Ga naar inhoud

Gemengde gevoelens


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei divafifa:

Wow nog langer dan 6 weken haha. Thanks voor de tip! Ja is ook zonde anders van je geld. Maar dat ze na 6 weken nog zo kunnen veranderen dat je bh's niet meer goed zitten! Dacht dat ze na 6 weken wel een beetje de uiteindelijk grootte zouden hebben. Zijn ze bij jou groter of kleiner geworden toen na die 6 weken? 

xxxxx

Het uit eindelijke resultaat kan je pas echt zien na 3 maanden, dan veranderen ze niet meer.

ik weet niet meer of het groter of kleiner werd kijk als je net geopereerd bent is het groter door alle wondvocht enzo en daarna word het soepeler en zachter en natuurlijker.

ik had in ieder geval met 500cc high profile een 75F dus ben benieuwd op wat voor maat ik nu uit kom.

ben je al zenuwachtig voor maandag? En heb je al een sportbh gescoord? Ik had een triumph tri action hybrid star in 85G die draag ik nog steeds zit heerlijk! En heb een shock absorber in maat 80H.

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Girll:

Ik heb 450cc hp van mentor gekregen en had een zielige slappe bcup! 

Morgen ben ik 6 weken! Ik krijg vandaag 2 bhs binnen die ik heb besteld, dus wil vanaf dan bh overdag dragen en eventueel de borstband snachts. Ben het nu wel beetje zat hihi.

Ik hoop echt dat je er straks anders naar kijkt! Ik heb je boobs niet gezien maar ik denk dat ze prachtig zijn :wub:

Oooh ik had hiervoor 500cc hp ook van mentor en daar haalde ik een 75F mee dus ben benieuwd waar ik nu op zit :P 

ja snap ik dat je die band zat bent het liefste wil ik ook al gaan bra shoppen mja beter om nog even te wachten.

ik zal je even toevoegen aan mijn album :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei bigbooblover:

Het uit eindelijke resultaat kan je pas echt zien na 3 maanden, dan veranderen ze niet meer.

ik weet niet meer of het groter of kleiner werd kijk als je net geopereerd bent is het groter door alle wondvocht enzo en daarna word het soepeler en zachter en natuurlijker.

ik had in ieder geval met 500cc high profile een 75F dus ben benieuwd op wat voor maat ik nu uit kom.

ben je al zenuwachtig voor maandag? En heb je al een sportbh gescoord? Ik had een triumph tri action hybrid star in 85G die draag ik nog steeds zit heerlijk! En heb een shock absorber in maat 80H.

liefs

 

Zo 3 maanden, dat wordt een flink lange tijd tieten transformatie haha. Maar het is het hopelijk waard! En als je dual plane hebt rekt de spier ook nog een beetje uit toch? Dat ze daardoor ook groter worden?

Nou de zenuwen vallen nu nog mee. Heb er meer zin in eigenlijk. Kan niet wachten tot het maandag is. :lol: Ik heb precies dezelfde 2 bh's als die jij hebt gekocht. Lijkt nu nog zo'n grote parachute joh haha! Als ik hem nu aan doe kan ik me niet voorstellen dat dat gewoon gevuld gaat worden. Maar de omvang zit bij mij nu nog best losjes, dat is wel goed toch? Omdat je na de operatie vocht vast houdt daaro. Wel handig dat ik dit allemaal even kan vragen aan een ervaren 1050cc'er haha! Dankjewel!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei divafifa:

Zo 3 maanden, dat wordt een flink lange tijd tieten transformatie haha. Maar het is het hopelijk waard! En als je dual plane hebt rekt de spier ook nog een beetje uit toch? Dat ze daardoor ook groter worden?

Nou de zenuwen vallen nu nog mee. Heb er meer zin in eigenlijk. Kan niet wachten tot het maandag is. :lol: Ik heb precies dezelfde 2 bh's als die jij hebt gekocht. Lijkt nu nog zo'n grote parachute joh haha! Als ik hem nu aan doe kan ik me niet voorstellen dat dat gewoon gevuld gaat worden. Maar de omvang zit bij mij nu nog best losjes, dat is wel goed toch? Omdat je na de operatie vocht vast houdt daaro. Wel handig dat ik dit allemaal even kan vragen aan een ervaren 1050cc'er haha! Dankjewel!

xxxxx

Ja ik denk bij jou dat je spier nog wel gaat oprekken ja daarom adviseer ik je ook pas wat later bh,s te gaan shoppen :) 

ik merk er nu niks van dat mijn spier nog verder moet oprekken ofzo zal ik dalijk wel voelen zodra ik weer volledig krachttraining mag doen :P 

ja klopt de omvang zit bij mij nu ook veel losser dan toen ik net geopereerd was! 

Geloof me het is dan wel fijn dat die band niet te strak zit! 

Ja je mag altijd alles vragen hoor geen probleem :) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei bigbooblover:

Ja ik denk bij jou dat je spier nog wel gaat oprekken ja daarom adviseer ik je ook pas wat later bh,s te gaan shoppen :) 

ik merk er nu niks van dat mijn spier nog verder moet oprekken ofzo zal ik dalijk wel voelen zodra ik weer volledig krachttraining mag doen :P 

ja klopt de omvang zit bij mij nu ook veel losser dan toen ik net geopereerd was! 

Geloof me het is dan wel fijn dat die band niet te strak zit! 

Ja je mag altijd alles vragen hoor geen probleem :) 

xxxx

Ahh super lief! Vind ik echt fijn want eigenlijk is er niet zoveel verteld bij de consulten van Nio over het herstel. Snap ik ook wel, die man is zo druk dat hij niet alles uitgebreid kan vertellen.

Lijkt het jou niet spannend om weer met krachttraining te beginnen? Lijkt me best eng namelijk met 1050cc.

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei divafifa:

Ahh super lief! Vind ik echt fijn want eigenlijk is er niet zoveel verteld bij de consulten van Nio over het herstel. Snap ik ook wel, die man is zo druk dat hij niet alles uitgebreid kan vertellen.

Lijkt het jou niet spannend om weer met krachttraining te beginnen? Lijkt me best eng namelijk met 1050cc.

xxxxxx

Ja klopt haha tegen mij zei die ook niet zoveel gelukkig wist ik nog het een en ander.

nee hoor ik doe het al aantal jaar en met me 500cc ging het ook prima je voelt het wel omdat ze dual plane geplaatst zijn maar het kan geen kwaad :)

ik pb je even verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.