Ga naar inhoud

Nieuw forum


Gast lunita

Aanbevolen berichten

Hallo!

ik wou even zeggen dat ik het helemaal top vind het nieuwe forum!

Veel meer opties!

thanks! een dikke pluim voor iedereen die hier aan heeft gewerkt!

;) x lunita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het vooral een pluspunt dat je je berichten kan bewerken .

Zo kan je je ervaringstopic lekker overzichtelijk houden door steeds je eerste bericht aan te passen .

Ook de mogelijkheid om te blockeren in je pb vind ik een zeer goed idee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, ik vind het forum ook top.

De mogelijkheid om berichten te bewerken is heel prettig.

En dat er geen censuur is, (laten we het wel netjes houden, hahaha)

De chat vind ik ook leuk.

Alles is gewoon leuk.

Top gedaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zeker veel prettiger werken!!! :D

B-cupje, Anique, hoe krijgen jullie dat onderschrift eronder?

Ik heb het in mijn profiel ingevuld bij persoonlijk statement, maar toch zie ik t niet, en bij About me kan ik niets schrijven... :blink:

Ik hoor graag!!!

-------------------------

Uhhh, ben er al achter, hihi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Daantje87

Hoi allemaal!

Zo dat ik het hier nu pas gevonden heb zeg! Ik baalde zo dat het oude forum het steeds niet meer doet... Nu ben ik wel m'n eigen topic kwijt, die moet ik weer opnieuw opstarten dan vrees ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Daantje,

Welkom, idd wel even nieuw topic aanmaken maar dat is zo gebeurd toch?

Veel plezier hier!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast bongers

waarom is het oude forum er niet meer ???

deze is ook goed hoor dat wel alleen nu ben ik mn personen die ik daar mailde en contant mee had kwijt :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met een ander forum soortgelijke ellende meegemaakt, steeds weer storing etc etc tot op een treurige dag het hele forum kwijt was.

Alles maar dan ook alles weg!

Daar zat in de hosting ook veel niet goed.

Gelukkig had de vaste kern ook onderling mailcontact en heeft de beheerder iedereen via mail op de hoogte gesteld. Dat forum is toen opnieuw moeten beginnen.

Ik ben weinig op het eerdere forum geweest, het lag er immers vaker uit dan dat t werkte.

Heel eerlijk vind ik dit 10 keer beter. Niet te groot, geen flauwe regels en je vindt hier ook steeds meer lotgenoten en goede informatie.

Voel me hier helemaal op mijn gemak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

...... en dan lees je ineens, dat .nl weer in de lucht is! :blink:

Net ff ingelogd... ik zat daar niet zo vaak als hier ( mede doordat ik toen nog aan het orienteren was denk ik), en de hele uitstraling voelde.. raar.. Minder gemoedelijk ( voor mij dan) Ben het dus helemaal eens met Tietie! Ik vind dit forum ook zeker veeeeeel fijner!!

Voor de dames, die hier nu zitten, maar 'bekenden' misten, is het nu wel een buitenkansje deze weer aan te spreken :43:

( en dan over te halen om hierheen te verhuizen mss...?? hihi )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii!!! Ik snap je helemaal Patrice!! Ook in hoorde gister dat .nl in de lucht was. Toch uit nieuwsgierigheid even gaan kijken en in mijn topic meteen maar even laten weten dat mijn operatieverslag te vinden is op .com... hopelijk komen er dan meerdere naar .com

Maar, net wat je zegt PAtrice: de sfeer was daar heel gek. Weet niet waarom, kan de vinger er niet op leggen maar ik hoop echt van harte dat dit forum niet leegloopt nu .nl weer (eventjes) in de lucht is. Ik vind dit forum veeeeel overzichtelijker en er mooier uit zien. Fijner in gebruik en je berichten worden niet constant verplaatst, verwijderd, verbeterd etc. Dat was ZOOOO irritant!

Hopelijk blijft iedereen gezellig hier!!!!!! Ik hoop het echt van harte!!!

