Ga naar inhoud

Gemengde gevoelens


Aanbevolen berichten

Haay,

ben even wat minder actief geweest laatste 3 weken na me bv.

omdat ik toch wel een beetje baal van het feit dat ik de eerste keer bij 1 chirurg 500cc kon krijgen en niet meer en nu heb ik bij Nio een bv gehad en gekozen voor 1050cc dacht dat dat de grootste maat was en ik hier mee wel tevreden zou zijn! En ik wilde graag de 1050cc in progressive gel dus de stevigste en meest vormvaste, maar volgens nio werd die niet meer gemaakt en nu heb ik dus de progressive gel plus en de progressive gel ultima is het zachtst.

En dan zie ik zoveel leden voorbij komen die gelijk bij de eerste bv meteen 1050 of 800 ofzo kunnen krijgen. dan baal ik daar wel een beetje van en denk ik van dan had ik dus ook nog makkelijk 1500cc kunnen hebben!

sowieso had ik wel verwacht dat ik dit echt groot zou vinden, maar dit vond ik alleen de eerste paar dagen en nu denk ik van goh had ik toch maar doorgespaard en voor de 1500cc van sebbin gegaan bij plovier.

anyway me volgende wissel gaat hem pas worden als ik kinderen heb mogen krijgen en dat wil ik toch voorlopig de eerste 5 a 7 jaar niet.

dus we moeten maar tevreden zijn met wat we hebben:)

Wou dit even met jullie delen en ik zat ook even ook niet zo lekker in mijn vel dus dan komt alles sowieso wat harder aan.

en ik ben in ieder geval blij dat mijn tepels toch langzaam iets meer omhoog komen want had de hoop al stilletjes opgegeven :( 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis toch, en je hebt juist van die prachtige borsten. Maar ik snap je wel heel goed hoor. .... Je moet er zelf tevreden mee zijn. En wat dat betreft kan ik met je meepraten. .... Ik ben namelijk ook niet tevreden :(. Maar ik ga niet meer voor een wissel, dus zal er gewoon aan moeten wennen en ze moeten accepteren. Succes met accepteren..... komt vast goed.

:147:   XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Jaydee:

Ach meis toch, en je hebt juist van die prachtige borsten. Maar ik snap je wel heel goed hoor. .... Je moet er zelf tevreden mee zijn. En wat dat betreft kan ik met je meepraten. .... Ik ben namelijk ook niet tevreden :(. Maar ik ga niet meer voor een wissel, dus zal er gewoon aan moeten wennen en ze moeten accepteren. Succes met accepteren..... komt vast goed.

:147:   XXX Jaydee

Lief van je! :) 

hoe gaat het nu met jou en je boobs?

ja het is echt een heel proces haha die acceptatie en ook van wanneer is het een keer goed genoeg.

misschien ben ik zelf ook te kritisch en heb ik misschien te hoge verwachtingen, mja als je dan op dit forum kijkt en je ziet allemaal leden voorbij komen die wel ongeveer, het resultaat hebben bereikt wat ik voor ogen had dan baal je daar gewoon heel erg van!

xxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dik balen, maar wilde je 1050 en ben je teleurgesteld over het resultaat? Of wilde je eigenlijk 1500 en heb je vooraf al gesettled voor de 1050??

Ik hoop voor je dat ze over een paar weken gewoon de borsten zijn waarvan je droomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je je zo voelt meis, het formaat went ook zo snel hé..in het begin denk je WOW en na paar weken ben je er al zo aan gewend dat je denkt het had wel wat groter gemogen.

Hopelijk voel je je snel beter en ben je toch blij met het resultaat..

Denk dat iedereen zulke onzekere dagen hebben, heb er ook paar gehad en zullen nog wel komen..hoort bij het proces ben ik bang.

Sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Bruisend:

dik balen, maar wilde je 1050 en ben je teleurgesteld over het resultaat? Of wilde je eigenlijk 1500 en heb je vooraf al gesettled voor de 1050??

Ik hoop voor je dat ze over een paar weken gewoon de borsten zijn waarvan je droomt.

