Teties Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hallo, Mijn naam is Didi en woon in Den Haag. Ik heb 2 kinderen, een dochter en een zoon. Ik heb besloten om een BVK te laten doen (85 E/F). Ik ben begin Mei naar mijn huisarts en was gisteren bij de plastische chirurg in het Bronovo ziekenhuis. Het is nu afwachten op antwoord van de zorgverzekeraar. Ik vind het erg spannend!!! Ik heb de laatste weken vaak op de borstenforum gezeten, soms tot laat in de avond. Ik heb heel veel aan jullie ervaringen gehad, bedankt allemaal. Heeft iemand recente ervaring met DSW, hoelang duurt het voordat ze reageren?
Eline33 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Op 1-6-2016 om 18:01 zei Teties: Hallo, Mijn naam is Didi en woon in Den Haag. Ik heb 2 kinderen, een dochter en een zoon. Ik heb besloten om een BVK te laten doen (85 E/F). Ik ben begin Mei naar mijn huisarts en was gisteren bij de plastische chirurg in het Bronovo ziekenhuis. Het is nu afwachten op antwoord van de zorgverzekeraar. Ik vind het erg spannend!!! Ik heb de laatste weken vaak op de borstenforum gezeten, soms tot laat in de avond. Ik heb heel veel aan jullie ervaringen gehad, bedankt allemaal. Heeft iemand recente ervaring met DSW, hoelang duurt het voordat ze reageren? Hoi Didi, Welkom op het forum! Spannend hoor, nu dus afwachten tot je wat hoort! Ik heb zelf 7 weken geleden een bvk gehad. Gelukkig dezelfde dag al akkoord van de zorgverzekeraar, maar dat verschilt nogal geloof ik! Vind het ook erg fijn om de ervaringen van andere mensen te lezen, dat heeft me een stuk meer voorbereid de operatie in geholpen. Ik hoop dat je snel akkoord krijgt, heel veel succes met de voorbereidingen! Liefs Eline
Geeta Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Hoi Didi, Ik woon zelf ook in Den Haag en heb vandaag een gesprek gehad bij bergmans Clinic. Gezien mijn borstomvang moet ik mijn bvk in een ziekenhuis laten uitvoeren omdat het niet mogelijk is bij bergmans Clinic. Graag zou ik willen weten met welke arts je een gesprek hebt gehad aangezien ik ook interesse hebt voor Bronovo ziekenhuis. Groetjes Geeta
Teties Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Hallo Eline, Ik heb inmiddels akkoord gekregen van de verzekering, 2 dagen na indienen van het aanvraag door de pc. A.s. donderdag heb in een tweede gesprek met de pc. Het gaat vrij snel allemaal, ben wel blij mee. Ik denk dat ik na de zomervakantie wordt geopereerd, begin September. @ Geeta. Ik ben bij Dr. Bardoel (vrouwelijke arts). Zij heeft tijdens het eerste gesprek de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Ik heb op internet gezocht naar de ervaringen over haar en ze waren positief.
Teties Posted September 3, 2016 Author Posted September 3, 2016 Hoi Geeta, Hoe is het afgelopen. Ben je al in Bronovo geweest? Zo ja, bij welke pc. Afgelopen donderdag ben ik geweest voor de pre operatieve onderzoeken en wordt maandag 12 september geopereerd. Ik ben weer al de (operatie)verhalen aan het lezen op het forum.
Desert-Rose Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 @Teties Hoi meis, Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, vanaf nu kun je hier verder al je updates, eventuele vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten als je dat leuk vind. Nu lekker aftellen want het is zo 12 september. xx
lovertje Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Oh wat spannend dat is aftellen.ik ga je volgen ik ga vanmiddag op consult voir bvk.
Guest LiaLa Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Nog geen week te gaan. Spannend! welke maat hoop je op uit te komen?
Teties Posted September 6, 2016 Author Posted September 6, 2016 Ik vind het inderdaad echt spannend. 24 minuten geleden zei LiaLa: Nog geen week te gaan. Spannend! welke maat hoop je op uit te komen? Ik hoop op een C cup.
Teties Posted September 6, 2016 Author Posted September 6, 2016 Ik heb zondag op youtube zitten kijken naar 2 filmpjes van een bvk. Ik vind het wel heftig. Ben vanmorgen begonnen met het verzamelen/kopen van de benodigheden. Ik kan nergens pyama's met korte mouwen vinden met voorsluiting. Ik heb tot nu toe alleen met lange mouwen kunnen vinden. Weet iemand waar ik het kan kopen?
Guest LiaLa Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Ik ben benieuwd hoe het je straks allemaal vergaat.Zijn er nog dingen waar jij je tegenaan hikt of tegenop zie? Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Kijk er tegelijk erg naar uit.
