Teties Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hallo, Mijn naam is Didi en woon in Den Haag. Ik heb 2 kinderen, een dochter en een zoon. Ik heb besloten om een BVK te laten doen (85 E/F). Ik ben begin Mei naar mijn huisarts en was gisteren bij de plastische chirurg in het Bronovo ziekenhuis. Het is nu afwachten op antwoord van de zorgverzekeraar. Ik vind het erg spannend!!! Ik heb de laatste weken vaak op de borstenforum gezeten, soms tot laat in de avond. Ik heb heel veel aan jullie ervaringen gehad, bedankt allemaal. Heeft iemand recente ervaring met DSW, hoelang duurt het voordat ze reageren?
Eline33 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Op 1-6-2016 om 18:01 zei Teties: Hallo, Mijn naam is Didi en woon in Den Haag. Ik heb 2 kinderen, een dochter en een zoon. Ik heb besloten om een BVK te laten doen (85 E/F). Ik ben begin Mei naar mijn huisarts en was gisteren bij de plastische chirurg in het Bronovo ziekenhuis. Het is nu afwachten op antwoord van de zorgverzekeraar. Ik vind het erg spannend!!! Ik heb de laatste weken vaak op de borstenforum gezeten, soms tot laat in de avond. Ik heb heel veel aan jullie ervaringen gehad, bedankt allemaal. Heeft iemand recente ervaring met DSW, hoelang duurt het voordat ze reageren? Hoi Didi, Welkom op het forum! Spannend hoor, nu dus afwachten tot je wat hoort! Ik heb zelf 7 weken geleden een bvk gehad. Gelukkig dezelfde dag al akkoord van de zorgverzekeraar, maar dat verschilt nogal geloof ik! Vind het ook erg fijn om de ervaringen van andere mensen te lezen, dat heeft me een stuk meer voorbereid de operatie in geholpen. Ik hoop dat je snel akkoord krijgt, heel veel succes met de voorbereidingen! Liefs Eline