Ga naar inhoud

Nieuw forum


Gast lunita

Aanbevolen berichten

Gast mariannev

Hoi,

Ik had ook een p-btje volgens mij is het gewoon een ander forum die hier haar leden probeerd te vinden.

Nou ik blijf lekker hier :D

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een super forum ik zat eerst op borsten forum nl maar daar is het niet zo overzichtelijk als hier

en hier reageert iedereeen op je berichtjes daar duurde het weken hahaha

ik ben blij met dit forum

bedankt dames!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, (en enkele heren),

Sinds kort is er een nieuw borstenforum actief, opgericht door een Belgische dame. Ze is hier op vervelende wijze "zieltjes" aan het winnen om maar lid te worden van haar site. Op het forum zelf, en via pb met verschillende nickname's. Inmiddels heb ik al een aantal mensen kunnen bannen op ip, email adres en nickname. Graag verneem ik van jullie wie er lastig gevallen wordt met pb's. Deze mensen die de pb's versturen naar leden van dit forum, worden dan acuut gebanned. Mocht je de pb's wel op prijs stellen, en dan wens ik jullie veel plezier op het andere forum !

Graag de pb's doorsturen naar Nicol.

Groetjes, Nicol

ik las dit op een ander forum....

is dit over dat to go?? snap t allemaal niet meer sorry <_<:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een vermoeden dat dit gaat over borstenforum2go of i.d. waar laatst iedereen op dit bf, een pbtje van ontving om te gaan kijken.

als je t wil weten kun je natuurlijk altijd pbtje op .nl naar nicol sturen

geen idee of .com ook op de een of andere manier reclame maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, (en enkele heren),

Sinds kort is er een nieuw borstenforum actief, opgericht door een Belgische dame. Ze is hier op vervelende wijze "zieltjes" aan het winnen om maar lid te worden van haar site. Op het forum zelf, en via pb met verschillende nickname's. Inmiddels heb ik al een aantal mensen kunnen bannen op ip, email adres en nickname. Graag verneem ik van jullie wie er lastig gevallen wordt met pb's. Deze mensen die de pb's versturen naar leden van dit forum, worden dan acuut gebanned. Mocht je de pb's wel op prijs stellen, en dan wens ik jullie veel plezier op het andere forum !

Graag de pb's doorsturen naar Nicol.

Groetjes, Nicol

ik las dit op een ander forum....

is dit over dat to go?? snap t allemaal niet meer sorry <_<:huh:

Nee dit is een reactie van een topic die al oud is van het begin dat dit forum begon. En daar had weer iemand op gereageerd pas geleden. Dus laten we dit vuurtje niet weer oplaaien.

Er is een weer een 3de forum en die heeft hier nu weer bp-tjes rondgestuurd. borstenforum2go ofzoiets.

Ach en wat maakt het uit al zijn er 100 forums je kiest toch zelf waar je het liefts schrijft en misschien wel bij alle 100 dan moet toch niet uitmaken.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond dat destijds (wanneer dit forum opgericht werd) erg kinderachtig van die Nicol .

Ik was zeer blij toen dit forum op de proppen kwam want ik was het beu om me ginder constant te moeten verdedigen / excuseren (ik ben in de veelbesproken Welnesskliniek geopereerd én ben tevreden én heb geen complicaties : dàt kon er bij 'hun' niet in !) en heb er meteen mijn boeltje gepakt .

Inderdaad , iedereen is vrij te gaan , te surfen waar ze wil !

Laat die oude koeien maar in de gracht zitten :P

Hier kan ik mijn ei kwijt , dit is 'mijn' forum :35: laat ons gezellig blijven en lekker verder kletsen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja B-cupje (inmiddels D-cupje)

ja, ik ben hier ook erg graag, tis gezellig en je wordt niet steeds becommentarieerd, we gaan aardig goed met elkaar om :51:

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.