Guest LiaLa Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Ik had laatst nog een gevonden bij livera. Kreeg al als tip mee dat in een hemdje je gewoon kan instappen.
Teties Posted September 6, 2016 Author Posted September 6, 2016 Ik denk nog niet echt aan de operatie. Ik moet nog donderdag en vrijdag werken. Ik denk dat ik zondag overdag last gaat krijgen van zenuwen en spanning. Ik maak me meer zorgen over de opname in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik max. 2 nachten opgenomen moet blijven. Ik heb 2x in het ziekenhuis gelegen ( 2x een keizersnee)en ik vond het verschrikkelijk.
Teties Posted September 6, 2016 Author Posted September 6, 2016 14 minuten geleden zei LiaLa: Ik had laatst nog een gevonden bij livera. Kreeg al als tip mee dat in een hemdje je gewoon kan instappen. Dat kan inderdaad ook. Bedankt Liala
Guest LiaLa Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Ik duim voor je dat je snel weer thuis bent.
Teties Posted September 6, 2016 Author Posted September 6, 2016 6 minuten geleden zei LiaLa: Ik duim voor je dat je snel weer thuis bent. Dankjewel
Linnie37 Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 Hoi O nog een paar dagen spannend ik heb er 1 gekocht bij de h&m met korte mouwen een half lang model met knoopjes en idd ruimere hempjes doen het ook prima denk ik ik hoop ook dat je weer snel naar huis mag fingers crossed gr Linda
Teties Posted September 11, 2016 Author Posted September 11, 2016 Op 6-9-2016 om 21:12 zei LiaLa: Ik duim voor je dat je snel weer thuis bent. Dankjewel
Teties Posted September 11, 2016 Author Posted September 11, 2016 Dankjewel. Het aftellen is begonnen. Morgenochtend om 8 uur wordt ik geopereerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Lizzyj Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 Heel veel succes morgen! Ik hoop dat het net zo meevalt als tot nu toe bij mij!!
Teties Posted September 14, 2016 Author Posted September 14, 2016 Het is achter de rug. Afgelopen maandag moest ik me om 7 uur melden op de afdeling. Om 7.30 uur werd ik naar de holding gebracht en om ongeveer 7.50 uur naar de operatie kamer. Ik hoorde rond 13.30 uur een verpleegkundige mijn naam roepen op de verkoever. Ik had geen pijn maar alleen was ik erg duizelig. Zodra ik mijn ogen open deed, voelde ik alles draaien. De verpleegkundigen vroegen aan de patiënten die net wakker waren of ze een ijsje wilden hebben. Ik moest niet aan denken om een ijsje te eten. Ik bleef de hele tijd met mijn ogen dicht en viel regelmatig in slaap. Om 14.30 uur lag ik op de verpleegafdeling. Nog steeds ontzettend duizelig en misselijk. Voor de misselijkheid kreeg ik een medicijn van de verpleegkundige in het infuus. Ik heb de hele middag/ avond geslapen. Rond 19.30 uur werd ik geholpen door de verpleegkundige om lopend naar de wc te gaan. Ik liep met mijn ogen dicht naar de wc omdat ik nog steeds ontzettend duizelig was. Ik had ook in allebei den borsten een drain. Dr. Bardoel chirurg is langs geweest en vertelde dat het normaal is dat na een borstverkleining je duizelig kan zijn. Rechts is er 720 gram verwijdert en links 660 gram. Ik wil de graag de volgende dag al naar huis maar de plastische chirurg vertelde dat het beter zou zijn om t/m woensdag te blijven. Ik heb de hele nacht geslapen. Dinsdag verliep rustig, de drains hadden nog productie dus die mochten dinsdag niet uit. Ik was dinsdag minder duizelig gelukkig, ik kon dus alleen naar de wc en badkamer. Pijnstilling was niet nodig na de operatie. Dr. Bardoel is 's middags nog langs geweest. Woensdag: De drains mochten uit, en ik mocht naar huis. De pijn na de operatie viel bij mij ontzettend mee (had ik zelf niet verwacht). Ik heb mijn borsten nog niet goed gekeken in de spiegel. Ik durf het nog niet. Ik denk dat ik een C-cup heb overgehouden. Aan de zijkant heb ik nog wel wat overtollige huid maar had dit van tevoren besproken met Dr. Bardoel. De komende dagen ga ik proberen rustig aan te doen. Over 2 weken heb ik een afspraak om de hechtingen te laten verwijderen.
Guest Joyce87 Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Leuk om te horen dat alles zo goed verlopen is! Laat zeker weten als je hebt durven kijken. Dat overtollig huid, komt dat ook door de borstverkleining?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.