Ga naar inhoud

Vriendjes en mannen


evoula

Aanbevolen berichten

Misschien bestaat dit topic al.

Wat vinden jullie vriendjes mannen ervan? Ik ben bijna 6 weken po, en onder sex voelen ze soms erg nep en hard ( verschilt per positie) mijn vriend vindt mijn borsten erg mooi eruit zien maar mist een beetje het beweegelijke zeg maar. Zal dit nog beter worden? Ik hoop het, vind het zelf ook erg hard, maar alleen als je de hele borst vasthoud zeg maar. Van boven vind ik het erg natuurlijk. Nu snap ik ook die meisjes waarvan ik wist dat ze een bv hadden maar het ontkende en zeiden: voel maar, tja op de bovenborst voelt het allemaal wel echt. ( ik snap trouwens niet waarom je liegt over een bv maar dat terzijde)

Hoe vinden jullie mannen het allemaal? En hoe zijn ze geplaats? Als ik bijvoorbeeld de borsten van evelien zie, denk ik dat die veel natuurlijker aanvoelen ( zo zien ze eruit) maar of dat zo is.............Mijn vriend zegt dat hij liever mijn oude borsten had, voor het gevoel, niet leuk maar ja hij vindt ze dan wel weer mooier dan ervoor.

Dus???

Oh ja bij mij is het achter de spier......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!!

Ik ben inmiddels bijna 9 weken PO en ze zijn bij mij dual plane geplaatst.. Mijn vriend vindt ze er erg mooi uitzien alleen durft hij er nog niet in te "kneden" zoals hij vroeger deed (nog wat voorzichtig)..

Verder zijn ze al wel soepel (heel blij mee) en voelen ze zacht aan..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is fijn, dat knijpen durf ik zelf nog niet. Van boven is het zacht maar de gehele borst is best wel hard......Ze liggen maar wat, als hij zeg maar boven ligt, misschien was voor de spier toch beter, of wat meer geduld.............................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd naar meerdere reacties (mijn vriend eigenlijk ook wel^_^ )

Zelf krijg ik ze of voor of dual-plane.

Ik denk dat achter de spier langer tijd nodig heeft meid, ik heb hier gelezen dat na 3 maanden ze steeds soepeler werden :D

Blijf dit topicje in de gaten houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn man vindt ze heel mooi hij kan er niet van af blijven en mijn borsten zijn heel zacht en beweegt heel goed ik heb ze nu een jaar en ik ben er niet gelukkig mee 300cc Druppelvorm achter mijn borstspier

Link naar reactie
Delen op andere sites

die van mij zijn ook zacht,beweegelijk en me man is er helemaal maf van,ookal fluistert hij nog vaak dat ie me oude kleine lieve vertrouwde borstjes ook snoezig vond.maar hij vind deze geweldig,ookal hield hij niet van grotere borsten,is helemaal van gedachten veranderd :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen man, of vriend, wel een vast 'seks maatje'.

Hij weet nu ook van mijn plannen en vindt het eigenlijk maar niks. Hij houdt niet van 'nepdingen'

Sja, da's zijn probleem. IK voel me er hopelijk beter door.

En, wie weet gaat hij ze toch mooi vinden.

Al denk ik dat er voorlopig niet gesekst gaat worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn man houd niet van grote borsten....

Hij valt op vrouwen die heel slank zijn met mooie stevige borstjes...A..hooguit B...

Groot vind hij vreselijk...dat meent ie eerlijk...

de ene man is de andere dus niet...helaas dus voor mij...

Maar misschien gaat ie het nog eens waarderen...smaken kunnen veranderen.

Tja, waarom heb ik het dan toch gedaan...???

Gewoonweg voor mezelf!

En trouwens...wat ik ook nog mee nam in mijn beslissing is dat ie al sinds mijn 15de naar mijn borsten kijkt en dus een verandering ook wel spannend is...(tja...dat heb ik gister ook wel gemerkt...hihihi..)

