Ga naar inhoud

Mikk95 : 28 juni 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Gast Mikk95

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, 

ik ben 20 jaar. Sinds mijn 15e roep ik al dat ik een borstvergroting zou willen nadat ik kinderen zou hebben gehad (mijn moeder heeft het 2x laten doen en dit was voor mij een goed voorbeeld van geen " hangboobies" op latere leeftijd) echter doordat ik heel erg veel sport bleef er steeds minder van over. zo erg dat ik vorig jaar op vakantie was en me er onzeker bij voelde. Van mijn moeder mocht ik meteen een afspraak maken voor een consult maar mijn vader vond mijn studie belangrijker en adviseerde mij om deze eerst af te maken ( ik doe verpleegkunde dus kan niet zomaar stoppen met stage :) ) omdat ik mij steeds onzekerder voelde hierover nogmaals met mama gepraat en uiteindelijk zei mijn vader ook dat ik het alsnog dit jaar mocht doen. 

Inmiddels is het allemaal super snel gegaan. ik heb een goed PLC uitgekozen en 28 juni staat de operatie gepland bij de bergman kliniek door dr. Koopmann. Echt super blij dat er nog plek was omdat ik rekening moet houden met stage die op 1 sept weer begint en op vakantie gaan. gelukkig was dit geen enkel probleem zolang ik mijn koffers maar niet zou gaan tillen op vakantie ( en laat ik hier nu net een lieve vriend voor hebben haha). 

ik ben lid geworden, omdat ik het fijn vind om ervaringen van andere te lezen en wanneer er iets is aan andere kan vragen of jullie dit ook overkomen is. ik hoop jullie gauw te spreken en hou jullie op de hoogte 

^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb even je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan in 1 topic.

Nu lekker aftellen 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 juni 2016 om 17:19 zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb even je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan in 1 topic.

Nu lekker aftellen 

xxx

Ah dankjewel! Snap het allemaal nog niet zo goed haha. Neem aan dat ik via de balk hieronder gewoon verder kan schrijven he? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindsay12345 de agelopen dagen heb ik het zo druk gehad dat ik er niet echt overna heb kunnen denken maar denk dat het vanaf morgen gaat komen. Ik kreeg wel een beetje stress van m toen ik hem voor het eerst zag hoop dat ie nog wat losser wordt haha, maar ik weet dat hij heel mooi werk levert dus vertrouw m volledig. Zag je verslag net. Ze zien er echt super mooi uit!! Hoeveel cc heb je gekregen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindsay12345 ik zag het aantal cc's onder je naam staan idd, was te snel met vragen haha. Ik krijg (als het past) 415cc. Ben maar 1 keer bij hem geweest idd, was meteen tevreden met het aantal cc's. Maar idd een beetje stug. Gelukkig werk ik in het ziekenhuis dus ik ben wel wat gewend betreft dr's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie94 jaa begint echt te korten nu! hoe beviel het je daar? hoorde dat het personeel heel lief is. Vraagje weet jij toevallig of ze moeilijk doen als je meerdere mensen meeneemt? (zeg maar 2) haha. Die van jou zien er echt heel mooi uit. Hoop dat die van mij net zo mooi gaan worden..:blush:^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beviel me idd echt goed daar waren allemaal heel lief. Ik denk niet dat ze moeilijk doen hoor je hebt zoiezo een eigen kamer daar en als ze zich gewoon rustig houden is dat vast geen probleem :)  ahhh dankjewel! Nog even en heb jij ze ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!
Wat leuk om een mede-sporter tegen te komen, ik ben ook nieuw en heb een beetje hetzelfde verhaal. Alleen had ik al niet veel borst, dus daar is nu echt niks meer van over hihi.

Ik wens je heel veel succes straks en hoop dat het allemaal goed verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, vandaag je grote dag! Geen idee hoe laat je aan de beurt bent, misschien al bijna? In ieder geval heel veel succes, laat je lekker in de watten leggen en we zien je hier wel weer verschijnen als je een beetje opgeknapt bent:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej 415cc zit erin. Ik ben nu al happy met het resultaat. Gisteren na de ok vlak voordat ik naar huis ging zo misselijk geworden. De terugreis was echt een hel. Helaas geen oxycodon meer voor mij.. Nu met veel pijn in bed. Hoop dat t snel weg gaat. Kan niet eens zelf eten:30:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 juni 2016 om 00:05 zei Lindsay12345:

Succes morgen !

Dankjewel!! Zie nu je berichtje pas. Krijg soms geen meldingen heel raar. Het is allemaal goed gegaan alleen veel misselijk geweest en net voor het eerst gedouht en bijna flauw gevallen door de pijn maar nu ik gedoucht heb gaat het weer. Voel me weer fris :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 juni 2016 om 00:17 zei Essie:

Hi meid!
Wat leuk om een mede-sporter tegen te komen, ik ben ook nieuw en heb een beetje hetzelfde verhaal. Alleen had ik al niet veel borst, dus daar is nu echt niks meer van over hihi.

Ik wens je heel veel succes straks en hoop dat het allemaal goed verloopt!

Hee Essie, 

wat leuk!! Doe je toevallig ook CF? Hihi nee zo stom he met dat sporten dat dat als eerste verdwijnt. Het is allemaal goed verlopen! Wanneer heb je je bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe @Pinkylicious @Mamalisa @liz1986 @Lindsay12345 

Hee meiden,

ik zie nu pas jullie lieve berichtjes. Kreeg er ook geen melding van dat jullie hadden gereageerd. Het is allemaal goed gegaag gelukkig. Ze waren allemaal super lief en de narcose verliep ook goed. Toen ik wakker werd, moest ik wel even van blijdschap een traantje weg pinken. Ik had best veel pijn dus had behoorlijk wat pijnstilling gehad. Zo erg dat ik dacht wakker te zijn op mijn kamer maar volgens mijn moeder en vriend heb ik heel de tijd liggen slapen.. Er liepen verschillende zusters binnen en perongeluk een andere plc. Van iedereen kreeg ik complimenten over hoe mooi het er al uitzag. (Super blij en trots op natuurlijk haha) Daarna kwam De verpleegkundige het foam verband eraf halen en daarna kreeg ik de bh en borstband aangemeten. Menn wat een shit ding zeg kan amper ademen. door al die inspanning werd ik misselijk en ondanks dat ik daar iets voor had gehad ging het niet weg. De terug reis was ook n hel. Ik moest 1,5 uur rijden met file en heb wel 5 keer over moeten geven in de auto.. Daarna lekker in bed gaan liggen en toen is het gaan zakken. Ook weer in slaap gevallen omdat ik zo suf was en vannacht ook goed door kunnen slapen! Rond half 7 werd ik wakker van de pijn. Net heeft mama me geholpen met douchen. Had een stoel in de douche gezet maar werd weer helemaal niet goed. Heel mn oren gingen suizen en zag sterren. Snel wat glucose gepakt en toen ging het gelukkig weer. Toch nog gedoucht omdat ik er zo erg door zweetten en nu weer lekker fris. Zit nu recht op in de bank OITNB te kijken ^_^ 

zo een heel verhaal haha. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mikk95 Heftig zeg! Ook dat je niet lekker werd van de narcose. Het is niet niks.. Even op je tanden bijten en na 4 dagen gaat het al een stuk beter! Eerste dagen zijn even afzien. Wie mooi wilt zijn...... Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Vond je de dag verder meevallen? Het wachten tot je in slaap viel enz.. Zijn wel echt lief daar he. Laat je maar lekker verwennen en een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.