Ga naar inhoud

Dames die van een A cup naar een D/D= zijn gegaan


Shanniexoxo

Aanbevolen berichten

Hej meid!!

Ik had een b cup van mezelf. Heb 350cc high profile tussen de spier en heb nu voor het oog een volle D cup. In bh maat 75f. Denk dat als je van een a komt dat je ongeveer 500cc nodig hebt om een volle d te bereiken. Ik woog voor mijn bv 57 kg (nu inmiddels 61 met borsten erbij) en ben 1.69 :) 

Ben benieuwd wat je pc je adviseert.

Succes xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei F-cupje:

Hej meid!!

Ik had een b cup van mezelf. Hebij 350cc high profile tussen de spier en heb nu voor het oog een volle D cup. In bh maat 75f. Denk dat als je van een a komt dat je ongeveer 500cc nodig hebt om een volle d te bereiken. Ik woog voor min bv 57 kg (nu inmiddels 61 met borsten erbij) en ben 1.69 :) 

Ben benieuwd wat je pc je adviseert.

Succes xx

 

Heey F-cupje, bedankt voor je reactie! ik wil ook voor een high-profile gaan. met 500 cc zal ik ver komen denk ik. Ben zo benieuwd donderdag. Heel fijn om van jullie reactie's te krijgen. Het helpt! Donderdag om 13:20 in genk zijn voor het consult en dan zal ik even een update geven^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Heey F-cupje, bedankt voor je reactie! ik wil ook voor een high-profile gaan. met 500 cc zal ik ver komen denk ik. Ben zo benieuwd donderdag. Heel fijn om van jullie reactie's te krijgen. Het helpt! Donderdag om 13:20 in genk zijn voor het consult en dan zal ik even een update geven^_^ heb je ook foto's? Zodat ik een beetje een idee krijg?

Ik heb best veel fotos openbaar staan,  als je foto zonder bh wil moet je me even privé berichtje sturen  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

Ik krijg waarschijnlijk eurosilicone hp 500cc.

Ik had oorspronkelijk een a cup (ik heb nu 245 cc anatomisch)

Van de pc moet ik een sportbh 75d aanschaffen.

Vraag je pc niet alleen naar het aantal cc maar ook naar de breedte en projectie. Dat bepaalt uiteindelijk de grootte/maat. 

Ik ben heel benieuwd wat er donderdag uitkomt.

Welke voorbeeldfoto's heb je? Ben wel nieuwsgierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boekjoe:

Welke voorbeeldfoto's heb je? Ben wel nieuwsgierig :)

Heej @Boekjoe,

ja inderdaad de breedte en projectie zal ik ook gaan bespreken. Ik ben best smal van mezelf dus hoop echt dat het lukt wat ik wil. Dit is een van mijn voorbeeld foto's: 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Heej @Boekjoe,

ja inderdaad de breedte en projectie zal ik ook gaan bespreken. Ik ben best smal van mezelf dus hoop echt dat het lukt wat ik wil. Dit is een van mijn voorbeeld foto's: 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Als je een hp of ehp prothese neemt kun je een eind komen want die zijn wat smaller met meer projectie. En ieder merk verschilt ook weer :)

Mooi voorbeeld inderdaad. Ik denk alleen niet dat dit een d-cup is toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb pas een bv met 600cc gehad ronde mentor geheel achter de spier. Hiervoor 260cc gehad. Maar kom oorspronkelijk van een aa-cup af. Ik heb nu van sportbh maat 75E.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Shanniexoxo:

Oke bedankt voor je tip! Ja er stond wel bij dat het een volle D cup was, maar ik was ook al aan t twijfelen. Lijkt me groter dan een D:)

Groter? Ik denk dat dit kleiner is juist dan D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Shanniexoxo:

Heey @cianty,

oohh oke, 75e is een mooie maat! En wat had je voor cup toen je op 260 cc zat als ik vragen mag?? 

