Ga naar inhoud

Teties : 12 september 2016 : Dr. Bardoel : Bronovo Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Ik dacht dat er zes weken voor stond.ok ik ben operator we maken geneesmiddelen  maar ik moet me heel vaak aan en uitkleden als ik  in de high white room werk. Soms ook veel tilken sjouwen schoonmaken. Ach ik kijk dan wel hoe het gaat en idd als de wonden dicht zijn.Kan ook administratieve dingen doen. Maar ik laat me niet opjagen wil echt goed herstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei LiaLa:

Wat zal je blij zijn dat het nu weekend is. Laat je maar zoveel mogelijk vertroetelen zover dit mogelijk is. Ik probeer er nog maar even niet aan te denken. Al belde de arbo vandaag al wel, die willen je zo snel mogelijk weer aan het werk hebben.

Waaaaaat??? Hebben ze je al gebeld?? Ik heb net je verslag gelezen, je ben pas geopereerd. Dus werken, no way. Ik dacht ook na 1 week al wat te kunnen gaan doen maar ging niet en ik mocht nog niet eens. Ik ben uiteindelijk na 3 weken begonnen met werken. 

Het ging bij jou als een speer. Na de operatie eten en dan naar huis. Kan je al een stukje op je zij slapen? Heerlijk!!! Ik heb 3 weken lang op mijn rug geslapen, wat een marteling was dat. Ik slaap nu al 2 nachten met een kussen in mijn rug zodat ik ietsjes kan draaien waardoor ik iets beter/langer kan slapen ipv 4 uurtjes slapen. Mijn billen deden pijn van het slapen op mijn rug. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lovertje:

Ik dacht dat er zes weken voor stond.ok ik ben operator we maken geneesmiddelen  maar ik moet me heel vaak aan en uitkleden als ik  in de high white room werk. Soms ook veel tilken sjouwen schoonmaken. Ach ik kijk dan wel hoe het gaat en idd als de wonden dicht zijn.Kan ook administratieve dingen doen. Maar ik laat me niet opjagen wil echt goed herstellen.

 

Moet je inderdaad niet doen. Je eerste en misschien de tweede houden ze rekening met je daarna zijn ze het vergeten en verwachten ze dat je meedraait met alles.  Neem inderdaad je tijd om te herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Teties:

Waaaaaat??? Hebben ze je al gebeld?? Ik heb net je verslag gelezen, je ben pas geopereerd. Dus werken, no way. Ik dacht ook na 1 week al wat te kunnen gaan doen maar ging niet en ik mocht nog niet eens. Ik ben uiteindelijk na 3 weken begonnen met werken. 

Het ging bij jou als een speer. Na de operatie eten en dan naar huis. Kan je al een stukje op je zij slapen? Heerlijk!!! Ik heb 3 weken lang op mijn rug geslapen, wat een marteling was dat. Ik slaap nu al 2 nachten met een kussen in mijn rug zodat ik ietsjes kan draaien waardoor ik iets beter/langer kan slapen ipv 4 uurtjes slapen. Mijn billen deden pijn van het slapen op mijn rug. 

 

Het was de verzekeringsmaatschappij die belde hoor. Wisten niet meer dan dat ik ziek gemeld was. Hun taak is om iemand zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Voorlopig ga ik echt niet werken. Op werk zelf heb ik al aangegeven dat het waarschijnlijk 4 weken duurt ivm het niet mogen autorijden. Als de Arbo mij eerder aan het werk wil zetten neem ik gewoon verlof op. Heb nog uren zat staan. Ik werk in de optiek, niet zwaar maar wel intensief. Brillen die hoog hangen, brillen bij de klant op en af zetten. Dus die armen zijn dan constant in beweging. 

Ik kon vanaf de 2e nacht al op mijn zij liggen. Wordt maar 1 of 2 keer wakker in de nacht. Scheelt zoveel omdat je aan je rust toekomt. Wat een martelgang voor jou, 3 weken op je rug. Ieder botje gaan pijn doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 6 uurtjes gewerkt. Dat ging goed. Ik probeer niet de hele tijd acher de computer te zitten. 

Ik ben achtergekomen dat ik nog een hechting heb zitten (foutje van de verpleegkundige). Ik heb ze gebeld maar het kan geen kwaad om het volgende week te laten verwijderen (heb volgende week donderdag een afspraak bij de pc). 

