Ga naar inhoud

Teties : 12 september 2016 : Dr. Bardoel : Bronovo Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoe Eline. Het gaat goed. Ik heb geen moment pijn gehad na de operatie.

Ik ben vanmiddag even op het werk geweest. Ik had me voor de operatie ingeschreven voor een workshop waar ik heel graag wilde bijwonen. A.s. donderdag is er ook een symposium in Amsterdam waar ik naar toe ga. Volgende week wil ik 4 uurtjes gaan proberen op het werk (kantoorwerk). Ik zit me nu af te vragen of het niet te snel is. Ik hoorde toevallig van iemand vandaag dat ze na 3 weken is gaan werken (ook eerst 4 uurtjes). 

Wat is jullie ervaring? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel hoor, al weer naar je werk. Voor mij zal het wel wat langer duren. Ik mag sowieso 4 weken niet autorijden van de kliniek en zonder auto kom ik niet op mijn werk. Het openbaar vervoer is niet te doen hier en fietsen is te ver. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LiaLa:

Snel hoor, al weer naar je werk. Voor mij zal het wel wat langer duren. Ik mag sowieso 4 weken niet autorijden van de kliniek en zonder auto kom ik niet op mijn werk. Het openbaar vervoer is niet te doen hier en fietsen is te ver. 

Nee, dan kan je niet naar je werk. Ik begin te twijfelen of het niet te vroeg is. Mijn borsten voelen vanavond ook anders dan de afgelopen dagen, het is geen pijn maar het voelt niet prettig. Ik werd vanmiddag gebracht naar mijn werk en terug met de tram. Ik denk dat ik onbewust toch meer heb gedaan met mijn armen. Ik hoop dat het morgen weer voorbij is.  

Bedankt voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog niet werken. Denk dat ik drie weken aanhoudt en dan thuis ga opstarten. Of een paar uurtjes. Ik heb ook een "zittend" beroep maar toch ben ik bang dat ik het forceer. dus volgende week sowieso nog thuis. Ook al viel de operatie mee er is toch flink wat gesneden en ik denk dat het voor de genezing goed is om echt even rust te pakken. Maar ik denk soms ook wel ik kan toch best al gaan.  

Hoe voel je je vandaag? Voelen de borsten alweer wat rustiger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Lizzyj:

Wat zeiden ze trouwens op je werk? Zagen ze verschil?

Ik heb niet iedereen op het werk verteld dus ik ging in de backoffice zitten. 1 collega heeft het verschil gemerkt.

Ik heb net poli plas.chirurgie gebeld. Ik mocht nog niet werken en zeker nog niet ik hechtingen heb. Dus ga morgen zeker niet naar de symposium in Amsterdam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

o goed van je dat je je rust neemt nu het valt echt mee met de napijn maar o wat zijn wij vrouwen toch dan geneigd om weer snel te veel te doen ;)

hoe is het met jullie zelfvertrouwen nu dat ze een normaal formaat hebben merken jullie het verschil?

en wat naar dat je borsten dan zo gevoelig zijn sterkte ermee

ze zeggen bij mij dat ik na 2 weken alweer mag auto rijden :huh: ik ga het beleven als me lijf het toelaat dan ga ik het proberen maar ik ben bang dat als ik snel moet ingrijpen dat ik het moet bezuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Linnie37:

o goed van je dat je je rust neemt nu het valt echt mee met de napijn maar o wat zijn wij vrouwen toch dan geneigd om weer snel te veel te doen ;)

hoe is het met jullie zelfvertrouwen nu dat ze een normaal formaat hebben merken jullie het verschil?

en wat naar dat je borsten dan zo gevoelig zijn sterkte ermee

ze zeggen bij mij dat ik na 2 weken alweer mag auto rijden :huh: ik ga het beleven als me lijf het toelaat dan ga ik het proberen maar ik ben bang dat als ik snel moet ingrijpen dat ik het moet bezuren

Na 2 weken al? Ik mag na 3 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lizzyj:

Oh wat hoed dat je hebt gebeld!!! Zeiden ze nog hoe lang je iig thuis moet blijven? Wanneer gaan de hechtingen er uit of zijn en opgelost?