Hij zegt trouwens dat ie het wel mooi vind hoor...maargoed...zijn ogen zeggen iets heel anders...hij moet gewoon even wennen! En daarbij...keek ie vroeger al het liefst naar mijn kont...hihihi...dus vind ie ht niets...kan ik dat altijd weer inzetten

Ook maakt ie zich de laatste dagen in eens zorgen...doordat ik geen opvulbh's mee draag zie je door mijn truitjes mijn tepels....daar maakt hij veel opmerkingen over..."nou, als andere mannen dit zien dan weet ik het wel..."

Stiekem is ie ineens bang me kwijt te raken...en dat vind ik stiekem heeeeeel lief!!!

Gr Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha grappig te lezen ja.

afijn zo een stap doe je ook voor jezelf,en niet voor je man/vriend/sexpartner,vind ik dan toch.

en vaak op afstand is het zeuren,nannen dan he,dat het niet hoeft enzo van ze,tot ze ze zien en het ineens toch wel erg spannend/mooi en sexy vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Dat 'kneden' herken ik wel. Vind dit zelf nog niet zo prettig. Voornamelijk bij de linker borst (en laat dat nou juist de favoriete borst zijn van mijn partner). volgens hem moet het allemaal nog 'wennen', maar het voelt niet goed als hij ze stevig kneed. Vraag me af of meer vrouwen dit herkennen. Het doet geen pijn ofzo, maar het is net of ik het litteken dan wat voel trekken (vooral als hij ze naar beneden kneed) en je voel de prothese zitten. Ben benieuwd naar andere reacties hierover.

Gisteravond heeft het dan ook wel 'de pret' gedrukt. We zijn uiteindelijk maar gestopt, omdat ik het zo vreemd vond voelen. Ben daarna van ellende maar om 21.30 uur gaan slapen. Voel me nu vrij kut. Mijn vriend niet meer gesproken, hij is daarna nog naar beneden gegaan om tv te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lelie,

Ik herken het wel een beetje wat je zegt. Zelf vind ik ook mijn linker nog wat ''hard'' gek aanvoelen. Soms denk ik wel eens oef vind ie dit nou niet raar/gek of gewoon weg wagelijk. Maar toch elke keer als ik het vraag zegt hij dat hij ze lekke zacht vind en juist heel sexy en stiekem merk ik dat hij trotser op me is of stiekem toch meer complimentjes geeft. Hij vind het fijn om er naar te kijken of er lekker op te liggen hihi als kussentje en tijdens de sex hoor ik toch geen slechte dingen hihi :blush: Kortom ik denk dat hij ook even moet wennen en wanneer je zelf in je hoofd blijft houden dat het gek of raar aanvoelt voelt dat ook zo. Wanneer ik denk o jee nu gaat ie er aan kneden voelt het ongemakkelijk maar wanneer ik denk ha kijk maar eens ik heb boobies dan voel ik me zelfverzekerder en dan straal je ook iets sexy's uit. Kortom lekker rustig aan doen meid, en zoals je vriend zegt het is nog even wennen. Ze zijn prachtig en het komt helemaal goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij is zo makkelijk,vond ze al mooi,maar nu vind hij ze ook heel mooi,is wel een grote borsten liefhebber,dus voor mij was de keus het te laten doen toch iets sneller genomen,omdat ik toch al wist dat hij ze toch mooi ging vinden.

(toch nog een jaar er overnagedacht hoor)

Als ik ze nog groter wil,vind hij dat ook wel prima,als ik er maar happy mee ben,want IK moet er mee rondlopen hihi. :1bouncingboobs:

Eigenlijk omdat ik er zelf steeds op trug kwam heeft hij voor mij een afspraak gemaakt bij de kliniek.. :blush:

Ik heb het wel helemaal voor mijzelf gedaan,al zou ik het nooit hebben laten doen als mijn man er niet van gediend zou zijn..

ik was zelf niet blij met constant push up bhs dragen,en ik vond ze zelf gewoon niet zo mooi vol meer,vooral van de zijkant afgezien ,nu heb ik daar behoorlijke volume ,en ben daar heel erg blij mee. :35:

En me man...die is er helemaal weg van...:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.