Ga naar inhoud

Mikk95 : 28 juni 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Gast Mikk95

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Lindsay12345:

@Mikk95 Heftig zeg! Ook dat je niet lekker werd van de narcose. Het is niet niks.. Even op je tanden bijten en na 4 dagen gaat het al een stuk beter! Eerste dagen zijn even afzien. Wie mooi wilt zijn...... Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Vond je de dag verder meevallen? Het wachten tot je in slaap viel enz.. Zijn wel echt lief daar he. Laat je maar lekker verwennen en een goed herstel gewenst!

Ja precies wie mooi wil zijn moet pijnlijden.. Ja vorige keer had ik dat ookal van de narcose. Mn papa heeft er ook altijd veel last ban gehad. Ik wil er wel fotos opzetten in een prive map maar moet nog even uitvogelen hoe dat werkt . Dankjewel!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid 

Gefeliciteerd hoor met je boobies!

Vervelend dat je zo misselijk bent geweest zeg nu maar hopen dat dat niet meer terug komt. Van een douche kan je idd ook lekker opknappen. 

Doe lekker rustig aan & laat je maar lekker verwennen. Ben erg benieuwd hoe jouw 415cc er uit zien ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Hey meis, gefeliciteerd met de tweeling! Doe rustig aan, blijf lekker op bed zoveel mogelijk en lekker oitnb kijken (ik moest googlen wat dat was haha)

Dankjewel!! Doe ik zeker! Is een hele leuke serie zeker de moeite waard om te kijken! ^_^^_^ helaas al bij de laatste aflevering gekomen.. Dus zo maar aan een andere beginnen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Blondie94:

Hee meid 

Gefeliciteerd hoor met je boobies!

Vervelend dat je zo misselijk bent geweest zeg nu maar hopen dat dat niet meer terug komt. Van een douche kan je idd ook lekker opknappen. 

Doe lekker rustig aan & laat je maar lekker verwennen. Ben erg benieuwd hoe jouw 415cc er uit zien ;)

 

Hee,

ja pfoe ellende t kwam net weer een beetje terug. Heb de tip gekregen om karnemelk te drinken schijnt ook te helpen bij misselijkheid bij chemo, en moet zeggen dat t nu wel zakt, dus dat is fijn. Als ik weer een beetje opgeknapt ben zet ik er foto's op! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Mikk95:

Hee,

ja pfoe ellende t kwam net weer een beetje terug. Heb de tip gekregen om karnemelk te drinken schijnt ook te helpen bij misselijkheid bij chemo, en moet zeggen dat t nu wel zakt, dus dat is fijn. Als ik weer een beetje opgeknapt ben zet ik er foto's op! 

X

Hey meis,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Heb je daar niks voor gekregen? Ik las dat sommige meiden dat voor de operatie kregen? Hoe was dr. Koopmann? En ben je in Amsterdam geopereerd? Ik heb volgende week een consult, ben heel benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei liz1986:

Hey meis,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Heb je daar niks voor gekregen? Ik las dat sommige meiden dat voor de operatie kregen? Hoe was dr. Koopmann? En ben je in Amsterdam geopereerd? Ik heb volgende week een consult, ben heel benieuwd..

Hee, 

ik had wel zofran gehad via t infuus. Maar dat werkte maar heel even helaas. Dr koopmann hoe die is. Een beetje statisch. Je merkt bij hem wel echt het verschil dokter en patient. Hij komt een beetje arrogant over, maar geeft je wel eerlijk advies. Ik vond hem qua karakter niet super ofzo maar zag zijn werk en daarom heb ik toch voor hem gekozen. Hij heeft ook zoveel ervaring en zit bij een of andere elite organisatie waar ke niet zomaar bij komt las ik. 

Mijn vriend zei ook al tegen me je hoeft hem verder niet te spreken. Je gaat onder narcose en hij doet zn werk. Tja daar had ie ook wel gelijk in haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mikk95:

Hee, 

ik had wel zofran gehad via t infuus. Maar dat werkte maar heel even helaas. Dr koopmann hoe die is. Een beetje statisch. Je merkt bij hem wel echt het verschil dokter en patient. Hij komt een beetje arrogant over, maar geeft je wel eerlijk advies. Ik vond hem qua karakter niet super ofzo maar zag zijn werk en daarom heb ik toch voor hem gekozen. Hij heeft ook zoveel ervaring en zit bij een of andere elite organisatie waar ke niet zomaar bij komt las ik. 

