Ga naar inhoud

christineb : ? juni 2016


Aanbevolen berichten

Hoi meis, 

Welkom en de 27e duurt niet zo heel erg lang meer, 

Via de zoekbalk rechts bovenin kun je heel veel informatie vinden,en er is genoeg te vinden over een bvk.

Verdere vragen kun je altijd in dit topic stellen.

Ik zal gelijk je titel aanpassen en verhuizen naar een andere categorie, heb ook even je 2 topics samengevoegd, hier kun je dan ook verdere vragen stellen en als je wilt na je operatie je verslag schrijven.

Is denk ik  wel heel vertrouwd dat je geopereerd word in het ziekenhuis waar je ook werkt.

Heel veel succes met aftellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-6-2016 om 23:51 zei Desert-Rose:

Is denk ik  wel heel vertrouwd dat je geopereerd word in het ziekenhuis waar je ook werkt.

 

Ja wel vertrouwd maar ook nadelig want velen kennen mij . En dan stellen ze natuurlijk vragen hé.

een voordeel ,is mijne portemonee ^_^ hoef geen supplement en erelonen te betalen. deze vallen weg voor personeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook weer zo, maar aan de andere kant krijg je misschien dadelijk na je operatie meer hulp als je weer aan het werk kan gaan, want je bent toch beperkt in wat je mag en kan doen.

En zeker voor de centjes is het mooi.

Zenuwen nog wel een beetje onder controle?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja dat is ook weer zo, maar aan de andere kant krijg je misschien dadelijk na je operatie meer hulp als je weer aan het werk kan gaan, want je bent toch beperkt in wat je mag en kan doen.

En zeker voor de centjes is het mooi.

Zenuwen nog wel een beetje onder controle?

xx

ik kan wel op begrip rekenen, normaal ga ik na 3 weken terug werken. heb aan mijn collega's gezegd dat ik hulp zal vragen als het niet gaat.

Tja de zenuwen zijn heel erg aanwezig! krampen ,nog meer info opdoen.... het spookt 24/24 door mijn hoofd pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

Gelukkig wel redelijk vroeg dat scheelt ook weer,spannend hoor meis, maar je moet maar denken, als je dadelijk weer helemaal hersteld bent, dan zul je er zoveel profijt van hebben

xx

kan niet wachten om terug is iets spannends aan te trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan 

bijna geen oog toe gedaan.

ik heb gisteren nog 10u45 gezien en dan 17u in de  ontwaakzaal.

ik zit gebonden aan een blaassonde perfusie en 2 Redons .o ja en nog warme tedkousen.

ik zit ingesnoerd in een elastisch tape waardoor ik moeilijk kan ademhalen.

op het verband staan 2 getallen 490 en 560, veronderstel dat het hoeveelheid dat is weggenomen. Behoorlijk wat.

ik wacht nu om mij te mogen wassen,heb juist een ontbijt binnen,ik rammelde. Later meer nieuws als de chirurg is geweest.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Je hebt het achter de rug gelukkig, en die redons zijn natuurlijk ook niet prettig,en zijn toch meestal pijnlijk, maar voeren wel veel vocht af.

En die tape zal dan zijn om de ergste zwelling tegen te gaan, maar kan me voorstellen dat het geen pretje is.

Zo als die getallen idd zijn wat er is weggenomen, dan is dat zeker heel wat, dat is echt wat je noemt een last weggenomen.

Nou meis, doe rustig aan.

Ik wens je een heel goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je herboren boobs!! Wat zit jij ingepakt zeg, zag er net een foto van langs komen. Op zich wel leuk, zo een corsetje, maar kan me ook voorstellen dat het wel erg strak zit ;) 

Als dat het aantal gram is dat ze weggehaald hebben, dan is dat idd behoorlijk.. Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Hoe is het vandaag met je gegaan?

Een goed herstel gewenst he!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je BVK ..je zit idd behoorlijk ingepakt ...

Mijn BVK is ondertussen al 2 jaar geleden en ben er nog steeds heel erg blij mee .

Twee weken na mijn OP ben ik gaan werken (leidinggevende job ) , heb me wel strikt gehouden aan

de 6 weken niet zwaar tillen , strekken /overstrekken etc .

Succes met je herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,ik ben terug thuis.

Eerst nog een beetje foltering doorstaan, tape wat plakt dat zeg. En dan nog 2 redons oef.

Sport BH aan ,is een 85C . Ben blij met de maat .

Hij heeft de onderste borstplooi ook verhoogd(vraag me niet hoe maar de BH moet mee er voor zorgen dat die nieuwe plooi gevormd wordt) waardoor mijn borsten hoger gaan staan.

nu dat alles uit is en BH aan ,heb ik weinig last.houden zo.

over 2 weken op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat fijn dat je weer thuis bent, ziet er lekker stevig uit, zal nog slinken denk ik. Spannend wat het uiteindelijk gaat worden hè. Morgen gaan ze bij mij de hechtingen, dwz de knoopjes door knippen,altijd spannend. Gaat goed met mij, nog veel vocht maar dat komt ook door de lipo. Succes met het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Shen:

Hoi wat fijn dat je weer thuis bent, ziet er lekker stevig uit, zal nog slinken denk ik. Spannend wat het uiteindelijk gaat worden hè. Morgen gaan ze bij mij de hechtingen, dwz de knoopjes door knippen,altijd spannend. Gaat goed met mij, nog veel vocht maar dat komt ook door de lipo. Succes met het herstel

succes morgen voor de hechtingen, weer een stap in de goede richting.

ik hoop dat het nog slinkt wand heb normaal een 80 onderweide en dan zou het een 80D worden . Dus het mag nog een maatje slinken.

De linkse is wel meer opgezwollen en hart.

Ik heb deze nacht op mijn zijde kunnen slapen ,zalig. Die bh steunt heel goed ook.

Gisteren in de wagen niets gevoeld van het wegdek.

Ale ik ga nog wat rusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.