Ik stond vanmorgen in de spiegel te kijken naar mijn borsten en om eerlijk te zijn ben ik niet tevreden over de vorm van mijn borsten. Natuurlijk ben ik blij dat ze kleiner zijn maar de vorm..... Neeeeee. Niet echt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ze zijn niet mooi rond maar meer rechthoekig (met de tepel erop) en aan de zijkanten rond.  Diep van binnen ben ik tocb niet blij mee. Ik bespreek het wel volgende week met de pc. Ik hoop dat ze niet zo blijven. Heeft iemand ervaring hiermee (onttevredenheid met de vorm). En heeft de pc iets hiermee gedaan en moest je dit zelf betalen. Ik zou graag meer info hierover wil hebben voor ik naar de pc ga volgende week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het werken goed ging. Ik zie bij iedereen dat een week of 4 echt wel nodig is om te herstellen. Wat jammer dat de vorm zo tegenvalt. Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb al eerder gehoord dat ze aan de borstbreedte niet zoveel kunnen doen. Ik heb ook gehoord dat het wel een half jaar duurt voordat alles zo'n beetje de definitieve vorm heeft aangenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik denk echt dat je zeker 3 mnd moet wachten voordat de vorm goed is.tenminste dat heb ik hier en daar al gelezen ook over een deuk of verschil van maat  of tepels op verschillende hoogte. Het is van binnen ook nog niet geheeld. denk echt wel dat het nog veranderd.maar anders zeker vragen aan je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb dat ook, rechterkant is echt een vierkant. Ik ben vandaag terug geweest, en heb aangegeven dat de vorm niet mooi vind en dat ik ze nogal groot vindt. Van F/G naar E. Hoewel vandaag bij hunkermuller zeiden dat het ieder een F is.

dr. Nio zei als ik kleiner maat wil, krijg ik platte borsten. Omdat ik brede schouders/borstkast heb.

ik word helemaal gek. Vind ze nog groot en vierkant. Maar ren platte C cup wil ik ook niet. 

Misschien als ik wat kilo's kwijt raak. Denk je dat het zal werken aangezien ze toch gaan hangen?!?

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vida:

Ik heb dat ook, rechterkant is echt een vierkant. Ik ben vandaag terug geweest, en heb aangegeven dat de vorm niet mooi vind en dat ik ze nogal groot vindt. Van F/G naar E. Hoewel vandaag bij hunkermuller zeiden dat het ieder een F is.

dr. Nio zei als ik kleiner maat wil, krijg ik platte borsten. Omdat ik brede schouders/borstkast heb.

ik word helemaal gek. Vind ze nog groot en vierkant. Maar ren platte C cup wil ik ook niet. 

Misschien als ik wat kilo's kwijt raak. Denk je dat het zal werken aangezien ze toch gaan hangen?!?

groetjes 

Hoi Vida. Ik heb het ook besproken met de pc maar volgens haar zal het minder vierkant worden maar ik zie nog geen verschil. Ze zijn allebei nog vierkant. 

Ik heb ook brede schouder. Ik denk inderdaad dat ze minder groot worden als je afvalt. Ik ben daarom ook vorige week begonnen met afvallen. Ik heb nog geen andere BH gekocht dus ik weet nog niet zo goed welke cupmaat ik heb maar zeker C. Ik vind ook dat ze iets kleiner hadden mogen zijn. Dus ik hoop dat als ik een paar kilootjes kwijt raakt dat ze kleiner worden (zijkanten). 

Gr. Teties

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Teties:

Hoi Vida. Ik heb het ook besproken met de pc maar volgens haar zal het minder vierkant worden maar ik zie nog geen verschil. Ze zijn allebei nog vierkant. 

Ik heb ook brede schouder. Ik denk inderdaad dat ze minder groot worden als je afvalt. Ik ben daarom ook vorige week begonnen met afvallen. Ik heb nog geen andere BH gekocht dus ik weet nog niet zo goed welke cupmaat ik heb maar zeker C. Ik vind ook dat ze iets kleiner hadden mogen zijn. Dus ik hoop dat als ik een paar kilootjes kwijt raakt dat ze kleiner worden (zijkanten). 

Gr. Teties

Zou je nog een bv willen doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Vida:

Zou je nog een bv willen doen? 

Ik zou het wel willen. Als ik kijk naar mijn borsten zou ik ze wel kleiner willen. Maar als ik goed erover nadenk, zeg ik niet. Maar puur als ik denk aan de mogelijke complicaties. De eerste keer ging zonder veel problemen (was alleen de eerste dag na operatie erg misselijk) maar had geen complicaties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb even rond gebeld naar verschillende kliknieken en pas na 6 maanden is meer je maat en vorm duidelijk. Vierkant model komt doordat inwendige hechtingen moeten genezen. en ja 5 kilo is een cup maat kleiner. 

