Ga naar inhoud

Nathalie1987 : 8 juli 2016 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen. Ik ben Nathalie. Ben net nieuw hier. Ik ben vorige week voor het eerst op consultatie geweest bij dokter damen. Consultatie liep perfect. Ik heb een b70 van cup en zou toch graag een mooie d cup willen. Ben met dokter damen op 330cc terecht gekomen maar hij zei er wel bij dat het tot 300cc nog natuurlijk ging zijn. Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit of het natuurlijk lijkt of niet. Ik wil gewoon graag mooie grote borsten. Maar nu ben ik bang dat 330cc toch te weinig gaat zijt. Wat zijn jullie ervaringen? Tips zijn meer dan welkom! Lieve groetjes van Nathalie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb even je titel aangepast zodat die meer lijkt op de andere, en verhuisd naar een anderen categorie, hier kun je ook al je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neer zetten en heb je alles bij elkaar staan.

Als je twijfelt over het aantal cc, dan zou ik als jou was gewoon nog eens terug gaan om te passen, en bespreken of er meer cc geplaatst kan worden,want de praktijk leert dat de meeste ze toch wel achteraf te klein vinden.

Je betaald een hoop geld,en dan moet je wel tevreden kunnen zijn,weet niet of alles al helemaal vast ligt, anders zou je ook nog eens ergens anders een consult kunnen doen, een pc die toch wel meer cc plaatst is oa Dr. Nio in het OLVG-West in Amsterdam

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey iedereen. Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd. Op zich is alles goed verlopen. Allemaal super vriendelijk daar. Nu stel ik me toch wel vragen over het herstel. Ik heb echt enorm veel pijn. Dit hadden ze wel gemeld maar normaal gezien moest dit na twee dagen minderen. Ik heb niet het gevoel dat dit vermindert. Ze spraken over een beetje spierpijn, ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen over me is heengereden. Mijn borsten staan ook echt strak gespannen en m'n linker borst doet opmerkelijk meer pijn dan m'n rechter borst. Wat zijn jullie ervaringen en misschien heeft er iemand nog tips?? Lieve groetjes van Nathalie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je nw boobs,

Omdat je al een topic had, heb ik deze even samengevoegd,zodat je alles netjes in 1 topic hebt staan.

Over de pijn zou ik me niet al te druk maken, de 1 heeft nu eenmaal meer en langer pijn dan de ander, dus dat is zo verschillend, daar kun je niets over zeggen, maar zolang je pijn hebt, kun je gewoon je pijnstilling blijven slikken,

Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het ergste, en daarna neemt het af, en dat ze zo strak staan is allemaal vocht, goed drinken,en je kunt ook gaan koelen,een paar keer per dag, maar niet langer dan 15 a 20 minuten per keer.

Het zijn 2 afzonderlijke wonden,die dus ook afzonderlijk van elkaar genezen, dus het is heel normaal dat de ene kant meer pijn doet, meer gezwollen is etc.

Neem op tijd je rust en ik wens je een goed herstel.

xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nathalie1987, hoi ik ben ook afgelopen vrijdag onder het mes geweest.

In de informatie die ik heb meegekregen, staat dat de derde dag het zwaarst is of kan zijn.

Ik voel het alleen als ik loop en dan ligt het er ook aan hoe ik loop.

Of wanneer ik zit of lig en op wil staan.

heb jij voor of achter de spier, want dat verschilt ook.

ik heb voor de spier.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Pinkylicious:

@Nathalie1987, hoi ik ben ook afgelopen vrijdag onder het mes geweest.

In de informatie die ik heb meegekregen, staat dat de derde dag het zwaarst is of kan zijn.

Ik voel het alleen als ik loop en dan ligt het er ook aan hoe ik loop.

Of wanneer ik zit of lig en op wil staan.

heb jij voor of achter de spier, want dat verschilt ook.

ik heb voor de spier.

veel liefs

Ik heb ook pijn als ik lig hoor. Die is inderdaad niet zo hevig dan wanneer je recht wilt of wandelt. Je moet me zien wandelen. Ik hou ze dan allebei vast omdat door de zwaartekracht de druk zo hoog is. Ja misschien moet ik best maar wat koelen, heb dit nog niet geprobeerd. Bij mij is er 350cc achter de spier geplaatst. Door wie ben jij geopereerd? Veel liefs. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Gefeliciteerd met je nw boobs,

Omdat je al een topic had, heb ik deze even samengevoegd,zodat je alles netjes in 1 topic hebt staan.

Over de pijn zou ik me niet al te druk maken, de 1 heeft nu eenmaal meer en langer pijn dan de ander, dus dat is zo verschillend, daar kun je niets over zeggen, maar zolang je pijn hebt, kun je gewoon je pijnstilling blijven slikken,

Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het ergste, en daarna neemt het af, en dat ze zo strak staan is allemaal vocht, goed drinken,en je kunt ook gaan koelen,een paar keer per dag, maar niet langer dan 15 a 20 minuten per keer.

Het zijn 2 afzonderlijke wonden,die dus ook afzonderlijk van elkaar genezen, dus het is heel normaal dat de ene kant meer pijn doet, meer gezwollen is etc.

Neem op tijd je rust en ik wens je een goed herstel.

xx

Ja ik ben nogal paniekerig op dit vlak. Ben een beetje controle freak. Als ik dingen voel die in niet gewoon ben dan denk ik al dat er iets mis is. Ik moet het misschien een beetje loslaten en stoppen met opzoeken wat er allemaal fout kan zijn want dat maakt het alleen maar erger. Bedankt voor je reactie en je tips. Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom , lotgenoten onder elkaar :)

Brandende tepels is ook normaal, de huid word opgerekt door de protheses en die geeft weer signalen af aan de zenuwen, maar het is een rotgevoel,maar word ook vanzelf weer minder.

Je kunt dadelijk ook allerlei steken gaan voelen, ook dit hoort erbij, dit betekend dat de zenuwen zich gaan herstellen,dus ook daar niet van schrikken.

xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Desert-Rose:

Ah fijn dat je iets geruster bent, neem gewoon goed je rust, maar probeer ook wel af en toe kleine stukjes te lopen en een beetje in beweging te blijven, over een aantal dagen zul je je al weer een stuk beter voelen.

xx

Sorry mag ik je nog wat vragen. Ik voel nu in beide borsten precies allemaal luchtbelletjes bewegen. Een heel naar gevoel. Is dit normaal?  Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk mag je nog wat vragen, luchtbelletjes kan je inderdaad heel goed voelen,is vocht en lucht, tijdens het inbrengen van de prothese kan er iets lucht mee naar binnen gaan en dit voel je eigenlijk nu al het ware wandelen in combinatie met vocht.

Dit zal binnen een aantal dagen minder worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey dames. Ik ben momenteel drie weken po. Ben ontzettend blij met m'n nieuwe boobies. Nu vroeg ik me echter af. Ik krijg soms nog verschrikkelijke pijnsteken in m'n borsten en tepels, links wel wat meer dan rechts, is dit normaal? Graag jullie ervaringen. Lieve groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien doe je wat teveel? Onbewust? Ik heb die steken ook gehad en was voor mij een teken dat ik even een stapje terug moest doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Marietje:

Misschien doe je wat teveel? Onbewust? Ik heb die steken ook gehad en was voor mij een teken dat ik even een stapje terug moest doen

Hmmm volgens mij doe ik niet overdreven veel, denk ik hahaha. Mja misschien toch nog wat meer opletten dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.