Ga naar inhoud

linie : 27 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Mamalisa:

Jaaaaa morgen is het eindelijk zover! Sssspannend! Alles al helemaal klaar? Huisje schoon, tas ingepakt enz?

Woon gelukkig nog thuis:D, maar mijn kamer is helemaal schoon, opgeruimd alles laag gezet, kussens onder mijn matras. Straks de tas inpakken en dan hopen dat ik vannacht nog een beetje kan slapen. En dan morgen vroeg richting Bocholt om als eerste geholpen te worden! Zo benieuwd hoe het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei linie:

Woon gelukkig nog thuis:D, maar mijn kamer is helemaal schoon, opgeruimd alles laag gezet, kussens onder mijn matras. Straks de tas inpakken en dan hopen dat ik vannacht nog een beetje kan slapen. En dan morgen vroeg richting Bocholt om als eerste geholpen te worden! Zo benieuwd hoe het gaat worden!

Oooooh das helemaal lekker meis, nog geen huishouden, je hoeft niet te koken, geen kinderen, alle tijd voor je herstel! Vanavond vroeg je bed in en gewoon proberen je hoofd uit te zetten haha. 

Gelukkig ben je al vroeg aan de beurt, is het ver rijden voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal we hoor, ik was ook wel weer redelijk op tijd thuis. Ik werd half 12 geopereerd en 3 uur zat ik in de auto op weg naar huis. Ik moest ook een uur rijden ongeveer. Best te doen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei linie:

Oh wauw dat is wel heel snel ja! Hoe gaat het met jouw herstel?

Geweldig eigenlijk! Moet mezelf af en toe terugfluiten zodat ik niet teveel doe en mijn wekker zetten voor de pijnstillers anders vergeet ik ze gewoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@linie ik heb inderdaad 495 dual plane gekregen.

Helaas nog geen foto's ik heb het zelf ook nog niet gezien.

Bij mij is het wel in combinatie met een lift gebeurt.

Ik heb een band en een bh gekregen

Ik had een leeg b cupje aan eigen weefsel als het dat al was en verder overtollig vel.

Ik loop al weer aardig rond alleen slapen is wat lastiger aangezien ik paar keer wakker word en op mijn rug slapen is niet mijn ding maar komt goed.

Ben je zenuwachtig?

Ze zijn er echt supervriendelijk dat is me wel opgevallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mamalisa:

Geweldig eigenlijk! Moet mezelf af en toe terugfluiten zodat ik niet teveel doe en mijn wekker zetten voor de pijnstillers anders vergeet ik ze gewoon

Wat super zeg! ik ga maar uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chacha Fijn dat het al redelijk goed met je gaat!

Ik kan ook helemaal niet op mijn rug slapen dat heb ik de afgelopen dagen alvast gedaan om een beetje te wennen, en met mijn hoofd slaap ik al wat hoger zodat dat ook beter gaat.:)

De zenuwen komen nu toch wel een beetje, maar dat is vooral voor de naald van infuus en zie een beetje op tegen de narcose (ben nog nooit geopereerd!) Maar heb het er allemaal voor over.

En ik merkte met het gesprek al dat ze heel vriendelijk zijn en echt de tijd voor je nemen, en als er wat is mocht ik altijd appen of bellen. Dat is toch wel een heel fijn gevoel!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liniegeef aan dat je bang bent voor de naald en de narcose.

Daar houden ze rekening mee en ze helpen je ermee.

Ik had er namelijk ook erg last van vanwege eerdere ziekenhuisopnames en operaties dus zag dat ook helemaal niet zitten.

Maar ze hielden daar goed rekening mee en ze hebben heel goed en rustig geprikt en ik heb er totaal geen angst toen meer voor gehad.

Ik was volledig rustig en kalm .

Jij bent ook vroeg aan de beurt toch? Ik was dat ook en zelf vind ik dat ook een groot voordeel andere bij je er maar tegenaan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Chacha:

@liniegeef aan dat je bang bent voor de naald en de narcose.

Daar houden ze rekening mee en ze helpen je ermee.

Ik had er namelijk ook erg last van vanwege eerdere ziekenhuisopnames en operaties dus zag dat ook helemaal niet zitten.

Maar ze hielden daar goed rekening mee en ze hebben heel goed en rustig geprikt en ik heb er totaal geen angst toen meer voor gehad.

Ik was volledig rustig en kalm .

Jij bent ook vroeg aan de beurt toch? Ik was dat ook en zelf vind ik dat ook een groot voordeel andere bij je er maar tegenaan

 

 

Oh dat is een goede, ga ik dat toch aangeven. En ja ik word om 08:15 al verwacht en 09:00 geopereerd :) ben ook wel heel blij met de tijd, dan heb ik het maar gehad! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat kan je van deze operatie blij worden zeg:rolleyes: Ik heb gewoon borsten! De operatie vond ik echt heel erg meevallen en heb tot nu geen pijn alleen een beetje druk. Nu net thuis lekker mijn bed in en de pijnstillers klaar leggen voor morgen. Dan zal ik toch echt wel wat meer voelen! Tot nu toe heel erg tevreden:D X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies !!!! Inderdaa zit er nu van alles in je lichaam wat alle pijn wegneemt . Bereid je voor dat komende 3 dagen ellende zullen zijn , zeker bij dual plane plaatsing (weet niet of je dat hebt )? Ik ben nu op dag 4 en eindelijk blij ! Druk en pijn trekt weg en ik kan weer slapen . Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen ! X  

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Geja:

Gefeliciteerd met je boobies !!!! Inderdaa zit er nu van alles in je lichaam wat alle pijn wegneemt . Bereid je voor dat komende 3 dagen ellende zullen zijn , zeker bij dual plane plaatsing (weet niet of je dat hebt )? Ik ben nu op dag 4 en eindelijk blij ! Druk en pijn trekt weg en ik kan weer slapen . Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen ! X  

 

Dankjewel! Ja ik heb dual plane, word net wakker en voel al wat meer. Dan zullen de eerste dagen lang duren bij mij ben ik bang. Maar heb het er allemaal voor over. Veel succes met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.