Ik had gedacht dat 1500cc veel te groot zou worden en als ik die van sebbin had gewild dan had ik naar dr plovier gemoeten en had ik ook langer door moeten sparen omdat ze op  8000 euro komen..

en toen ik bij iedereen foto,s voorbij zag komen van 1050 en 800 en 750 vond ik dat best groot mja bij mezelf vind ik het nu niet zo groot :P 

ik vind de vorm en breedtte verder perfect hoor daar gaat het niet om maar had net dat beetje extra meer projectie naar voren willen hebben.

mja misschien ooit :) 

vrijdag maak ik weer nieuwe foto,s dan ben ik 5 weken po.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Marietje:

Vervelend dat je je zo voelt meis, het formaat went ook zo snel hé..in het begin denk je WOW en na paar weken ben je er al zo aan gewend dat je denkt het had wel wat groter gemogen.

Hopelijk voel je je snel beter en ben je toch blij met het resultaat..

Denk dat iedereen zulke onzekere dagen hebben, heb er ook paar gehad en zullen nog wel komen..hoort bij het proces ben ik bang.

Sterkte xx

Ja dat went echt te snel :( 

ik vind ze voor de rest heel mooi hoor maar ik had het toch iets anders verwacht en wat groter :P 

die van jou zijn ook prachtig geworden zeg!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigbooblover Balen dat je ze eigenlijk groter had gewillen. Voel je je wat beter? Misschien even terugkijken naar hoe het eerst was en nu? En ik lees dat je drie weken po bent? Oh dan veranderen ze nog zo. 

En dank je meis, maar die kunnen ook nog veranderen haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marietje:

@bigbooblover Balen dat je ze eigenlijk groter had gewillen. Voel je je wat beter? Misschien even terugkijken naar hoe het eerst was en nu? En ik lees dat je drie weken po bent? Oh dan veranderen ze nog zo. 

En dank je meis, maar die kunnen ook nog veranderen haha

Xx

Ja het is sowieso een hele verbetering met hoe het eerst was haha.

ik ben aankomende vrijdag 5 weken po dus dan maak ik ook weer een nieuwe foto.

mja misschien dat ik over een poosje wel tevreden ben :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah lieve schat je hebt zulke prachtige boobs he. Zo groot maar echt groot!! Had ik die maar.

En ja wat je verteld waarom sommige in een keer 800 krijgen en andere minder... Ligt echt aan de pc. Ik baal ook zoooo hard dat ik niet naar nio ben gegaan, maar wist toen niet van zijn bestaan af.... ik kreeg ook achteraf te horen tijdens controle dat er ook 800 in had gekund maar hij vond het niet natuurlijk dus daarom gaf die toen dat 350 max is. Ik kon wel janke toen die dat zei. Maar ja dat is allemaal achteraf he... ik denk nog elkkkkke dag, wat als ik toch lid was geworden van Bf voor mijn bv, wat als ik naar een andere pc ging, wat als ik toch bleef doordringen voor meer cc... maar daar heb Ik niks meer aan.

Je hebt nu prachtboobs en probeer er van te genieten. Je bent jong je kunt nog altijd groter doen maar ik snap je teleurstelling.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!

Ahh ik voel me toch wel een beetje schuldig eigenlijk. Dat je nu dit nare gevoel hebt. Ben namelijk een van de personen die je bedoelt die in een keer van niks naar 1050 gaat dus voelt toch wel een beetje lullig dat ik je hiermee geconfronteerd heb..

Maar ik wou even zeggen dat ik deels door jouw foto's van gedachte ben veranderd. Bij het eerste consult bij Nio kwamen we op 700cc uit en wist ik eigenlijk niet dat ik groter kon gaan voor de eerste keer. Heb toen toch nog maar een afspraak gemaakt met Nio omdat ik bang was dat ik het te klein zou vinden. Dat is echt nog steeds m'n grootste angst namelijk. En toen heb ik ook aan hem gevraagd wat het maximale was wat erin kon. Maar dat komt echt mede dankzij jou!! Dat ik jouw foto's zag en van nog een paar andere meiden met 1050 cc en dat ik dacht wauw wat gaaf!! Dus ik wil je hiervoor echt ontzettend bedanken. Ik hoop dat mijn borsten ook zo groot worden als die van jou. Daar teken ik voor als dat van te voren vastgesteld kon worden haha. Super mooi vind ik!

