Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@Jaydee wat ik daarmee bedoel is zoals mijn pc het heeft uitgelegd normaalgesproken worden ze ongeveer op de juiste plaats gezet en is alles meteen goed gevuld moet t nog beetje inzakken en vormen. Bij mij hebben ze doordat ik erge hang had ze extra hoog geplaatst want als ze ze meteen op ongeveer de juiste plaats hadden gezet ze dan met een paar maand al tot me navel zouden hangen nu duurt het langer voor ze op hun plaats zitten en gevormd zijn dan gemiddeld maar Zo hebben ze nu geprobeerd mijn gewenste resultaat te bereiken zonder lift en mocht t wel nodig zijn dan mag ik alsnog een lift als ik wil en valt t onder nazorg.

Hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb.

 

Dank je wel voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@best_boobie dank je voor je reactie.

Idd van de zijkant veel verschil de pc gaat ervan uit dat als alles goed gezakt is de tepel nog omhoog komt. Anders een lift. Hoop dat het niet nodig is en idd veel geduld maar ja das niet mijn sterkste kant helaas. En als je dan foto's van andere meiden ziet dat het er allemaal al zo super uit ziet maakt het t niet makkelijker haha maar goed het vocht wat uit de linker borst kwam is zo goed als over. Klein stipje nog steeds maar ook dat gaat de goede kant. Op.

 

Dank je wel voor je reactie. En geloof dat je er een week tussen uit gaat toch?.

Veel plezier en geniet er maar lekker van.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei fayenne1982:

@best_boobie dank je voor je reactie.

Idd van de zijkant veel verschil de pc gaat ervan uit dat als alles goed gezakt is de tepel nog omhoog komt. Anders een lift. Hoop dat het niet nodig is en idd veel geduld maar ja das niet mijn sterkste kant helaas. En als je dan foto's van andere meiden ziet dat het er allemaal al zo super uit ziet maakt het t niet makkelijker haha maar goed het vocht wat uit de linker borst kwam is zo goed als over. Klein stipje nog steeds maar ook dat gaat de goede kant. Op.

 

Dank je wel voor je reactie. En geloof dat je er een week tussen uit gaat toch?.

Veel plezier en geniet er maar lekker van.

 

Groetjes

Oh goed dat het vocht zo verminderd is!!! Echt fijn!!
Sja.. geduld.. MIsschien ff vragen of iemand iets over heeft, zodat jij het kunt hebben ;)
Ik heb het al vaker gezegd: diegene die 'geduld' in pilvorm uit gaat vinden, wordt stinkend rijk haha

Ja we zouden idd morgen vertrekken, maar hebben het uitgesteld tot vrijdag ivm het weer. In ieder geval bedankt!! Leuk dat je eraan denkt!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik niet al eens gegokt? 
Volgens mij zat ik op 2 cupmaten erbij, niet? Bij een 95 omtrek komt er minder aan cupmaat bij, dan bij een 75 omtrek, omdat de cups in verhouding groter zijn.. vandaar dat ik denk dat het 2 hooguit 3 cupmaten zal schelen... (ook omdat er veel lege huid opgevuld moest worden :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie klopt je had al eens gegokt haha. Tja ik ben benieuwd wat het wórdt. We gaan het zien over een poosje.

 

Oh ja de rechter kant is nog niet verder gezakt.

En zijkant is gevoelloos maar als ik zachtjes over mijn borst ga van boven naar beneden is t vanbinnen erg gevoelig en vanaf einde van implantaat voel ik waar het dus zacht is van eigen borst bobbeltjes is dat normaal? Weet je dat toevallig? :-)

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je beschrijft is allemaal normaal idd.. 
Het gevoelloze en overgevoelige is iets dat tijd nodig heeft.. Vaak verdwijnt het dove gevoel volledig, soms niet volledig.. Kan echter wel heeeel lang duren.. wel anderhalf tot 2 jaar eer alle gevoel terug is.