Volgende week dinsdag moet ik op controle en dan worden de hechtingen verwijdert. Ik ga dan met de pc bespreken wanneer ik mag beginnen met werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames spannend. Ik vorige week de 15 de geholpen aan mijn tweede borstverkleining. Valt me een beetje tegen vergeleken met de eerste x maar goed even door de zure appel en dan zal het wel goed komen. Vier jaar geleden 4 cups eraf en nu weer 3 tot 4 cups.  Erg nieuwsgierig naar het eindresultaat als alles genezen is en de mooie paarse kleuren en zwelling weg is.

Jullie alvast heel veel succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zeker ook geneigd zijn te veel te doen. Vrouw eigen denk ik, we kunnen dingen zo slecht aan een ander over laten. Gelukkig heb ik tegenwoordig een hulp in de huishouding :D 

Een 2e keer onder het mes. Ik benijd je niet Jacky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dinsdag zijn de hechtingen verwijderd (bij de verpleegkundige). Het viel mee, ik dacht eerst dat het ontzettend pijn zou gaan doen. De hechtingen aan de onderkant van de borsten zijn oplosbaar. Wel zijn 3 kleine wondjes maar ik heb bethadinegazen meegekregen om ze te verzorgen. Voor de rest zien mijn borsten er goed uit volgens de vplk.  Ik heb dinsdag mijn borsten voor het eerst gezien zonder de steristrips (pleisters). Mijn tepels lijken op een topping van een cupcake. Ze zijn nog opgezwollen dus het is afwachten hoe het verder gaat ontwikkelen. Laatste 2 nachten heel slecht geslapen. Heb last van mijn rug en nek van het slapen op mijn rug. Ben moe en heb regelmatig pijn. Dit komt denk ik (dat zij de verpleegkundige ook) omdat ik meer ben gaan doen met mijn armen. Je gaat steeds meer dingen doen waardoor je dit gaat voelen. Ik loop de hele dag mijn borsten vast te houden zodat ze niet veel bewegen als ik loop. Advies van de verpleegkundige; rustig aan doen en niet teveel doen. 20 oktober heb ik een afspraak bij de plastisch chirurg. Afgesproken met mijn unithoofd dat ik volgende week begin met 4 uur werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al begonnen met werken?gaat dat goed vind toch wel snel hoor dat je gaat werken.maar goed als het licht werk is zal het niet zo erg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei lovertje:

En al begonnen met werken?gaat dat goed vind toch wel snel hoor dat je gaat werken.maar goed als het licht werk is zal het niet zo erg zijn.

Hoi Hoi. Ik ben afgelopen maandag begonnen met werken, deze week 4 uurtjes (kantoorwerk) en volgende week 6 uurtjes. Ik moet zeggen dat het wel tegenvalt. Na 4 uurtjes werken heb ik het gevoel dat mijn borsten in brand staan. De hele middag blijf ik met het gevoel dat ze gaan exploderen alsof het kookt van binnen. Ik heb geen idee of dit normaal is. Tijdens de werkzaamheden heb goed opgelet dat ik goed zat achter het bureau, mijn armen op een goede hoogte.  Ik ben het weekend vrij dus ik hoop dat de klachten weggaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Teties:

Hoi Hoi. Ik ben afgelopen maandag begonnen met werken, deze week 4 uurtjes (kantoorwerk) en volgende week 6 uurtjes. Ik moet zeggen dat het wel tegenvalt. Na 4 uurtjes werken heb ik het gevoel dat mijn borsten in brand staan. De hele middag blijf ik met het gevoel dat ze gaan exploderen alsof het kookt van binnen. Ik heb geen idee of dit normaal is. Tijdens de werkzaamheden heb goed opgelet dat ik goed zat achter het bureau, mijn armen op een goede hoogte.  Ik ben het weekend vrij dus ik hoop dat de klachten weggaan. 

Wat zal je blij zijn dat het nu weekend is. Laat je maar zoveel mogelijk vertroetelen zover dit mogelijk is. Ik probeer er nog maar even niet aan te denken. Al belde de arbo vandaag al wel, die willen je zo snel mogelijk weer aan het werk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.