Trouwens ik heb foto's toe gevoed. En wil je eerlijk je mening geven? 

Ik kan eind december al langs voor nog x kleiner maken. Maar terwijfel heel erg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vida:

Hoi, ik heb even rond gebeld naar verschillende kliknieken en pas na 6 maanden is meer je maat en vorm duidelijk. Vierkant model komt doordat inwendige hechtingen moeten genezen. en ja 5 kilo is een cup maat kleiner. 

Trouwens ik heb foto's toe gevoed. En wil je eerlijk je mening geven? 

Ik kan eind december al langs voor nog x kleiner maken. Maar terwijfel heel erg. 

Ik heb je foto's gezien. Ik vind ze ook groot voor na een borstverkleining en als ik jou was zou ik ze kleiner laten maken (als ik kijk naar de grootte). Ik zou inderdaad niet tevreden mee zijn.

Je doet niet voor niets een borstverkleining, de pc had ze kleiner kunnen maken. Want ze zouden kleiner ook passen met je lichaam.

Heb je al nagevraagd hoe het zit met de kosten als je weer geopereerd wordt? Werd je (eerste) borstverkleining vergoed. Zo ja, bij welke zorgverzekeraar zit je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Teties:

Ik heb je foto's gezien. Ik vind ze ook groot voor na een borstverkleining en als ik jou was zou ik ze kleiner laten maken (als ik kijk naar de grootte). Ik zou inderdaad niet tevreden mee zijn.

Je doet niet voor niets een borstverkleining, de pc had ze kleiner kunnen maken. Want ze zouden kleiner ook passen met je lichaam.

Heb je al nagevraagd hoe het zit met de kosten als je weer geopereerd wordt? Werd je (eerste) borstverkleining vergoed. Zo ja, bij welke zorgverzekeraar zit je?

Ik ben bang dat ze heel plat gaan worden want dat zeg d'r nio hele tijd! Omdat ik brede borsten heb. 

Ik las dat jij ook brede borsten heb. Zien ze ook zo uit na bv? 

als ik voor jan. Laat opereren Hoef ik geen eigen risico te betalen. Volgende jaar moet ik eigenrisico betalen. Ik zit bij dsw heb wel AVTop verzekering dus geen basis. Eigenrisicio is verhoogd naar ongeveer. 410€

Rechterborst vind ik echt een vierkant en breder dan links! 

Eerlijke meningen waddeer ik zeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Vida:
38 minuten geleden zei Vida:

Ik ben bang dat ze heel plat gaan worden want dat zeg d'r nio hele tijd! Omdat ik brede borsten heb. 

Ik las dat jij ook brede borsten heb. Zien ze ook zo uit na bv? 

als ik voor jan. Laat opereren Hoef ik geen eigen risico te betalen. Volgende jaar moet ik eigenrisico betalen. Ik zit bij dsw heb wel AVTop verzekering dus geen basis. Eigenrisicio is verhoogd naar ongeveer. 410€

Rechterborst vind ik echt een vierkant en breder dan links! 

Eerlijke meningen waddeer ik zeer.

Ik ben bang dat ze heel plat gaan worden want dat zeg d'r nio hele tijd! Omdat ik brede borsten heb. 

Ik las dat jij ook brede borsten heb. Zien ze ook zo uit na bv? 

als ik voor jan. Laat opereren Hoef ik geen eigen risico te betalen. Volgende jaar moet ik eigenrisico betalen. Ik zit bij dsw heb wel AVTop verzekering dus geen basis. Eigenrisicio is verhoogd naar ongeveer. 410€

Rechterborst vind ik echt een vierkant en breder dan links! 

Eerlijke meningen waddeer ik zeer.

Mijn borsten zijn ook zo breed, vind ze ook niet mooi. Ik wist niet dat ik alleen het eigen risico moest betalen. Ik dacht dat ik de (tweede) operatie kosten zelf moest betalen. Ik zit ook bij dsw (ook AV-Top).

Ik heb goed zitten kijken naar de foto's. Ze zullen inderdaad wel plat worden (cupmaat B maar ik denk niet extreem plat). Als je geen probleem hebt om een BH te kopen met vulling, zou ik voor een B gaan. Ik zou zelf geen probleem mee hebben. Liever kleine, platte borsten en een BH kopen met vulling dan met grote borsten rondlopen en ongelukkig zijn. Maar dat is mijn mening omdat ik het zat ben om rond te lopen met grote borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Teties:

Mijn borsten zijn ook zo breed, vind ze ook niet mooi. Ik wist niet dat ik alleen het eigen risico moest betalen. Ik dacht dat ik de (tweede) operatie kosten zelf moest betalen. Ik zit ook bij dsw (ook AV-Top).