Ik hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit. De zomer staat ook voor de deur dus dat scheelt! Een zonnetje erbij maakt het leven toch net iets leuker. :)

Zullen we anders samen over 5/7 jaar een wissel nemen bij plovier? :lol: Zie mezelf nog wel eens 1500 cc of groter nemen als ik gewend ben aan 1050 cc namelijk. Alles went, behalve een vent haha. Nee even zonder gekheid. Ik vind dat je super mooie grote boobs hebt! Maar voor jou is de grootte nu gewend omdat je er elke seconde naar kan kijken. Maar voor anderen is het nog steeds groot en mooi! Denk daar maar aan als je weer even een baalmomentje hebt meis! Dat er op dit moment dames zijn met mini tietjes die jou als voorbeeld zien. Hoop dat dit je wat beter kan laten voelen! 

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei F-cupje:

Ah lieve schat je hebt zulke prachtige boobs he. Zo groot maar echt groot!! Had ik die maar.

En ja wat je verteld waarom sommige in een keer 800 krijgen en andere minder... Ligt echt aan de pc. Ik baal ook zoooo hard dat ik niet naar nio ben gegaan, maar wist toen niet van zijn bestaan af.... ik kreeg ook achteraf te horen tijdens controle dat er ook 800 in had gekund maar hij vond het niet natuurlijk dus daarom gaf die toen dat 350 max is. Ik kon wel janke toen die dat zei. Maar ja dat is allemaal achteraf he... ik denk nog elkkkkke dag, wat als ik toch lid was geworden van Bf voor mijn bv, wat als ik naar een andere pc ging, wat als ik toch bleef doordringen voor meer cc... maar daar heb Ik niks meer aan.

Je hebt nu prachtboobs en probeer er van te genieten. Je bent jong je kunt nog altijd groter doen maar ik snap je teleurstelling.

Xxx

Aah lieve reactie van jou mop! 

Volgens mij ben jij echt een lieverd!

ik had een beetje zelfde situatie als jou, ik was toen veel afgevallen en wilde graag nieuwe boobs en liefst voor me vakantie waar door ik dus eigenlijk bij de eerste de beste ben gegaan en me ook totaal niet had voorbereid of ingelezen :( ik dacht toen ook echt dat 500 het grootste was voor de eerste keer maar vond meteen al dat mijn huid niet goed was opgevuld door die prothese had nog steeds veel huid over.. Mja had ook altijd van mezelf al een F cup dus dat scheelt natuurlijk wel. En pas later kwam ik ook op dit forum terecht en dacht ik shit hee had ik dit maar eerder geweten! Dus kan me ook goed voorstellen hoe jij je voelt bij jou is het helemaal een groot verschil als hij zegt ja 350 is de max en later ja er had wel 800 in gekund. Ook al vind ik die van jou echt super mooi geworden! :) 

ja ik probeer het van me af te zetten en er tevreden mee te zijn en mocht ik over een aantal jaar nog steeds hetzelfde er van vinden dan ga ik dan voor een wissel maar voor nu en de komende 5 jaar vind ik het goed want ik weet natuurlijk ook niet hoe mijn boobs er uit zien na een zwangerschap dat is per persoon verschillend.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei divafifa:

Heey meis!

Ahh ik voel me toch wel een beetje schuldig eigenlijk. Dat je nu dit nare gevoel hebt. Ben namelijk een van de personen die je bedoelt die in een keer van niks naar 1050 gaat dus voelt toch wel een beetje lullig dat ik je hiermee geconfronteerd heb..

Maar ik wou even zeggen dat ik deels door jouw foto's van gedachte ben veranderd. Bij het eerste consult bij Nio kwamen we op 700cc uit en wist ik eigenlijk niet dat ik groter kon gaan voor de eerste keer. Heb toen toch nog maar een afspraak gemaakt met Nio omdat ik bang was dat ik het te klein zou vinden. Dat is echt nog steeds m'n grootste angst namelijk. En toen heb ik ook aan hem gevraagd wat het maximale was wat erin kon. Maar dat komt echt mede dankzij jou!! Dat ik jouw foto's zag en van nog een paar andere meiden met 1050 cc en dat ik dacht wauw wat gaaf!! Dus ik wil je hiervoor echt ontzettend bedanken. Ik hoop dat mijn borsten ook zo groot worden als die van jou. Daar teken ik voor als dat van te voren vastgesteld kon worden haha. Super mooi vind ik!

