Ga naar inhoud

Wanneer mag je weer een push up bh aan?


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik ben nu 4,5 week PO en kijk uit naar het moment dat de band en sportbh uitmogen...

De band is vooral om alles op zijn plaats/plat te houden aan de bovenkant, dus hoe zit dat nu met beha's dragen?

Mijn borsten staan nu vrij dicht uit elkaar, zou ik straks een beha aanmogen die de boel een beetje dichter bij elkaar brengt?

Of (iets) omhoog duwt?

Want nu heb ik juist bh en band aan om mijn borsten omlaag te duwen toch....

x Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaa, en met dual krijg je ook 6 weken lang een hele strakke band net onder je oksels om de boel op zn plek te houden..vreselijk.

Een push up verstoort min of meer het genezingsproces en het goed inkapselen van de protheses.

Ze kunnen zelfs vervormen daardoor.

Vaak hoor je zelfs bij dual dat het nog wat langer duurt voordat een beugelbh lekker zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad heel moeilijk om een degelijke gewone bh te vinden zonder beugels. Als je ernaar vraagt in een zaak dan lachen ze er ook mee... Wie draagt er tegenwoordig geen beugel hé... tja.

Maar ik heb er eentje gevonden van het merk Chantelle, wel driehoekig en niet zo'n mooie décolleté (staat in galerij), maar zit heel goed en hindert m'n littekentjes niet. Ik draag nog steeds trouw m'n sportbh maar wou er eentje om eens aan te doen onder een topje, morgen concert van Prince, wil er ni in sportbh staan met deze hitte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zit super stevig hoor, is met verschillende stiksels en goede boord onder de borst. Er hingen inderdaad ook "lapjes stof" om het zo maar te zeggen, die geven natuurlijk geen steun. Nee echt, ik schrok ervan hoe goed die zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet echt 6 weken een strakke sportbh aan, zodat je borsten helemaal inkunnen kapselen.

Kijk na een maand kan je best eens een paar uurtjes mischien die bh zonder beugel aan doen, maar zou er geen gewoonte van maken ;)

Padded bh ook na 6 weken, alles met beugel 6 weken, push up nog langer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, haha! Dan heb je ze ein-de-lijk groter en dan moet je er verdorie nog hele tijd voorzichtig mee omspringen!!!!

Ik heb al 2 bh's gekocht voor na de 6 weken, maar met beugel. En voorgevormd (zonder pads) want jee, met die sportbh ziet iedereen hele tijd mijn tepels erdoorheen... :82:

Dus voordat ik ze een beetje mag 'opduwen' zijn we nog wel even verder... Balen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, elke pc geeft een ander antwoord. Ik koop nog maar ff geen push up maar heb wel een strakke bikini, gooit mijn tieten ook omhoog, mag zeker ook niet? Vind het zo moeilijk allemaal! Beaucare heeft mij niks verteld hierover, ben blij dat ik jullie heb! Anders liep ik na een mnd al in push up! ( geen info hierover gehad!)

Succes allemaal, of in mooie bh, of stevige sportbh...komt goed allemaal...........nog ff geduld, pffff met dit warme weer!!! Ahhh :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc ook niet maar dat kan misschien volgen sinds ik nog sport bh tot september moet aandoen, en deze geen push ups in hun gamma hebben :4:

Maar ben wel aan het denken om het zo lang mogelijk uit te stellen, wat is een paar maand op een heel leven. Ook al zie ik er zo naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze vraag vorige week gemaild naar Beaucare en ze vertelde me dat je na 6 weken weer alle soorten bh's aan mag. Zou helemaal geen probleem moeten zijn.

Beetje raar toch? Als ik dit allemaal lees.

Ook mag ik na 4 weken weer gaan paardrijden, zwemmen, enz. maar weet niet of dat wel zo slim is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bizar he.

Erg verwarrend vind ik het hoor de 1 zegt dit de ander dat.

Ik weet niet beter of je mag pas na 6 weken zwemmen en paardrijden enzo, mischien is dat in Belgie weer anders? haha

Zou voor de zekerheid gewoon wachten..

In Amerika doen ze trouwens allemaal supersnel al weer aan sport enzo he, en dan heb ik het over enkele dagen!

Dus weet nou ook niet of hun te makkelijk zijn of wij te moeilijk?

Ook de band die ik nu draag is zo verschillend bij iedereen, de 1 moet 2 weken de ander 4 weken de ander 6 weken en een enkele helemaal niet..

Ook dacht ik dat je altijd een strakke! sportbh aan moest nou lees ik net bij een (bekende) kliniek site dat je juist 1 maat te groot aan moet zodat hij beetje te wijd is..naja snap er ook niks meer van hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat er alleen absoluut verboden eerste vier weken sport.

Verder iedere mening verschilt inderdaad, daarom zou ik het voorzichtig doen en de maximale tijd aanhouden. Beter dat dan slechte inkapselen of een prothese dat gevouwd is enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het idd niet doen!

Beugel bh is echt prima na die 6 weken maar ik heb laatst nog es een dagje een push up aangehad, en ik had echt de vorm van de pushup bh erin staan! Het trekt wel weer weg.. maar ze blijven gewoon omhoog gedrukt staan, ook als je de bh uittrekt.

Ik ben bijna een jaar PO dus dacht dat het al wel kon, maar ik doe het dus gewoon maar niet.

Het zakte wel weer gewoon terug na een tijd (nee, geen 5 min hahah) dus ik zou het je echt NIET aanraden om een push up aan te trekken

Liefs Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.