Ik heb goed zitten kijken naar de foto's. Ze zullen inderdaad wel plat worden (cupmaat B maar ik denk niet extreem plat). Als je geen probleem hebt om een BH te kopen met vulling, zou ik voor een B gaan. Ik zou zelf geen probleem mee hebben. Liever kleine, platte borsten en een BH kopen met vulling dan met grote borsten rondlopen en ongelukkig zijn. Maar dat is mijn mening omdat ik het zat ben om rond te lopen met grote borsten.

Nee alleen eigenrisco moet je betalen, het was ook x keer bij mij zo. Ik vind ze ook groot want met gewicht schommelingen krijg ik weer hang tieten en mijn huid is niet echt stevig. Heel dun huid heb ik. 

Maar ik moet echt zorgen dat ik paar kilo's kwijt raakt. Zit nu op 65 kilo. Liefst 60 kilo worden voor dat ik geopereerd wordt. Heb je misschien  tips voor een dieet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Vida:

Nee alleen eigenrisco moet je betalen, het was ook x keer bij mij zo. Ik vind ze ook groot want met gewicht schommelingen krijg ik weer hang tieten en mijn huid is niet echt stevig. Heel dun huid heb ik. 

Maar ik moet echt zorgen dat ik paar kilo's kwijt raakt. Zit nu op 65 kilo. Liefst 60 kilo worden voor dat ik geopereerd wordt. Heb je misschien  tips voor een dieet ?

Oké, dat is goed om te weten. Ik zat ook te denken aan een tweede operatie maar omdat ik dacht dat ik de operatiekosten van een tweede operatie zelf moest betalen had ik het niet met de pc besproken tijdens de 1ste controle. Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de pc, ik zal het bespreken. 

Ik ben min of meer bezig met Sonja Bakker. 's ochtends eet ik een kom havermoutpap en de rest van de dag eet ik de producten uit het Sonja Bakker boek. Als tussendoortje fruit of evergreen koekje, volkoren ontbijtkoek enz. Lunch: salade of volkoren cracker met beleg of optimel yoghurt enz.  Minimaal 1.5 liter water/thee en 's avonds ook de aantal gram rijst/aardappel met vlees volgens het boek. Ik doe het niet precies alla Sonja want anders hou ik het niet lang vol. En wil weer beginnen met sporten, ik heb sinds de borst operatie niet meer gesport.

Als je dit jaar geopereerd wil worden dan is 5 kilo wel veel om voor de operatie kwijt te raken. Dan is het flink sporten en minderen met eten.  Een paar kilo's lichter is altijd goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Teties:

Oké, dat is goed om te weten. Ik zat ook te denken aan een tweede operatie maar omdat ik dacht dat ik de operatiekosten van een tweede operatie zelf moest betalen had ik het niet met de pc besproken tijdens de 1ste controle. Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de pc, ik zal het bespreken. 

Ik ben min of meer bezig met Sonja Bakker. 's ochtends eet ik een kom havermoutpap en de rest van de dag eet ik de producten uit het Sonja Bakker boek. Als tussendoortje fruit of evergreen koekje, volkoren ontbijtkoek enz. Lunch: salade of volkoren cracker met beleg of optimel yoghurt enz.  Minimaal 1.5 liter water/thee en 's avonds ook de aantal gram rijst/aardappel met vlees volgens het boek. Ik doe het niet precies alla Sonja want anders hou ik het niet lang vol. En wil weer beginnen met sporten, ik heb sinds de borst operatie niet meer gesport.

Als je dit jaar geopereerd wil worden dan is 5 kilo wel veel om voor de operatie kwijt te raken. Dan is het flink sporten en minderen met eten.  Een paar kilo's lichter is altijd goed.

Oke, ja je moet het zeker ter sprake brengen. Ik zou wel moeten. Anders zie je me buik die uitsteek ipv me borsten. Dat is echt lelijk vind ik. Ik ga me best doen voor die tijd. Bedankt voor de tips. 

Snap jij het wel dat die zegt platte pannenkoeken?!? 

Zie ook bv maat B die vind ik echt niet plat!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vida:

Oke, ja je moet het zeker ter sprake brengen. Ik zou wel moeten. Anders zie je me borst die uitsteek dan me borsten. Dat is echt lelijk vind ik. Ik ga me best doen voor die tijd. Bedankt voor de tips. 

 

Sterkte. We houden contact. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.