Ik hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit. De zomer staat ook voor de deur dus dat scheelt! Een zonnetje erbij maakt het leven toch net iets leuker. :)

Zullen we anders samen over 5/7 jaar een wissel nemen bij plovier? :lol: Zie mezelf nog wel eens 1500 cc of groter nemen als ik gewend ben aan 1050 cc namelijk. Alles went, behalve een vent haha. Nee even zonder gekheid. Ik vind dat je super mooie grote boobs hebt! Maar voor jou is de grootte nu gewend omdat je er elke seconde naar kan kijken. Maar voor anderen is het nog steeds groot en mooi! Denk daar maar aan als je weer even een baalmomentje hebt meis! Dat er op dit moment dames zijn met mini tietjes die jou als voorbeeld zien. Hoop dat dit je wat beter kan laten voelen! 

xxxxxx

Hoi meis, 

ja niet alleen ik maar wel meer leden op dit forum, alleen ik spreek graag me gevoelens uit.

ik baal er gewoon van dat ik het ook niet 2 jaar geleden gewoon in 1 keer kon doen zoals jou.

als ik toen dit forum eerder was tegen gekomen had ik het wss alles in 1 keer goed kunnen hebben en ook 1 keer kunnen herstellen en scheelde dan ook veel geld! 

Mja al doende leert men zeggen ze he :) ik vind het lief van je dat je zo mee denkt! En voel me ook wel gevleid dat je door mij en andere dit ook graag wilt :) 

Ik had eerst juist het idee van wat als het te groot is omdat ik van 500 naar 1050 ging mja ik vond ze alleen  de eerste paar dagen te groot en dat veranderde al gauw toen het vocht en de zwelling steeds minder werd!

hahah ja misschien tegen die tijd kan nio ook de custom made sebbins leveren dan kunnen we gewoon bij hem blijven :) 

ik heb maar 1 lid gevonden hier op het forum die 1500cc heeft tunisbabe heet ze en ik vind haar borsten echt prachtig!

en ja als ik het dan vergelijk met mijn vorige 500cc dan is dit toch veel beter dit past ook meer bij mijn lichaam!

hoe lang ben jij eigenlijk en wat is jou gewicht? En je hebt nu cup B? En omvang?

bedankt nogmaals voor je complimenten doet een mens goed!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid wat vervelend! Hoop dat je ze binnenkort weer beeldig mooi gaat vinden want ik zou jaloers zijn op 1050 cc!

Ik zit zelf nu op 70G waarschijnlijk maar echt mega vind ik ze niet, ben wel heel blij ermee maar het went zo snel hihi.

Je tepels komen vast snel omhoog, mijn boobies zijn ook laatbloeiers (ben vrijdag 6 weken en draag al sinds begin borstband) Als ik voor een wissel mag dan wil ik voor 700/800cc gaan. 

Komt vast wel goed schatje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei bigbooblover:

Hoi meis, 

ja niet alleen ik maar wel meer leden op dit forum, alleen ik spreek graag me gevoelens uit.

ik baal er gewoon van dat ik het ook niet 2 jaar geleden gewoon in 1 keer kon doen zoals jou.

als ik toen dit forum eerder was tegen gekomen had ik het wss alles in 1 keer goed kunnen hebben en ook 1 keer kunnen herstellen en scheelde dan ook veel geld! 

Mja al doende leert men zeggen ze he :) ik vind het lief van je dat je zo mee denkt! En voel me ook wel gevleid dat je door mij en andere dit ook graag wilt :) 

Ik had eerst juist het idee van wat als het te groot is omdat ik van 500 naar 1050 ging mja ik vond ze alleen  de eerste paar dagen te groot en dat veranderde al gauw toen het vocht en de zwelling steeds minder werd!

hahah ja misschien tegen die tijd kan nio ook de custom made sebbins leveren dan kunnen we gewoon bij hem blijven :) 

ik heb maar 1 lid gevonden hier op het forum die 1500cc heeft tunisbabe heet ze en ik vind haar borsten echt prachtig!

en ja als ik het dan vergelijk met mijn vorige 500cc dan is dit toch veel beter dit past ook meer bij mijn lichaam!

hoe lang ben jij eigenlijk en wat is jou gewicht? En je hebt nu cup B? En omvang?

bedankt nogmaals voor je complimenten doet een mens goed!

xx

Ja goed dat je je hart lucht hiero hoor! Emoties opkroppen is helemaal slecht voor een mens.