En idd, je weefsel is op het moment nog een stuk zachter dan je prothese.. In de loop der tijd zul je merken dat ook je prothese echt een stuk zachter gaat worden.. Dit proces duurt helaas ook een jaar...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken, kunnen er wat hardere stukjes in je weefsel zitten, vooral in een bepaalde periode van je cyclus.. 
Houdt dat wel even in de gaten, maar bedenk je wel, dat de prothese er nu van bovenaf op drukt, dus dat het weefsel een 'andere houding' heeft dan voordat je de prothese had.
Zolang er geen koorts, roodheid of warmte ontstaat, kun je er in 99% van de gevallen vanuit gaan, dat er geen ontsteking zit..

Verder is het zo, dat mocht je bang zijn voor een ontsteking, dat je door het bang zijn, niet meer of minder kans hebt op een onsteking :P  Dat klinkt misschien heel lullig hihi, maar ik ben soms een beetje nuchter in dat soort dingen ;) 
Probeer het jezelf niet te moeilijk te maken.. Je kunt het proces niet beinvloeden, en je maakt het jezelf er niet makkelijker op door te stressen over dingen die niet hoeven te gebeuren ;)
Ik kan het zelf ook hoor, maar het is een goedbedoeld advies :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor het advies haha... Zal het in mijn gedachten houden. Ben er gewoon echt van geschrokken van dat lekkernijen en dan ga je ervaringen hier lezen en dan wordt je soms niet geruster er op. Maar is goed dat de verhalen er op staan alleen moet ik ze maar niet meer lezen :).

Zal proberen niet te veel te denken en het maar gewoon te laten gaan zoals het gaat.

Dank je voor je reactie.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik ook meid.. en dan helpen de verhalen hier op het forum idd niet... 
Ik snap ook dat je die dingen gaat lezen en het is ook goed om bepaalde dingen te weten voor mocht het bij jou ook het geval zijn (zodat je alert kunt reageren)
Maar probeer er niet te veel over te stressen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie heb geprobeerd foto's van mijn littekens te maken..

Ziet er volgens mij rustig uit.

Misschien dat jij even een kijkje wil nemen.

Komt ook eigenlijk sinds gister avond geen vocht meer uit de linker borst.

1é foto is rechts 2e links

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2016 om 10:00 zei fayenne1982:

@Anke dank je voor je reactie de nazorg voor de eventuele lift geld een jaar. Maar met de 3e controle wordt er bekeken of het idd nodig is. Het is heel goed en duidelijk samen met hem en mij besproken voor de operatie welke effect ik zou willen als resultaat en hij dacht dat het met deze 1050 cc haalbaar zou zijn zonder lift mocht nu blijken dat het toch nodig is dat wordt dat door hem gedaan via de nazorg. Wat ik een goede service vindt en mij gerust stelde.

In mijn pc zijn ogen als de extra littekens niet nodig zijn voor het resultaat wat ik wil dan liever niet mocht het nodig zijn kan het alsnog.

Yep heb op Google naar de pc gezocht en kwam idd een bepaald verhaal tegen blijkbaar is hij de horror doktor. Hoe wel er ook vele goede positieve verhalen over hem zijn.

Over ieder is wel wat te zeggen of vinden denk ik. Behalve nio die nogal populair schijnt te zijn maar daar had ik voor ik mijn operatie afspraak had staan en aanbetaling had gedaan en alles voor mij besteld was niet van gehoord.

Iedere pc werk op zijn eigen manier en heeft eergisteren bij de eerste controle nogmaals veel uitgelegd ook aan mijn vriend waarom ze zo ggeplaatst zijn en hoe het herstel etc zal vorderen .

 

Een goed gevoel voor mij en mijn vriend toen we de deur uitgingen.

En nu kwestie van geduld.

Niet enkel Martin Janssen maar ook Onselen stond op deze zwarte lijst.

http://www.zwartelijstartsen.nl/zwartelijst_arts/onselen-edwin/

Ik plaatst dit niet om onrust te zaaien, maar wel om de dames hier te waarschuwen.

Er gaat hier iets mis:blush: ik wilde citeren op een ander bericht van je.Dat je rechter borst minder was gezakt.

Er was hier een dame op het forum die daar ook last van had Dr.Nio gaf toen als advies om het beha bandje losser te dragen.