Toen had ik een B/C cup. Nu heb ik van sportbh wel 75E met 600cc maar hoe het over een paar weken uitvalt in een gewone beugel bh durf ik nog niks van te zeggen want de eerste weken gaan ze nog veel veranderen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei cianty:

Toen had ik een B/C cup. Nu heb ik van sportbh wel 75E met 600cc maar hoe het over een paar weken uitvalt in een gewone beugel bh durf ik nog niks van te zeggen want de eerste weken gaan ze nog veel veranderen. 

Xx

Aah oke, bedankt voor je reactie:) dan ben ik benieuwd binnekort wat voor maat je in een gewone bh gaat hebben. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ik zou gewoon even op je consult alles bespreken, bij iedereen valt het aantal cc's weer anders uit. Ik had zelf een b cup en heb 350cc mp voor de spier erbij gekregen, wat voor maat het precies word weet ik nog niet ben pas 13 dagen po, maar iedere keer als ik voor de spiegel sta denk ik weer wooowwwww ben ik dat :1big_boobs: haha. Je gaat er wel heel snel aan wennen, dus je kunt beter iets groter nemen om teleurstelling te voorkomen.. ik ben erg tevreden met hoe het er bij mij uit ziet, maar had het ook zeker niet erg gevonden als ze groter geweest waren. 

Je moet gewoon heel veel verschillende protheses passen, net zo lang en vaak tot je er 100% achter staat :)

Veel succes op je consult!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei San92:

Hoi hoi!

ik zou gewoon even op je consult alles bespreken, bij iedereen valt het aantal cc's weer anders uit. Ik had zelf een b cup en heb 350cc mp voor de spier erbij gekregen, wat voor maat het precies word weet ik nog niet ben pas 13 dagen po, maar iedere keer als ik voor de spiegel sta denk ik weer wooowwwww ben ik dat :1big_boobs: haha. Je gaat er wel heel snel aan wennen, dus je kunt beter iets groter nemen om teleurstelling te voorkomen.. ik ben erg tevreden met hoe het er bij mij uit ziet, maar had het ook zeker niet erg gevonden als ze groter geweest waren. 

Je moet gewoon heel veel verschillende protheses passen, net zo lang en vaak tot je er 100% achter staat :)

Veel succes op je consult!!

Xxx

Heey, 

bedankt voor je reactie. Ik geloof best dat je denkt van ; woow! Als je voor de spiegel staat^_^ Als ik twijfel tussen 2 bepaalde protheses zal ik zeker voor de grootste kiezen. Wil niet dat ik achteraf denk; had ik toch maar voor die grotere gekozen. Ben benieuwd morgen:D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 juni 2016 om 16:02 zei Shanniexoxo:

Hoi allemaal,

Ik ben 18 jaar oud. Sinds mijn 15e zijn mijn borsten niet meer gegroeid, cupmaat is sindsdien hetzelfde gebleven (kleine A). Ik heb daar erg mee gezeten omdat het simpelweg niet mooi uitziet. Nu ik eindelijk 18 ben (bijna 19) heb ik toch de beslissing genomen om voor een borstvergroting te gaan. Ook mijn ouders staan er 100% achter omdat ze weten hoeveel verdriet het me doet. Mijn vriend zegt dat ik mooi ben zoals ik ben, maar ik doe dit voor mezelf en niet voor hem. 16 juni heb ik mijn intake gesprek met Dr. Dirk van Zele in de Wellness kliniek Genk. Nu was ik nieuwsgierig of iemand hier ervaringen heeft met deze kliniek of met mijn pc Dirk van Zele? Ik heb natuurlijk al heel het internet afgezocht naar ervaringen maar meer ervaringen kan nooit kwaad :). Ook mijn operatie staat al gepland op 11 juli. Ik zou graag naar een volle C willen gaan. Iemand die ook van een kleine A cup naar een volle C/kleine D gegaan? hoeveel cc is er bij jullie ingegaan?