Ik snap niet dat andere chirurgen niet zo groot willen plaatsen in een keer. Want het kan blijkbaar wel volgens Nio. Wat de reden daarvan is.. Ben ik wel benieuwd naar. Maar dat je baalt is echt heel begrijpelijk. Zou me ook echt genaaid voelen. Maar helaas kan je het niet terug draaien.. Wijze uitspraak van je! Goed van je dat je toch nog positief blijft. :) 

Hahah zou wel geweldig zijn als we die sebbins bij Nio kunnen krijgen he! Hij vertelde wel dat 1500cc het grootste was wat hij ooit had geplaatst. Maar dat zou niet in een keer ging kunnen. Dus er zijn blijkbaar wel grenzen haha. :lol:

Ik ben 1,68 en 64 kilo trouwens. En nu een 75B ongeveer ja. Maar dan wel met mega push up erin. 

Graag gedaan meid! 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, bigbooblover said:

Ik had gedacht dat 1500cc veel te groot zou worden en als ik die van sebbin had gewild dan had ik naar dr plovier gemoeten en had ik ook langer door moeten sparen omdat ze op  8000 euro komen..

en toen ik bij iedereen foto,s voorbij zag komen van 1050 en 800 en 750 vond ik dat best groot mja bij mezelf vind ik het nu niet zo groot :P 

ik vind de vorm en breedtte verder perfect hoor daar gaat het niet om maar had net dat beetje extra meer projectie naar voren willen hebben.

mja misschien ooit :) 

vrijdag maak ik weer nieuwe foto,s dan ben ik 5 weken po.

liefs

Aaaaaaah meer is gewoon nooit genoeg ;) Ben benieuwd naar je fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei daniella24:

Ik had precies hetzelfde..snap je dus heeeel goed! Zonde dat zon wissel nodig was terwijl het voorkomen had kunnen worden. Maar nu heb je toch gelukkig de 1050 dus lekker genieten! Xxx

Klopt probeer overal maar het positieve van in te zien en tevreden te zijn hihi :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Girll:

Ah meid wat vervelend! Hoop dat je ze binnenkort weer beeldig mooi gaat vinden want ik zou jaloers zijn op 1050 cc!

Ik zit zelf nu op 70G waarschijnlijk maar echt mega vind ik ze niet, ben wel heel blij ermee maar het went zo snel hihi.

Je tepels komen vast snel omhoog, mijn boobies zijn ook laatbloeiers (ben vrijdag 6 weken en draag al sinds begin borstband) Als ik voor een wissel mag dan wil ik voor 700/800cc gaan. 

Komt vast wel goed schatje!

Ja miss als ik 3 maanden po ben dat dan ik er heel anders tegen aan kijk.

wauw 70G hoeveel cc heb jij nu dan?

oef al 6 weken een borstband lijkt me ook niet fijn!

ja als ik ooit voor een wissel ga word het zeker 1500cc :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei divafifa:

Ja goed dat je je hart lucht hiero hoor! Emoties opkroppen is helemaal slecht voor een mens.

Ik snap niet dat andere chirurgen niet zo groot willen plaatsen in een keer. Want het kan blijkbaar wel volgens Nio. Wat de reden daarvan is.. Ben ik wel benieuwd naar. Maar dat je baalt is echt heel begrijpelijk. Zou me ook echt genaaid voelen. Maar helaas kan je het niet terug draaien.. Wijze uitspraak van je! Goed van je dat je toch nog positief blijft. :) 

Hahah zou wel geweldig zijn als we die sebbins bij Nio kunnen krijgen he! Hij vertelde wel dat 1500cc het grootste was wat hij ooit had geplaatst. Maar dat zou niet in een keer ging kunnen. Dus er zijn blijkbaar wel grenzen haha. :lol:

Ik ben 1,68 en 64 kilo trouwens. En nu een 75B ongeveer ja. Maar dan wel met mega push up erin. 

Graag gedaan meid! 

xxxx

Ja dat zou wel echr beter zijn hihi

dan hebben we bijna zelfde voor situatie ik ben 1.71 en 70kg en ik had een slappe C over.

ik denk dat je sowieso wel een 75G gaat halen misschien nog wel groter maar zou echt zo lang mogelijk wachten met bh,s kopen! 