Zodat dan de borst meer ruimte te krijgt om te hangen.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank dank je voor je reactie en voor de tip. Ik heb de bh op de loste haakjes staan en nu bandje zit al aan de lossen kant. Heb 2 bh's van de kliniek en bij mij zitten de bandjes al vrij los en deze kan ik niet verstellen strakker kan eventueel met veiligheid speld maar losser gaat niet en als ik ze losser zou doen zakken ze af. :-)

 

Vraag me heel de tijd af of ik niet zo'n band moet gaan dragen zodat het kan zakken maar pc zegt van niet.

Ben nu 2,5 week op nog niet zo erg lang dus hoop dat het zakken nog gaat komen 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij voor de spier wordt alleen een band gedragen bij de natrelle style 510. Een anatomische prothese met extra dunne rand. Dit om hem te fixeren.

Bij rond voor de spier heb ik eigenlijk nooit gezien dat er een band geadviseerd werd. .

Denk ook echt dat ie vanzelf gaat zakken, al moet eerst het te veel aan vocht weg zijn, en dat kan soms een tijdje duren :)

Bh bandjes wat losser kan niet heel veel kwaad, al zou ik er wel mee oppassen, ivm het grote volume. 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dank je fijn om te horen. Toch nog iets dat goed gaat :-)

Links maak ik me nu niet zo zorgen meer om. Geen vocht meer wond zit er volgens mij idd goed uit krijg ook al aardig een mooie vorm.

 

Maar rechts wil gewoon niet zakken nog.

Zal dit dat zo van elkaar verschillen dat na 2,5 het nog niet goed gaat zakken?.

Had al aan de pc gevraagd of ik zo band moest gaan dragen om het zakken te bevorderen maar hij zegt van niet. 

Gek dat veel dames zoals ik leest dit hier wel voor moeten maar zal per pc wel weer verschillende meningen over zijn.

Krijg vandaag te horen of voor zekerheid ab wordt verlengd of dat de kuur nu hij na vanochtend op is gewoon stopt.

 

Ik wens jou een fijne vakantie vooruitzichten voor het weer zijn wat beter.

Het is je gegund!!.

Heel erg bedankt voor al jou antwoorden op mijn vragen ik heb er echt heel veel aan gehad.

Je bent echt een topper! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld geduld geduld. Had al om een zakkie gevraagd van de week op de chat haha.

Maar er is wat beter weer op komst pijn is stuk minder en geen lekkage meer dus kan lekker met de kleine rustig aan weer naar buiten even wat meer afleiding dan gaat de tijd wat sneller en hoop dat ik er San wat minder mee bezig ben.

Nogmaals erg bedankt voor al je antwoorden

 

Fijne vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi even een korte vraag nog.

de bh's van de kliniek zitten van voren erg laag en irriteren heel erg vooral de randjes en onderstuk is lang en kruipen zo omhoog onder mijn borsten dit geeft ook irritatie.

 

ik ben aan het zoeken geweest en heb nu deze bh's gevonden ook zonder naad 

zouden deze goed zijn? is dan wel geen voorsluiting maar mijn vriend kan evt helpen met aandoen.

 

of is dit geen goede?

Bh HSP Hanseshopping _ meyer-mode.nl.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hoi even een korte vraag nog.

de bh's van de kliniek zitten van voren erg laag en irriteren heel erg vooral de randjes en onderstuk is lang en kruipen zo omhoog onder mijn borsten dit geeft ook irritatie.

 

ik ben aan het zoeken geweest en heb nu deze bh's gevonden ook zonder naad 

zouden deze goed zijn? is dan wel geen voorsluiting maar mijn vriend kan evt helpen met aandoen.

 

of is dit geen goede?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fayenne, ik ben bang dat deze niet stevig genoeg is voor je borsten,  dat heb je echt wel nodig met jouw formaat, hangt nogal wat gewicht aan he.. is er misschien een speciaalzaak waar je naartoe zou kunnen gaan in de buurt? Of omstreken, daar heb je veel keus, kunnen ze je goed advisseren, en lopen de maten hoog op.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.