 

Ik ben nu 3 weken Po. Had voorheen een kleine a cup (A80) en zit nu op bh maat D80 en dat kan nog veranderen. Er is bij mij 350 CC ingegaan. Maar... Nu achteraf denk ik wel had ik maar iets meer gedaan haha zoals volgens mij iedereen hier. Je kan in m'n album kijken voor foto's. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Meloentje84:

Je kan in m'n album kijken voor foto's. Succes! 

Heey!

dan heb je ongeveer dezelfde voorsituatie als mij:). Ja ik zie indd veel reacties voorbij komen van vrouwen die toch wel wat groter hadden gewild. heb even in je album gekeken. Ziet er super mooi uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal!

Ik heb vandaag mijn consult gehad met pc van Zele. We zijn uitgekomen op 300cc. Meer kon er bij mij niet in. De prothese wordt achter de spier geplaatst. Was er wel dik tevreden mee toen ik ging passen. Zal op een volle c/kleine d uitkomen. De protheses zijn monobloc silicone softone. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of ook 300cc geplaatst heeft? 

 

Groetjes!xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Heey allemaal!

Ik heb vandaag mijn consult gehad met pc van Zele. We zijn uitgekomen op 300cc. Meer kon er bij mij niet in. De prothese wordt achter de spier geplaatst. Was er wel dik tevreden mee toen ik ging passen. Zal op een volle c/kleine d uitkomen. De protheses zijn monobloc silicone softone. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of ook 300cc geplaatst heeft? 

 

Groetjes!xx 

Leuk om te horen!! Indien je toch gaat twijfelen over de maat kan je altijd nog een andere pc proberen, dr. Nio bijvoorbeeld. Bij hem krijg je gegarandeerd je volle d cup :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Heey allemaal!

Ik heb vandaag mijn consult gehad met pc van Zele. We zijn uitgekomen op 300cc. Meer kon er bij mij niet in. De prothese wordt achter de spier geplaatst. Was er wel dik tevreden mee toen ik ging passen. Zal op een volle c/kleine d uitkomen. De protheses zijn monobloc silicone softone. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of ook 300cc geplaatst heeft? 

 

Groetjes!xx 

fijn dat je eruit bent. aftellen dus nu :)

ik heb geen ervaring met monobloc dus daar kan ik je niet verder mee helpen....

weet jij de breedte en projectie? ben ik wel niewsgierig naar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 31 mei 400cc rond dual plane laten plaatsen, ze gaan nog veel veranderen, weet niet of ze nog groter zullen worden, maar lees het hier wel als ze dual plane geplaatst worden ze nog "groeien". Ik had hiervoor een à cup. Ik ben van de week bh gaan passen bij de Hunkemöller en kom uit op een 80e met een sportbh en deze zat strak. En gewone bh paste ik een 80f.  Bij mijn albums vind je je wel foto's van me voor en na situatie tot nu. Succes  liefs mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe jaa inderdaad aftellen nu! 11 juli is de operatie:D. De breedte en projectie had hij me verteld. Weet dat het ronde protheses zijn. Ik heb niet meer precies onthouden wat de projectie en breedte was. Zat met allerlei vragen en had zenuwen:blush:. Dag van de operatie zal ik wel even een update doen. 

@mandysen in je album gekeken. Ziet er mooi uit!! Ik kan niet wachten tot ik zover ben!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op ‎16‎/‎06‎/‎2016 om 16:12 zei Boekjoe:

fijn dat je eruit bent. aftellen dus nu :)

ik heb geen ervaring met monobloc dus daar kan ik je niet verder mee helpen....

weet jij de breedte en projectie? ben ik wel niewsgierig naar :)

hallo,

Dat is ook mijn max en ik zou ook op C\D uitkomen. Iemand een idee of dit dan het zicht is of de maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.