Ga naar inhoud

SportBH


Jolien

Aanbevolen berichten

He meiden,

ik heb wat advies nodig over een nieuwe sportbh.

Ik weet dat ze bij de hema hebben...

Daar heb je alleen keuze uit low, medium en Heavy als ik het goed heb.

Wat raden jullie mij aan voor 11 dagen PO?

Ook vind ik het erg lastig om te beslissen welke maat ik nou moet.

Van de kliniek had ik de eerste week D, daarna werd die toch omgeruild voor E. ( kan me overigens niet voorstellen dat ik E heb hoor! )

Maarja nu heb ik dus een dilema als ik voor dat rek in de hema sta.... wat moet ik nou halen? En dan ook nog is de twijfels over de omtrek... :rolleyes:

Wat is jullie ervaring met de vergelijking van de sportbh van de kliniek en die uit de winkel? Zit daar verschil in? Of is E in de kliniek ook daadwerkelijk E?

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal gewoon meerdere maten kopen van de heavy versie.

Bij hema kan je ook binnen 30 dagen ruilen en geld terug dus dan kan je passen welke het beste zit.:D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit, daarom heb ik persoonlijk gekozen voor een zwaarder type sportbh heb dat ook nodig voor mij was de hema niet genoeg. Maar denk dat het voor de normale bv's wel is hoor.

Maar om te vergelijken tussen triumph sportbh vind ik de normale triumph hetzelfde kwa stevigheid en betaal je toch heel wat meer voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem net gehaald bij de Hema en aangepast. Twijfel zelf ook wel over de stevigheid.

Misschien dat ik hem gewoon hou voor af en toe als ik een wit of strak truitje aan wil. Dat staat dan toch mooier als die sport BH zonder voering.

En anders is die wel goed als gewone sport BH voor als ik wat langer PO al ben en niet al te fanatiek ga sporten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sporthbh van de Hema gehaald, type Heavy...en doe die aan als ik die van de kliniek was.

Zit idd wel ietsje "losser" dan die van de kliniek, maar voor eventjes zal dat geen kwaad kunnen denk ik toch? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, nou gisteren eens gaan shoppen voor een nieuw setje...mn trouwdag nadert hé :rolleyes:

Ik mag van mn pc voor die ene dag een beugelbh (tis een halterbh onder mn jurk) dragen, als ik dan wel gaasjes tss mn bh en mn littekens doe. Nu eigenlijk doe ik dat zowieso nog altijd..voelt iets veiliger aan.

In de winkel kreeg ik wel te horen dat mn bh die ik gekocht had in de kliniek (ik had die direct aan na de ingreep) te klein was en véééééél te strak was en alles afknelde. Iets dat ik ook al wel gevoeld had, maar ja...als je na de operatie wakker wordt en ze hebben daar een bh maat voor je gekozen, ga je daar wel vanuit dat dat klopt.

Ook mn andere sportbh die ik kocht in de Hema heb ik daarop afgestemd.

In de kliniek kreeg ik een 80c en nu zou het 85c zijn eigenlijk...Ik moet zeggen ik voel het verschil wel hoor!!! Het knelt een pak minder en ik kan nu tenminste een vinger tss mn rand van mijn bh krijgen :35:

De bh van de kliniek is nu wel "verloren" maarja...Gelukkig kon ik in de Hema de bh nog ruilen en heb er maar direct twee genomen..

Hopelijk trekken nu ook mn plekjes (die er toch nog zitten) beter weg...Ik denk dat het veel te veel afgekneld zat waardoor dat niet genoeg kon genezen.. :24:

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.