer weg te laten lopen!

Nog ff 2 weekjes wachten dan!!

Stofzuigen mag je ook weer na 6 weken!

Ik heb het nog steeds niet gedaan! ;)

Maar komt omdat mijn vriend thuis zit en die het huishouden doet als ik ben werken..

En wat een mooie maat heb je :43: Kun je trots op zijn!!

Ik heb ook helaas nog geen gevoel onderaan mijn borsten boven het litteken!

Met pech duurt het maanden!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.