Mijn vriend zei ook al tegen me je hoeft hem verder niet te spreken. Je gaat onder narcose en hij doet zn werk. Tja daar had ie ook wel gelijk in haha.

Ja dat hij goed in z'n werk is is natuurlijk het belangrijkste, maar ik wil me ook wel een beetje op m'n gemak voelen. Ach ik wacht het gesprek eerst maar even af. Kreeg je ook een 3d scan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei liz1986:

Ja dat hij goed in z'n werk is is natuurlijk het belangrijkste, maar ik wil me ook wel een beetje op m'n gemak voelen. Ach ik wacht het gesprek eerst maar even af. Kreeg je ook een 3d scan? 

Nee ik had de 3d scan thuis zelf wel gedaan. Maar daar heeft ie het niet eens over gehad.. T was heel kort en bondig eigenlijk. Korte uitleg en daarna passen en toen zei hij welke cc's ik het beste kon pakken voor het gewenste effect. En daarna legde hij nog wat uit over de soorten protheses en dat was het eigenlijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mikk95:

Hee Essie, 

wat leuk!! Doe je toevallig ook CF? Hihi nee zo stom he met dat sporten dat dat als eerste verdwijnt. Het is allemaal goed verlopen! Wanneer heb je je bv? 

Ik las dat je zo misselijk van die oxycodon was, ben zelf apothekers assistente, oxycodon is een erg vies middeltje. Zolang je zonder kan zou ik dat zeker doet, mits het behapbaar is. Welke pijnstillers heb je daarnaast nog mee gekregen? Fijn dat het goed is verlopen. Welke cup wil je ongeveer op uit komen? 

Ik doe zelf veel krachttraining, geen CF dan val ik te snel af hihi. Hebben we wel weer een goed excuus, want om eerlijk te zijn vind ik borsten na een BV toch wel mooier dan 'echte" borsten.

Bij mij duurt het nog even, 20 sept pas. Staat hier ook ergens een voorstel topic van mij bij :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Essie:

Ik las dat je zo misselijk van die oxycodon was, ben zelf apothekers assistente, oxycodon is een erg vies middeltje. Zolang je zonder kan zou ik dat zeker doet, mits het behapbaar is. Welke pijnstillers heb je daarnaast nog mee gekregen? Fijn dat het goed is verlopen. Welke cup wil je ongeveer op uit komen? 

Ik doe zelf veel krachttraining, geen CF dan val ik te snel af hihi. Hebben we wel weer een goed excuus, want om eerlijk te zijn vind ik borsten na een BV toch wel mooier dan 'echte" borsten.

Bij mij duurt het nog even, 20 sept pas. Staat hier ook ergens een voorstel topic van mij bij :). 

Ja de oxycodon pak ik niet meer. Pak nu tramadol en pcm en daar is het goed mee te doen. Ik wil op een D cup uitkomen. 

Haha ja dat vind ik ook. Die van ons zullen er niet als theezakjes bij hangen over 20 jaar :43:. Ooh dat is nog even maar voordat je het weet zit je operatie er al weer op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Pinkylicious:

@Mikk95, gefeliciteerd met de geboorte van je tieten! Hihi

(kon het niet laten, klinkt zo leuk in mijn hoofd)

hoe gaat het nu met je?

heb je erg veel pijn of valt dat wel mee?

veel liefs

Hahaha dankjewel!! Gaat al stukken beter! Gelukkig niet meer misselijk en de pijn valt ook reuze mee. Kan al zelf omhoog komen en mn armen een klein beetje bewegen. Pak nu alleeb tramadol en pcm en dan is het goed te doen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Katarina:

Hey meid! Hopelijk is alles goed gegaan, ben nog niet op het forum kunnen komen om je succes te wensen :( 

Maar hopelijk gaat alles goed! xx

Hee! 

Geeft helemaal niets joh! Alles gaat gelukkig nu weer goed! Was erg ziek van de narcose maar dat is nu weg. De pijn valt ook mee. Kan al weer een stukje meer dan gisteren :1: en hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mikk95:

Hee! 

Geeft helemaal niets joh! Alles gaat gelukkig nu weer goed! Was erg ziek van de narcose maar dat is nu weg. De pijn valt ook mee. Kan al weer een stukje meer dan gisteren :1: en hoe is het met jou?

Goed goed! De draadjes zijn er sinds gisteren uit :D Veel minder pijn en alles gaat vlotter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Katarina:

Goed goed! De draadjes zijn er sinds gisteren uit :D Veel minder pijn en alles gaat vlotter! 

Goed om te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.