Ga naar inhoud

borst proheses na 9 jaar (fotos!)


Aanbevolen berichten

Nee nooit push up bh's gedragen eigenlijk altijd degelijke oma bh's kon in mijn maat nooit wat vinden.

Met een push up zouden mn tepels er steeds uit floepen haha.

Dus dat is het niet, denk toch dat het door het uitzweten vd protheses komt.

In principe hebben ze levenslang garantie maar dat betekend niet dat ze ook voor altijd goed blijven ;)

Een prothese van 10 jaar oud ziet e uitgezakter en wat leger uit dan een nieuwe daarvan.

Ik moet dinsdag weer heen ik zou het eens kunnen vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zijn dr blijkbaar mee die het weten willen.rolleyes.gif

Maar t lijkt me ook wel logisch hoor,na 9 jaar moet je meestal toch voor wissel ook.

Nee ,ik ook geen push up,ik haat ze ,daarvoor was me borstvergroting juist om te doen,omdat ik die dingen zat was,deden zeer,zaten niet fijn en nu kan ik ze toch niet meer aan omdat idd mn tepels eruit floepen,dat heb ik nu ook al trouwens..haat dat.ph34r.gif net weer bikini gekocht,en ja hoor..is t dan weer NET niet,zucht...blink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat info over zweten:

1 De buitenwand van siliconen borstimplantaten, de zogenaamde ‘envelop’, is vervaardigd van de kunststof siliconen. De vulling van de envelop bestaat meestal uit siliconengel. De siliconen envelop zal altijd iets lekken, omdat deze licht poreus is en aan slijtage onderhevig. Dit lekken wordt ook wel ‘zweten’ genoemd. Een deel van de vulling lekt door de envelop het lichaam in. Over het effect van dit proces op de gezondheid zijn de meningen sterk verdeeld. In de Verenigde Staten zijn siliconen borstimplantaten sinds 1992 verboden, mede als gevolg van grote onduidelijkheid over het effect van ‘zweten’ op de gezondheid. Recentelijk waren siliconen borstimplantaten in het nieuws wegens de vermeende lekkage van reactief platinum, een zeer schadelijke stof die wordt gebruikt bij de fabricage van siliconen borstimplantaten.

2 Overigens kan er, ook wanneer de implantaten niet stuk zijn, een minuscule hoeveelheid siliconen uit ontsnappen. Kleine moleculen dringen dan door het omhulsel heen, een proces dat ook wel transpireren wordt genoemd. Dit transpireren gebeurt bij alle borstimplantaten in meer of mindere mate, maar kan geen kwaad. Wereldwijde onderzoeken naar dit transpireren hebben geen verband aangetoond met het ontstaan van ziektes.

3 Implantaten lekken iets omdat de envelop poreus is. Een deel van de vulling lekt zo weg, het lichaam in.

Dat ‘zweten’ zou auto-immuunziekten veroorzaken, werd vaak gesteld. Reumatische aandoeningen met name. Ook kanker – en zelfs psychische aandoeningen – zijn in verband gebracht met dat zweten van gel-protheses.

4 Artsen zijn het niet eens over het fenomeen "zweten" bij implantaten.

5 Het is een normaal fenomeen maar het is niet wetenschappelijk aangetoont dat dit gevaar voor de gezondheid opleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd hoor , hoop eigelijk stiekem dat ze mee 't graf ingaan (wat de chirurg eigelijk ook zei) > bedoel daarmee dat ik hoop geen wissel nodig te hebben . Dan ben ik genaaid ! Letterlijk dus want ik koos voor plaatsing langs de tepel en een wissel moet langs de borstplooi als ik me niet vergis ?

Was de vulling cohesieve silliconengel ?

Kan 't enkel niet goed vatten dat een prothese die niet kan lekken wél kan zweten ... damn :23:

Heb extra info gevonden :

De Allergan McGhan Style 410 Matrix implantaten

De 410 was de eerste cohesieve gel ontwikkeld implantaat , en nog steeds wereldwijd de meest gebruikte van de cohesieve gel implantaten. Aangezien het eerst werd gemaakt , heeft het implantaat vulmiddel veranderd ...

Mss mag ik stiekem blijven hopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja chirurgen zeggen dat vaak, maar een protheses gaat op een gegeven moment toch slijten.

Maar zolang hij goed aanvoelt lekker laten zitten ;)

Ja in nederland moet hij dan uit de borstplooi gehaald.

In amerika zijn ze zo kunstig om het ook weer uit je tepel te halen, maar hier gebeurd dat niet..helaas.

Ja anatomische zijn altijd cohesief anders zou hij zijn vorm niet kunnen behouden ;)

Ja hierboven wordt het zweten uitgelegd, het is dus niet dat er een gaatje in zit maar eigenlijk ja miniscule condens zou je het kunnen noemen.

Maar goed daar zou ik me niet te druk om maken zelfs in Amerika hebben ze het uiteindelijk niet kunnen bewijzen dat het slecht voor je is.

En mag het ook gewoon weer gebruikt worden (bepaalde merken en strikte voorwaarden)

(al geloof ik persoonlijk dat het je ook niet goed doet)

Wel heeft het ze meer dan 4 miljard gekost aan claims.

Maar goed hij is wat meer afgevuld inderdaad, al zoveel implantaten nu..

Maar elk implantaat zweet; rond, anatomisch, cohesief, vloeibaar etc etc.

Maar goed er zijn ook zat implantaten die wel goed blijven, de ander was namelijk wel normaal, heel klein beetje maar leger, maar dat mag geen naam hebben.

Dus wie weet gaan die van jou nog 30 jaar mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.