Liefs,

MErel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Ik heb je berichtje daar gezien :43: en schoot in de lach met mn duimen in de lucht! ;)

Schitterend, hoe je het neergezet hebt daar! Zo van: tja kom maar naar .com hoor dames, als je meer wilt weten ;)

Gelijk heb je!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , dat zal daar zeker in 't verkeerde keelgat geschoten zijn :rolleyes:

Dat bericht zal er dan waarschijnlijk ook al niet meer opstaan , normale procedure daar :wacko:

Toen dit forum opstartte en er even meegedeeld werd op 't andere dat dit in de lucht zat werd er boos gereageert , nu komen ze hier - erger - spammen : 'niveau' ...

Ze hebben 't daar zelf een beetje in de hand gewerkt dat er velen naar hier kwamen : meer off- dan online , scheldmails via pb , berichten verwijderd enz. .

Enja , er staat een schat aan info op maar daar heb je niet veel aan als je'r weken niet opgeraakt natuurlijk .

Die info zal hier ook wel stilletjesaan komen en ondertussen delen we wel en wee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, nou dat was zeker niet de bedoeling...

Mijn bericht staat er nog, net even gechecked. Moest wel mijn topic zoeken via de zoekfunctie want ik kom er echt nooit uit daar.

Dit had ik geschreven:

Hallo allemaal!

Goh, hij is weer in de lucht dit forum! 2 Weken geleden heb ik mijn bv gehad. Ik wilde toch erggraag ervaringen horen en delen en heb gelukkig borstenforum.com gevonden.

Daar heb ik een ervaringstopic en ook foto's.

Groetjes allemaal!

Merel.

Dus dat valt toch wel mee?

Net zag ik idd ook dat iemand liep te spammen in dit forum, heel jammer hoor. Dt forum is alleen maar geopend uit goodwill omdat .nl er constant uit lag. Ook net op het moment dat ik een bv ging krijgen. Je hebt toch behoefte aan info en lotgenoten (dat klinkt wat zwaar maar jullie begrijpen me vast wel!) dus ik ben zo blij dat iemand bedacht heeft om dan maar nog een forum te openen die dan wel in de lucht blijft!

Dusse: opricht(st)er van borstenforum.com: hartelijk dank dat je dit forum hebt opgezet en zo perfect onderhoudt en dat deze altijd bereikbaar is!!! :101::101::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met bovenstaande berichten eens. Ik vind dit forum mooier en overzichtelijker! Jammer dat er nu 2 borstenforums zijn voor Nederlandssprekenden, want dat is misschien wat lastig voor dames om te kiezen. Maarrrrrrrr dan zou ik voor dit forum kiezen. Het is makkelijker in gebruik. Er staat misschien nog wat minder informatie op. Maar een forum is er ook om te kletsen met andere dames die hetzelfde meemaken, en in dat geval zijn er hier ook al heel wat leden! Ook denk ik dat er vaak opnieuw naar informatie wordt gevraagd, dat forum komt uit... 2001? ofzo. Lang niet alle leden daar zijn actief. Dus wat dat betreft denk ik dat het hier net zo druk is/kan worden als daar!

Puntje bij paaltje; het is hier veel mooier hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
:) ik wilde wat typen. Had ik dat gedaan.. zie ik met mn suffe hoofd dat ik al 'n berichtje had geplaatst.. ook nog als laatste ook!! ik ga wel slapen, time to go to bed..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit forum vindt ik eigenlijk ook veel overzichtelijker dan die andere, bij die andere krijg ik hoofdpijn van al die reclames en andere kleurtjes, toen ik hier op het forum kwam was die andere uit de lucht, dus die kon ik niet. Inmiddels heb ik me op die andere ook geregistreerd maar op de een of andere manier betrap ik me er steeds op dak meer hier zit als op die nadere :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa haha, dat heb ik ook. Deze vind ik fijner. Soms ga ik naar .nl, maar ik zit stiekem dit forum al te promoten bij die andere meiden die ook door dezelfde dokter worden geholpen als mij, Dr. Zaal, daarom ga ik daar nu af en toe heen. Maar anders vind ik deze fijner :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.