Ik heb toen na 6 weken bh,s gekocht en die zaten eigenlijk voor geen meter bij mij dus paar weken later kon ik weer andere kopen :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2016 om 13:52 zei bigbooblover:

Lief van je! :) 

hoe gaat het nu met jou en je boobs?

ja het is echt een heel proces haha die acceptatie en ook van wanneer is het een keer goed genoeg.

misschien ben ik zelf ook te kritisch en heb ik misschien te hoge verwachtingen, mja als je dan op dit forum kijkt en je ziet allemaal leden voorbij komen die wel ongeveer, het resultaat hebben bereikt wat ik voor ogen had dan baal je daar gewoon heel erg van!

xxliefs

Hoi meis, 

Met mij gaat het prima hoor. Ik heb alweer auto gereden en heb eigenlijk bijna geen pijn meer. Alleen baal Ik nog steeds van het resultaat. Gisteren tijdens het douchen zijn de pleisters eraf gegaan en nu is die gekke dubbele borstplooi nog beter zichtbaar. En het litteken van mijn rechterborst loopt gewoon over mijn borst heen en zit niet in mijn borstplooi. Mijn tepels zitten laag en mijn borsten staan wijduit. Niet echt wat ik van tevoren voor ogen had. Hoop maar dat het allemaal nog wat recht trekt. Maandag moet ik weer op controle, dus zal het dan ook met de pc bespreken. 

Zit jij alweer wat lekkerder in je vel? 

:147:   xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi meis, 

Met mij gaat het prima hoor. Ik heb alweer auto gereden en heb eigenlijk bijna geen pijn meer. Alleen baal Ik nog steeds van het resultaat. Gisteren tijdens het douchen zijn de pleisters eraf gegaan en nu is die gekke dubbele borstplooi nog beter zichtbaar. En het litteken van mijn rechterborst loopt gewoon over mijn borst heen en zit niet in mijn borstplooi. Mijn tepels zitten laag en mijn borsten staan wijduit. Niet echt wat ik van tevoren voor ogen had. Hoop maar dat het allemaal nog wat recht trekt. Maandag moet ik weer op controle, dus zal het dan ook met de pc bespreken. 

Zit jij alweer wat lekkerder in je vel? 

:147:   xxx Jaydee

Hee meis,

wat goed dat je bijna geen pijn al meer hebt! Ik heb soms nog steken in mijn borstspier :( 

ik heb 2 nieuwe littekens ik vraag me af waarom nio dat zo gedaan heeft misschien vond hij de oude littekens te hoog zitten ofzo? 

En het rechter litteken is ook nog steeds veel roder en pijnlijker!

heb je foto,s van wat je bedoeld?

mijn tepels zaten ook veel te laag maar nio adviseerde mij bij de eerste controle na een week om mijn sportbh zo los mogelijk te dragen dus de bandjes die op mijn schouders zitten op zijn losts te doen.

en nu merk ik wel dat mijn tepels toch iets omhoog zijn gekomen dus misschien is dat ook goed voor jou situatie dat de prothesen goed kunnen dalen.

hopen dat het snel veranderd bij je en anders nog even geduld hebben tot we 3 maanden po zijn :P

het gaat nu al weer wat beter met mij hoor zat gewoon even in een dipje

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bigbooblover:

Ja miss als ik 3 maanden po ben dat dan ik er heel anders tegen aan kijk.

wauw 70G hoeveel cc heb jij nu dan?

oef al 6 weken een borstband lijkt me ook niet fijn!

ja als ik ooit voor een wissel ga word het zeker 1500cc :P

xx

Ik heb 450cc hp van mentor gekregen en had een zielige slappe bcup! 

Morgen ben ik 6 weken! Ik krijg vandaag 2 bhs binnen die ik heb besteld, dus wil vanaf dan bh overdag dragen en eventueel de borstband snachts. Ben het nu wel beetje zat hihi.

Ik hoop echt dat je er straks anders naar kijkt! Ik heb je boobs niet gezien maar ik denk dat ze prachtig zijn :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei bigbooblover:

Ja dat zou wel echr beter zijn hihi

dan hebben we bijna zelfde voor situatie ik ben 1.71 en 70kg en ik had een slappe C over.

ik denk dat je sowieso wel een 75G gaat halen misschien nog wel groter maar zou echt zo lang mogelijk wachten met bh,s kopen! 

Ik heb toen na 6 weken bh,s gekocht en die zaten eigenlijk voor geen meter bij mij dus paar weken later kon ik weer andere kopen :P 

xx

Wow nog langer dan 6 weken haha. Thanks voor de tip! Ja is ook zonde anders van je geld. Maar dat ze na 6 weken nog zo kunnen veranderen dat je bh's niet meer goed zitten! Dacht dat ze na 6 weken wel een beetje de uiteindelijk grootte zouden hebben. Zijn ze bij jou groter of kleiner geworden toen na die 6 weken? 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.