Ga naar inhoud

Nathalie1987 : 8 juli 2016 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Amai ik hou me al vast als ik lees hoeveel pijn t wel doet. Kan je precies wat vergelijken met het gevoel als je stuwing hebt bij borstvoeding? 

Heb ook al gehoord dat achter de spier het allemaal iets pijnlijker maakt. Ik wil ook het liefste achter de spier,dat beloofd.

nog even volhouden meid, succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej , hoe is het ondertussen? Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr Damen , ik heb tot afgelopen weekend enorm veel pijn gehad ook vooral aan mijn linkerkant. Alles zag blauw , had percies goed wat klop gehad in mijn ribben.. Heb jij fotos van net na de operatie en nu? Ik ben wat bezorgd om de vorm ..

Groetjes

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fitgirl.Y:

Hej , hoe is het ondertussen? Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr Damen , ik heb tot afgelopen weekend enorm veel pijn gehad ook vooral aan mijn linkerkant. Alles zag blauw , had percies goed wat klop gehad in mijn ribben.. Heb jij fotos van net na de operatie en nu? Ik ben wat bezorgd om de vorm ..

Groetjes

De vorm gaat nog heeeeeeel veel veranderen! Ik ben 2 weken po en ik zie al een immens verschil. Je spier moet versoepelen. Maak je geen zorgen om de vorm!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2016 om 01:25 zei Fitgirl.Y:

Hej , hoe is het ondertussen? Ik ben 2 weken geleden geopereerd door dr Damen , ik heb tot afgelopen weekend enorm veel pijn gehad ook vooral aan mijn linkerkant. Alles zag blauw , had percies goed wat klop gehad in mijn ribben.. Heb jij fotos van net na de operatie en nu? Ik ben wat bezorgd om de vorm ..

Groetjes

Hey. Ik ben ondertussen drie maanden nu po en heb soms nog altijd stekende pijn in m'n borsten en tepels, vooral links dan. Over de vorm moet je niet panikeren, ze veranderen nog enorm. Ben wel echt tevreden met het resultaat. Heb wel foto's van voor en dan twee weken na de operatie. Bij mij heeft het wel niet blauw gezien ofzo. Maar denk wel dat dit normaal kan zijn hoor. Lieve groetjes. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
22 uur geleden, Smoutebolleke zei:

Ik heb juist hetzelfde voor, is het bij jullie goedgekomen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi @Smoutebolleke

Wanneer zijn je protheses geplaatst, hoeveel en bij wie? 

Ze kunnen in de loop der tijd nog heel veel veranderen ik weet niet of ze bij jou voor of achter de spier geplaatst zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2020 om 08:52, Boobcar zei:

Hoi @Smoutebolleke

Wanneer zijn je protheses geplaatst, hoeveel en bij wie? 

Ze kunnen in de loop der tijd nog heel veel veranderen ik weet niet of ze bij jou voor of achter de spier geplaatst zijn? 

 

Op 18-11-2020 om 08:52, Boobcar zei:

Hoi @Smoutebolleke

Wanneer zijn je protheses geplaatst, hoeveel en bij wie? 

Ze kunnen in de loop der tijd nog heel veel veranderen ik weet niet of ze bij jou voor of achter de spier geplaatst zijn? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ze zijn geplaatst op 210920, motiva 325cc full corse achter de spier, er is een grote bloeding geweest die de prothese omhoog geduwd heeft, ben intussen terug naar de Atlaskliniek geweest en ik krijg aanstaande woensdag een heroperatie onder plaatselijke verdoving.

Ik hoop echt dat het nu goedkomt, ik slaap er bijna niet van.  Geopereerd door dr Patrick Willekens.

Hij gaat de prothese naar beneden trekken.  Hopelijk kan ik hiermee helpen voor mensen die hetzelfde aan de hand hebben.

 

Alvast bedankt voor je reactie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Smoutebolleke zei:

Hoi hoi,

Ze zijn geplaatst op 210920, motiva 325cc full corse achter de spier, er is een grote bloeding geweest die de prothese omhoog geduwd heeft, ben intussen terug naar de Atlaskliniek geweest en ik krijg aanstaande woensdag een heroperatie onder plaatselijke verdoving.

Ik hoop echt dat het nu goedkomt, ik slaap er bijna niet van.  Geopereerd door dr Patrick Willekens.

Hij gaat de prothese naar beneden trekken.  Hopelijk kan ik hiermee helpen voor mensen die hetzelfde aan de hand hebben.

 

Alvast bedankt voor je reactie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jemig meid dat is ook allemaal wat! Heeft die bloeding beide protheses omhoog geduwd? 

Zie je er tegenop om dit onder plaatselijke verdoving te laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.