Ga naar inhoud

christineb : ? juni 2016


Aanbevolen berichten

bij jou is er ver tot de oksel gesneden ,dan denk ik dat het niet mag op je zij.

Bij mij is het alleen een vertikale lijn en een 5cm in de plooi . bij deze methode duurt het wel langer eer de borsten hun normale vorm hebben. zijn nog heel hoog en breed .

ik zal zeker nog 2 maand geduld moeten hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5dagen PO en voor de eerste keer zonder bh gedoucht met hulp natuurlijk. Doet toch vies .

Slapen gaat zus en zo . Pijn heb ik niet echt alleen een drukkend gevoel . Heb veel last van de bh band tegen mijn ribben.

Ik loop ook nog steeds wat krom en stijf. Maar het gaat de goede kant op. De maat is dik ok .

In mijn album staan nieuwe foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je al zo blij bent met de maat tot nu toe, en er gaat nog genoeg veranderen als de zwelling meer wegtrekt.

Ja het krom lopen is altijd een probleem, zowel met een bvk als een bv , maar probeer wel steeds meer rechterop te gaan zitten/lopen want zo voorkom je weer rug en rib klachten.

Als de band zo heel veel klachten geeft geeft, zit de bh dan niet te strak? anders kun je ook proberen om even een tussenstukje te gebruiken, dit verlicht misschien iets.

Maar het gaat absoluut de goede kant op, en nu maar zo op deze manier door je hele herstel rollen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.